hm hm....s příplatkama to bude stát 250k € njn ceny jdou vzhledem k platům dolů :D
Je to super auto.
216 základ...cca stejně stála R8 jenom s 610koňema a menší prestiží. Huracán se stejným výkonem (ale větší prestiží) byl o dost dražší.
Tohle vypadá cool...protože technicky je Porsche nej.
Ne ty ceny jsou přiměřené, V porovnání s Fer&Lamb dostáváš o dost víc. Ale za to si Porsch může samo, že musí bejt levnější, ptz se tlačí do spodních segmentů. Už od 80tek a teď tomu dává na zadek s Macanem atd.
Zajímá mě z 0-200.
A zajímalo by mě to cabrio... :-)
Každopádně nikdy (protože jsme držky a máme ve dvou autech dohromady jen asi 1100+PS) se nezmůžeme na Mazdu 6 v plné ve 2.5ce v automatu. O tom si můžeme nechat jen zdát. :-O
Např. mnohaleté účinkování Waltera R. ve vývoji v Porsche (Weissach). K nezaplacení! ;-)
Viz já 4. 3. 01:35.
Taky třeba na Ferrari najdeš mnohem snáz chyby ve zpracování, Ferrari, Lambo... se hodí víc, než na silnice/okruh, do obýváku, nebo na Pařížskou... (ber s nadsázkou). :-)
co to zase meleš spratku, nikdo ti tu Mazdu necpe ani tady nikdo netvrdil, že na ní nemáš. Vezmi si tu tvoji stočenou plechovku od Auta Union a jdi s tím do hajzlu. S A6 jezdí taky cik.áni, ale ty tolik nemachrujou. Tím se omlouvám normálním majitelům, kteří normálně diskutují a neuráží jako ty z.mrde.
Ale asi ti ty lopato ležím v žaludku, ale ty tvoje nabubřelí kecy na to fakt nikdo nemá. Ty plagáte nad postýlkou s tou tvojí vysněnou A6
Ty to budeš vedieč: prečo tie rozdielne koncovky výfukov? Pochopil by som, ak by jedno bolo Turbo a druhé Turbo S, ale obe autá sú S. Žeby malo aj 650k Turbo S základný výfuk a potom ešte nejaký lepší, príplatkový?
iu
Hranaté dvojité koncovky (v černém lesku) jsou v základu, za příplatek (3 tis. eur) sportovní výfukový systém s oválnými koncovkami, na výběr stříbrné, nebo černé provedení oválných koncovek.
P.S. Ty hranaté dvojité se mi vůbec nelíbí...
...vypadá fantasticky, sedí kola, křídlo, agresivnější předek. Můj osobní favorit z technického hlediska zůstává u 991.2 GT3 s MT, ale tohle je vážně nádhera na oko. :yes:
No - k dokonalosti - pak by nemusel být vzadu spoiler s takovou plochou. Musí chytnout proudnice, které se na svažující zádi odtrhávat a mají snahu se už už začít točit.
A krátký rozvor s "balvanem" za zadní nápravou zůstává.
Tak to musí být - jinak by to nebyla 911! A tak ještě větší motor a ještě větší, ... Válce přidávat už nelze, to už by za zadní nápravu kór přečnívalo, a tak už jsme přes 0,5 litrů / válec.
jj, zkus to vysvětlit těm tisícům závodníků po celém světě, kteří na různých modifikacích brousí okruhy nebo asfaltové rallye. Ať už GT3 nebo RSR či další úpravy udělaly z 911 dnes už nedostižnou legendu s úžasným mechanickým gripem, který nemá obdoby.
Pevné větší křídlo asi nikdy nebude ozdobou karoserie, ale tady to zvládli s mimořádnou ctí/grácií.
A samotný aero kit je perfektní a opticky auto (proti současné Carreře) odlehčil. :yes:
P.S. U dvou typů kol je i možnost kombinace se zlatou (Aurum). https://cc.porsche.com/…ail_M1NQ_l_0.jpg?… https://pics.porsche.com/rtt/iris?…
Ale prd, je to dokonalost, a pokud jde o ten balvan, tak se možná aktuální 911 svez, nic nemá na výjezdech ze zatáček takový grip, jako právě 911, proto je to auto při své "otřesné koncepci" tak úspěšné v motorsportu. A i verze se standardním výklopným spoilerem nemají žádný problém s prouděním vzduchu za autem, málo co je na brzdách a ve vysokých rychlostech tak stabilní, jako právě akt. generace 911. A v těch nových generacích od 991 nahoru už 911 nemá ani ten náznak lehkého předku, na který tolik přísahali skalní devětsetjedenáctkaři, ale naopak, přední náprava funguje dokonale, zaklekává, a třeba pro mě, jako sice obdivovatele 911, ale ne uctívače jízdního projevu starších verzí, je to auto právě od gen. 991 řidičsky perfektní, 992 má navíc ještě lepší řízení, a design, to je už zmíněná dokonalost. ;-)
Okrem sérii, kde sa má auto podobať na civilný model, asi nenájdeš žiadny špeciál s motorom za zadnou nápravou. Má to niektoré výhody. Ale výhody motora v strede prevažujú. Ani samotne Porsche nestavalo pre Le Mans auto s motorom za zadnou nápravou.
Aj z toho čo napísal WL nižšie je jasné, že to auto spravila stabilným až moderná elektronika.
Ano, většina diskusních petrolheadú oplakávala/oplakává konec atmosfér v Carreře (od 991.2), ale nikdo moc nechce vidět/přiznat i druhou stranu mince - "výhody turba i bez Turba".
Na co člověk potřebovaĺ u g. 997 ĢéTédvojku (rwd s turbem), to dostal i u podstatně dostupnější GTS rwd 991.2. A, že Porsche turba umi skvěle je známo dostatečně. Navíc žádná atmo v Carreře nemůže konkurovat atmo v GT3 a spol.
Tak umí skvěle turba, že už jsem turbo měnil.... ona top kvalita u porsche není už tam, kde před např. 10lety.
Ale jinak ano, vyhovující daily car uplně na pohodu :-)
Z rozhovoru s W.R. pro loňský KSA magazín :
N.S.: "Každý na světě ví, že jste jeden z nejlepších jezdců všech dob, ale přesto...Tenkrát jste měl vždy 2 kola (brněnský okruh) na každého účastníka. Každé auto bylo bylo jiné,, mělo jiné sedačky a pneumatiky a přesto jste do každého naskočil a zajížděl rekordní časy. A to je fakt, protože jsme měli časomíru a každé kolo bylo měřené."
W.R.: "To je právě ten cit, se kterým se člověk narodí. Mě stačí 2 zatáčky, abych zjistil o autě vše potřebné a pak můžu jet rychle. Proto jsme taky pracoval ve vývoji pro Porsche tolik let a stále pracuji. Ve Weissachu věděli, že mě do každého prototypu musí dostat co nejdřív, aby ten vývoj byl správným směrem. Já nemám ani ponětí o technice, ale dokážu říct, jak to cítím a co by se mělo změnit. První 2 roky mi ve vývoji ve Weissachu vyčítali, že jezdím s těmi auty, až příliš na hraně a nikdo přece s nimi takto v provozu jezdit nebude. Já jsem jim ale vždy říkal, až někdo pojede opravdu na hraně a dostane se na limit, jako já, tak havaruje. A pak se vám budou hodit mé poznatky, jak se to auto chována limitu. A to je taky důvod, proč jsme konkurenci jako je Ferrari, Lamborghini, Audi a další, takto "ujeli". Oni byli dobří, dokud jste jeli na 80%, pak se ale stávali neovladatelnými. Porsche ne, ta jsme vyvíjeli tak, aby byla ovladatelná i na limitu. Pochopitelně ta starší auta bez PSM bylo také těžké ovládat. Motor vzadu měl své výhody, obrovskou trakci, problém ale byl na hraně, když jste najednou ubral plyn, to auto se roztočilo jako nic. Pro dobrého jezdce byly ale vždycky Porsche velkým zážitkem. Ten vývoj je však neustálý a ta dnešní 911, generace 992, je úžasná a každý s ní dokáže jet rychle. Při její prezentaci ve Valencii byla sranda, jak vyprávěli lidi z Porsche. Normálně v předchozích generacích 911, když jsme měli jízdy na okruhu pro novináře, vždy stačilo jet tak na 60%, aby nám stíhali. Tentokrát ale u 992 jsme museli jet na 100% a novináři byli pořád za našimi zády."
" A to je taky důvod, proč jsme konkurenci jako je Ferrari, Lamborghini, Audi a další, takto "ujeli". Oni byli dobří, dokud jste jeli na 80%, pak se ale stávali neovladatelnými. Porsche ne, ta jsme vyvíjeli tak, aby byla ovladatelná i na limitu.
Pochopitelně ta starší auta bez PSM bylo také těžké ovládat. Motor vzadu měl své výhody, obrovskou trakci, problém ale byl na hraně, když jste najednou ubral plyn, to auto se roztočilo jako nic."
Tahle pasáž jasně ukazuje, kolik rezervy i u legend typu WR je potřeba u propagovaných produktů mít. Nejdříve stať jak ujížděli všem kvůli ovládání na limitu a pak o problémech právě na limitu.
Chápu reakci na starého kluka, ale tohle je při vší úctě k WR i Porsche trochu nešťastně napsané, nebo hloupě přeložené.
K překladu se vyjádřit nemůžu, protože rozhovor v původním znění není k dispozici.
Přesto v tom až tak zásadní rozpor nevidím. Ujížděli konkurenci na trhu sportovnich aut, což je samozřejmě pravda, a je to dlouhodobě vidět jak na statistikách prodejů, tak na okruzích a týká se to i řady Cayman/Boxster.
A že dokud nebylo PSM, tak vzhledem ke koncepcí 911 nemohli dělat žádné velké zázraky ohledně ovladatelnosti na.limitu (i pro průměrného řidiče) je taky pravda. A že je ovladatelnost/uživatelská přívětivost dnešní 992, vzhledem k zachování koncepce s motorem vzadu, neuvěřitelná (se všemi pro i proti) je taky pravda.
Takže ano, chválí tu vlastní práci, ale v podstatě nekecá/má pravdu.
Je to jen jedna z mnoha otázek rozhovoru s ním, který je zaměřen především na jeho závodní kariéru.
A já jsem měl tu čest, že mě W.R. s 911 gt3 na Hockenheimu svezl, s prstem v nose a jednou rukou na volantu a celou dobu u toho vykládal, přitom jel tak, že to auto bylo pořád 1% pod svým limitem, čistá hrana s naprostou bravurou a klidem, on se prostě nevychloubá, když řídá, "to je právě ten cit, (já doplňuju výjimečný talent), se kterým se člověk narodí", on konstatuje fakt. Walter je řidičský pámbu. :-):yes: