stale je to sikovne mini... tieto minikusky starnu velmi pomaly... pretoze u nich je nadalej najvacsou prednostou kompaktnost jednoduchost ovladatelnost ... tu netreba 10 palcovy tablet ani to aby si auto s tebou "povidalo" jak u debilov ... takze za mna je fajn ze Y-ka este nekonci... a budem rad ked ostane vo vyrobe este dalsich aspon 5 rokov .. no a v torine si este nadalej aspon mozu drbat hlavu o stenu ako "spravne " sa s lanciou pred rokmi rozhodli ... ;-\
Já na to auto teď koukal v Berlíně na Kurfürstendamm a live to není tak hrozný jako na fotkách. A dele než dvanácettroska se to vyrábět stejně nebude. Ta dostala facelift po 17 letech výroby
ze lancia dopadla ako dopadla... lebo dnes ( v hybridnej technike ) mohla byt znacka zaujimavou alternativou k volvu alebo mozno aj k lexusu ci nejakemu DS ... ono totiz o luxus bude vzdy vacsi zaujem ako o nahananie casov na ringu a la alfa ... ale to je tak.. ked mas dve moznosti tak vzdy si vyberies tu nespravnu ,.. murphyho zakony su v tomto neuprosne ...
ja som bol svojho casu za lanciu a nie alfu ( ked uz teda sa dalo zachranit len jednu ) .... mala vzdy vacsiu perspektivu ... a len samotna Y-ka je toho dnes jasnym dokazom .. ked dnes aj tento jediny a vcelku uz zastaraly model ( predavany uz len na domacom trhu ) strci predajmi do vrecka celu alfu ... boze kde dnes lancia uz mohla byt :-( .. cele je to strasne smutne .... a ta bezmocnot je tu najhorsia .... a pritom stacilo tak malo... pouzit kusok hlavu a kusok intuitivne veci predvidat ( nahananie casov na ringu nie je automobilova buducnost ... a na tom sa popali aj ta nova uzasna cupra dam krk ) a ... a proste dobre sa rozhodnut ... sanca bola pade na pade... a stejne to nevyslo do certa :'-( ...