super že přišli s nový motorem. Ford si může rvát vlasy, že osekal E-series řadu, protože konzervativní zákazníci přešli právě na Chevy Express a GMC Savana.
Perfektní dodávka v milionu variací, v čr jich taky několik jezdí, od těch luxusních obytných po obyčejné pracanty.
Super stroj :yes:
bez pochyb taketo nieco prakticke ma dnes uz daleko vacsiu sancu "prezit" ako povedzme nejaky 1000 konovy viper ( ktory vsetci vieme ako uz skoncil )...
za mna je skoda ze chevy v eu neponuka auta ako tahoe alebo suburban...
Tahoe se ofiko prodává v Rusku a u nás se začne ofiko prodávat Chevrolet Silverado, s dvěma benzínovými V8 a jedním dieslem, s ofiko zárukou. Více viz United cars and service
ale jo jde to u tej najdlhsej varianty... teraz som akurat si pozeral fotky na nete lebo tiez ma to zaujimalo ako je to poriesene ... no a mas to tam takto: klasika vpredu 2 sedacky ( vodic a spolujazdec ) + za nimi je 3 miestna lavica + dalsia 3 miestna lavica+ dalsia 3 miestna lavica + na konci je 4 miestna lavica
cize mas za vodicom a spolujazdcom este 4 rady akychsi lavic ... tri 3 miestne lavice ktore na jednej strane nejdu az po okraj interieru ( to aby sa dalo pohodlne dostat v aute ku ktorejkolvek lavici ) a na konci je jedna siroka 4 miestna lavica uz cez celu sirku interieru .. no a matematicky to mas 2+3+3+3+4 a to je 15... vuala ;-)
PS: este ze mame toho strycka "gugla" ;-) .. ten vzdy pomoze :yes:
uz 4,6metrove SUV discovery sport ma za vodicom 2 rady sedaciek .. navyse ma hodne dlhy predok kde samotny vodic sedi kdesi az v polke auta ( ked sa na to auto pozries zboku ) . .. takze u tohto 6,2 metroveho kusku s podstatne kratsim predkom a vodicom ovela blizsie posadenym k prednemu narazniku tam urcite vojde pri dlzke az 6,2m o 2 rady lavic viacej ... a aj na tejto fotke to opticky vidno ze to urcite vojde https://img2.auto.cz/…ull/6228006_.jpg ... krasne tam vidim este miesto na 4 rady lavic za vodicom .. uplne ze luxusne to tam musi vojst ... :yes:
Přesně. Pro Evropů příliš drahý provoz amerických osmiválců lze poměrně snadno vyřešit jednoduchou přestavbou na LPG. Od Silverada až po třeba Mustang! ;-) Dynamika, komfort i božský zvuk samozřejmě zůstanou zachovány! :-):yes:
Hmm, o tom si v evropě můžeme nechat jenom zdát. Tady jsme totiž progresivní. Tady by se muselo prodat hodně tříkolek na baterky, aby se smělo prodat jedno takovéhle auto. Ale tak hlavně že evropa zachrání planetu. I za ty američany, čínany, indy, afričany... Nejlepší by bylo, aby se v EU zakázalo dýchat. To by se panečku ušetřilo co2, to by se panečku planeta ochladila (ne že by o to ochlazení někdo, kromě pošahaných aktivistů a lyžařů stál).
Kupuj.
A potom daj vedieť ako sa s tým žije v krajine, kde cesty v mestách majú základ ešte v stredoveku.
Nie v krajine, kde je budova staršia než 50 rokov pomaly vyhlásená za národnú pamiatku.
Mno ale Charger či camaro nie sú autá veľkosti tohto VANu. Veľkostne tento VAN má oveľa bližsie F150,250 a spol. takže 5+m dĺžky a 2,2+m do šírky. Tieto autá boli vymyslené pre ameriku a tam aj majú svoje hlavné pole pôsobnosti. U nás je to vždy len kompromis. A k tomu LPG, to je síce fajn, ale ak tam dáš povedzme 200 l nádž automaticky strácaš prepravnú kapacitu, takže hociaká európska dodávka zvládne to isté za menej a s menšími starosťami.
V zásade je jedno aká veľká tá nádrž bude, ak nebude namiesto rezervy bude zaberať miesto buď batožine alebo cestujúcim. O nejakej variabilite interiéru si potom tiež môžeš nechať len zdať. Takýmto spôsobom v podstate "oželieš" jednu z najväčších predností takýchto áut. Nehovoriac že so 100 l LPG budeš na čerpačke pomaly tak často ako keby si mal elektromobil, teda za predpokladu že chceš čo najviac jazdiť na LPG.