Testy
Proč? Kolik by stál navíc? Jestli dám za auto 700 nebo 730, to mi přijde jako daleko menší rozdíl, než kvedlat vs nekvedlat. A v dnešní line době to prrodejum nepřidá. Dyt kazdej ví, že suv, v dyzlu 4x4 automat je Topka do města.
Specialne radit pri kulise francuzov manualne je zazitok. Skusil som to osobne. Zlata Mazda 6 s manualom, to bol balzam...
Já mám megane v manuálu už 6 let. Nemám s tím problém. Ale nový auto v manuálu už si kupovat nehodlám. Nespatruju v tom ani jednu výhodu. Možná levnější servis, ale co už.
Vlastnictví rendlíku namísto auta je diagnóza :-!
Alespoň vidíš, jak působí nemožnost si vybrat. Jako pro nás, milovníky klasiky, manuálu, kdy nemáme šanci téměř nikde. Buď jen základ, nebo limitka. Ale manuál s nějakým rozumným motorem je v dnešní době k nesehnání.
Já mám na auto 4 základní jednoduché požadavky😒br />
středně velké SUV, diesel, manuál, ruční brzda :yes:
středně velké SUV, diesel, manuál, ruční brzda :yes:
Magor tvojeho zrna nemá obdoby
novou generaci. Jednoznačně.
Stávající je sice super, ale některé kompromisy jde cítit. Prostě provázanost s Qashqaiem jej docela sráží.
A nový Captur, Clio... jsou výrazně dál. Proto je hodně cítit jak Kadjar morálně zestárnul. Ale rozumím Renaultu že zbytečně nepřepracovával výhledově neperspektivní model. Naopak cením, že i do "starého železa" dal nové srdce.
A opět se potvrzuje jediné - Renault prostě dělá skvělé motory!
Stávající je sice super, ale některé kompromisy jde cítit. Prostě provázanost s Qashqaiem jej docela sráží.
A nový Captur, Clio... jsou výrazně dál. Proto je hodně cítit jak Kadjar morálně zestárnul. Ale rozumím Renaultu že zbytečně nepřepracovával výhledově neperspektivní model. Naopak cením, že i do "starého železa" dal nové srdce.
A opět se potvrzuje jediné - Renault prostě dělá skvělé motory!
"Renault prostě dělá skvělé motory". Ty máš asi horečku. Zajdi si na infekční...
Skvělé motory... jo znám to... 1,5DCI - měli jsme ve firmě 2 ks, oba zadřené na klice po 80-90tis km. To jsou motory TDI právě tak po záběhu. Nehledě na to, že rendlíkovské motory žerou v průměru o litr víc, než 2.0TDI. :no:
Skvělé motory... jo znám to... 1,5DCI - měli jsme ve firmě 2 ks, oba zadřené na klice po 80-90tis km. To jsou motory TDI právě tak po záběhu. Nehledě na to, že rendlíkovské motory žerou v průměru o litr víc, než 2.0TDI. :no:
Jistě, třeba praskající hlavy 2,0 TDI-PD že...
1,5 dCi je motor, který má nespočet modifikací. Ano, od prvních problémových kusů po naprosto spolehlivé. Přidírání určitých verzí je známou věcí, stačilo pohlídat a zavčas vyměnit.
1,5 dCi je motor, který má nespočet modifikací. Ano, od prvních problémových kusů po naprosto spolehlivé. Přidírání určitých verzí je známou věcí, stačilo pohlídat a zavčas vyměnit.
Podle statistik spolehlivosti je Renault v motorech opravdu nejlepší nebo mezi nejlepšími. A to pravidelně za posledních několik let. Mezi nejhoršími jsou pravidelně motory VW.
Je to tak. Renault jako jeden z mála splnil co kdysi prohlásil. Koneckonců spolupráce M-B právě s Renaultem není úplná náhoda...
Akorát někteří to prostě nepochopí nikdy, protože na to prostě nemají.
Akorát někteří to prostě nepochopí nikdy, protože na to prostě nemají.
Ale to boli tie starsie, tie sa kazili. Zase az tak na spici nebude po skusenostiach s 1.2 tce. Inak 1.5 dCi mam aj ja a zatial pohoda, som spokojny, az na vysoku spotrebu 😄
Ocenujem postoj diskutera, ktory prizna aj tie stranky auta s ktorymi nie je spokojny, nie len sama chvala, to je tu zriedkave...
Co je vysoká spotřeba? Mně žere 1,6 dlouhodobě tak 5,6, ale jezdím město. Na dálku není problém 4, 7. A to jezdím, řekněme, dost svižně
Vysoka spotreba je nieco cez 6 litrov, kde ostatne auta jazdia pod 6. Rovnako pri pokuse o uspornu jazdu BMW islo za 5 l/100 km a mierne tazsi Grand Scenic 5,8 l/100. Ono by to az taky problem nebol, keby to novinari neospevovali ako usporny motor.
Zakladna cena danej kombinacie vybava+motor je 742 000, pricom vo vybave dostane bezny vodic vsetko potrebne plus usporny motor plus 4x4.
S vyuzitim bonusov a zliav je cena uz iba 622 000, co uz je zaujimave cislo.
2) pre toho, kto si chce kupit SUV, je porovnanie s kombikom irelevantne.
Spíš mě překvapuje, že byl Renault i při přípravě FL natolik spokojen s provedením středové konzole a otřesných budíků, že je nerevidoval.
O umístění tlačítek vyhřívání sedadel se radši ani nevyjadřuji! 😉
Třeba když hrajou oblíbený song, tak si ho zesílíš ? Nezkoušel si ?
Na některé diskutéry nic jiného neplatí. Tvl, na co u audia ovládat hlasitost... 😒]
Třeba proto, že jinak se poslouchá Master of Puppets od Metalliky a jinak Madeleine Peyroux.
Master of Puppets v autě neposlouchám, taková muzika má nepříznivý vliv na spotřebu 😁
Podobně vybavený Karoq by byl možná +150tis. ...
Cena není přemrštěná, prostě odpovídá výbavě.