To by byl dobrý motor i do Scaly a hlavně Fabie. Jako určitý základ by to bylo naprosto postačující.
simson33
5
Přesně tak, navíc je to MPI - nepřímý vstřik, takže není problém s usazováním karbonových nečistot a nemusí mít GPF filtr = méně potenciálních problémů. Hyundai si tyto výhody uvědomuje a proto jako základ pro i30 stále ponechává MPI. Teď dokonce místo stávající 1.4 CVVT vyvinul nový 1.5 Dual Port - opět MPI.
xxc
1
A preto Hyundai predava menej aut, ako VW, ktory si tieto vyhody neuvedomil 😄
car
10
A proto Toyota prodává víc jak vw,protože si tyto výhody uvědomila..i s hybridama 😉
xxc
1
Ten novy 2.0 Hybrid Dynamic Force ma priamy vstrek 😄 Ale to len na okraj, ludia vzdy budu vyzdvihovat minulost a neisto sa pozerat do buducnosti.
Jenik3
0
Bylo by, kdyby...ale mame tu unii, takze zadne kdyby neni.
Ale jinak ano. 1.4 a 1.6 byly dlouhou dobu nejcastejsi kubatury pro osobaky.
lamal
0
mas tu VW a nie EU... H/K predava 1.5 MPi
Jenik3
0
vysledkem pravidel EU jsou motory 1.0 turbo a mild-hybridy. VW je pouze jeden z prodejcu v EU.
simson33
1
No vidíš, Hyundai dokáže v souladu s pravidly EU vedle R3 1.0 T-GDI nabídnout i R4 1.5 MPI. Řekl bych, že taková možnost volby je hodna ocenění. Myslím, že je dost těch, co ocení jeho jednoduchost a spolehlivost...
Jenik3
0
Nejako si nevybavuji, o jaky motor jde...nebyl by odkaz?
Ale jinak ano. 1.4 a 1.6 byly dlouhou dobu nejcastejsi kubatury pro osobaky.