Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Passat Variant R-Line 2.0 TDI 140 kW 4Motion – Pašák v nejlepší formě?

Po dobrodružném Alltracku a hybridním GTE dorazil do naší redakční garáže i Volkswagen Passat Variant ve sportovním kabátku R-Line, pod nímž ukrýval zlatou střední cestu mezi naftovými motory a současně nejdostupnější pohon všech kol.
Zpět na článek
11. 3. 2020 13:12
11. 3. 2020 13:44
11. 3. 2020 14:12
11. 3. 2020 14:24
11. 3. 2020 14:36
11. 3. 2020 14:51
12. 3. 2020 10:26
12. 3. 2020 11:13
11. 3. 2020 14:55
11. 3. 2020 15:36
11. 3. 2020 16:18
11. 3. 2020 14:16
11. 3. 2020 16:02
11. 3. 2020 16:22
11. 3. 2020 17:09
11. 3. 2020 17:21
12. 3. 2020 08:51
13. 3. 2020 08:08
13. 3. 2020 09:36
12. 3. 2020 01:32
13. 3. 2020 07:35
11. 3. 2020 13:37
11. 3. 2020 13:55
11. 3. 2020 14:06
11. 3. 2020 14:19
11. 3. 2020 14:29
11. 3. 2020 14:44
11. 3. 2020 13:56
11. 3. 2020 14:20
11. 3. 2020 14:36
11. 3. 2020 14:20
11. 3. 2020 13:54
11. 3. 2020 13:57
11. 3. 2020 13:54
11. 3. 2020 14:39
11. 3. 2020 16:15
11. 3. 2020 17:56
11. 3. 2020 18:08
11. 3. 2020 20:39
12. 3. 2020 08:54
12. 3. 2020 10:06
12. 3. 2020 13:53
12. 3. 2020 15:00
12. 3. 2020 16:13
11. 3. 2020 18:34
11. 3. 2020 18:55
11. 3. 2020 20:13
11. 3. 2020 22:09
12. 3. 2020 08:16
12. 3. 2020 08:53
12. 3. 2020 08:55
12. 3. 2020 08:52
12. 3. 2020 21:30
11. 3. 2020 14:32
11. 3. 2020 14:48
11. 3. 2020 15:06
12. 3. 2020 04:42
12. 3. 2020 08:42
11. 3. 2020 14:38
11. 3. 2020 15:05
11. 3. 2020 16:18
12. 3. 2020 18:19
12. 3. 2020 07:25
12. 3. 2020 11:50
12. 3. 2020 12:21
12. 3. 2020 14:34
13. 3. 2020 08:40
13. 3. 2020 09:27
13. 3. 2020 13:12
13. 3. 2020 00:09
15. 3. 2020 22:05
15. 3. 2020 22:11
19. 3. 2020 14:35
11. 3. 2020 13:12
Hodnocení?
Sorry, ale u auta mě zajímá pohon, podvozek a účelu odpovídající vlastnosti. Od kombíku střední třídy chci pohodlné cestování, tichou a komfortní jízdu a odpovídající motor.
Motor hlučný, převodovka postačí, rezonuje v kabině, ovlivňuje tím negativně cestování a finále jsou 4,5 hvězdy za auto s cenovkou reál 1,2-1,3M.

Mainstream si prodeje zazdívá sám...
Rozbalit vlákno
34
Avatar - Alf1k
11. 3. 2020 13:44
Re: Hodnocení?
Přesně tak, cena absolutně neodpovídá realitě :no:
Navíc dnes se dá i díky blížícímu faceliftu ‘rozumné Éčko od Medvěda’ pořídit fakt pěkně a vúbec ne o nesmysl dráž než nabouchanej Pašík a to pak nemůže být o čem že.. :-)
11. 3. 2020 14:12
Re: Hodnocení?
Tohle auto za tyhle peníze přichází v úvahu, když máte na podnikové auto omezení v povolených značkách, ale nikoliv restrikci na peníze (splátku operáku). Jezdil jsem v Passatu 3.2 v ceníkovce 1,6 milionu (reálně asi 1.25 vč DPH) a i když to jezdilo dost podobně jako Mercedes E, tak jsem samozřejmě velmi trpěl tím, že jsem neměl na kapotě třícípou hvězdu.
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:24
Re: Hodnocení?
Jazdilo dosť podobne Mercedesu E? To si dovolím spochybniť, jednak všeobecne že mainstreamová stredná jazdí podobne ako prémiová vyššia stredná, jednak konkrétne že VW Passat jazdí podobne ako Mercedes E.
11. 3. 2020 14:36
Re: Hodnocení?
Je to můj subjektivní názor. K tomuto mému Passatu jsme následně přikoupili Phaetona 4.2 pro cluster managera a pak ještě asi sedm kusů Passata, který dával mnohem větší smysl než ta moje služební nádhera. Šlo o akční model Exclusive 2.0 TDI, který byl ceníkem někde okolo 730 tisíc, takže pro mého zaměstnavatele něco trochu přes 600 tisíc Kč (vč. DPH). Lidé měli na výběr jestli 4motion nebo DSG a v šedomodré metle to bylo velmi pěkné a dobře vybavené auto.
Avatar - speedfred
11. 3. 2020 14:42
Re: Hodnocení?
Pašíka 3.2 som mal hneď po BMW e61 a Passat oproti tomu celkom “drncal”. Takze pochybujem že by bolo E-čko na tom podobne.
11. 3. 2020 14:51
Re: Hodnocení?
Jezdil jsem převážně po Praze a okolo Prahy a nepřipadlo mi, že bych si z éčka nějak jízdně pohoršil a to jsem měl 5-litr. Samozřejmě jsem největší rozdíl pozoroval v účtech za servis.
Avatar - Londonbridge
11. 3. 2020 15:39
Re: Hodnocení?
Tak nejak. passat porovnavat s E ckom je velmi od veci na E mam odjazdene 15 000 mil ,vcera som kupil manzelke C 200 a to sa da prirovnat jazdne k Passatu je to take baby E. E cko je podvozkom o ligu vyzsiu a pokial tam je 6 valec aj motoricky , materialovo a utlmenie v kabine. Passat hra druhe husle tak ako aj Superb a zrovnavat ho s E alebo BMW 5 Audi 6 je bezpredmetne :-!
12. 3. 2020 01:20
Re: Re: Hodnocení?
Ecko je fakt tiche, problem je, ze potom po prejazde nerovnosti pocujete vsetko vrzganie a praskanie interieru. Ked soferujete a mate pustene radio nic nepocujete. Sedite vzasu a nudite sa tak pocujete vsetko. Chcel som spat, ale po 10 min. Som zacal hadat co bude vrzgat pri dalsom prejazde nejakej diery. Otazka je preco minaju miliony na tichy interier, ked je to skor kontraproduktivne :-)
12. 3. 2020 10:26
Re: Hodnocení?
V té době si jeden můj známý (lékárník z Gütersloh) si pořídil tuhle "Banglovu" pětku (530d). Říkal tomu "dýzlferáry" a hrozně si stěžoval, že to drncá. Předtím jezdil také éčko, ale říkal tomu Daimler. Tím chci jen poukázat na subjektivnost vnímání jízdního komfortu. Pro mě osobně "nejpohodlnějším" autem byla Xantie, kterou jsem používal při pracovním pobytu v Itálii. Jen chci podotknou, že to byla nějaká luxusnější verze (mělo to kožené sedačky), ale už si nepamatuju jak byla značená ....
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 10:38
Re: Hodnocení?
Nevim jak Xantie to už je moc dávno luxusní verze C5 byla Carlsson https://betterparts.org/…carlsson-03.html
12. 3. 2020 11:13
Re: Hodnocení?
Teď jsem koukal na wiki a je tam uvedena verze Activa s 3,0 V6, to je ta co dosáhla nejvyšší rychlost v losím testu: "V losím testu, který provádí redakce švédského časopisu Teknikens Värld dosáhla ACTIVA maximální rychlost 85 km/h. Tato rychlost zatím nebyla překonána ani auty jako Ferrari Testarossa, Porsche 997 GT 3 RS, Lotus Elise S." Asi jsem byl v té Itálii někdy okolo roku 1998, ale neuvědomuju si, co ta Xantie měla za motor. Určitě to byl benzín, protože tenkrát jsme ve služebácích všichni měli benzíny.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 11:22
Re: Hodnocení?
Je to k nevíře ale ta Xantia Activa V6 je fakt dodnes nejlepší = už neuvěřitelnejch 21 let https://teknikensvarld.se/algtest/ ani nový superauta jako McLaren 675LT, Audi R8 V10plus, AMG GT-S apod. nejsou rychlejší. Hodně zajímavej na jízdu byl eště C6 jeho dvojí odpružení rozebíral Vaculík a souhlasim jak teoreticky tak prakticky :-)

A redakci ACZ za to že blokuje i takovýhle odkazy = to fakt :no: :no: :no:
Avatar - Alf1k
11. 3. 2020 14:55
Re: Hodnocení?
Super Xylo, ale já mluvím o přítomnosti, co bylo bylo, dnes stojí Passat to co stojí a když se budeš trochu snažit tak to rozumné Éčko prostě seženeš a rozhodně je to lepší auto ať už jde o řízení, komfort atd.
O hvězdu vůbec nejde, jde o hodně rozšířenej mýtus, že natřískanej Passat se vyplatí vedle rozumného (dnes už předfaceliftového) Éčka resp. prémie - Podle mě nevyplatí, je to nesmysl. A stejný to bude s 5er, ale tam se nepohybuju, takže cenově nevim co lze a co ne.
11. 3. 2020 15:36
Re: Hodnocení?
Passat přes milion je nesmysl. Proto dál píšu, že pasát s dieselem v akčním Business nebo Exclusive byl dobrou nabídkou (někdy v roce 2008), ale v jiné cenové hladině. Musel jsem přesednout do VW, protože přišel příkaz éčko dát pryč. Dostali jsme Car Policy, kde jsme si mohli koupit co ráčí, ale nikoliv MB, BMW, Audi a Lexus.
Avatar - CICERO
11. 3. 2020 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
11. 3. 2020 20:24
Re: Hodnocení?
Nesmysl. Nasyp si podobnou výbavu do MB a pak diskutuj :-! :-!

Ano, tato konfigurace Passatu je drahá, ale taky nesmyslně vybavená. TO je vše.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2020 20:35
Re: Hodnocení?
Na té výbavě není nic nesmyslnýho. Je to jen velmi slušně vybavený auto. Podobnou bude mít třeba vrcholná M6. S cenou 1,06mil.
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:16
Re: Hodnocení?
Tak primárne musím povedať, že testovaný Passat vyzerá najlepšie, ako môže: R-line s atraktívnejšie tvarovanými nárazníkmi, s výraznou farbou (asi jedinou pre Passat, inak 50 shades of grey), vnútri s komplet výbavou vrátane nappa kože, tam sa nedá moc vyčítať.
Potom ale prichádza to ALE, ktoré spomínaš: za cenovku atakujúcu 1,5M (reálne po zľave 1,2M) by som chcel kultivovaný cesťák s nadpriemerným výkonom a dynamikou a nie hlučný, priemerne výkonný štvorvalcový dízel dusený eko prevodovkou. Proste cena nie je adekvátna tomu, čo dostávam a normálny kupujúci sa radšej vzdá blbostí ako nappa koža a za tú cenu už vie loviť u prémie, kde kultivovanosť motora, hlučnosť podvozku atp. budú na inej úrovni.
Nemám nič proti Passatu a reálne som ho zvažoval, ale toto nie je adekvátna hodnota za peniaze.
Avatar - Emel
11. 3. 2020 16:02
Re: Hodnocení?
Kdybych měl dneska brát do firmy Passata, ne nutně pro sebe... tak bych koukal buď na TDI EVO s manuálem, nebo případně 2.0TSI 140kW. 200kW samozřejmě taky, ale ta cena už je asi dost hraniční.

Starší verze TDI 140kW s povinným DSG mi přijde pomalu nejmíň zajímavá, pokud nutně nepotřebuješ 4x4... a VW :-)
Avatar - iudex
11. 3. 2020 16:22
Re: Hodnocení?
Teraz som dopytoval Passat 110 kW TDI DSG, skladovku v čo najnižšej cene. Takmer holá verzia v bielej pastelovej 31100 eur po zľave (cca. 800t) ako absolútne najlacnejšia verzia na Slovensku. Z môjho pohľadu priveľa.
Avatar - Emel
11. 3. 2020 17:09
Re: Hodnocení?
Tak jako ještě loni by to bylo dost. Jak je to letos ale nevím, nemám srovnání, jak se to po novém roce hnulo... a asi bude potřeba ještě chvíli počkat až se to stabilizuje už s novými podmínkami.

U nás byl poslední Passat 2017 - 2.0TDI 110kW MT s Business paketem (LED světla, ACC, senzory, kamera, vyhřívané sedačky, autoklima) v té džínové modré za 680 vč. DPH po slevě. Na 16", bez Navi atd.
Avatar - iudex
11. 3. 2020 17:21
Re: Hodnocení?
Hlavne som čakal väčšie zľavy, aj tu sa stále píše, že VW je cenovo pre firmy úplne inde oproti cenníkom a figu, zľavu len o chlp väčšiu ako Japonci. Ja som čakal aspoň 20%, ale bez šance.
12. 3. 2020 08:37
Re: Hodnocení?
20% zlavy na Passat v SR nikdy neboli ak nesiel o nejaky vypredaj.

Ale na ICO cca 15-16% problem nie je.

A 2.0 TDI 110kw DSG v strednej vybave vies mat okolo 27.000 s DPH hocikedy....
Avatar - iudex
12. 3. 2020 08:51
Re: Hodnocení?
No veď píšem, 15% som dostal, ale prišlo mi to málo v kontexte toho, že ako fyzická osoba som dostal 12%. 3% rozdielu medzi FO a firmou mi prišlo málo v kontexte tých rečí o "úplne iných cenách" pre firmy. A 27t môžeš zabudnúť, písal som, že úplne najlacnejšiu skladovku na Slovensku s tou maximálnou zľavou som dostal na 31100 eur, pod 30t bez šance.
Avatar - wakantanka
12. 3. 2020 10:11
Re: Hodnocení?
Ono s tými zľavami je to také všelijaké. Častokrát ani s IČOm nedostaneš takú zľavu ako niektoré fyzické osoby nepodnikatelia. Námatkou viem o fleetových zľavách pre lekárov, vojakov, hasičov či policajtov. U každej značky samozrejme je iná a kedysi keď som si dával robiť ponuku na Sharana na firmu, tak som dostal ešte menšiu zľavu na IČO ako keby som spadal to takéhoto fleetu spomenutého vyššie. Neofiko mi bolo vtedy povedané, že áno dá sa aj viac, ale nie u jedného auta. To by som ich musel zobrať naraz 3 a viac. Čo sa ale medzitým zmenilo v cenotvorbe neviem.
12. 3. 2020 16:14
Re: Hodnocení?
Business TDI DSG za 27500 vies mat bez problemov kedykolvek, bez priplatkov. Samozrejme nie vzdy je take auto aj skladom, ale cenovo nie je problem take mat do 2 mesiacov.

A ICO zvykne mat okolo 5-6% vyssie zlavy, cize ak ti dal diler 12 na sukromnu, na ICO by si dostal 17-18
Avatar - iudex
13. 3. 2020 08:08
Re: Hodnocení?
Tak rozdiel je v tom, že Ty si myslíš, že BY som dostal na IČO 17-18% a ja som REÁLNE pár dní dozadu na IČO dostal maximálne 15%. ;-)
A ver, že viem ako dostať maximálnu zľavu. Takže aktuálne je situácia taká ako píšem, teda Business TDI DSG za 27500 dnes už nekúpiš (a to ani v prípade, že by si si nedokúpil jedinú vec, ani len farbu).
13. 3. 2020 09:10
Re: Hodnocení?
Ano, mozno vie zakaznik o zlavach viac ako niekto na druhej strane ;-) :yes:

Ak mas zaujem o Passat a vyssiu zlavu, mozes nechat kontakt.
Avatar - iudex
13. 3. 2020 09:36
Re: Hodnocení?
Tak som mal smolu že som na Teba ako na predajcu nenatrafil. ;-) Aj keď väčšinou dopytujem rovno vedúcich predaja a bežných predajcov preskakujem, lebo ich možnosti zliav sú predsalen nižšie. Alebo proste firma, na ktorú som dopytoval, nie je prémiový zákazník a chcel som len jedno auto, nie fleet. :-) Skrátka výsledok po množstve dopytov na množstvo predajcov bol ako som písal.
Pri najbližšom záujme o VW sa obrátim rovno na Teba.
13. 3. 2020 17:52
Re: Hodnocení?
Překvapuje mě výše slev na Slovensku, já Passat reálné objednával cca 3 týdny zpět (jeden kus na IČO) a se sedanem jsem dostal slevu 26%, u kombi by byla jen 23%. Z hrůzné ceníkové ceny 1.2 mil na 890 tis. A nebyla to skladová, ale auto do vyroby
Avatar - wakantanka
13. 3. 2020 10:14
Re: Hodnocení?
Mno, možno to bol len ten jeden konkrétny dealer a posunul som informácie tak ako som ich dostal. Určite tým nechcem tvrdiť, že to je pravidlo, resp. že sa to medzičasom nezmenilo. Fakt je ten, že do očí mi chlap tvrdil, že keby som bol lekár, tak mi vie dať väčšiu zľavu ako by mi vedel dať na IČO.
Avatar - wikinko
11. 3. 2020 17:31
Re: Hodnocení?
Pod toto sa podpisujem a takisto ako pise Xylo, taketo auta su predajne iba pre obch zastupcov a fleety ktory maju stedry rozpocet na auto ale nemozu premiovku. Inak to auto je za tu cenu hanba, najma motor a prevodovka a nezvladnutie dosledkov podtacania.
12. 3. 2020 01:32
Re: Hodnocení?
Ten isty pohon som mal teraz v kodjaku a bolo to presne to iste, hlucny motor, biedny automat a rezonancie v kabine
Avatar - Ozzman
13. 3. 2020 07:35
Re: Hodnocení?
Najednou to Mondeo v maximální výbavě za mega není tak špatné co? :D Minimálně ten komfort tam je :D
Avatar - Alf1k
11. 3. 2020 13:37
Pašík
je zajímavej mainstream, pokud ho chce někdo jako čistě rodinné auto se kterým se stejně nezávodí k opečovávanému sporťáku v garáži pro taťku.. Ale:
ten taťka bude zoufalej, že musí jezdit s převodovkou immer v S režimu, protože tak jak DSG na ‘Déčko’ dusí motor a plyn defakto nereaguje na lehké sešlápnutí je fakt tragické, na druhou stranu zase v otáčkách drží motor nesmyslně dlouho, takže oba extrémy jsou tu a mainstream alespoň to co znám z VW je pro mě ve slazení zklamání.
Stejnou zkušenost mám s Tiguanem (110kw/dsg) a je to fakt bída.
Rozbalit vlákno
11
11. 3. 2020 13:55
Re: Pašík
To nastavenie prevodovky ide na vrub (asi?) snahe o nizsie emisie a nizsiu spotrebu. Fakt je, ze v poslednom case je to uz naozaj extrem. Nedavno som siel na Octavii 1.5tsi/110kw/dsg, a po rozbehnuti na krizovatke som tam mal siedmy prevod este skor, nez som mal na tacho 50km/h. A potom sa to snazilo cely cas v meste ten najvyssi prevod drzat.

Preco to tak brutalne podtaca motor a hadze prevody jeden za druhym, vsetko este v prvej tretine rychlostneho intervalu? To potom ani 10-stupnova prevodovka nebude stacit...
Avatar - wakantanka
11. 3. 2020 14:06
Re: Pašík
No očividne nebude, očividne sa chystá zjednotenie počtu rýchlostných stupňov s ťahačmi, teda na 12. :) A výrobcovia prevodoviek ušetria na vývoji, proste kamioňácku prevodovku adekvátne zmenšia a hotovo. :D
PS : robím si srandu pre menej chápavých. :)
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:19
Re: Pašík
Presne toto vytýkam DSGčkam aj ja, najmä aktuálnym verziám, ktoré brutálne dusia motor. Riešením je len prepnúť do Ska, ale to zase zbytočne drží otáčky aj keď nemusí, napokon človek skončí tak, že si ťuká do páčiek pod volantom (ak si za ne teda priplatil) a to potom akosi automat postráda zmysel.
Samozrejme dnes podtáčajú v záujme spotreby skoro všetky automaty, DSG je ale extrém.
11. 3. 2020 14:29
Re: Pašík
Ono obzvlast u naftoveho motora je to zle, lebo ked je podtoceny zacina neprijemne duniet a hucat (prakticky kazdy). Ale samozrejme ani benzinovemu motoru podtacanie zrovna neprospieva...
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:44
Re: Pašík
Všeobecne benzínové turbomotory to podtáčenie zvládajú vcelku dobre, lebo to dokážu potiahnuť odspodu a prevodovka sa môže "viezť na vlne krútiaku". Lenže zvlášť litrové malorážky sa musia dostať aspoň do otáčok, kde už turbo fúka, inak sa správajú proste ko litrové atmosféry a práve DSG aj pri 1,0TSI radí tak, že otáčky klesnú až pod hodnotu, kedy sa turbo nafúkne a proste motor sa dusí a protestuje.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:49
Re: Pašík
No a nebo tu je řešení který většinu lidí zdá se ani nenapadne = prostě si to DSG který k jinejm problémum v poslední době přidává tenhle a naturbovaný krabice od mlíka = prostě nekupovat? ;-)

Je to RAZANTNÍ přístup = ale něco do sebe by moh mít :-!

Auta co maj převodovky a motory co tohle nedělaj = na trhu sou
14. 3. 2020 15:52
Re: Pašík
Mam ten motor v octavke a nic podobne to nerobi, motor a prevodovka funguju vyborne. Mam model bez filtra.
Avatar - _beta
11. 3. 2020 13:56
Re: Pašík
Mám taký pocit, že po facelifte jazdí Passat inak.
Skúšali sme sedan predokolku s DSG, spotreba za 1200km, po tretine mesto, diaľnica, okres začínala číslovkou 5.
Aj motor sa mi zdal byť až neobyčajne tichý, za mňa žiadne veľké emócie, ale ako auto na hltanie kilometrov môže byť.
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:20
Re: Pašík
Bol to už TDI Evo 110 kW? Tam som zaregistroval, že by to malo byť o niečo lepšie ako predošlá verzia.
Avatar - _beta
11. 3. 2020 14:36
Re: Pašík
Mám taký dojem,že to bol EVO 110kW.
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:20
Re: Pašík
Jj, mám presne rovnaký dojmy (viď 14:19).
Avatar - whatever
11. 3. 2020 13:54
Blah
"po desetiletí zdokonalovaná ergonomie" is the new "zastarané a nudné" :-!
Rozbalit vlákno
1
11. 3. 2020 13:57
Re: Blah
A vidis! Ani desat rokov zdokonalovania ergonomie nestacilo na to, aby dizajneri pochopili ze displej stredovej konzoly by mal byt co najvyssie...

Na druhej strane chvalim, ze nechali "zastarale" klasicke ovladace na klimu, a neutopili to kamsi do infotainmentu...
11. 3. 2020 13:54
dunění!?!
Ja se podepisuji pod hodnocení od Webpaja, za tyto peníze se dokáže sehnat více aut a budou mít vše co VW a jestě motor a převodku s kvalitami odpovídajicím roku 2020!!! (kultivovanost, ticho, kvalitní převodovku). Mám pocit, že se váha těchto vlastností nedostává adekvátně do hodnocení.
Rozbalit vlákno
54
Avatar - _beta
11. 3. 2020 14:39
Re: dunění!?!
Tak mi zožen, niečo s automatom do cca 40 tisíc. Vhodné a pohodlné pre dvojmetrového vodiča.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 14:42
Re: dunění!?!
https://www.adac.de/…test/detail.aspx?… + https://automix.denik.cz/…nu-20190901.html

Parafrázuju test: "nejspolehlivější přitom nejjemněji řadící automat" ;-)
Pokud POTŘEBUJEŠ kombi tak https://moje.auto.cz/…sus/corolla.html

Máme s kolegou oba ca 190 cm a na předních sedadlech naprosto v pohodě. Vzadu sem popravdě nezkoušel = to mě nezajímá :-)
Avatar - speedfred
11. 3. 2020 14:50
Re: dunění!?!
Bol som ich vyskúšať ale na to zavíjanie keď chcem “powééér” si asi nezvyknem. Camry vo fullke má ale fakt dobrú cenovku (po zľave).
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 15:15
Re: dunění!?!
Na firmu a to zatim máme jen 2 Toyoty nám full verzi https://www.toyota.cz/new-cars/camry/ nabídli pod milion kč
13. 3. 2020 08:41
Re: dunění!?!
Fakt? To nevědí co s nimi ;-) Za ty peníze to už je celkem sukcés :-)
Avatar - _beta
11. 3. 2020 16:15
Re: dunění!?!
Corolla je malá. Nedám pohodlne nohy pod volant.
To už Fabia má viac mesta na nohy.
A Camry má málo miesta na hlavu. Nechápem prečo všetci musia robiť strechu v tvare coupé.
Čo je zle na rovnej streche.

Aha. A kombi nechcem. Ani náhodou. Hľadáme pohodlné auto na prekonávanie väčších vzdialeností. Diaľnice.
Takže žiadny variátor ani e-cvt.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 16:25
Re: dunění!?!
Málo místa na hlavu? Já si s těma 190cm nedělal srandu

Ta 160kW verze co jezdí za reál 5,5 mi přijde optimal mezi pořizovací cenou, spotřebou a těžko říct co ti vadí viz citát na: "nejspolehlivějšim a a současně nejsametovějš řadícim automatu" ale sou tu samozřejmě verze s V6 a 8st. HDM automatem https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html furt levnější než pašík s DSG a 2litrovou naftou
Avatar - _beta
11. 3. 2020 17:56
Re: dunění!?!
Camry sme mali požičané. Malé zvnútra, veľké zvonku.
Najlepšie auto pre 4 s vysokým vodičom za (relatívne) málo peňazí sa už nevyrába.
Ideálna je Zafira s najsilnejším dvojitrom dízlovým a s automatom.
Zadné sedadlá sa posunú k sebe a dozadu a je tam miesta ako v limuzíne.
Akurát, ako vravím, už sa nevyrába.
12. 3. 2020 04:01
Re: dunění!?!
Tak jestli to máš pro rodinu, na nižší střední zapomeň, jestli se nevejdeš ani do Camry tak to je Mondeo apod taky zle.
Avatar - speedfred
12. 3. 2020 08:57
Re: dunění!?!
No ja ti neviem, ale ak ti je Camry malá tak potom už jedine dodávkové autá alebo americké MPV.
11. 3. 2020 17:46
Re: dunění!?!
Tak výběr je široký, dneska v této třídě má automat už úplně každý. Insignia, Mondeo, Talisman, Mazda 6, Peugeot 508, pokud stačí sedan, tak klidně i Camry, pokud 4x4 zvýšené, vejde se do ceny i Subaru Outback. Passat je momentálně slabá volba.
Avatar - _beta
11. 3. 2020 18:08
Re: dunění!?!
Outback máme. Ešte dízel, asi 5 ročný. Ten je priestorom uplne super. Ale ten nový hladký benzín 2.5 s automatom na diaľnici, to ani náhodou.
Zvyšok je vo vnútri malý a embéčka prichádza do úvahy až na poslednom mieste.
Ešte sme pozerali na MPV, Zafira bola top, kamoš ju má ale už sa nerobí. Smax má vzadu 3 sedadlá a teda tí boční cestujúci sú nalepení na dverách.
11. 3. 2020 18:41
Re: dunění!?!
V Passatu rozhodně není víc místa, než třeba v Insignii.

Outback s 2.5 jede hezky i na dálnici, jen trochu víc žere. :-)
Avatar - _beta
11. 3. 2020 20:39
Re: dunění!?!
No tak si skús sadnúť do Insignie za dvojmetrového vodiča. Razom zmeníš názor.
Problém je, že každý sa snaží ktovie prečo, robiť autá stále nižšie a nižšie. Spolu s tendenciou robiť bočný profil v štýle coupé je vzadu málo miesta na hlavu. A ak má vodič dva metre, tak nehrozí ani sa zosunúť trochu nižšie.
Tento chlapík má dva metre a testuje to na sebe. Ja ešte sedím trochu ďalej od volantu než on.
https://youtu.be/I4VWDoZkNW8?t=158
https://youtu.be/0Ee3b92tawA?t=235
Preliezli sme všetok mysliteľný mainstream, nakoniec asi skončime v nejakom Tarraco ...
https://youtu.be/Hrz8HwiDgZY?t=531
12. 3. 2020 04:03
Re: dunění!?!
Superb, Kodiaq na tom budou podobně. Tarraco ale bude určitou cenově výhodnější.
14. 3. 2020 15:58
Re: dunění!?!
Syn ma cez 2m a v Tarraco sa suchal hlavou o strechu a z auta nevidel - boli to el. nastavitelne sedadla.
12. 3. 2020 08:40
Re: dunění!?!
Insignia je oproti Passatu vnutri vyrazne mensia a aj stiesnenejsia vpredu (viac obklopuje vodica).
Avatar - iudex
12. 3. 2020 08:54
Re: dunění!?!
"Výrazne" rozhodne nie, Passat je o chlp vzdušnejší kvôli architektúre palubky vpredu a vzadu má Passat o niečo viac miesta nad hlavou, lebo Insi sa dosť zvažuje. Dramatické rozdiely to ale nie sú a Insi stále patrí k tým priestrannejším autám v rámci triedy.
Avatar - Emel
12. 3. 2020 10:06
Re: dunění!?!
Insi má víc místa na délku (tj. na kolena) a trochu míň vzadu na hlavu (u liftu)... nad 190 už tam člověk může být problém. U Passatu bych bral každopádně kombíka... jednak je sedan no-go, dvak se mi celkem líbí. Občas lituju, že jsem i u Insi ten kombík nepřekousl.
Avatar - Dany
12. 3. 2020 13:53
Re: dunění!?!
Ja som mal so svojimi 183 v Insi lifte zaborenú hlavu do stropu. Vždy to testujem tak, že mám prirazený zadok o operadlo. Podsadnúť sa samozrejme dá
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 14:56
Re: dunění!?!
Výška nad sedadlem řidiče v Insi je 104 cm = pašík 102 cm

Zdroj https://www.vybermiauto.cz/
Avatar - Emel
12. 3. 2020 15:00
Re: dunění!?!
Vpředu problém není, problém je vzadu.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 15:08
Re: dunění!?!
Jo to jo = vepředu víc místa Insi vzadu Pašík

Já vzadu nejel už... sakra to už asi ani nedám dohromady :D
Avatar - Emel
12. 3. 2020 16:13
Re: dunění!?!
Vzal bych kastli s motorem ze Superbu, podvozek vč. 4x4 a světla z Insi, manuál a řízení z Mazdy... :-)
Avatar - Emel
11. 3. 2020 18:34
Re: dunění!?!
Jo, takhle to vždycky začíná. Výběr strašně široký, milion možností. Pak to začneš zkoumat v detailu a zbude ti z toho pár kousků :-)
11. 3. 2020 18:47
Re: dunění!?!
Ale jo, za mě je berná Insignia a Mazda 6, pokud může být benzín. Mondeo jsem nejel, ale taky by nejspíš šlo.
Avatar - Emel
11. 3. 2020 18:55
Re: dunění!?!
Jo, tyhle dvě mi nakonec skončily ve finále. Ale v benzínu to taky není úplná idylka, klidně bych si do obou nechal líbit 2.0TSI :-)

PS: novej dvoulitr v Insi jsem teda ještě nezkoušel
Avatar - iudex
11. 3. 2020 20:13
Re: dunění!?!
Rovnakí finalisti, iný víťaz. ;-)
Nový dvojliter v Inak si ani nemohol skúsiť, pýtal som sa naň a najskôr v juni/červnu. Aktuálne tak len vypredajový 1.6t.
Avatar - Emel
11. 3. 2020 22:09
Re: dunění!?!
Jo, byl jsem dneska na servisce a fl Insi tam ještě není vůbec... zato Corsa všude kam se podíváš. V těch běžných verzích je to ale dost zklamání, šedá myška bez jiskry. V dvoubarvném laku dejme tomu. Zato tam ale stála ucházející 8er...

Já tam měl teda ještě Cupru ST, ve finále to bylo spíš mezi Cuprou a Insi... protože na Mazdu nebyla nijak zajímavá nabídka. Což ilustruje situaci... ze svých finalistů bych byl asi happy s každým.
Avatar - iudex
12. 3. 2020 08:16
Re: dunění!?!
Podobne aj ja som mal ako tretí kombík nižšej strednej, ale skromnejší Focus 1,5EB ST-line. Výborne jazdiace auto, v ST-line na 18kach a v ruby red parádne vyzerajúce, výbava super, 8° automat, len proste nižšia stredná za cenu strednej, ktorá je priestorom, komfortom a celkovou kultivovanosťou a odladením niekde inde, to Focus nemohol vyhrať.
Avatar - Emel
12. 3. 2020 08:53
Re: dunění!?!
Počkej počkej, ty už jsi něco koupil :-) ?
11. 3. 2020 20:19
Re: dunění!?!
A byl jste se na ty auta podivat, svezt se? Ja ano. A ac nerad, zvolil jsem Passat.
Insignia byla favorit, ale ty sedacky jsou strasny. Mondeo je tragedie jak z hlediska materialu, tak sedacka. Renault jsem nezkousel, nemel motor. Mazda 6 se super, perfektne se ridi, vyborne sedacky. Jen je vzadu mala a kufr vyrazne mensi (mam dvojcata a potrebuju kufr na dvojkocar). Navic byla a kilo drazsi. 508 je prostorem mensi jak Scala a kterej blbec tam dal ten stredovej tunel? Clovek tam sedi na krivo. To auto je krasny, ale neprakticky. Navic peugote plavajici. Camry je sedan s max 180km/h. Superb je strasna jebka, tak znechucenej z rizeni auta jsem uz dlouho nebyl. K Hyundai jsem mel diky Vostickemu averzi a zas, nemaji motor pro i40. Za Optimu chteli nesmysl, drazsi a horsi jak Mazda.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2020 20:22
Re: dunění!?!
Ortopedický sedačky v Insi strašný a v M6 výborný? To je teda zvláštní.
11. 3. 2020 20:42
Re: dunění!?!
Souhlas. Ve stejny cas jsme nezavisle shaneli auta 2 a oba zahrnuli Insignii do vyberu se stejnym nazorem. A to se mi Insignia vazne libila. Nez jsem se projel.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2020 20:50
Re: dunění!?!
Já jsem v Insi ani neseděl, ale vím, že jejich ortopedický sedačky jsou velice chválený a zakládají si na nich. Možná jsi jel v autě, který mělo obyčejný?
Pro mě naopak sedačky v Mazdách nic moc. Počínaje trojkou a konče CX-5.
Ale nic proti, nemáme všichni stejný záda.
11. 3. 2020 21:14
Re: dunění!?!
Sel jsem kdysi projet i prvni verzi v biturbu, ktera byla dost nemotorna, ale sedacky mi nevadily. Aspon si nevzpominam. U posledni verze jsem samozrejme projizdel dobre vybaveny kus vcetne techto sedacek. Vim, ze jsou chvaleny, ale moje prcka rikala neco jinyho. Presedlal jsem z Accordu 8g 2.2 180ps ve vyssi vybave.
11. 3. 2020 21:31
Re: dunění!?!
Jeste podotykam, ze se bavime o Takumi a Takumi plus... takze ne o latkovem provedeni, v tom jsem vubec nejel.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 20:24
Re: dunění!?!
Za cenu tohohle předraženýho pašíka sou i Lexusy IS i ES

Fakt ti v reálnym světě vadí elektronicky omezenejch Vmax 180 km/h? Těch 160kW je v reálu silně nadprůměrnejch https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/
11. 3. 2020 20:43
Re: dunění!?!
Potrebuju kombajn. A ano, omezeni na 180 km/h mi vadi na tolik, ze takove auto nechci.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 20:50
Re: dunění!?!
No někdo kombajn potřebuje = to chápu

Kde proč komu 160kW elektronicky omezenejch na 180 km/h což je hranice kde se za +50km/h odebírá ridičák a to sou v 19ti zemích evropy nižší maximálky než u nás vadí = tuhle část nějak nechápu
11. 3. 2020 21:08
Re: dunění!?!
Mozna pro to, ze jezdim i rychleji, kdyz mohu a chci? Rekneme, ze na dalnici standardne jezdim 150 az 170, za volnejsiho provozu, a obcas to prislapnu kratce na vic. Kdyz jedu Nemecko, tak i 190. Kazdopadne chci u tech 170km mit jeste rezervu do 200, vic uz nejezdim. Tedy v aute.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 21:15
Re: dunění!?!
No těch 160kW nemá omezení maximálky kvůli výkonu = takže na 180 km/h zrychlíš tak nějak s prstem v nose. A s prstem v nose auto drží tu maximálku = s cihlou na pedálu sme projeli celý německo do Francie a pak zpátky. My minulejma služebákama = máme malou firmu kupujeme si co my chceme = jezdili v tom Německu i dost přes 200. Ale to je jednou za čas = po český dálnici jet třeba těch 170 km/h to je pro 2.5 litr víc než snadný
I když to až na vzácný výjímky nedělám = klasika tak +10 km/h nebo +10% víc běžně ne

Kdysi to bejvalo lepší ale dneska už ani v Německu neni moc prostor jezdit zásadně rychlejš

No ale chápu že pro majitele nafty VW neni Camry apod. to pravý ořechový. Škoda že se sem ty výkonnější verze musej vozit individuálně https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html viz cena tohohle pašíka tu a tam by někdo po V6 možná sáhnul
11. 3. 2020 21:25
Re: dunění!?!
Mel jsem 2x Accord Tourer , poslednich 9 let. Rozhodne nejsem priznivcem koncernove nafty 😀 bohuzel v EU skoncil. I tak, neni kombajn, neni zajem. Jinak bych to minimalne sel vyzkouset.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 21:29
Re: dunění!?!
Jj současnej Accord hybrid bych rád vyzkoušel škoda že se sem už nevozí = no ono celej segment střední třídy upadá až neuvěřitelně rychle. Osobně to mám za vůbec nejlepší poměr velikost náklady výkony prostě celkově NEJ = no většina ostatních bohužel ne :-|
11. 3. 2020 21:36
Re: dunění!?!
Pod to se podepisuju. Na papiru vypada vsechno ok, ale kdyz clovek opravdu zacne vybirat a nechce premiovku Audi/MB/BMW, tak zajimave kousky uz z Evropy mizi. Accordu je vecna skoda. Ted jsou moderni skatule na chudach.
11. 3. 2020 22:47
Re: dunění!?!
Ne ze by byl tenhle pasik nejakej klenot, ale podle ZePerfs jede tech silne nadprůměrnejch 160 kw v camry realne stejne jak tedlech podprumernejch 140 kw.....
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 10:49
Re: dunění!?!
140kW určitě neni podprůměr = podívej se a to je v PS https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/
Že to je vzhledem k ceně nic moc = to teda jo. Levnějš máš Camry s V6 https://www.tipcars.com/…-v6-3834380.html popravdě za míň sou i Lexusy IS nebo ES nebo SUV NX

A viz já 10:42 a 10:43 cokoli o dieslech je postavený na subvencích = bez nich..

Ta Camry jezdí hodně příjemně = bez miliard nutnýho zvýhodňování, abys moh napsat co si napsal ;-)
12. 3. 2020 07:41
Re: dunění!?!
Já jsem potřeboval auto pro sebe na pracovní cesty, tak jsem vzal Mazdu 6 sedan v benzínu. Kdybych potřeboval kombi, šel bych asi buď do Superba nebo do Insignie, ale ještě bych si určitě projel Mondeo.

Jinak druhý auto mám minulého Superba a proti Mazdě to je jízdně hodně špatný. Drncá to a naklání se to. Mazda ani nedrncá, ani se nenaklání, nevím jak to dělají. :-) Asi ta nízká hmotnost.
Avatar - Emel
12. 3. 2020 08:52
Re: dunění!?!
Já kupoval ještě před posledním faceliftem, takže Mazda klasicky 2.5G jen v top výbavě, sleva nic moc (asi 5% myslím)... ve finále byla ta 2.5G 141kW FWD AT o dost dražší, než Insi 2.0T 191kW 4x4. A to tam ještě byla kůže kterou jsem nechtěl a tak.
12. 3. 2020 20:29
Re: dunění!?!
Jj sleva hrozně mizerná u Mazdy. Já když kupoval, tak Insignia ještě nebyla na trhu, nebo teprve zrovna přicházela a nějak jsem ji nepostřehl, jinak bych v ní asi taky skončil.
Avatar - Emel
12. 3. 2020 21:30
Re: dunění!?!
Myslím, že nemusíš litovat... obě auta mají svoje, jen Opel byl v té "mé" době lepší deal (protože ho snad dotovali... pardon, subvencovali :-D )
14. 3. 2020 16:07
Re: dunění!?!
To trva aj teraz, do Opel prichadzas a uz pred vchodom mas minus 20 percent, bezne dostanes viac.
Avatar - _Karel_
11. 3. 2020 14:32
Motor
Pokud vím, generace motorů"Evo" je tu poměrně dlouho, a tuto testovanou verzi se 150kw testoval Martin Machala v A6 určitě před víc než rokem. Je ostudou, jak dlouho trvá jeho implementace do všech modelů.
Jinak podtáčení a dunění DSG řeší za pár tisícovek chiptuning, ale tím nechci tento problém ani v nejmenším bagatelizovat nebo omlouvat. Každopádně díky chiptuningu mi převodovka motor nepodtáčí a i na mírné přidání plynu reaguje podřazením, řekl bych, že změna řazení pomohla jízdnímu projevu víc, než zvýšení výkonu.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:48
Re: Motor
To kľudne môže byť, pretože koncernové motory ten výkon majú (častokrát aj viac), takže tam samotný problém nie je, väčší problém je ako píšeš v prevodovke, resp. zladení prevodovky a motora.
Avatar - KANKUNEN
11. 3. 2020 15:06
Re: Motor
Přesně, převodovce chybí mezistupeň mezi normálem a sportem.
12. 3. 2020 04:42
Re: Motor
Ja by som povedal, že jej chýba medzi stupeň medzi ECO a Sport. Lebo v článku popísane radenie nie je normálne.
12. 3. 2020 08:42
Re: Motor
Tento rok budu vsetky 2.0TDI zmenene na EVO.
11. 3. 2020 14:38
Cena - produkt
Tak mě udivuje ta cena. 1,4 mil, A to auto nemá ani elektricky ovládané sedačky? Dyť to už má některá prémie za tuhle cenu v základu. Ponechám stranou převodovku a 190 koňový diesel.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
11. 3. 2020 14:51
Re: Cena - produkt
Cena je šialená aj keď zohľadním fakt, že reálna predajná cena bude nižšia. Aktuálne som dopytoval Passaty TDI a aj na firmu som sa dostal max. na 15%, teda testované auto by reálne stálo 1,2M (cca. 47t eur) a to je stále nenormálna cena za mainstream s nič moc výkonným motorom.
Avatar - _beta
11. 3. 2020 17:59
Re: Cena - produkt
Jj. Prasce zdvihli ceny.
Emisie im prišli vhod ako zámienka.
Avatar - 3_diamanty
11. 3. 2020 15:05
pekny kusok
obzvlast v tejto passatovky modrej v R-line... k tomu silny dizel a 4kolka... viem si predstavit ze taketo nieco uz drvivej vacsine musi stacit ako naslapane rodinne auto na vsetky aktivity ( rodina praca dovolenky obcasne aj ako stahovak ci pracovny firemny kusok ) podobne ako aj 4kolkovy superb.... mne taketo nieco dokonca pride este aj lepsia volba na bezne rodinne pouzitie ako nejake C v kombiku ( ktore je aj priestorom menej prakticke ) a ktoreho cena po 10 rokoch bude stejne na urovni tohto pasika ci superbu ...

PS: ale stejne alltrack sa mi paci z celeho portfolia passatov najviac ... takze mat uz taketo velke prachy ako tento kusok v R-line.. tak to uz urcite radsej alltrack a v tej alltrackovskej "oranzovo-cervenej" https://img2.auto.cz/…ull/4666912_.jpg ... :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - iudex
11. 3. 2020 16:18
Re: pekny kusok
Tak že zrovna Ty si vieš takýto ultradrahý Passat predstaviť ako rodinné auto... Toto si nikto normálny domov nekúpi, rozhodne nie za také peniaze. Prepočítaj si to na eurá, to je 54t eur, po zľave povedzme 46t. Za bežný 140 kW Volkswagen. 8-s
Avatar - wakantanka
11. 3. 2020 18:30
Re: Re: pekny kusok
Si ma predbehol. 🙂 Ak by to bol R6 z prémie tak by hneď bolo kopu písmen o predraženej naleštenej biede a on je Passat v dechte za 47 zrazu rodinný ideál. Chcem vidieť tú typickú rodinu čo si toto nové kúpi nie na nimi vlastnenú firmu.
12. 3. 2020 04:09
Re: pekny kusok
Nemel opět o C-Klasse a netahej do diskuze. Sednií na vlad, přijeď do Pro, nedávno jsme kolegovi kupovali C v kombíku, sem si ho a jezdi, pak si sedni do Passatu nebo Superbu a mudruj.
Mimochodem cena nižší než u Pašíka za motor 143kw a 4Matic.
Avatar - Londonbridge
12. 3. 2020 12:26
Re: pekny kusok
Netaham len porovnavam ceny narozdiel ze ty si v C sedel u nej kolegu ja ho mam pred barakom tak sa preber z toho ze jedna babka povedala a kolega alebo znami nieco kupil. Passat je predrazeny Vagen s prednym pohonom
Avatar - Londonbridge
11. 3. 2020 17:08
54 000 euro
£54 000 zhruba cez 55 K euro bola cena mojho E 350 samozrejme nie v plnke ale vobec nie socialna verzia za Passat dat 54 K nedava zmysel skor je to nezmysel... Vcera som dostal slusnu zlavu na C cko tak ten Corona virus zraza ceny aut len treba zatlacit na dilerov. MB bude zachvilu cenovo tam kde Passat :-!
Rozbalit vlákno
19
12. 3. 2020 04:10
Re: 54 000 euro
Srovnáváš dojednanou a sníženou cenu s ceníkovou? :D

Good luck ;-)
Avatar - Londonbridge
12. 3. 2020 11:54
Re: 54 000 euro
Tento tyzden som kupoval druhe auto nove C 200 nie v plnke ale slusna vybava za £ 35 000 je to mensie ako Passat ale kabina ovela krajsia,exterier tiez a nejazdi horsie ako Passat jedine ze niekto ma potrebu prevazat vzduch v aute...
12. 3. 2020 18:19
Re: 54 000 euro
Vy majstri sveta s tym vzduchom v aute. Neviem ci si to uz niekde pocul, ty hrdina, ale niekto ten priestor skutocne potrebuje. Ak ty nie, je to uplne v pohode, len prosim nesud vsetkych podla seba. Dakujem
12. 3. 2020 07:25
Re: 54 000 euro
Ja som sa s C pod 65k nedostal a to som stiahol z cennika 10% len odhadom, ponuku som nepytal. Aspon teda z mojho pohladu si kupit premiu a nedat si tam veci, ktore ten rozdiel premie robia, mi nedava zmysel. Takze E za 55 mi pride ako dost vysoka zlava a bez DPH inak nehrozi.
Avatar - Londonbridge
12. 3. 2020 11:50
C cko
C za £65 000 to je C 63 AMG? ja som tento tyzden kupoval nove C 200 za £ 35 000 samozrejme nie plnka ale aj tak .
12. 3. 2020 12:21
Re: C cko
Ja hovorim o € ty o librach a C za £35 je cca 41k €, to C teda nic moc nebude ak hovorime o cene s DPH. Cennikova cena zakladneho C200 kombi v benzine je 43,4k € bez zlavy, slusna vybava spravi dalsich 50% z ceny ako nic. Takze za 65k sa sice da kupit C63 amg, ale v zaklade.

EDIT: C 43 akurat, C63AMG v zaklade 86k €.
Avatar - Londonbridge
12. 3. 2020 14:34
Re: C cko
Zalezi co vsetko si tam vyskrtal, ale 65K za C je dost vela. ja som kupoval E 350 predch. generaciu ktora stala nova £ 54 000 , ma TV v zadn.sedadlach, stresne el. okno,360 st.kameru AMG packet, vyhrievane sedadla,parking assistant, cruise control s upozornenim , zvacsenu nadrz na 80l, zadne sklopne sedadla, LED svetla ,memory seats atd. samozrejme nie plnka.
Ta C 200 ma trosku slabsiu vybavu ale tiez je tam 360 st kamera a par drobnosti. za £ 35 K dobre auto.
13. 3. 2020 03:07
Re: 54 000 euro
C220CDI AMG, skladovka v moc pěkné výbavě za 37k EUR bez daně.
Avatar - Londonbridge
13. 3. 2020 08:19
Re: 54 000 euro
To je OK, cena tam bude asi silna vybava. ja som sa dostal so zlavou ako ich stary zakaznik
s C 200 na £ 35 000 s danou ale slaba vybava okrem 360 kamery tam nic extra nie je.
13. 3. 2020 08:40
Re: 54 000 euro
Co je to moc pekna vybava? Ja som dal benzinovy 135kW motor - cize nic extra, k tomu bol nejaky interierovy balik, nejaky exterierovy balik, balik bezpecnostnych asistentov, lepsie LED, farba, kolesa a este nejake prvky komfortu a vyslo mi to okolo tych 70k.
Takze ak dopocitame k tym 37k este DPH, dostaneme sa na sumu len o malo vyssiu ako cennikovy zaklad, cize v tom MB asi moc vela nebude.
Aj ked som k C63 AMG (86k) podoplnal este par veci, tych par veci robilo dalsich 20k. Mozno som rozmaznany, ale nevidim zmysel kupovat auto z premie ak ma byt po nejakej stranke horsie/rovnake ako mainstream.
13. 3. 2020 09:02
Re: 54 000 euro
Budu jen highlightovat, ať to nevypisuji podle specifikace vše.

Navi, AMG ext + int, sada Advantage, Artico přístrojovka a dveře, ME connect, kamera, jízdní asistenty Plus, adaptivní tempomat, aktivní park asistent, vzduch odpružení Air body control, Multibeam LED, tmavá a laminovaná skla, vyhřívání sedadel, metalíza.
13. 3. 2020 09:27
Re: 54 000 euro
Podla popisu je to potom fakt dobra cena.
13. 3. 2020 09:31
Re: 54 000 euro
Byl to sklad, ale zcela nové a zimní pneu zdarma. ;-) Samozřejmě FL, model 2020 a pak při pohledu na toho Pašíka mi moc smysl nedává.
Avatar - Londonbridge
13. 3. 2020 10:26
Re: 54 000 euro
Pouzivas draheho dilera, Nove C AMG 63 s plne vybavene tu viem zohnat aj s danou za £ 75 000
13. 3. 2020 10:42
Re: 54 000 euro
Nejsou v GB obecně levnější některá auta? RHD?
Avatar - Londonbridge
13. 3. 2020 11:24
Re: 54 000 euro
Vyzera ze ano aj ked Skoda je tu dost draha. Zalezi aj na dileroch a zlavach. Ja som volakedy davno chcel kupit Audi A 6 3 Tdi a zhruba rovnako vybaveny MB 350 dizel mi vysiel o par tisic menej co ma okamzite otocilo od Audi aj ked sa mi stale lubi a nemal by som nic oproti A 6 3 Tdi. Co pise Reco hore tie ceny ma zarazaju a zda sa mi ze jedna z nenazranym dilerom za C cko vyvalil taky balik dukatov to by som nikdy nespravil , ale co uz sme rozny. Ja som raz vyvalil okolo £ 17 000 za funglovku Ford Fiesta ani nie Titan vybave ale len koli velkej danovej ulave okolo £ 3000 mi dali na firmu lebo to bol Ten Eco uduseny lenivy 1.6 Tdci motor. To bol strasny peniaz za to ***e auto bez kufra atd. Ja kupujem auta mimo Londyn radsej sa zveziem 200 km a usetrim par tisic. V Londyne su dilery drahsi to bude asi aj v Prahe nejak tak.
13. 3. 2020 13:12
Re: 54 000 euro
Ja Ccko nemam, len som ho konfiguroval na oficialnych strankach MB SK. Ponuku som si nepytal, len som si z tej cennikovky dal 10% dole ako nejaku realnu cenu kam sa viem dostat. Aktualne je take auto mimo moje potreby aj rozpocet, len cisto pre ilustraciu. Len som to hodil do porovnania, ze ak si dokazal za take peniaze kupit E, tak musela byt dost vyrazna zlava a bez dane, nic viac.
Avatar - Londonbridge
13. 3. 2020 13:55
Re: 54 000 euro
Bola zlava , ale to bola cena z danou tu sa udavaju vsetky ceny s danou a E normalne zacina niekde od £ 38 000 E 220d SE vybava. Samozrejme tam mozes zaskrtat vela veci + silnejsie motory a mozes skocit na 100 K ,
11. 3. 2020 17:43
Zlověstné dunění
"Poněkud nešťastné je ovšem naladění převodovky, která zřejmě v honbě za lepšími emisemi a spotřebou neustále řadí nejvyšší možný stupeň. To by nebylo nic nového pod sluncem, pokud by ho převodovka nenechávala zařazený zbytečně dlouho, což vede k častému podtáčení, vibracím a dunění. S podobným jevem se ovšem u vozidel VW setkáváme v poslední době bohužel až příliš často."

Nechápu, proč by si někdo v mainstreamové střední třídě, která je našlapaná vynikajícími auty, kupoval zrovna kousek, který se chová takhle.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _beta
11. 3. 2020 18:01
Re: Zlověstné dunění
Lebo firmy, vozový park.
Toto sa nekupuje domov. Toto je služobné.
11. 3. 2020 18:20
**** a pul hvezdy?
Auto ktere je na dalnicni presuny na dojizdeni do prace, kazdodenni provoz, pro rodinu, muze byt uvnitr nudne, nemusi mit super jizdni vlastnosti, ale za 1,4 milionu nemuze dunet, mit spatnou prevodovku, kecat o spotrebe a jeste jezdit za 7. Kam jsme se dostali s tema start stopama, vyrazovani prevodovky, vypinani valcu a runfletovych pneu a snizenim podvozku a verzi green line? Ze starych 5 litru na 7. To jsme zachranili planetu, pecka. Bravo pro vyrobce, ovce kupujte, a kdyz budu hodne premlouvat, snad mi to za 1 mega nechaji.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Emel
11. 3. 2020 18:28
Re: **** a pul hvezdy?
Srovnatelný kombík v podobném režimu nikdy za 5 nejezdil.
Avatar - rohYpnol
11. 3. 2020 20:27
Re: **** a pul hvezdy?
To je sice pravda. Ale myšlenka je jinde. Nesmyslnými emisními limity zvyšují spotřebu, to je pravda.
Avatar - Hammunasakra
11. 3. 2020 20:31
Re: **** a pul hvezdy?
Jak nesmyslnými? Emisní limity se snižou DÉLE než většina lidí v diskuzi má auto nebo i vůbec žije :-)

Viz cenově celkem rozumný velká auto https://automix.denik.cz/…nu-20190901.html fakt jezdí za takovouhle spotřebu = sám sem zkoušel

Drtivá většina lidí tu má auto menší s menšim výkonem a vyšší spotřebou. Žádný problémy nejsou. Teda NĚKTERÝ automobilky maj problémy, ale to je o něčem jinym
Avatar - rohYpnol
11. 3. 2020 20:37
Re: **** a pul hvezdy?
Akorát že slušný diesel by jezdil pod pět že...
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 10:42
Re: **** a pul hvezdy?
No slušnej 2,5 litrovej benzín teda palivo narozdíl od nafty za TRŽNÍ cenu jezdí dneska za reálnejch 5,5 litru. To je když si vezmeš rozdílnou objemovou hmotnost nafty a benzínu = těžká paráda

To kdysi dobře myšlený zvýhodnění nafty což bylo někdy v 50. letech či kdy holt v Evropě došlo do absurdit a přineslo viz i místní diskuze naprosto zkreslenej pohled na realitu

No a svět motorů by se ubíral HODNĚ jinak kdyby nebylo těch miliard na zvýhodňování nafty a SAKRA HODNĚ jinak kdyby sme se už 60 let nesnažili snižovat emise = o tom žádná :-)
Avatar - rohYpnol
11. 3. 2020 20:32
Doporučuji všemi deseti
VW dělá v současnosti 2 (ano, slovy dva) povedené modely. Prvním je Touareg a druhý je Passat. Všecko ostatní z novinek směřuje k těžkému průšvihu, počínaje id.3, novým Golfem to pokračuje, o T-Roc a T-Cross raději nehovořit...

Passat po FL je skvělý a krásný. Akorát při objednávce člověk musí použít mozek. Skvělý je 2,0 TDI EVO, ohlasy na spotřebu jsou skvělé. Po dlooouhé době moderní diesel, který skutečně umí. Elektrozoufalci vedle 2,0 TDI EVO nemají šanci.

Za mě nemám co vytknout, lepší mainstream neznám.
Rozbalit vlákno
2
11. 3. 2020 21:10
Re: Doporučuji všemi deseti
Touareg má ve verzi podvozku profesional s natáčením zadních kol a aktivníma stabilizátorama výborný jízdní vlastnosti, který dorovná opravdu máloco. Otázkou je cena a pak hlavně příšerný nastavení převodovky, který zabíjí jak V6 diesely a benzín, tak i V8. R hybrid zazdili absencí podvozku profesional a pak mrňavou baterkou. Obyčejná V6 pojede podvozkově podstatně líp a V8 TDI bude zase reálně minimálně stejně rychlá.
S passatama jsem najezdil docela dost km a třeba B8 BiTdi bylo vyloženě zklamání. Řešit spotřebu, je TDI Evo určitě nejlepší. Pokud spotřebu není třeba řešit, je nejlepší Passat určitě 200kW TSI, tam není co řešit. Má jinak naladěnej podvozek a hlavně nijak neduní. Určitě už to nesvádí k nějaký jízdě o život, ale naladění převodovky pro běžnou svižnější jízdu to splňuje. Co mě mrzí je, že po výborně naladěným DSG v Passatu R36 jde ta převodovka generačně pokaždý dolu a to už deset let. A co mě ničí už roky je naprostá neochota převodovek v autech od koncernu VW (ok, neumím posoudit Lambo, Porsche atd.) řadit v zatáčkách.

Každopádně já měl jejich auta rád, ale to stávající už je poslední. Nemůžu se zbavit dojmu, že strašně šetřej a je to už hodně vidět. A to i přes to, že ježdění se Supem iV mě zatím baví.
Avatar - Hammunasakra
12. 3. 2020 10:43
Re: Doporučuji všemi deseti
Šance elektroFANDŮ ne zoufalců ;-) se RAZANTNĚ změní ve chvíli když tu přestaneme subvencovat naftu = to bude v mžiku HODNĚ věcí HODNĚ jinak :D

Cokoli o naftě a dieslovejch motorech je postavený na subvencování = bez něj = nula šmidlec konec ;-)
12. 3. 2020 18:53
Corona effect
Ta barva je fakt výborná. Ale kdo si dneska kupuje neodvětrávané kožené sedačky v černé barvě?

Passaty nejsou můj šálek čaje, souhlasím s Pájou, ale tohle auto aspoň dobře vypadá a s lépe zvoleným pohonem v předokolce pořád jde o špičku třídy.

Uvidíme co udělá s cenou corona virus, pokud u nás spadnou prodeje o 80% jako spadly v Číně, máme se na co těšit.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
12. 3. 2020 19:51
Re: Corona effect
V mainstreamu si černé kožené sedačky bez odvětrání kupuje kdekdo.
Avatar - mrha
12. 3. 2020 20:13
Okaz na "pasáka" :)))
to Vaše URL je dokonalý :)))

4motion-pasak-v-nejlepsi-forme
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2020 00:09
...
Pôvodne môj favorit. Ale za cenu 44.000 EUR nevyskladateľné auto. Takže to vyhral (znova) Superb bez nejakých drobností takmer vo full výbave...
Rozbalit vlákno
0
13. 3. 2020 08:59
Bez perspektívy
Vôbec by som sa nečudoval, ak by toto bol posledný Passat. Auto, ktoré v strednej triede vždy príjemne koketovalo s prémiou (netvrdím, že nejaká Mazda 6 sa o to tiež nesnaží, ale ľudia ju tak nevnímajú, plus nešťastné skladanie výbavy), tak dnes Passat už akosi stráca perspektívu.

V pohode ho ešte môžu vyrábať pár rokov, ale ako vidieť, ani facelift nezastavil padajúce predaje (ok, tie spôsobili aj výpadky v ponuke motorov v posledných dvoch rokoch), ale to už sa myslím nezlepší. Superb si medzičasom vybudoval dobrú reputáciu, ale tiež už nedokáže v predajoch ďalej rásť a Passata v európskom merítku nezatieni.

Je teda otázne, čo ďalej. BMW radu 3 minulý rok v Európe predalo toľko áut, čo Passat. Dá sa teda predpokladať, že VW sa opäť skúsi tlačiť viac do prémie. Aj preto s faceliftom Arteonu príde verzia kombi. Nová Octavia čiastočne prevezme úlohu Superbu (má na to) a ďalší Superb sa tiež v tichosti posunie vyššie.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
13. 3. 2020 09:30
Re: Bez perspektívy
Passat je kľúčový model VW, najvýznamnejší hneď po Golfe, takže by som sa nebál, že skončí. To, že klesajú predaje strednej triedy, je všeobecný trend, pretože rastúci segment SUV odniekiaľ musí čerpať zákazníkov. S tým sa treba zmieriť a nečakať predaje sedanov ako pred 15 rokmi. Ale ono sa to dostane do nejakej rovnováhy, predsalen SUV nie je pre každého a klasická koncepcia karosérie má svoje nesporné výhody. A okrem odlivu k SUV (pričom ten odliv od Passatu z určitej časti ostane v rámci značky, povedzme prejdú k Tiguanu, Tiguanu XL či Touaregu) je tu odliv k Arteonu, takže to opäť sčasti "zostáva doma". Ale Arteon ako snaha o "prémiu" nemôže plniť rovnaké úlohy ako Passat, predsalen ten je autom pre každého, univerzál, ktorého drahý, na prémiovú konkurenciu zamierený a menej praktický Arteon nemôže suplovať (napr. aktuálne nemá ani kombi verziu a ak príde, bude to shooting brake, štýlovka a nie praktické kombi). I preto nemyslím, že sa bude Passat nejak posúvať k prémii, veď práve na to stvorili Arteon. A ak sa nevydaril Passatu posun k prémii v čase, keď mal pod kapotou osemvalec, tak dnes sa to už rozhodne nestane.
Avatar - Emel
13. 3. 2020 10:45
Re: Bez perspektívy
To jsem si mohl ušetřit většinu svého příspěvku :-)

Jen teda... ať se nám to líbí nebo ne, Tiguan je důležitější než Passat. Možná i důležitější než Golf :-O
Avatar - Emel
13. 3. 2020 09:42
Re: Bez perspektívy
Že prémie prodává ve střední víc aut než mainstream není nic nového. Nemyslím si ale, že řešením je tlačit se do prémie. Takový posun v image prostě není kde vzít. Arteon podle mě spíš ukazuje nesmyslnost takového posunu - jo, trh jim to částečně žere, ale zase žádná hitparáda to taky není.

Větší vlivy jsou jinde - jsou tu SUV (Tiguan vyrostl na 250t ks ročně, to jsou z velké části bývalí kupci Passatů)... no a taky je tu třeba Tesla 3, která skočila z nuly na 100t.

Zdálo se, že je celkem jasno v tom, že ještě jedna generace Passatu bude. Teď s tahanicema okolo nové továrny se uvidí, já tomu ale pořád věřím. Trend je jedna věc, ale 100t+ aut se jen tak nezahazuje (pokud mluvíme jen o EU).
Avatar - Jaros71
13. 3. 2020 23:09
Re: Bez perspektívy
Tak hlavně Pašík za skoro 1,5 mega nedává smysl... :'-(
15. 3. 2020 22:05
ppp
Fostek má noční v Amazonu (ve skladu) ?
Rozbalit vlákno
0
15. 3. 2020 22:11
ppp
za co ten smradlavej pekáč, kde si musíš připlatiti i za stahování okýnek vzadu má 4,5 hvězdy, za tu cenu ?
Rozbalit vlákno
0
17. 3. 2020 08:43
otázky na redakciu - porovnanie s Alltrackom r2018
keďže máme Alltrack 2018, rád by som sa spýtal na vylepšenia, keďže sa fakticky jedná o facelift.
- hluk od kolies veľ 245-45-R18 - je nejaké vylepšenie podvodzku čo sa týka hlukovej izolácie?
- diskomfort / kosti-itras na kolesách veľ 245-45-R18 - zlepšilo sa niečo? (ja som musel zmeniť na R17 - tichšie a podstatne pohodlnejšie)
- neuveriteľne otravné pískanie od spätných zrkadiel (výrobná vada!) - už je to odstránené? (u mňa to bolo definitívne odstránené minulý týždeň, auto zakúpené 4/2018)
- DSG a reakcia na zšľapnutie plynového pedálu - je tam nejaké vylepšenie alebo jazdiť v móde "S"?
Rozbalit vlákno
0
19. 3. 2020 14:35
pneu
Nuz, niekto v servise VW objednal zly rozmer zimnych pneu, namiesto 235/45 R19 tam maju byt 235/40 R19 (Verona Volkswagen R, strieborné, pneumatiky 235/40 R19 AirStop®) :-O
Rozbalit vlákno
0