Novinky
ptr078
0
Po novom sa koli extra ergonomii a tlacitkam v koncerne bude musiet ist do premie.
teda pokud to nefučí na ruce a ksicht. Proč mají všechny zadní světla stejný design napříč značkami. To jinak nejde než napuchnout konce na bocích?
Věřím, že takhle to bude jak kvůli evropským, tak i kvůli americkým regulacím, kde nesmí být světla na pohyblivé části karoserie, jinak se musejí umístit ještě jinam - starší audi je kvůli tomuto měla ve spodní části nárazníku a rozsvěcela se v případě otevření kufru. Plus je tenhle typ světel vidět i částečně zboku.
Nevymysleli, bude to foukat na pravou ruku nebo po sklopení na pravé koleno, fakt geniální. 😒]
Blbost. Nikdy by se němělo foukat přímo na tělo, kdo to dělá je blbec, protože si ničí zdraví.
Nepochybuji, že ty to určitě víš a že nejlíp vychladíš interiér foukáním takzv. do stropu, šikmo nahoru. Podívej jak debilně to má Octávka. Tam i když to dáš šikmo nahoru tak to nejspíš koupíš do ksichtu. 😉 V každém svém autě jednou nastavím a hotovo a nikdy jsem neviděl logickej důvod proč to sklopit dolů, ty jo?
Nepochybuji, že ty to určitě víš a že nejlíp vychladíš interiér foukáním takzv. do stropu, šikmo nahoru. Podívej jak debilně to má Octávka. Tam i když to dáš šikmo nahoru tak to nejspíš koupíš do ksichtu. 😉 V každém svém autě jednou nastavím a hotovo a nikdy jsem neviděl logickej důvod proč to sklopit dolů, ty jo?
Mně je úplně jedno, čím si kdo, dle tebe ničí zdraví.
Já vidím fukar v A3 umístěný pár centimetrů od ruky na volantu, dle mého nejhorší možné místo, protože ať se mřížky nasměrují nahoru nebo dolů, vždycky to na tu ruku půjde, plus ještě na hlavu (pod stropem) nebo na koleno, případně doprava do obličeje spolujezdce. Je to ergonomicky špatně.
Já vidím fukar v A3 umístěný pár centimetrů od ruky na volantu, dle mého nejhorší možné místo, protože ať se mřížky nasměrují nahoru nebo dolů, vždycky to na tu ruku půjde, plus ještě na hlavu (pod stropem) nebo na koleno, případně doprava do obličeje spolujezdce. Je to ergonomicky špatně.
Zajímavé jak poznáš z obrázku, že to na tu ruku fouká a že to nikdo nevyzkoušel a v Audi si dovolil takovej přešlap u celkem zásadního modelu 😉 stačí namířit nahoru (nejefektivnější) a maximálně mírně doprava pokud bys měl pravdu, že ruka bude trpět. Dle mě je to zase ergonomicky jedno z nejlepších řešení kdy se to dá nastavit tak aby to neobtěžovalo a zároveň chladilo nejlíp. Ale testy ukážou, pak si klidně nasypu popel na hlavu 😒]
Človek by povedal😒br />
... segment předražených kompaktních vozů ...
Napísal som to gramaticky správne?
Napísal som to gramaticky správne?
Očividně je po tom už hodně let obrovská poptávka, jelikož je A3 jeden z nejprodávanějších modelů Audi celosvětově. Nevidím na tom nic špatného.
A3 vs Golf a hlavne A1 vs Polo nemajú žiadnu pridanú hodnotu. Sú len drahé.
Vidím to rovnako, aspoň doteraz to tak bolo (teda až na drobné výnimky typu RS3, kde tá pridaná hodnota je v podobe R5, ale za sakra prémiový príplatok). Ale bežné verzie do úrovne S3 skutočne nemali zmysel v porovnaní s Golfom.
Tak uz z fotiek je jasne, ze v novej generacii ma a3 minimalne pridanu hodnotu v ovladani
Podľa mňa Golf čaká skorý facelift s ktorým prídu normálne ovládače.
S novym ksichtom 😉 inac ta stredova konzola a3 vyzera prazdno a nudne, zvysok interieru super. Tak mal vyzerat aj golf
A co ty tradičně krátké zadní dveře? A co ta zadní sedadla posunutá mezi podběhy,aby se vzadu udělalo podélné místo pro nohy? A co ten kufr, který je tím podprůměrný? - 380 litrů! - a to při dost nadprůměrné délce hatchbacku nižší střední třídy !
Nemyslim, ze to je problem, ja som v a3 este nevidel sediet viac ako 2 ludi. To iste acko a 1ka. Je to vstup do premie pre mladych, single, resp. Pre solventnejsich co byvaju niekde v meste na nakupy, do prace. Az ked sa to dozije 20 rokov, budu to v hornej dolnej tinedzeri pouzivat pre 6tich na rozvoz z diskoteky
Chcete-li tím přirovnávat A3 s již dávnou Alfou 147, tak to moc nejde. Ta byla od základu koncipovaná jako 4-sedadlový hatchback pro radost z jízdy. Tj. tady byla v zájmu posunutí těžiště více dozadu posunuta dozadu celá kabina - ne, jako u A3 zadní sedačky. Kufr vyšel taky menší, ale za cenu povýšení jízdních vlastností na jisté sportovní.
Já bych tedy rozhodně neřekl, že Alfa 147 (ani její starší sestřička 156 se stejnou platformou, jen mírně delším rozvorem) měla kabinu "posunutou dozadu". Přístrojové desky obou těchto aut jsou totiž na dnešní poměry velmi "mělké" (resp. krátké) a taky vzdálenost mezi pedály a volantem není nic moc. 😉 A hlavně 156 má i tu dost zanořenou zadní sedačku mezi zadní podběhy.
U 147 ani 156 rozhodně nevstupují podběhy do zadních sedadel. Posunutí celého sezení dozadu je u obou typů evidentní, a přesto jsou podběhy vzadu až za opěráky(!).
Ano - přístrojové desky jsou i mělčí, a to je také tím celkovým posunutím vzad = i A-sloupky jsou posunuty dozadu (celá kabina - jak jsem psal).
Důvod = dorovnání váh na nápravy.
Ano - přístrojové desky jsou i mělčí, a to je také tím celkovým posunutím vzad = i A-sloupky jsou posunuty dozadu (celá kabina - jak jsem psal).
Důvod = dorovnání váh na nápravy.
Me A3 vyhovuje 😄 Mesicni operak na ni vychazel skoro stejne jako na golfa (hadam, ze bude mit a3 lepsi zustatkovou hodnotu, nebo nevim), tak proc si nevzit premii, kdyz to nic nestalo... 😄 Navic golf neni v sedanu.
A na detailech ten rozdil mezi golfem a a3 alespon ja rozhodne poznam. Napriklad lepe zpracovany volant, lepe odizolovany motor a aerodynamicky hluk, lepsi navi s touchpadem, kontrastne obsivany interier a sedacky (ktere jsou mimochodem ve "sportovni" variante vyborne)... Jestli tyhle drobnosti ospravedlnujou vyssi cenikovku je na diskusi, ale rozdil tam podle mne rozhodne je.
A na detailech ten rozdil mezi golfem a a3 alespon ja rozhodne poznam. Napriklad lepe zpracovany volant, lepe odizolovany motor a aerodynamicky hluk, lepsi navi s touchpadem, kontrastne obsivany interier a sedacky (ktere jsou mimochodem ve "sportovni" variante vyborne)... Jestli tyhle drobnosti ospravedlnujou vyssi cenikovku je na diskusi, ale rozdil tam podle mne rozhodne je.
Což o to, přidanou hodnotu samozřejmě mají, úroveň zpracování, kvalita použitých materiálů atd je vždy jasně dál než u toho mainstreamu, ale jasně že tu stojí ta otázka dali této přidané hodnotě odpovídá cenový rozdíl, který narozdíl od vyšších tříd (resp. té jedné - střední, nikde výš už pak koncernový mainstream není) postrádá tu technickou odlišnost. To je ale otázka kterou si musí posoudit každý subjektivně a vzhledem k prodejům A3 je to evidentně nastaveno správně.
Neprehanite to s tim sportovanim? V obci 50, v Praze 25, mimo obec 90 - tak jaka sportovni jizda. Sportovni prvky typu slepa cerna mrizka v narazniku je uz nemoc. Kdo to ma cistit? A vrchol vseho je sportovni displej, to tu jeste nebylo. Prtosim vysvetlit, co muze byt na displeji sportovniho.
Tak z fotek se zdá že se to povedlo na jedničku. Uvnitř žádný trčící tablet :yes: . Na fotce navíc s manuálem :yes:
Tohle vypadá na slibný kompakt.
Tohle vypadá na slibný kompakt.
Tak moc by som sa netešil, ten manuál bude určite max. pre 1,5TSI, čo zrovna nie je etalón športovosti. Od dvoch litrov bude iste len automat. A aj ten tvar páky vo mne vzbudzuje pochybnosti, príliš hranatý: https😐/img2.auto.cz/…ull/6216043_.jpg skutočne nerozumiem, prečo treba objavovať koleso stále dokola, keď je nesporné, že najlepší tvar pre hlavicu radiacej páky je čistá guľa.
Zabudovaný tablet je fajn, ale v jeho dôsledku sa museli presunúť tie výduchy vzduchu na miesto, kde pôsobia veľmi rušivo: https😐/img2.auto.cz/…ull/6216040_.jpg
Zabudovaný tablet je fajn, ale v jeho dôsledku sa museli presunúť tie výduchy vzduchu na miesto, kde pôsobia veľmi rušivo: https😐/img2.auto.cz/…ull/6216040_.jpg
Z textu mi přijde že i 110kW diesel bude v manuálu. Takže alespoň tak. Jasné, že nic silnějšího ten manuál nedostane, bohužel.
zase ber to tak ze nie je to nejake este velke auto... takze vacsine tych 110kw v turbe bude v nejakom tom cca 4,3m dlhom aute na bezne potreby stacit. ... aj cenovo to bude este daleko unosnejsie ako 2.0 v automate... ja cakam ze prave 1,5tsi s manualom tu bude najziadanejsia verzia u sukromnikov... mne skor vadi to vypinanie valcov... toto si pri tomto motore mohli odpustit ... ale s tym asi clovek nic nespravi... istym veciam sa bud prisposobi alebo potom pojde uz inam ze jo... kazdopadne moc pekne auto... :yes:
z dizajnoveho hladiska sa mi vysoko polozene "tablety" nepacia, ale faktom je, ze z ergonomickeho hladiska su vyrazne lepsie ako "zabudovane" obrazovky na urovni, resp. mierne pod urovnou pristrojoveho stitu. ked si porovnam pracu s infotainment pocas jazdy v aktualnej A6 vs v aktualnej 5er, tak je 5er z hladiska sledovania cesty / bezpecnosti riadenia / a displeja vyrazne lepsia / neriesim samotne ovladanie /.
presne aj toto ma hned napadlo.. ze hura... nevidim tu ziadny dorobeny tablet... krasna palubovka.. takto to ma vyzerat... razom za mna jasny favorit v segmente premiovej nizsej strednej :yes:
Ten manuál je tam jak pěst na oko, u prémiové značky nemá co dělat, včetně páky na sedačky, všechno má být v elektrice...
Dneska už i peugeot má 8mistupňový hydroměnič, tak u prémie by to měla být samozřejmost, nevidím důvod si nekoupit scalu nebo golfa když toto kromě designu a loga nemá nic navíc... Ani motory nejsou jiné...
Ale design je povedený auto se mi líbí...
Dneska už i peugeot má 8mistupňový hydroměnič, tak u prémie by to měla být samozřejmost, nevidím důvod si nekoupit scalu nebo golfa když toto kromě designu a loga nemá nic navíc... Ani motory nejsou jiné...
Ale design je povedený auto se mi líbí...
Tak takto blbý názor jsem tady už dlouho neslyšel, to je na legendární diskusní "Zlatý ventilek"! 😁 😁 😁 To už můžeš rovnou říct, že prémiové auto "nesmí" mít ani mechanickou ručku! :no: :no: :no: 😒
Hle, první A3 s hezkým interiérem (když nepočítám tu úplně první někde z přelomu tisíciletí). :yes:
audi vali... tak toto uz hej ... aj kabina moc pekna... nikdy by som necakal ze z D3 sa mi raz nakoniec najviac budu pacit prave ( koncernove ) audiny ... ale v neustale sa meniacom sa autosvete je mozne asi vsetko.... ved o 10 rokov to zase moze byt inak ze jo .. az cas opat ukaze co a ako
krasna kara.. co viac tu treba .. A3 je v podstate dokonala aj velkostne aj vizazou a aj motoricky bude z coho vyberat ... parada
audi :yes:
krasna kara.. co viac tu treba .. A3 je v podstate dokonala aj velkostne aj vizazou a aj motoricky bude z coho vyberat ... parada
audi :yes:
Prodejci Škody melou cosi o mladých zákaznících, kteří by dotykáčem i zatáčeli, a prémiová sestřička mezitím přijde s panelem klimy a HW tlačítky na asistenty i vyhřívání sedadel. Audi překvapilo.
pochvala aj maske... kym velka A8 vyzera este hodne divne na predok alebo aj R8 tak toto je razom famozny xichtik .. A3 :yes:
mne sa audiny dnes uz najviac pacia z celej D3.. aj tie vsetky ich Q-ckove SUV-cka su super ...
pecka aj tie rysy.. a tie proporcie su ukazkove.. jak tiger pred utokom na svoju korist .. voci tomu je dnes nejake bmw 1 obezny bobor .... kde su tie casy ked bawo dizajnom valilo a audiny boli jak nudne tehly .. karty sa uz ale zjavne obratili... audi :yes:
mne sa audiny dnes uz najviac pacia z celej D3.. aj tie vsetky ich Q-ckove SUV-cka su super ...
pecka aj tie rysy.. a tie proporcie su ukazkove.. jak tiger pred utokom na svoju korist .. voci tomu je dnes nejake bmw 1 obezny bobor .... kde su tie casy ked bawo dizajnom valilo a audiny boli jak nudne tehly .. karty sa uz ale zjavne obratili... audi :yes:
Kdyby většina audin měla ty předni tlamy menši tak to vypada mnohem lepe. Takhle to vypada, že by mohli na přechodech vysavat děti nebo scvrkle babičky. Z boku nic moc a zadnice to same. Ale velkou a pozitivni změnu vidim v interieru, kde ten součastny vykradeny je vtip. Tohle je o něčem jinem a navic jako bonus tu mame zda se klasicke ovladani což je rozhodně velke plus.
velká kola, metalízy, ale v reálných verzích bude tohle designově soupeřit se scalou, tvarově a prostorově hodně podobným autem. Navíc bych řekl, že ten jednodušší (v detailech) design škodovky je snad i lepší, zejména v interieru, audi trpí umanutostí k hranatému detailu...
Ve verzích se stejnou technikou bude škodovka stát tak půlku, pak bude na zvážení, o kolik je lepší např. odpružení nebo odhlučnění a3, aby stálo za to sáhnout po ní, jít čistě o design, dal bych přednost scale.
Ve verzích se stejnou technikou bude škodovka stát tak půlku, pak bude na zvážení, o kolik je lepší např. odpružení nebo odhlučnění a3, aby stálo za to sáhnout po ní, jít čistě o design, dal bych přednost scale.
Jenze kupce nove A3 necha scala v klidu, jen dumam kdo dnes vysoli kolem 3/4mega za tohle misto nejakyho mensiho suv..
Podívej na prodeje A-Klasse nebo 1er. Nemám strach.
To je pravda, myslel jsem to tak ze mensi suv ti nabidne treba lepsi nasedani vysedani nez kompakt ale kdyz to nekomu vyhovuje,na zapade jezďi techhle premiovych kompaktu nasobne vic
ja napriklad preferujem ne-suv modely. doma mame nove SUV s benzinovym 6valcom ... jazdi skutocne skvele, ale aj tak preferujem maly HH a omnoho radsej zadim s nim. kazdy to ma samozrejme inak, takze negenaralizoval by som. som ale presvedceny, ze maly premiovy kompakt je pre mnohych atraktivny pokial na nom jazdi solo clovek, mlady bezdetny par ... resp. par, ktory ma este jedno vacsie auto, pretoze v tomto fakt vela miesta nie je a nikdy nebude / hlavne pokial ide o kufor /
Ještě nevím jestli mi předek připomíná xicht s náušnicemi (ty stříbrně orámovaný nádechy) nebo psa s hnisajícíma očima...
Celek je pěkný, ale nijak výjimečný.
Celek je pěkný, ale nijak výjimečný.
No a ona právě půlku nestojí, octavia s tou samou startovací konfigurací stojí 630tis a to by ještě chtělo detailně rozpitvat výbavu, reálně to bude ještě méně. Takže cca 10% příplatek za premii už zní celkem rozumně, ostatně proto se taky tak dobře A3 dlouhodobě vedle ostatních koncernových kompaktů prodává, každý oslovuje jinou cílovou skupinu zákazníků.
O octavii nic nepíšu, srovnávám a3 se scalou, je to stejná karos. verze, srovnatelné velikostně, prostorově i, a o tom hlavně píšu, designově, což vyvolává otázku, kde je ten premiový přesah? Se stejnou motorizací, např. v článku zmíněnou 1,5tsi má A3 stát od 705tis., scala s tímto motorem stojí 400tis. Ok, není to úplně půlka, ale rozdíl je propastný, proto píšu o tom, že by audi muselo být v premiových aspektech - materiály, zpracování, odhlučnění atp. extrémně lepší, aby mělo, racionálně viděno, smysl, dát mu přednost před scalou, která, jak píšu, třeba mně přijde designově vydařenější.
Samozřejmě chápu pozicionování obou značek, image audi, neprolínající se zákaznické skupiny atd., netvrdím, že se A3 nebude prodávat nebo, že se za tu cenu nevyplatí, jen říkám, že v designu větší premiovost oproti scale nevidím a při stejné technice by mě osobně a3 muselo svými kvalitami hodně důkladně přesvědčovat, abych těch tři sta navíc dal.
Samozřejmě chápu pozicionování obou značek, image audi, neprolínající se zákaznické skupiny atd., netvrdím, že se A3 nebude prodávat nebo, že se za tu cenu nevyplatí, jen říkám, že v designu větší premiovost oproti scale nevidím a při stejné technice by mě osobně a3 muselo svými kvalitami hodně důkladně přesvědčovat, abych těch tři sta navíc dal.
No dyť právě, srovnávat se dá srovnatelné - tedy koncernové kompakty, a tedy A3 a Octavia. Srovnávat cokoliv z jiných tříd nedává smysl, to pak můžeš srovnávat A3 a Bentagou a dojít k závěru že to je low cost. 😉
Takže cenový rozdíl v těch startovních konfiguracích s 1.5 TSI cca 10%, což je samozřejmě poměrně dost málo mezi segmenty, dá se očekávat že u jiných motorizací to může být i o něco více. Jestli tomu rozdílu odpovídá premiovost A3 a ty aspekty co jsi vyjmenoval - tedy lepší zpracování, kvalitnější materiály, širší nabídka výbavy atd. je na posouzení každého ze zákázníků, vzhledem k tomu že octavia má jinou cílovou skupinu než A3 by bylo to posouzení relevantnější třeba s leonem nebo golfem, ale ve finále to je jedno, a ten kdo uvažuje o koupi premium segmentu už těch 100tis navíc proti octavii řešit nebude...
Takže cenový rozdíl v těch startovních konfiguracích s 1.5 TSI cca 10%, což je samozřejmě poměrně dost málo mezi segmenty, dá se očekávat že u jiných motorizací to může být i o něco více. Jestli tomu rozdílu odpovídá premiovost A3 a ty aspekty co jsi vyjmenoval - tedy lepší zpracování, kvalitnější materiály, širší nabídka výbavy atd. je na posouzení každého ze zákázníků, vzhledem k tomu že octavia má jinou cílovou skupinu než A3 by bylo to posouzení relevantnější třeba s leonem nebo golfem, ale ve finále to je jedno, a ten kdo uvažuje o koupi premium segmentu už těch 100tis navíc proti octavii řešit nebude...
Tyhle hry (cítím násl. argument MQB A0 vs. B) atp., si hrej někde na webech koncernových fanoušků.
Tady jsou dva hatchbacky, jeden A3 s délkou 4,34m a rozvorem 2,64m, druhý, scala s délkou 4,36m a rozvorem stejných 2,64m. Vpředu mcperson, vzadu vlečka při stejné motorizaci. Nevidím důvod, pokud chci srovnávat tato dvě auta, abys ses tu vypisoval o Bentayze, jen ze sebe děláš hlupáka.
Octavia je o čtyřicet centimetrů delší liftback, auto sice na stejné platformě a se stejnou technikou jako A3, ale cílící na jiný tržní segment.
Tady jsou dva hatchbacky, jeden A3 s délkou 4,34m a rozvorem 2,64m, druhý, scala s délkou 4,36m a rozvorem stejných 2,64m. Vpředu mcperson, vzadu vlečka při stejné motorizaci. Nevidím důvod, pokud chci srovnávat tato dvě auta, abys ses tu vypisoval o Bentayze, jen ze sebe děláš hlupáka.
Octavia je o čtyřicet centimetrů delší liftback, auto sice na stejné platformě a se stejnou technikou jako A3, ale cílící na jiný tržní segment.
Nevím co hraješ za hry, ale to je tak nějak tvůj problém 😉
Situace je jasná - relevantně porovnávat se dá pouze porovnatelné - tedy kompakty, takže octavie/leon/golf/a3. Cokoliv jiného už postrádá relevanci a je to ryze subjektivní, jestli si tam ty nahrneš všechny hatbacky od segmentu A po F a budeš se divit že v tom je rozdíl tak ok, budeš sice tak trochu za trubku, ale je to tvoje subjektnivní vnímání problému, proč ne.
Každopádně srovnává se třídní konkurence, s délkou to nijak nesouvisí, jestli proti sobě postavíš třídveřovýho leona (teď neřeším že momentálně není v nabídce) nebo kombíkovou octavii je úplně jedno, třída je to pořád stejná a to na co kdo klade prioritu (ty karoserie, prostornost v rámci třídy, výbava, kvalita atd atd) záleží skutečně na cílové skupině.
Situace je jasná - relevantně porovnávat se dá pouze porovnatelné - tedy kompakty, takže octavie/leon/golf/a3. Cokoliv jiného už postrádá relevanci a je to ryze subjektivní, jestli si tam ty nahrneš všechny hatbacky od segmentu A po F a budeš se divit že v tom je rozdíl tak ok, budeš sice tak trochu za trubku, ale je to tvoje subjektnivní vnímání problému, proč ne.
Každopádně srovnává se třídní konkurence, s délkou to nijak nesouvisí, jestli proti sobě postavíš třídveřovýho leona (teď neřeším že momentálně není v nabídce) nebo kombíkovou octavii je úplně jedno, třída je to pořád stejná a to na co kdo klade prioritu (ty karoserie, prostornost v rámci třídy, výbava, kvalita atd atd) záleží skutečně na cílové skupině.
Prémie v podstatě nikdy nebyla o tolik lepší aby dokázala obhájit svoji cenu. Možná tak před dvaceti lety ještě...
Tak to je, prostě prémie je o designu, materiálech, možnostech, detailech, odladění, možnostech příplatků.
Tak to je, prostě prémie je o designu, materiálech, možnostech, detailech, odladění, možnostech příplatků.
To zrovna ne, cenu jako takovou si obhajuje bez problémů - prodejema. Ta rovina leží v tom jestli to o kolik je lepší odpovídá tomu rozdílu v ceně. A tam nenajdeš univerzální odpověď, protože neexistuje. U některých tříd a modelů to pro někoho ten poměr má, u jiné třídy a jiného zákazníka nikoliv. To je stejný flame jako diesel vs. benzín, každý má zcela jiné cílové skupiny a pokud se nabídka setká s poprávkou tak není co řešit.
...ten design nové A3 určitě má své nepopíratelné kvality, ale je taková extrémně německy přísný, či suchý... Teď už to můžu s určitostí říct - podle mého názoru je z celé nové generace koncernových modelů nižší střední třídy suverénně nejkrásnější nová Octavia, a to jak zvenčí, tak i zevnitř!!! 😄 :yes: :yes: :yes:
Ty fukary tam jsou jak pěst na oko. Ač pěkný interier, ty výdechy jsou těžce přepálené - úplně dominují celé palubovce řidiče. Pripadá mi, jak by měly skoro vadit výhledu. Chválím, že neumístili středový infotainment jak mnoho jiných novinek nahoru přímo do výhledu, kde fakt postrádám logiku, když se dá navigace dnes již běžně pustit do budíků nebo na heads-up.
Átrojka je podle mě legendární model. Mám jednoho kamaráda, který je právě do této značky blázen a před pár lety si splnil sen a koupil si právě A3. Tuším, že si ji nechával dovézt z Německa. To s sebou ale přineslo docela nečekaný problém. Menu auta totiž bylo celé v němčině a nešlo to změnit. Nakonec to vyřešil tak, že si tam od https😐/www.autacesky.cz/audi_34 nechal nahrát překlad.