Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault si pohrává s myšlenkou ostrých elektromobilů. Mají dostat umělý zvuk

14 komentářů

Othello
Šprýmař je Renault když říká že je v elektromobilech lídrem

A šprýmař je i autor článku s tvrzením, že Renault Zoe se za svůj dojezd nemusí stydět ani při dálničním křižování republikou.
Stačí se podívat do testu v odkazu, kde při dálniční stotřicítce naměřili spotřebu 30 kWh/100 km. Při kapacitě aku 37 kWh to dává dojezd legračních 120 kiláků. S tím se dá dálničně křižovat snad v Lucembursku, ale u nás dost těžko.
Avatar - xxc
xxc
Do mesta to staci, hlavne skoro rano, kym nemeraju 😄 Len aby ten zvuk isiel do kabiny a aby sa dal vypnut.
Avatar - speedfred
speedfred
Policajti rýchlosti merajú aj v noci,nad ránom,ráno. Mal si asi doteraz štastie.
Avatar - xxc
xxc
Dnes som mal v meste 151, normalne som sa vzdialil sanitke, co v dialke blikala 😄 S Citigo by som to nedal, cize ostre Zoe ma zmysel. Len musia do toho dat trubku pre indicky trh 😄 Mozno aj na dochadzanie do prace 40 km by sa to dalo pouzit.
Avatar - speedfred
speedfred
neviem ako ti napísať slušne čo si za vodiča, ale isť 151 po meste to je tak na papiere do konca života.A ešte sa takto chváliť.
Niemand
U nas nie. U nas je pretekanie povolene. Ak mas 800EUR pri sebe, tak ta za akekolvek prekrocenie riesia blokovo. A mozes hned dvestovkou pokracovat dalej.
Avatar - xxc
xxc
Ano, ale nie som taky bohaty, aby som tolko mohol platit. 200 mi ani auto nevytiahne, ale si predstavte, zeby som mal silne auto, ktore je "bezpecnejsie".
Futurista
Ty jsi debil. Vidím sanitku s VRZ a ujedu jí. Prostě dement... A ještě se tím chlubím.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To bylo stejně tachometrových,takže v klidu.
Avatar - xxc
xxc
Nechvalím sa, len v kontexte športových elektromobilov dávam do povedomia. Rovnako nesúhlasím, že mestské auto musí byť pomalé.
wakogi
Renault, dejte na trh "Last Edition" RS velice povedeného CLIO.
CLIO si zaslouží důstojnou rozlučku s klasickou pohonnou jednotkou, třeba i v kombinaci s elektromotorem. A to především díky stále kvůli lepší dojezdové vzdálenosti, nižší hmotnosti a při ne tak masovém počtu vyrobených vozů i podobné ekologické náročnosti.
Pokud přitom za tři roky vznikne i RS ZOE, tak trh již bude na tento produkt lépe připraven a i tato verze si svoje zákazníky najde.
Avatar - Anonym
Anonym
nebudou baterky ani prachy na dotace, koronavirus jim tak sníží zisky a stoupnou nezaměstatnaní, že budou rádi že to Evropa vůbec ustojí, navíc ceny ropy padaj, takže benzín a nafta brzy budou stát to co před 15 lety 😄 Jenže lidi maj 4x větší výplatu jak tehdá, takže....
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
...už běžný elektromobil je totálně nesmyslná myšlenka s nulovou finanční návratností a minimální poptávkou zákazníků, ovšem elektrický hot-hatch je přímo vrcholem automobilové absurdity! 😁 😁 😁
P.S. Předpokládám, že nebude chybět ani repráček se syntetickým zvukem! 😄 😄 😄 :no: