Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
PowerHouse
Tak nedávno tady bylo, že téměř všechny Toyoty kupují firmy.
Lidé si Toyoty nekupují.
Lidé si Toyoty nekupují.
Toyota mala este nedavno nad polovicu predajov sukromne. Teraz maju vyrazny rast vo fleete a nie az tak vyrazny prepad sukromnych predajov. A moze za to hlavne cenotvorba v CR, kde ceny pre sukromnych su o niekolko tisic EUR vyssie ako v SR.
Za loňský rok byl počet registrovaných osobních vozů + lehkých užitkových značky Toyota 10 827, z toho 6 470 bylo prodej firmám, tj. necelých 60 %. Podle SDA byl podíl osobních aut registrovaných na IČ necelých 57 %.
Anonym
Dodge - 4 ks
GMC - 1 ks
Mustang - 26 ks
RAM - 5 ks
Tesla - 2 ks
Renegade - 35 ks (18x benzín)
Compass - 40 ks (23x benzín)
Cherokee - 6 ks (1x benzín)
Wrangler - 19 ks (14 x benzín)
GrandCherokee - 15
GMC - 1 ks
Mustang - 26 ks
RAM - 5 ks
Tesla - 2 ks
Renegade - 35 ks (18x benzín)
Compass - 40 ks (23x benzín)
Cherokee - 6 ks (1x benzín)
Wrangler - 19 ks (14 x benzín)
GrandCherokee - 15
Že tohle nikoho nezajímá jsi se mohl přesvědčit ve tvém boku. Aby tam byl alespoň jeden komentář (příspěvek) musel jsi si ho tam dopsat. :-!
Já si to rád přečtu.
Tobě to vadí, když si někdo dá práci?
Tobě to vadí, když si někdo dá práci?
Souhlas. Jinak ta Tesla mi přijde zajímavá. Na to že otevřeli ofic. zastoupení solidní slabota.
Zleva zprava slyším od lidí nadšení jak je to super, spamujou soc. sítě jak předobjednávají a nevím co všechno. Ale je vidět, že to je jen pozérství lidí, kteří na to většinou ani nemají. Znám jednoho co měl S. Po 2 letech prodal s obří ztrátou a jezdí teď dieselovým kombíkem za cca poloviční cenu - 5er - podle mě ve všem, kromě instantní akcelerace do 100 km/h, lepší 😁
Zleva zprava slyším od lidí nadšení jak je to super, spamujou soc. sítě jak předobjednávají a nevím co všechno. Ale je vidět, že to je jen pozérství lidí, kteří na to většinou ani nemají. Znám jednoho co měl S. Po 2 letech prodal s obří ztrátou a jezdí teď dieselovým kombíkem za cca poloviční cenu - 5er - podle mě ve všem, kromě instantní akcelerace do 100 km/h, lepší 😁
Až neuvěřitelně málo - 2ks.
Místo Tesly naftové kombi - to je hodně ode zdi ke zdi 😄
Místo Tesly naftové kombi - to je hodně ode zdi ke zdi 😄
Človek zistil, aká je Tesla naozaj nepraktická, tak si kúpil moderný diesel (z nízkymi emisiami). Teraz jazdí bez stresu, má oveľa kvalitnejšie auto...
Ináč to môže byť celkom bežná vec - človek s peniazmi sa rozhodne vyskúšať všade chválenú Teslu. Po čase zistí, že s tým nedokáže žiť, tak si kúpi niečo priateľnejšie - auto podobné tým, ktoré mal skôr a bol s nimi absolútne spokojný.
Ináč to môže byť celkom bežná vec - človek s peniazmi sa rozhodne vyskúšať všade chválenú Teslu. Po čase zistí, že s tým nedokáže žiť, tak si kúpi niečo priateľnejšie - auto podobné tým, ktoré mal skôr a bol s nimi absolútne spokojný.
Je to tak. Podlehl nadšení, zkusil to, vystřízlivěl a už neblbne 😊
Aspoň na to pravdepodobne mal. Horšie bude, ak si človek kúpi elektro-auto na leasing. Nakoniec bude nespokojný a auto ani dobre nepredá.
Pritom mohol mať auto za 1/2 cenu (nižšia stredná trieda), alebo strednú triedu za rovnaké peniaze. Alebo si už mohol kúpiť Prius a nejako by sa s ním naučil žiť, keďže je to pomerne normálne auto.
Ibaže politikom je to úplne jedno, že niekto niečo stratí - z cudzieho krv netečie, hlavne budme EKO za každú cenu.
Pritom mohol mať auto za 1/2 cenu (nižšia stredná trieda), alebo strednú triedu za rovnaké peniaze. Alebo si už mohol kúpiť Prius a nejako by sa s ním naučil žiť, keďže je to pomerne normálne auto.
Ibaže politikom je to úplne jedno, že niekto niečo stratí - z cudzieho krv netečie, hlavne budme EKO za každú cenu.
Ta ztráta asi bude +- stejná jako u každého jiného auta stejné cenové kategorie. Spíš mě překvapuje, že se ty ojetiny moc netočí. Chodím kolem bazaru kde mají průběžně Tesel několik a stojí to tam až rok. Podle ceny bych spíše řekl, že si Tesla vlastně drží spíš vyšší hodnotu než spalovák a díky tomu asi i ta dlouhá doba než to někdo koupí.
https😐/www.autapooperaku.cz/…mautopilot-6mist
https😐/www.autapooperaku.cz/…s-70dual-navipdc
U toho Xka si všimněte těch dojebanejch předních sedaček. Na 77tis km mi to přijde drsný.
https😐/www.autapooperaku.cz/…mautopilot-6mist
https😐/www.autapooperaku.cz/…s-70dual-navipdc
U toho Xka si všimněte těch dojebanejch předních sedaček. Na 77tis km mi to přijde drsný.
Jestli ji za tu cenu nikdo nekupuje, tak si asi vyšší hodnotu nedrží. 😄
No tak nakonec ji asi koupí, předpokládám že ji nepošlou ze skály. A otázka samozřejmě je, jestli se to prodá za tu zobrazenou cenu. Pokud ano, tak je prodej problematický, ale hodnota od oka podle mě vyšší. Na druhou stranu, kdo chce čekat rok než se kára prodá? Já teda ne.
Jinak jsem si teprve dnes všiml, že xko má některé ovládací součástky z mercedesu.
Jinak jsem si teprve dnes všiml, že xko má některé ovládací součástky z mercedesu.
Ten známý prodával cca 1 rok. Nakonec prodal o 500t méně než plánoval. Ceny v inzerci jsou za Tesly šíleně nadsazené a proto si běžný "bychař" myslí, že si drží cenu. Nedrží.
Když bude tu akceleraci na stovku opakovat tak 5x, tak pak bude rychlejší na stovku i Fabie 😁
Jojo, když jim píšu, že se tu prodá víc Dodge a RAMů, dřív to byla jedna značka než Tesel, tak elektrofanatici prskaj. A to tu má Dodge/RAM 3 ofiko dealery a zbytek šedý dovoz.
Tady je vidět kolik je reálných fandů. Nebo kolik elektrofanatiků má na to koupit si Tu Teslu novou.
Tady je vidět kolik je reálných fandů. Nebo kolik elektrofanatiků má na to koupit si Tu Teslu novou.
Ne každej kdo to čte má potřebu to komentovat. I kdyby to zajímalo jen 5 lidí, tak to sem stejně budu dávat a pokud to tebe nezajímá, nečti to a nekomentuje. Jak prosté.
cislo mesiaca je kazdopadne : 133 😒] :yes:
podla ocakavania ten 2.0 liter ( pripadne aj v kombinacii s 4x4 ) uz zacina zaberat na zakaznikov .. ASX :yes:
podla ocakavania ten 2.0 liter ( pripadne aj v kombinacii s 4x4 ) uz zacina zaberat na zakaznikov .. ASX :yes:
ASX je auto, ktoré zamotá hlavu mnohým zákazníkom. Po Facelifte vyzerá zaujímavo, má "klasický" motor... Aj s kolegom, ktorý chce vyššie auto (ako náhradu Dacie Sandero), sme skončili u ASX. Síce sa ešte definitívne nerozhodol, ale sympatie tam sú.
Kolega je človek, ktorý dáva prednosť jednoduchšej technike za priateľnú cenu.
Kolega je človek, ktorý dáva prednosť jednoduchšej technike za priateľnú cenu.
Riceeater
Vnímám to tak, že nárůst TOYOTY, zejména Corolly, je vč. aut, která poskytuje náš zaměstnavatel všem kmenovým zaměstnancům v rámci benefitů.
Corolla v sedanu s CVT při 20000/rok, za bratru 3800 bodů je neskutečně dobrá nabídka.
Všichni kvitujeme, že TOYOTA nás konečně obdařila výbornými pobídkami k pořízení jejich produkce, dosud hrálo prim PSA... které za nedlouho zmizí.
Každopádně z toho prodejního čísla, jich minimálně 3/4 stojí na parkovišti TPCA. Toto je však správný způsob, jak upozornit... Auta musí být vidět (chce to ale i jinde než na několika středočeských okresech 😜 )
Jedním dechem však dodávám, že pro českého koncáka je prostě TOYOTA stále hodně drahá...
Corolla v sedanu s CVT při 20000/rok, za bratru 3800 bodů je neskutečně dobrá nabídka.
Všichni kvitujeme, že TOYOTA nás konečně obdařila výbornými pobídkami k pořízení jejich produkce, dosud hrálo prim PSA... které za nedlouho zmizí.
Každopádně z toho prodejního čísla, jich minimálně 3/4 stojí na parkovišti TPCA. Toto je však správný způsob, jak upozornit... Auta musí být vidět (chce to ale i jinde než na několika středočeských okresech 😜 )
Jedním dechem však dodávám, že pro českého koncáka je prostě TOYOTA stále hodně drahá...
Do statistik se pocitaji pouze vozy, ktere jsou na fyzickou osobu pripadne firmu, ktera nema prodejni ani vyrobni charakter, tedy kdyz si vezmu auto na operak nebo ma showroom prihlaseno vozidlo na sebe, tak se nepocita 😊
A na to si přišel jak? Samozřejmě, že se auta na operák započítavají, Počítá se registrace, tedy postavení auta na papíry (u některých značek dokonce rozjetí záruky). I auta na showroomech se počítají, nebo poté co by si to vyřazené demo někdo koupil tak tím vznikne co? prodej nového auta? nebo ojetého? a kde se to ojeté vzalo když není dovezené?
To samozrejme ano. Ale parkovisko pri TCPA je hub pre cely region. Nie len CR. A tie auta sa do predajov v CR nezapocitavaju.
Zaměstnaneckém parkovišti...
Neviem aké zvýhodnenia má Toyota pre svojich zamestnancov, ale rastú im hlavne predaje pre firmy.
Ach jo... nahoře jsem to psal, ten benefit, tu výhodu pro zaměstnance. Jeden příklad. Zcela reálně... jestli ještě před koncem roku stálo na hlavní parkovišti před fabrikou cca čtvrtina TOYOT, tak teď je to rozhodně více jak polovina.
Krásně nablýskané Corolly SDN a kombíky + sem tam v hybridu
Upřímně, jestli TOYCE rostou prodeje firmám, tak spíš tam u vás, než v ČR.
Teď je to podle mě stejné, jako před lety, když dala TOYKA možnost zaměstnancům TPCA pořídit Avensisy za 5500Kč bodů z benefitů (na které dosáhne kdejaký pepík, který vydržel na lince těch 15 let, co to tu běží) a parkoviště bylo Avensisy přeplněné, nebo následně RAVky (minulé) bratru za 6500 bodů...
To potom statistikami hýbe.
Kaýdopádně zájem o Corolly asi bude větší, protože konečně ta auta vypadají k světu, jinak to byl v minulosti designový zmar... bohužel.
Krásně nablýskané Corolly SDN a kombíky + sem tam v hybridu
Upřímně, jestli TOYCE rostou prodeje firmám, tak spíš tam u vás, než v ČR.
Teď je to podle mě stejné, jako před lety, když dala TOYKA možnost zaměstnancům TPCA pořídit Avensisy za 5500Kč bodů z benefitů (na které dosáhne kdejaký pepík, který vydržel na lince těch 15 let, co to tu běží) a parkoviště bylo Avensisy přeplněné, nebo následně RAVky (minulé) bratru za 6500 bodů...
To potom statistikami hýbe.
Kaýdopádně zájem o Corolly asi bude větší, protože konečně ta auta vypadají k světu, jinak to byl v minulosti designový zmar... bohužel.
Predaje firmám rastú v ČR. Nedávnu tu bol o tom článok na ACZ, že u súkromných mali mierny pokles, ale firmy výrazne rastú. Podľa mňa je to hlavne podivnou cenovou politikou. U nás sú ceny pre súkromných kupcov plošne na všetky verzie Corolli o 4000 EUR nižšie, ale na firmu už moc nevyhádaš. V ČR dostaneš na firmu aj 20%, ale z vysokého základu.
Predpokladám, že auta pri TCPA sú registrované na zamestnancov a nie Toyotu. Je možné, že súkromné predaje by boli ešte nižšie.
Predpokladám, že auta pri TCPA sú registrované na zamestnancov a nie Toyotu. Je možné, že súkromné predaje by boli ešte nižšie.
jestli to stojí na zaměstnaneckém parkovišti, jsou to auta na operák ze zaměstnaneckého programu, tak si je koupila leasingová společnost, která je do toho programu dá, takže je to prodej firmě...
Kdyz si auto odkoupis, tak se prepise na tebe, tedy od showroomu na tebe nebo na firmu a to se pak da do te statistiky. Je to dane pravidly, co se tam a jak pocita 😊
Dobre, ale delaji se statistiky na nova, ojeta, e😜ort a import. Kdyz se jako nove neeviduje, tak kde se pak objevi? To se znicehonic zaregistruje "nove" ojete auto, aniz by se predtim dovezlo nebo prodalo jako nove? Nemas pravdu, statistiky dela SDA a cisla mu reportuji samy znacky. Kdyby se nepocitali operaky, je skodovka asi tak na tretine cisel co tam ma ted, Ono i fleet jde pres leasingovku, skofin, ald, arval, leaseplan a podobne.. a ty vsechny by se dle tebe nezapocitavali, tj hloupost. Proste vsechny operativni leasingy jsou prodana auta, a jsou ve statistikách.
Okcak
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
PS: potesilo ma aj mitsu.. zda sa ze faceliftovane ASX sa uz "rozbieha" ... konecne :yes:
mazda sklamanie... ale ked vidim ze nova zakladna 3ka s priemernou atmosferou stoji uz tolko co SUV eclipse so 120kw turbom tak sa ani nedivim ze kuzlo ( vykonovo priemernych atmosferickych ale cenou uz premiu nahanajucich ) mazd pomaly ale isto uz v nasich koncinach vyprchava a ludia uz chcu v danej cene predsa len nieco ine ...
toyota :yes:
Ktorá značka má nejaký hybrid bez cvt? To mi celkom vadilo.
ja som zvedavy aj na novy hybridny yaris....
CVT je faj pokial na to človek nezatlačí, potom už eeee.
niro je fajn... doslova taky az crossover a kombik zaroven .. velmi sikovne to spravili... k tomu velky razvor.... a pritom nalej moc kompaktne auto... ved aj ceed je dnes uz vacsi od nora ale na niro priestorom zdaleka nema :yes:
To Niro je tiež taká vyššia krabica. ;-\
C-HR sa mi nepaci... vobec.. jej uspechu chapem ale tie zadne dvere a celkovo to ako je priestorovo na tom slabo vzhladom k rozmerom tak totoo nie... k tomu s tym ropuchoidnym prednym a nizkym megaprevisom to ani do ziadneho terenu nebude vhodne.. to vedla toho aj fabia je vacsi "terenak" .. ale ako je to stylove moderne auto... mladi na taketo ficury a divne dizajny letia .. je napadne... je ine ako vacsina inych aut.... a ludia to zeru... chapem ( za mna ale urcite niro alebo pockat na hybridny eclipse cross .. aj ked ten s technikou aj baterkou z outlanderu uz asi bude drahy jak svina .. tam to tipujem aj na 30 tisic eur ) :yes:
Mitsu fakt nieeee, na tie autá sa nedá pozerať ani v tej peknej červenej metle.
nemam moznost jazdit s cvt ale verim ze by som si zvykol.... to je uz najmenej....
ked sa ti paci tak si ho este raz vyskusaj a rozhodnes sa....
este k tomu eclipsu som zabudol dodat ze to bude "P" HEV-ecko takze aj preto bude drahsie ako nejaky bezny hybrid ( C-HR ) bez moznosti jazdy ciste na elektrinu...
C-HR je stylove kvalitne moderne... mne sa nepaci ale to je len moj pohlad a moj nazor kedze ja mam zase ine priority ako ty ... ak sa ti paci tak nie je o com... a toyoty maju hybridy ktore aj realne funguju a davaju zmysel ...... ale aj niro to vie v priemere za 5 litrov ( dizel kazdopadne dnes by som uz nechcel .. jedine v L200 ) .. ja mat 20 litrov a chciet hybrid tak volim niro :yes😒br />
treba skusit tu novu modru na eclipse uz pre rocnik 2020 .. ta si ta podmani https😐/www.youtube.com/watch?… :😉 😒] ... ok ok to bol vtip
CVT je iná. Jej prejav je iný. Ale v prípade eCVT od Toyoty je to asi najspoľahlivejší automat. A v spojení so silnejším dvojlitrovým hybridom si neužiješ toľko zavíjania, lebo to auto zrýchli rýchlo. A potom sa už môže motor prevaľovať v nízkych otáčkach.
skus Corollu hybrid 2.0 ci ti nestaci 180k.
Ak nechceš CVT a nechceš plug in, tak sa treba pozrieť ku Kórejcom na Niro a Ioniq.
Ale ak jazdíš hlavne mesto, tak eCVT je lepšia voľba. Hlavne pri poťahovaní a parkovaní sa s ňou pracuje lepšie ako so suchou dvojspojkou. A na vyblbnutie, máš iné auto.
Nic proti těm automobilkám, ale je to ... zvláštní. BTW - co Polo, jak jezdí?
Čo sa Mazdy týka... Cena 3-ky išla nezmyselne cenovo hore. Ak by som kupoval auto dnes, tak namiesto Mazdy 3 radšej kúpim Toyotu Corollu hybrid. Ak by som chcel niečo lecnejšie, tak Hyundai. Ináč auto nie je len motor a ak ste neskúšal Eclipse a Mazdu 3, mohol by ste byť prekvapený, že tá "slabá" Mazda možno ide podstatne lepšie ako celok. Novú Mazdu 3 som skúšal, ale Mitsubishi nie - neviem porovnať. Vlastne v SUV, v ktorých som sa viezol som sa necítil celkom príjemne. Dôvodom je zrejme to, že rád sedím čo najnižšie pri zemi.
Takže u mňa by napriek motoru len so 122 PS bola Mazda víťazom (z dvojice Eclipse / Mazda 3).
A stále nie sú info o ich zlepšení proti kórozii? 😒
Prípadne by sa tu mohli vyjadriť majitelia, ktorí vlastnia Mazdu, ako je to s ich autami... Samozrejme vynecháme Mazdu 6 prvej generácie 😉.