Autofun
Chevrolet zajímavě omladil jedno nenápadné auto, které vyrábí 25 let. Dal mu 400koňovou V8
31 komentářů
wakantanka
5
A čo ti bráni si to kúpiť a následne živiť? Šedých dovozcov je dosť. Daj potom vedieť ako sa ti jazdí ty predražená Európa.
Přejít do diskuze
Kupuj.
A potom daj vedieť ako sa s tým žije v krajine, kde cesty v mestách majú základ ešte v stredoveku.
Nie v krajine, kde je budova staršia než 50 rokov pomaly vyhlásená za národnú pamiatku.
A potom daj vedieť ako sa s tým žije v krajine, kde cesty v mestách majú základ ešte v stredoveku.
Nie v krajine, kde je budova staršia než 50 rokov pomaly vyhlásená za národnú pamiatku.
super že přišli s nový motorem. Ford si může rvát vlasy, že osekal E-series řadu, protože konzervativní zákazníci přešli právě na Chevy E😜ress a GMC Savana.
Perfektní dodávka v milionu variací, v čr jich taky několik jezdí, od těch luxusních obytných po obyčejné pracanty.
Super stroj :yes:
Perfektní dodávka v milionu variací, v čr jich taky několik jezdí, od těch luxusních obytných po obyčejné pracanty.
Super stroj :yes:
jezdím s tím 16 let s amerikama a žije se mi s nima dobře. Dneska sem v Praze s Dodge Charger 5,7 V8 😄
Perfektní auto,velmi pohodlné a super motor. Kam se hrabe Evropa. Předražený VW s ne moc kvalitní pohonnou jednotkou a o zbytku je škoda mluvit.
Prostě dobře (možná i téměř dokonale) vymyšlené "užitkové" auto, které splňuje požadavky zákazníků a má (pro ně) ideální poměr cena / výkon. :yes:
bez pochyb taketo nieco prakticke ma dnes uz daleko vacsiu sancu "prezit" ako povedzme nejaky 1000 konovy viper ( ktory vsetci vieme ako uz skoncil )...
za mna je skoda ze chevy v eu neponuka auta ako tahoe alebo suburban...
za mna je skoda ze chevy v eu neponuka auta ako tahoe alebo suburban...
Přesně. Pro Evropů příliš drahý provoz amerických osmiválců lze poměrně snadno vyřešit jednoduchou přestavbou na LPG. Od Silverada až po třeba Mustang! 😉 Dynamika, komfort i božský zvuk samozřejmě zůstanou zachovány! 😄 :yes:
Jo přesně,mám tam gas a jezdím jak říkáš. Cca jak za 9 l benzínu. Žádné turba, AGR ventily nic. Obyč beno. Oleje a filtry. Žádná složitost.
bude se mu jezdit úplně v pohodě, na LPG 😄 A bude jezdit v přepočtu za 8-10 litrů, takže jako s tou dehtovou popelnicí od VW 😄
Mňa by celkom zaujímalo, ako si to auto viedlo pri sudobych crash testoch, kľudne aj pri tých amerických.
navyse za mna este k tomu ani nevyzera zle... proste tak rodinny minibus ... pripadne pracovna dodavka :yes:
ale jo jde to u tej najdlhsej varianty... teraz som akurat si pozeral fotky na nete lebo tiez ma to zaujimalo ako je to poriesene ... no a mas to tam takto: klasika vpredu 2 sedacky ( vodic a spolujazdec ) + za nimi je 3 miestna lavica + dalsia 3 miestna lavica+ dalsia 3 miestna lavica + na konci je 4 miestna lavica
cize mas za vodicom a spolujazdcom este 4 rady akychsi lavic ... tri 3 miestne lavice ktore na jednej strane nejdu az po okraj interieru ( to aby sa dalo pohodlne dostat v aute ku ktorejkolvek lavici ) a na konci je jedna siroka 4 miestna lavica uz cez celu sirku interieru .. no a matematicky to mas 2+3+3+3+4 a to je 15... vuala 😉
PS: este ze mame toho strycka "gugla" 😉 .. ten vzdy pomoze :yes:
cize mas za vodicom a spolujazdcom este 4 rady akychsi lavic ... tri 3 miestne lavice ktore na jednej strane nejdu az po okraj interieru ( to aby sa dalo pohodlne dostat v aute ku ktorejkolvek lavici ) a na konci je jedna siroka 4 miestna lavica uz cez celu sirku interieru .. no a matematicky to mas 2+3+3+3+4 a to je 15... vuala 😉
PS: este ze mame toho strycka "gugla" 😉 .. ten vzdy pomoze :yes:
Hmm, o tom si v evropě můžeme nechat jenom zdát. Tady jsme totiž progresivní. Tady by se muselo prodat hodně tříkolek na baterky, aby se smělo prodat jedno takovéhle auto. Ale tak hlavně že evropa zachrání planetu. I za ty američany, čínany, indy, afričany... Nejlepší by bylo, aby se v EU zakázalo dýchat. To by se panečku ušetřilo co2, to by se panečku planeta ochladila (ne že by o to ochlazení někdo, kromě pošahaných aktivistů a lyžařů stál).
No, mám Mustang GT 2018 a plyn bych tam rozhodně nedal. Není ani důvod, spotřeba pří běžné rychlé jízdě je pro dlouhé cesty pod 10l , jinak kolem 11l.
Na LPG to žere v průměru 15-18 litrů, takže asi těžko. Na to 100 L tak najedeš cca 550-600 km.
Natankování LPG trvá 5 minut....
Natankování LPG trvá 5 minut....
V zásade je jedno aká veľká tá nádrž bude, ak nebude namiesto rezervy bude zaberať miesto buď batožine alebo cestujúcim. O nejakej variabilite interiéru si potom tiež môžeš nechať len zdať. Takýmto spôsobom v podstate "oželieš" jednu z najväčších predností takýchto áut. Nehovoriac že so 100 l LPG budeš na čerpačke pomaly tak často ako keby si mal elektromobil, teda za predpokladu že chceš čo najviac jazdiť na LPG.
Tak tak, moderní LPG systémy jsou už na solidní úrovni a pokud to dělá člověk co tomu opravdu rozumí a má zkušenosti, není problém.
200 L je zbytečné, bohatě stačí 100 L
U E😜ressu záleží na verzi, ty základní krátké nejsou o tolik delší co Charger. Ty velké nahrazují nákladáky typu Avie...
U E😜ressu záleží na verzi, ty základní krátké nejsou o tolik delší co Charger. Ty velké nahrazují nákladáky typu Avie...
Tahoe se ofiko prodává v Rusku a u nás se začne ofiko prodávat Chevrolet Silverado, s dvěma benzínovými V8 a jedním dieslem, s ofiko zárukou. Více viz United cars and service
uz 4,6metrove SUV discovery sport ma za vodicom 2 rady sedaciek .. navyse ma hodne dlhy predok kde samotny vodic sedi kdesi az v polke auta ( ked sa na to auto pozries zboku ) . .. takze u tohto 6,2 metroveho kusku s podstatne kratsim predkom a vodicom ovela blizsie posadenym k prednemu narazniku tam urcite vojde pri dlzke az 6,2m o 2 rady lavic viacej ... a aj na tejto fotke to opticky vidno ze to urcite vojde https😐/img2.auto.cz/…ull/6228006_.jpg ... krasne tam vidim este miesto na 4 rady lavic za vodicom .. uplne ze luxusne to tam musi vojst ... :yes:
ok. dík, zkusím taky pohledat
Že ta patnactimístná verze existuje je zřejmé, ale délkově mi to moc nevycházelo
Že ta patnactimístná verze existuje je zřejmé, ale délkově mi to moc nevycházelo
Mno ale Charger či camaro nie sú autá veľkosti tohto VANu. Veľkostne tento VAN má oveľa bližsie F150,250 a spol. takže 5+m dĺžky a 2,2+m do šírky. Tieto autá boli vymyslené pre ameriku a tam aj majú svoje hlavné pole pôsobnosti. U nás je to vždy len kompromis. A k tomu LPG, to je síce fajn, ale ak tam dáš povedzme 200 l nádž automaticky strácaš prepravnú kapacitu, takže hociaká európska dodávka zvládne to isté za menej a s menšími starosťami.