Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Kadjar 1.7 Blue dCi 4x4 – Elegán s povedeným motorem

Modernizovaný Renault Kadjar podle vnějšího vzhledu možná ani nepoznáte. Větší změny se totiž udály pod kapotou, kde se objevuje nový turbodiesel 1.7 Blue dCi. A je hodně povedený.
Zpět na článek
7. 3. 2020 18:11
Re: Kadjar potřebuje
Ty to vážne nemáš v hlave v poriadku.
5. 3. 2020 18:42
Re: Bez automatu
Zapomněls na mokrá zpětná zrcátka při dešti, to je taky jeho mantra.
5. 3. 2020 18:39
Re: Sorry jako
Téhle entitě to nevysvětlíš, je to stejnej papoušek jako Ada.
Avatar - xxc
4. 3. 2020 09:04
Re: Kadjar potřebuje
Vysoka spotreba je nieco cez 6 litrov, kde ostatne auta jazdia pod 6. Rovnako pri pokuse o uspornu jazdu BMW islo za 5 l/100 km a mierne tazsi Grand Scenic 5,8 l/100. Ono by to az taky problem nebol, keby to novinari neospevovali ako usporny motor.
Avatar - xxc
4. 3. 2020 08:58
Re: Sorry jako
Ved to som chvalil, na ticho je medzi ovladacmi hlasitosti tlacitko mute :-) Toto mozno castejsie vyuzivam, ako sa hrat s hlasitostou.
Avatar - kari.laz
4. 3. 2020 08:54
Re: Bez automatu
bohužel se ti v dnešní době hodně zužuje výběr.
Avatar - Ozzman
4. 3. 2020 08:01
Re: Sorry jako
:D Má Renault, takže je naučený, aby poslouchal, kde co vrže, klepe, nebo bouchá..... znám to, taky to tak dělám :D
Avatar - speedfred
4. 3. 2020 00:38
Re: Sorry jako
Nie pri každej pesničke ale hodne často počas jazdy.Veľa krát aj vypnem rádio a užívam ticho, to si ty ale nemôžeš dovoliť pretože máš uši ako netopier. :-[]
3. 3. 2020 22:19
Re: Bez automatu
Isofix vepředu, vrze to, a nove univerzální hlasitost rádia... Bomba
3. 3. 2020 22:18
Re: Kadjar potřebuje
Co je vysoká spotřeba? Mně žere 1,6 dlouhodobě tak 5,6, ale jezdím město. Na dálku není problém 4, 7. A to jezdím, řekněme, dost svižně
3. 3. 2020 22:16
Re: Bez automatu
Magor tvojeho zrna nemá obdoby
3. 3. 2020 22:15
Re: Sorry jako
Problém je v entite medzi pedálmi a volantom.
3. 3. 2020 22:11
Re: Kadjar potřebuje
Tak zrovna vy dvaja ste sa našli.
Re: Kadjar potřebuje
Ocenujem postoj diskutera, ktory prizna aj tie stranky auta s ktorymi nie je spokojny, nie len sama chvala, to je tu zriedkave...
Avatar - xxc
3. 3. 2020 20:16
Re: Sorry jako
Tiez nastavujete hlasitost pri kazdej pesnicke? :-)
Avatar - xxc
3. 3. 2020 20:13
Re: Kadjar potřebuje
Ale to boli tie starsie, tie sa kazili. Zase az tak na spici nebude po skusenostiach s 1.2 tce. Inak 1.5 dCi mam aj ja a zatial pohoda, som spokojny, az na vysoku spotrebu :-)
Avatar - xxc
3. 3. 2020 20:11
Re: Bez automatu
A co ma s tym robit? Ja asi tiez budem mat jeden Renault naviac, ale nove auto nevyhodim, ked celkom funguje a predat ho nepredam, lebo by som kupujucemu sposobil zivotnu traumu :-)
Avatar - xxc
3. 3. 2020 20:09
Re: Sorry jako
V com tromfnem? Ze sa nehram bezne s hlasitostou za jazdy? Ani s klimatizaciou? Ze mam nastavenu urcitu hlasitost a v pohode fungujem cely rok?
Avatar - xxc
3. 3. 2020 20:08
Re: Sorry jako
Ale hlasitost rastie s rychlostou. Ja to mam na najvyssom stupni. Aj tak nepocut radio na dialnici. Zase potom pri spomaleni hrozne hlasne :-) Ale problem nie je v radiu, ale v aute.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2020 19:02
Re: Kadjar potřebuje
Je to tak. Renault jako jeden z mála splnil co kdysi prohlásil. Koneckonců spolupráce M-B právě s Renaultem není úplná náhoda...

Akorát někteří to prostě nepochopí nikdy, protože na to prostě nemají.
3. 3. 2020 18:55
Re: Kadjar potřebuje
Podle statistik spolehlivosti je Renault v motorech opravdu nejlepší nebo mezi nejlepšími. A to pravidelně za posledních několik let. Mezi nejhoršími jsou pravidelně motory VW.
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2020 18:10
Re: Kadjar potřebuje
Jistě, třeba praskající hlavy 2,0 TDI-PD že...

1,5 dCi je motor, který má nespočet modifikací. Ano, od prvních problémových kusů po naprosto spolehlivé. Přidírání určitých verzí je známou věcí, stačilo pohlídat a zavčas vyměnit.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2020 17:48
Re: Kadjar potřebuje
"Renault prostě dělá skvělé motory". Ty máš asi horečku. Zajdi si na infekční...

Skvělé motory... jo znám to... 1,5DCI - měli jsme ve firmě 2 ks, oba zadřené na klice po 80-90tis km. To jsou motory TDI právě tak po záběhu. Nehledě na to, že rendlíkovské motory žerou v průměru o litr víc, než 2.0TDI. :no:
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2020 17:26
Kadjar potřebuje
novou generaci. Jednoznačně.

Stávající je sice super, ale některé kompromisy jde cítit. Prostě provázanost s Qashqaiem jej docela sráží.

A nový Captur, Clio... jsou výrazně dál. Proto je hodně cítit jak Kadjar morálně zestárnul. Ale rozumím Renaultu že zbytečně nepřepracovával výhledově neperspektivní model. Naopak cením, že i do "starého železa" dal nové srdce.

A opět se potvrzuje jediné - Renault prostě dělá skvělé motory!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2020 17:22
Re: Sorry jako
Jako jestli to myslíš vážně, tak to chlape trumfneš i Adu...
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2020 17:17
Re: Bez automatu
Zato na tebe diagnóza ani neexistuje :-!
Avatar - rohYpnol
3. 3. 2020 17:16
Re: Sorry jako
Bože bože... To jsou zase řeči.

Podobně vybavený Karoq by byl možná +150tis. ...

Cena není přemrštěná, prostě odpovídá výbavě.
3. 3. 2020 16:49
Re: Sorry jako
Tvl dúfam že len trolíš... Ako ukáž mi auto, ktoré je rovnako hlučne pri 60km/h a 140km/h.
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2020 15:45
Re: Bez automatu
Já mám na auto 4 základní jednoduché požadavky:

středně velké SUV, diesel, manuál, ruční brzda :yes:
Avatar - Ada je zase tady
3. 3. 2020 15:42
Re: Bez automatu
Vlastnictví rendlíku namísto auta je diagnóza :-!
Avatar - speedfred
3. 3. 2020 12:38
Re: Sorry jako
Ten "krypl X" ma nestačí udivovať, wole (ako sorry).
Avatar - xxc
3. 3. 2020 11:55
Re: Sorry jako
Mám playlist, kde mám všetky obľúbené :-) Ja som to neskúšal, ale žena občas zosili jej "obľúbený song" a nemám pre to pochopenie. Keď musíš zosiliť jeden song, tak to znamená, že ostatné boli potichu. Zase keď to treba po obľúbenom songu stíšiť, tak to znamená, že bol nahlas :-)
Avatar - xxc
3. 3. 2020 11:52
Re: Sorry jako
Veď áno, volume si nastavím, ale za jazdy už do toho nebabrem podľa pesničiek. Rovnako, ako klimatizáciu si nastavím a drží to teplotu aj o pol roka. Jedine v Renaulte nepočuť rádio pri vyššej rýchlosti, kvôli hlučnosti, na to som trošku narážal :-) Pri dopravných info sa to automaticky zosilní a prekričí aj deti.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2020 11:15
Re: Sorry jako
Zatímco s Hamunou jsem došel v posledních měsících k určité formě konsensu, zde se neustávám divit :D

Master of Puppets v autě neposlouchám, taková muzika má nepříznivý vliv na spotřebu :D
Avatar - woody-alien
3. 3. 2020 10:50
Re: Sorry jako
Znovu ti nabízím (ale vážně už naposledy) členství v Klubu šťouralů v nose. :D
Na některé diskutéry nic jiného neplatí. Tvl, na co u audia ovládat hlasitost... :-[]
Třeba proto, že jinak se poslouchá Master of Puppets od Metalliky a jinak Madeleine Peyroux.
3. 3. 2020 10:48
Re: Sorry jako
Volume plus je dobre z rovnakeho dovodu ako volume minus.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2020 10:30
Re: Sorry jako
To je pravda, na co mít na rádiu vůbec volume, všem stačí to stejné jednotné :d


Třeba když hrajou oblíbený song, tak si ho zesílíš ? Nezkoušel si ?
Avatar - xxc
3. 3. 2020 09:12
Re: Sorry jako
Suhlasim, ze Renault ma dobre ovladanie :-) Ale naco je volume davat hore? Zeby kvoli hluku nebolo pocut vo vyssej rychlosti nic? :-D Ja vyuzivam len prepnutie zdroja a sem tam mute, ked sa ozve nove vrzganie, ze odkial to moze ist.
Avatar - Ozzman
3. 3. 2020 08:44
Re: Sorry jako
Nesouhlasím, u Renaultu je to po ruce a nemusíš lovit malá tlačítka mezi dalším ovládáním všeho možného. Je to o vkusu, ale já tohle reseni mám rád... Akorát si v druhém autě občas místo volume nahoru, přeřadim :D
3. 3. 2020 08:39
Re: Sorry jako
A proč ne na volantu? ;-) To je podle mě nejlepší...
Avatar - Ozzman
3. 3. 2020 08:35
Re: Sorry jako
Konzole mi přijde trochu upravena, dle fotek, ale čert to vem, Renault má nejgenialnejsi ovládání audia pod volantem, zatím pro mne nenašlo pokořitele... Za to jim i odpustím i jiné špatně tlačítka.
Avatar - kari.laz
2. 3. 2020 21:30
Re: Bez automatu
Alespoň vidíš, jak působí nemožnost si vybrat. Jako pro nás, milovníky klasiky, manuálu, kdy nemáme šanci téměř nikde. Buď jen základ, nebo limitka. Ale manuál s nějakým rozumným motorem je v dnešní době k nesehnání.
2. 3. 2020 21:04
Re: Bez automatu
Já mám megane v manuálu už 6 let. Nemám s tím problém. Ale nový auto v manuálu už si kupovat nehodlám. Nespatruju v tom ani jednu výhodu. Možná levnější servis, ale co už.
Re: Bez automatu
Specialne radit pri kulise francuzov manualne je zazitok. Skusil som to osobne. Zlata Mazda 6 s manualom, to bol balzam...
2. 3. 2020 20:33
Bez automatu
Proč? Kolik by stál navíc? Jestli dám za auto 700 nebo 730, to mi přijde jako daleko menší rozdíl, než kvedlat vs nekvedlat. A v dnešní line době to prrodejum nepřidá. Dyt kazdej ví, že suv, v dyzlu 4x4 automat je Topka do města.
2. 3. 2020 19:05
Re: Sorry jako
Na druhej strane, berme pozitivne ze Renault nevyhodil klasicke ovladace klimy, a nepresunul ovladanie klimy kdesi na dotykovy displej...
2. 3. 2020 15:37
Re: Sorry jako
Reálná cena bude pod 700. Za to dostaneš málokde podobně vybavený kombík.

Spíš mě překvapuje, že byl Renault i při přípravě FL natolik spokojen s provedením středové konzole a otřesných budíků, že je nerevidoval.
O umístění tlačítek vyhřívání sedadel se radši ani nevyjadřuji! ;-)
2. 3. 2020 15:20
Re: Sorry jako
1) 842 000 je cena testovaneho kusu, co uz tradicne byva TOP vybava so vsetkymi moznymi aj nemoznymi priplatkami, ktore v tomto pripade navysili cenovku o +100 000. Plus je to cennikova cena bez akejkolvek zlavy.
Zakladna cena danej kombinacie vybava+motor je 742 000, pricom vo vybave dostane bezny vodic vsetko potrebne plus usporny motor plus 4x4.
S vyuzitim bonusov a zliav je cena uz iba 622 000, co uz je zaujimave cislo.
2) pre toho, kto si chce kupit SUV, je porovnanie s kombikom irelevantne.
2. 3. 2020 13:59
Sorry jako
ale 842 tisíc za kompaktní SUV není přijatelná cena. A to tak že ani náhodou. Za to se při troše snahy dá v pohodě sehnat kombík střední třídy a nebude to úplný holátko.