Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženeva 2020

Zpět na článek

Nové Porsche 911 Turbo S: Jiný motor a výkon 650 koní

52 komentářů

Anonym
hm hm....s příplatkama to bude stát 250k € njn ceny jdou vzhledem k platům dolů 😁
Je to super auto.
216 základ...cca stejně stála R8 jenom s 610koňema a menší prestiží. Huracán se stejným výkonem (ale větší prestiží) byl o dost dražší.
Tohle vypadá cool...protože technicky je Porsche nej.
Avatar - speedfred
speedfred
Tie ceny sú príšerné, ale efektivita Poršä v zrýchchlení s tou "archaickou" koncepciou je brutálna. :yes: :yes: :yes:
Anonym
Ne ty ceny jsou přiměřené, V porovnání s Fer&Lamb dostáváš o dost víc. Ale za to si Porsch může samo, že musí bejt levnější, ptz se tlačí do spodních segmentů. Už od 80tek a teď tomu dává na zadek s Macanem atd.
Zajímá mě z 0-200.
A zajímalo by mě to cabrio... 😄
Každopádně nikdy (protože jsme držky a máme ve dvou autech dohromady jen asi 1100+PS) se nezmůžeme na Mazdu 6 v plné ve 2.5ce v automatu. O tom si můžeme nechat jen zdát. 😲
Avatar - speedfred
speedfred
Tak áno, ceny sú ok ale ja mám malý príjem :-!
Anonym
Tak je to drahota, já to srovnávám s konkurencí.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ze zvědavosti (nepolemizuju) - co dostáváš navíc ve srovnání s Fer a Lamb?
Anonym
Tak myslím že kvalitnější vnitřek a hlavně srovnatelně výkonné F&L stojí o pár míčů víc. Tak jsem to myslel.
Avatar - white label
white label
Např. mnohaleté účinkování Waltera R. ve vývoji v Porsche (Weissach). K nezaplacení! 😉
Viz já 4. 3. 01😁5.
Taky třeba na Ferrari najdeš mnohem snáz chyby ve zpracování, Ferrari, Lambo... se hodí víc, než na silnice/okruh, do obýváku, nebo na Pařížskou... (ber s nadsázkou). 😄
Mazda666
co to zase meleš spratku, nikdo ti tu Mazdu necpe ani tady nikdo netvrdil, že na ní nemáš. Vezmi si tu tvoji stočenou plechovku od Auta Union a jdi s tím do hajzlu. S A6 jezdí taky cik.áni, ale ty tolik nemachrujou. Tím se omlouvám normálním majitelům, kteří normálně diskutují a neuráží jako ty z.mrde.
Ale asi ti ty lopato ležím v žaludku, ale ty tvoje nabubřelí kecy na to fakt nikdo nemá. Ty plagáte nad postýlkou s tou tvojí vysněnou A6
Avatar - speedfred
speedfred
Troška slušnosti priateľu. Keď nevieš aké autá má Fostek tak tu nepíš toto.
Avatar - white label
white label
sf
Fostek mu psal jaké má konkrétně Audi, ale jemu se to nehodí do krámu...
Jsou to takové ozvěny z jiné diskuse. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jde o to, jestli Fostek to auto vůbec má, nebo jestli vůbec nějaký Fostek existuje, na netu se dá vymyslet cokoliv 😁
Avatar - white label
white label
Nick fostek existuje určitě. 😉
Psal, že pár lidí, co sem chodí to jeho auto vidělo...
Udělej na jaře další sraz a pozvi ho. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Už jsem ho zval, dokonce možná 2x 😁

Njn... taky napíšu, že třeba Hamuna, nebo Topper viděli moje Maserati 😁 Ale třeba je fakt real, třeba se ukáže, pak dám vědět 😁
webpaja
Kdo je lopata jsi ukázal jasně a navíc katastrofální neznalost rodného jazyka...
Mazda666
to víš, že jo nej nej nej, jen se z toho svého koncernu nepo.ser
Avatar - white label
white label
S tím výkonem už je to taková daily GT2 4S.
Proti Carrerám (992) vypadá zepředu víc jako 991.2, což je dobře.
webpaja
Kamarád předchozí Turbo S používal opravdu jako daily car na střídačku s M5. 😉 Bez nějakých kompromisů...
Avatar - white label
white label
Tady má taky známý stříbrné Turbo S (991) jako daily car, už od r. 2014.
Avatar - iudex
iudex
Ty to budeš vedieč: prečo tie rozdielne koncovky výfukov? Pochopil by som, ak by jedno bolo Turbo a druhé Turbo S, ale obe autá sú S. Žeby malo aj 650k Turbo S základný výfuk a potom ešte nejaký lepší, príplatkový?
webpaja
Nenašel jsem ho v konfigurátoru, taky mě to zajímá. 😉
Avatar - white label
white label
Myslíš "ho", jako výfuk? Pokud jo, tak si hledal špatně. 😄
webpaja
Jen jsem to rychle prolétl, spíše kvůli barvám a kolům. OK, díky za info.
Avatar - white label
white label
wp
Musíš vlézt do sekce "Antrieb und Fahrwerk" (Pohon a Podvozek).
Avatar - white label
white label
iu
Hranaté dvojité koncovky (v černém lesku) jsou v základu, za příplatek (3 tis. eur) sportovní výfukový systém s oválnými koncovkami, na výběr stříbrné, nebo černé provedení oválných koncovek.
P.S. Ty hranaté dvojité se mi vůbec nelíbí...
webpaja
...vypadá fantasticky, sedí kola, křídlo, agresivnější předek. Můj osobní favorit z technického hlediska zůstává u 991.2 GT3 s MT, ale tohle je vážně nádhera na oko. :yes:
Avatar - speedfred
speedfred
Tie tvary sú vypilované k dokonalosti. Toto auto je treba vidieť na živo a nie súdiť podľa fotiek.
starý_kluk
No - k dokonalosti - pak by nemusel být vzadu spoiler s takovou plochou. Musí chytnout proudnice, které se na svažující zádi odtrhávat a mají snahu se už už začít točit.

A krátký rozvor s "balvanem" za zadní nápravou zůstává.

Tak to musí být - jinak by to nebyla 911! A tak ještě větší motor a ještě větší, ... Válce přidávat už nelze, to už by za zadní nápravu kór přečnívalo, a tak už jsme přes 0,5 litrů / válec.

Proč? Když tu je Boxter!
webpaja
jj, zkus to vysvětlit těm tisícům závodníků po celém světě, kteří na různých modifikacích brousí okruhy nebo asfaltové rallye. Ať už GT3 nebo RSR či další úpravy udělaly z 911 dnes už nedostižnou legendu s úžasným mechanickým gripem, který nemá obdoby.
Avatar - white label
white label
Ale Boxster/Cayman (skvělé baby Porsche) se zase neumí (při rozjezdu) stavět na zadní, tak jako 911 s rwd a poloprázdnou nádrží. 😁 😉
Avatar - speedfred
speedfred
S tým krídlom sa mi to práve páči. Nemyslel som dokonalý aero tvar.
webpaja
Přesně, to křídlo je super, stejně jako aero kit pro běžnou Carreru.
Avatar - white label
white label
Pevné větší křídlo asi nikdy nebude ozdobou karoserie, ale tady to zvládli s mimořádnou ctí/grácií.
A samotný aero kit je perfektní a opticky auto (proti současné Carreře) odlehčil. :yes:
P.S. U dvou typů kol je i možnost kombinace se zlatou (Aurum).
https😐/cc.porsche.com/…ail_M1NQ_l_0.jpg?…
https😐/pics.porsche.com/rtt/iris?…
webpaja
...ty jsi si musel s Carrerou pěkně nabít, jinak si tu kritiku neumím vysvětlit 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ale prd, je to dokonalost, a pokud jde o ten balvan, tak se možná aktuální 911 svez, nic nemá na výjezdech ze zatáček takový grip, jako právě 911, proto je to auto při své "otřesné koncepci" tak úspěšné v motorsportu. A i verze se standardním výklopným spoilerem nemají žádný problém s prouděním vzduchu za autem, málo co je na brzdách a ve vysokých rychlostech tak stabilní, jako právě akt. generace 911. A v těch nových generacích od 991 nahoru už 911 nemá ani ten náznak lehkého předku, na který tolik přísahali skalní devětsetjedenáctkaři, ale naopak, přední náprava funguje dokonale, zaklekává, a třeba pro mě, jako sice obdivovatele 911, ale ne uctívače jízdního projevu starších verzí, je to auto právě od gen. 991 řidičsky perfektní, 992 má navíc ještě lepší řízení, a design, to je už zmíněná dokonalost. 😉
Niemand
Okrem sérii, kde sa má auto podobať na civilný model, asi nenájdeš žiadny špeciál s motorom za zadnou nápravou. Má to niektoré výhody. Ale výhody motora v strede prevažujú. Ani samotne Porsche nestavalo pre Le Mans auto s motorom za zadnou nápravou.
Aj z toho čo napísal WL nižšie je jasné, že to auto spravila stabilným až moderná elektronika.
Avatar - Dinar
Dinar
Výhoda je, že dneska, když řekneš, mám devětsetjedenáctku turbo, a přitom ti v garáži stojí třeba základní C2, tak vlastně nelžeš. 😁 😉
Avatar - speedfred
speedfred
Áno vcelku pravda :yes:
Avatar - white label
white label
Ano, většina diskusních petrolheadú oplakávala/oplakává konec atmosfér v Carreře (od 991.2), ale nikdo moc nechce vidět/přiznat i druhou stranu mince - "výhody turba i bez Turba".
Na co člověk potřebovaĺ u g. 997 ĢéTédvojku (rwd s turbem), to dostal i u podstatně dostupnější GTS rwd 991.2. A, že Porsche turba umi skvěle je známo dostatečně. Navíc žádná atmo v Carreře nemůže konkurovat atmo v GT3 a spol.
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Tak umí skvěle turba, že už jsem turbo měnil.... ona top kvalita u porsche není už tam, kde před např. 10lety.
Ale jinak ano, vyhovující daily car uplně na pohodu 😄
Avatar - white label
white label
Já jsem to nemyslel tak, že umí bezporuchová turba (bez ohledu na nájezd, používání...), ale jak je umí "řidičsky naladit".
Avatar - Jenik3
Jenik3
Krasna evoluce u 911. Je to mazel. Tedy az na to zadni kridlo - to se mi vubec nelibi. Chtelo to neco decentnejsiho.
Avatar - white label
white label
J3
Jak jsem psal, ozdoba to není, ale k této verzi to prostě patří. Nelíbí se ti (pevné) křídlo - vyber si jinou verzi 991.
Avatar - white label
white label
Z rozhovoru s W.R. pro loňský KSA magazín 😒br /> N.S.: "Každý na světě ví, že jste jeden z nejlepších jezdců všech dob, ale přesto...Tenkrát jste měl vždy 2 kola (brněnský okruh) na každého účastníka. Každé auto bylo bylo jiné,, mělo jiné sedačky a pneumatiky a přesto jste do každého naskočil a zajížděl rekordní časy. A to je fakt, protože jsme měli časomíru a každé kolo bylo měřené."
W.R.: "To je právě ten cit, se kterým se člověk narodí. Mě stačí 2 zatáčky, abych zjistil o autě vše potřebné a pak můžu jet rychle. Proto jsme taky pracoval ve vývoji pro Porsche tolik let a stále pracuji. Ve Weissachu věděli, že mě do každého prototypu musí dostat co nejdřív, aby ten vývoj byl správným směrem. Já nemám ani ponětí o technice, ale dokážu říct, jak to cítím a co by se mělo změnit. První 2 roky mi ve vývoji ve Weissachu vyčítali, že jezdím s těmi auty, až příliš na hraně a nikdo přece s nimi takto v provozu jezdit nebude. Já jsem jim ale vždy říkal, až někdo pojede opravdu na hraně a dostane se na limit, jako já, tak havaruje. A pak se vám budou hodit mé poznatky, jak se to auto chována limitu. A to je taky důvod, proč jsme konkurenci jako je Ferrari, Lamborghini, Audi a další, takto "ujeli". Oni byli dobří, dokud jste jeli na 80%, pak se ale stávali neovladatelnými. Porsche ne, ta jsme vyvíjeli tak, aby byla ovladatelná i na limitu. Pochopitelně ta starší auta bez PSM bylo také těžké ovládat. Motor vzadu měl své výhody, obrovskou trakci, problém ale byl na hraně, když jste najednou ubral plyn, to auto se roztočilo jako nic. Pro dobrého jezdce byly ale vždycky Porsche velkým zážitkem. Ten vývoj je však neustálý a ta dnešní 911, generace 992, je úžasná a každý s ní dokáže jet rychle. Při její prezentaci ve Valencii byla sranda, jak vyprávěli lidi z Porsche. Normálně v předchozích generacích 911, když jsme měli jízdy na okruhu pro novináře, vždy stačilo jet tak na 60%, aby nám stíhali. Tentokrát ale u 992 jsme museli jet na 100% a novináři byli pořád za našimi zády."
webpaja
" A to je taky důvod, proč jsme konkurenci jako je Ferrari, Lamborghini, Audi a další, takto "ujeli". Oni byli dobří, dokud jste jeli na 80%, pak se ale stávali neovladatelnými. Porsche ne, ta jsme vyvíjeli tak, aby byla ovladatelná i na limitu.
Pochopitelně ta starší auta bez PSM bylo také těžké ovládat. Motor vzadu měl své výhody, obrovskou trakci, problém ale byl na hraně, když jste najednou ubral plyn, to auto se roztočilo jako nic."

Tahle pasáž jasně ukazuje, kolik rezervy i u legend typu WR je potřeba u propagovaných produktů mít. Nejdříve stať jak ujížděli všem kvůli ovládání na limitu a pak o problémech právě na limitu.

Chápu reakci na starého kluka, ale tohle je při vší úctě k WR i Porsche trochu nešťastně napsané, nebo hloupě přeložené.
Avatar - white label
white label
K překladu se vyjádřit nemůžu, protože rozhovor v původním znění není k dispozici.
Přesto v tom až tak zásadní rozpor nevidím. Ujížděli konkurenci na trhu sportovnich aut, což je samozřejmě pravda, a je to dlouhodobě vidět jak na statistikách prodejů, tak na okruzích a týká se to i řady Cayman/Boxster.
A že dokud nebylo PSM, tak vzhledem ke koncepcí 911 nemohli dělat žádné velké zázraky ohledně ovladatelnosti na.limitu (i pro průměrného řidiče) je taky pravda. A že je ovladatelnost/uživatelská přívětivost dnešní 992, vzhledem k zachování koncepce s motorem vzadu, neuvěřitelná (se všemi pro i proti) je taky pravda.
Takže ano, chválí tu vlastní práci, ale v podstatě nekecá/má pravdu.
Je to jen jedna z mnoha otázek rozhovoru s ním, který je zaměřen především na jeho závodní kariéru.
Avatar - Dinar
Dinar
A já jsem měl tu čest, že mě W.R. s 911 gt3 na Hockenheimu svezl, s prstem v nose a jednou rukou na volantu a celou dobu u toho vykládal, přitom jel tak, že to auto bylo pořád 1% pod svým limitem, čistá hrana s naprostou bravurou a klidem, on se prostě nevychloubá, když řídá, "to je právě ten cit, (já doplňuju výjimečný talent), se kterým se člověk narodí", on konstatuje fakt. Walter je řidičský pámbu. 😄 :yes:
Avatar - white label
white label
Je to tak. Taky jsem měl, loni v říjnu, tu čest sedět vedle něj za jízdy v 911ce. :yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Máme ve firmě borca, co to same umí s tranďákem 😉 😁
Avatar - white label
white label
To je nespravedlnost, on to umí i s dodávkou a na rozdíl od WalteRa ho nikdo (kromě tebe) nezná. 😲 😒]
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
😁 😁 😁
ivan7
Porsche 911 turbo...alebo Ferrari Roma....obe su srdcovky i cenovo cca rovnake...a manzelka suhlasi!!!!!