Ádo veď práve si cígo môžeš upraviť tak ako potrebuješ - vyhodíš zadné sedadlá, potavíš tam poriadnu naftovú elektrocentrálu (fanúšici muzeálneho benzínu môžu použiť benzínovú) a máš to - naftové cígo. Bež po neho.
Uz nieco utlmil, dokonca pouzil akusticke celne sklo :-) Asi uz to bolo vela aj pre fanusikov v predchadzajucej verzii. Aj tak sa mi zdal drahy, pre rodinu stale maly a do mesta a okolia staci Citigo. Aj ked to ma vraj problemy jazdit za mestom, tak uvidime.
Ano, a 10 km nahrievat, kym sa da motor pouzit :-) Chcem vidiet, ci to bude pouzitelne na cestu do prace aj medzi mestami. Doteraz celkom chvalili, az v tomto porovnavacom teste Citigo kritizuju.
Prosím tě. Malej motor topí hned. Nevím co myslíš tím 10 km nahřívat. Když vidím tu cenu tak jsem málem spadnul ze židle za 700 bych si koupil rozhodně trochu něco jinýho. S takovýma cenama bude rozšiřování EV fakt těžký. Dokud nebudou baterky za nějakou normálnější cenu, tak to budou prodeje po pár kusech nadšencům s bezednou peněženkou. Ačkoliv jízdní výkony vypadají u Zoe velice dobře.
Súhlas. S cenami treba niečo robiť. Ale EV do mesta s výkonmi ako má Zoe, to už sa celkom dá. Mne osobne sa páči aj posledný Leaf. Za podobné peniaze ešte o kus použiteľnejšie auto. Len škoda, že výrobca v jeho prípade neriešil tepelný management bateriek, to dosť zráža jeho úroveň.
a nezabudejme ani na space star 1,2 mivec... jeho predaje v eu pekne rastu a tento rok by v europe mohol predat aj vyse 40 000 aut ( 33 tisic v roku 2018 ...... 38 000 v roku 2019 ) ... ale asi aj prave vdaka takym kuskom ako citigo kde uz uprednostnuju elektrinu su predaje klasickych mestskych aut so spalovakmi coraz vacsie.. vid aj lancia Y...tiez "zrazu" na stare kolena pekne rastie.... a aj par dalsich :yes:
To záleží, čemu říkáte dotovat. Jedno prodané Citigoe ušetří v dnešní době, kdy se počítá dvakrát, cca půl milionu na pokutách za CO2. Čili škodovce se samozřejmě vyplatí takové auto prodat, jinak by ho logicky ani nedělali. Naopak je nejspíš silně ziskové.
Na 18-19 spalovacich ach potrebuju predat 1 elekromobil aby nedostali pokutu za flotilove emisie nad 95gCO2/km. To nie dotovanie. Ale radsej predat jedno auto so stratou ako platit pokutu nie?
A není to celé na hlavu....nesmyslná nesplnitelná pravidla znesmyslných důvodů a pak nesmyslná auta, která nikdo moc nechce. A dotovat jedno malé elektrické z prodeje 19 spalovacích.... kocourkov.
Ale ved to je splnitelne. Na 19 spalovakov jeden EV. Akurat ten EV spravi rpcne 10000 km a tie spalovaky povacsine podstatne viac..takze realna uspora na emisiach je tatam...
jen pro pobavení dnešní zážitek z registrace Superbu iV - "pane, ty RZ pro elektromobily nemáme na skladě, bude to za týden až dva, musíte vydržet".... Tolik tedy k připravenosti úřadů na elektromobilitu... ;-):'-(
Nejzásadnější informací u elektromobilů je ... dojezd. Přiznám se, že test jsem pročetl jen zběžně, ale kolik byl vlastně ten reálný dojezd (ne jen kolik ukazoval tacho...)??? Je to vůbec v testu uvedeno???
400 tisíc, to máme bratru nějakých 12 000 litrů benzinu. 12 000 litrů benzinu, to máme bratru 200 000 km při spotřebě 6/100... Jaký bude u těchto mini roční nájezd? 10 tis. km/rok?
Jinými slovy - když koupím spalovací motor, jezdím dalších 20 let zadarmo... Waaau, opravdu začínám uvažovat o elektrovoze... :D:D;-)
Doufám, že PČR nakoupí v příští obměně vozového parku místo Octaviií právě Citigo-e...
za to mam jetý Charger a Camaro a mam V8 a V6 dohromady o výkon 720 HP :-)
Nebo si přidám 200 tis a mam funglovku V6 Charger se zárukou popř. 300 na 5,7 V funglovku. Za 25-33 tis Kč plyn a jezdím v přepočtu za 6-8 litrů na sto.
Když budu socka a šetřílek, koupím za Kilo Caliber 2,0 , LPG je za 17 a jezdím v přepočtu za 4-5 litrů.
Ale elektro je určitě lepší, hned pro něj běžím :-):-) Zvláště při ceně N95 za 26,90 a LPG za 12,50. To se ohromně vyplatí :-):-)
Nechápeš. Cicero je presne ten prípad dvorného šaša, ktorý navonok robí srandu, ale reálne je zo všetkých tým najvážnejším, ktorý má naviac pravdu a nemlčí o nej. Ovšem pochopiť ju z jeho podania chce niečo trochu viac ako povrchné čítanie jedným pohľadom.
fakt nebolo tazke uhadnut ktory vesnicky buran tu ako prvy pride s hlaskami typu "za 800 mam z reichu A8 v longu alebo eskaladu od ofiko dovozcu a este mi ostane na bagetu a all inclusive v bibione".
Presne tak, treba robiť osvetu medzi kupujúcimi EV čo všetko môžu dostať za svoje peniaze. Však sám vlastníš aj Smart-a či sa mi iba zdá?
Testované EV sú skoro ideál do mesta, ale tie ceny sú fakt vysoké a ak to majú ešte automobilky dotovať tak potom už neviem.
Co ja viem, mobil stoji 1000 € a auto stoji 10 000 €. Ked deti vyrastu a manzelka bude chceit top mobil, tak vyhodime 5 000 € len za mobily rocne. Keby sme na to mali
U mne by vyhrálo CityGo a to kvůli ceně. Zoe je o polovinu dražší a zase o tolik větší není. Čili použitelnost je stále jen "ježdění kolem komína", Na to jsou obě auta dostatečné, ba dokonce skvělé. Zkrátka druhé nebo třetí auto do rodiny pro specifickou klientelu. Já třeba o CityGo uvažuji. Bydlíme kus za Prahou, většina jízd je tedy krátkých a na dlouhé mám nafťáka. Mám garáž s třífázovou zásuvkou, takže nabíjení není problém. Parkování v Praze, silniční daň, poplatky za dálnice zdarma, servis za pakatel. Oproti stejně vybavenému CityGo s benzínem je to cca + 100tis. Kč. To už v horizontu třeba 8-10 let dává i ekonomický smysl. U Zoe tahle úvaha už ale nevychází. Jenže dodací lhůta u CityGo se už protáhla na 1 rok.