Novinky
Renault, dejte na trh "Last Edition" RS velice povedeného CLIO.
CLIO si zaslouží důstojnou rozlučku s klasickou pohonnou jednotkou, třeba i v kombinaci s elektromotorem. A to především díky stále kvůli lepší dojezdové vzdálenosti, nižší hmotnosti a při ne tak masovém počtu vyrobených vozů i podobné ekologické náročnosti.
Pokud přitom za tři roky vznikne i RS ZOE, tak trh již bude na tento produkt lépe připraven a i tato verze si svoje zákazníky najde.
CLIO si zaslouží důstojnou rozlučku s klasickou pohonnou jednotkou, třeba i v kombinaci s elektromotorem. A to především díky stále kvůli lepší dojezdové vzdálenosti, nižší hmotnosti a při ne tak masovém počtu vyrobených vozů i podobné ekologické náročnosti.
Pokud přitom za tři roky vznikne i RS ZOE, tak trh již bude na tento produkt lépe připraven a i tato verze si svoje zákazníky najde.
nebudou baterky ani prachy na dotace, koronavirus jim tak sníží zisky a stoupnou nezaměstatnaní, že budou rádi že to Evropa vůbec ustojí, navíc ceny ropy padaj, takže benzín a nafta brzy budou stát to co před 15 lety 😄 Jenže lidi maj 4x větší výplatu jak tehdá, takže....
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...už běžný elektromobil je totálně nesmyslná myšlenka s nulovou finanční návratností a minimální poptávkou zákazníků, ovšem elektrický hot-hatch je přímo vrcholem automobilové absurdity! 😁 😁 😁
P.S. Předpokládám, že nebude chybět ani repráček se syntetickým zvukem! 😄 😄 😄 :no:
P.S. Předpokládám, že nebude chybět ani repráček se syntetickým zvukem! 😄 😄 😄 :no:
A šprýmař je i autor článku s tvrzením, že Renault Zoe se za svůj dojezd nemusí stydět ani při dálničním křižování republikou.
Stačí se podívat do testu v odkazu, kde při dálniční stotřicítce naměřili spotřebu 30 kWh/100 km. Při kapacitě aku 37 kWh to dává dojezd legračních 120 kiláků. S tím se dá dálničně křižovat snad v Lucembursku, ale u nás dost těžko.