Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Srovnávací testy

Zpět na článek

TEST Renault Zoe vs. Škoda Citigoe iV – Za víc peněz mnohem víc auta

45 komentářů

Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Dejte do Cíga TDI a pošle rendlíka na smětiště dějin!
Rasto
Ádo veď práve si cígo môžeš upraviť tak ako potrebuješ - vyhodíš zadné sedadlá, potavíš tam poriadnu naftovú elektrocentrálu (fanúšici muzeálneho benzínu môžu použiť benzínovú) a máš to - naftové cígo. Bež po neho.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dokonalá hláška :yes:. Ada zkonstruoval Aixam 2
Avatar - xxc
xxc
Uz nieco utlmil, dokonca pouzil akusticke celne sklo 😄 Asi uz to bolo vela aj pre fanusikov v predchadzajucej verzii. Aj tak sa mi zdal drahy, pre rodinu stale maly a do mesta a okolia staci Citigo. Aj ked to ma vraj problemy jazdit za mestom, tak uvidime.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - xxc
xxc
Ano, a 10 km nahrievat, kym sa da motor pouzit 😄 Chcem vidiet, ci to bude pouzitelne na cestu do prace aj medzi mestami. Doteraz celkom chvalili, az v tomto porovnavacom teste Citigo kritizuju.
ryccardo
Prosím tě. Malej motor topí hned. Nevím co myslíš tím 10 km nahřívat. Když vidím tu cenu tak jsem málem spadnul ze židle za 700 bych si koupil rozhodně trochu něco jinýho. S takovýma cenama bude rozšiřování EV fakt těžký. Dokud nebudou baterky za nějakou normálnější cenu, tak to budou prodeje po pár kusech nadšencům s bezednou peněženkou. Ačkoliv jízdní výkony vypadají u Zoe velice dobře.
traveldrive
Súhlas. S cenami treba niečo robiť. Ale EV do mesta s výkonmi ako má Zoe, to už sa celkom dá. Mne osobne sa páči aj posledný Leaf. Za podobné peniaze ešte o kus použiteľnejšie auto. Len škoda, že výrobca v jeho prípade neriešil tepelný management bateriek, to dosť zráža jeho úroveň.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a nezabudejme ani na space star 1,2 mivec... jeho predaje v eu pekne rastu a tento rok by v europe mohol predat aj vyse 40 000 aut ( 33 tisic v roku 2018 ...... 38 000 v roku 2019 ) ... ale asi aj prave vdaka takym kuskom ako citigo kde uz uprednostnuju elektrinu su predaje klasickych mestskych aut so spalovakmi coraz vacsie.. vid aj lancia Y...tiez "zrazu" na stare kolena pekne rastie.... a aj par dalsich :yes:
Avatar - xxc
xxc
Space star mi nikdy nenapadlo, zatial co Citigo s dotaciou sa hned zdalo ako celkom dobry napad.
Avatar - lordlord
lordlord
jinde se uvádí, že škoda to dotuje minimálně čtvrt miliónem
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Přesně tak, ale to je jasné každému.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
martin.blader
To záleží, čemu říkáte dotovat. Jedno prodané Citigoe ušetří v dnešní době, kdy se počítá dvakrát, cca půl milionu na pokutách za CO2. Čili škodovce se samozřejmě vyplatí takové auto prodat, jinak by ho logicky ani nedělali. Naopak je nejspíš silně ziskové.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Dotuje, jinak by to tam nikdy nedostali.
argejev
Na 18-19 spalovacich ach potrebuju predat 1 elekromobil aby nedostali pokutu za flotilove emisie nad 95gCO2/km. To nie dotovanie. Ale radsej predat jedno auto so stratou ako platit pokutu nie?
Avatar - CHerokee
CHerokee
A není to celé na hlavu....nesmyslná nesplnitelná pravidla znesmyslných důvodů a pak nesmyslná auta, která nikdo moc nechce. A dotovat jedno malé elektrické z prodeje 19 spalovacích.... kocourkov.
argejev
Ale ved to je splnitelne. Na 19 spalovakov jeden EV. Akurat ten EV spravi rpcne 10000 km a tie spalovaky povacsine podstatne viac..takze realna uspora na emisiach je tatam...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Provozem auta na baterky zadna uspora nevznikne. Uspora v emisich CO2 vznika provozem auta s dieselem :-!
argejev
...uspora vznika jeho odstavenim.
Mr.Murphy
jen pro pobavení dnešní zážitek z registrace Superbu iV - "pane, ty RZ pro elektromobily nemáme na skladě, bude to za týden až dva, musíte vydržet".... Tolik tedy k připravenosti úřadů na elektromobilitu... 😉 😢
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Když se nejsou schopni připravit ani na kovy19, tak ty snad čekáš že kvůli RZ se někdo připraví?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nejzásadnější informací u elektromobilů je ... dojezd. Přiznám se, že test jsem pročetl jen zběžně, ale kolik byl vlastně ten reálný dojezd (ne jen kolik ukazoval tacho...)??? Je to vůbec v testu uvedeno???
Avatar - CHerokee
CHerokee
Mě stačí cena...u takových prckoletů. Odhaduju, že koncern na tom Citigo prodělává 200 - 250 000.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
400 tisíc, to máme bratru nějakých 12 000 litrů benzinu. 12 000 litrů benzinu, to máme bratru 200 000 km při spotřebě 6/100... Jaký bude u těchto mini roční nájezd? 10 tis. km/rok?

Jinými slovy - když koupím spalovací motor, jezdím dalších 20 let zadarmo... Waaau, opravdu začínám uvažovat o elektrovoze... 😁 😁 😉

Doufám, že PČR nakoupí v příští obměně vozového parku místo Octaviií právě Citigo-e...
Avatar - Anonym
Anonym
za to mam jetý Charger a Camaro a mam V8 a V6 dohromady o výkon 720 HP 😄

Nebo si přidám 200 tis a mam funglovku V6 Charger se zárukou popř. 300 na 5,7 V funglovku. Za 25-33 tis Kč plyn a jezdím v přepočtu za 6-8 litrů na sto.

Když budu socka a šetřílek, koupím za Kilo Caliber 2,0 , LPG je za 17 a jezdím v přepočtu za 4-5 litrů.

Ale elektro je určitě lepší, hned pro něj běžím 😄 😄 Zvláště při ceně N95 za 26,90 a LPG za 12,50. To se ohromně vyplatí 😄 😄
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
stopel
Mne je ta vlastne luto. Vtipny nie si a na seriozneho trolla nemas ani zdaleka. Uplne zbytocna existencia
traveldrive
Nechápeš. Cicero je presne ten prípad dvorného šaša, ktorý navonok robí srandu, ale reálne je zo všetkých tým najvážnejším, ktorý má naviac pravdu a nemlčí o nej. Ovšem pochopiť ju z jeho podania chce niečo trochu viac ako povrchné čítanie jedným pohľadom.
Avatar - Anonym
Anonym
Všichni neomarxisti a eko marxisti sou zoufalé a zbytečné existence vid

Šílenci, co by chtěli aby ZOE za 800 někdo zadotoval a stálo 300 vid 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, ty jsi už notně jetý, to je vidět.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ujetá je ta cena za drobka.
Avatar - wikinko
wikinko
fakt nebolo tazke uhadnut ktory vesnicky buran tu ako prvy pride s hlaskami typu "za 800 mam z reichu A8 v longu alebo eskaladu od ofiko dovozcu a este mi ostane na bagetu a all inclusive v bibione".
Avatar - CHerokee
CHerokee
Vždyť to je s trochou nadsázky pravda. V tomhle si povozí prd*el jen 2 lidi, tolik k té pseudoekologii.
Avatar - Anonym
Anonym
Escalade od ofiko dovozce stojí 2,4 mega šašku 😄

Pokud ale stojí V8 s 375 HP 1,1 mega vč záruky resp. 300 HP V6 za 990 tis a zdechlá elektrická ludra o dvě třídy níž 800, je asi něco špatně 😄

Vesnický buran narozený v Praze a tam žijící 36 let 😄 Tak to se kapku nepovedlo, buran sem 1,5 roku 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Presne tak, treba robiť osvetu medzi kupujúcimi EV čo všetko môžu dostať za svoje peniaze. Však sám vlastníš aj Smart-a či sa mi iba zdá?
Testované EV sú skoro ideál do mesta, ale tie ceny sú fakt vysoké a ak to majú ešte automobilky dotovať tak potom už neviem.
Avatar - xxc
xxc
Nie vsetko je o cene, inak by ludia nekupovali 1000 € mobily. A cim drahsie, tym viac sa predavaju 😄 Ale pri autach to bude trosku inac.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tady to jsou ale trochu jiné cifry...
Avatar - xxc
xxc
Co ja viem, mobil stoji 1000 € a auto stoji 10 000 €. Ked deti vyrastu a manzelka bude chceit top mobil, tak vyhodime 5 000 € len za mobily rocne. Keby sme na to mali
Avatar - Anonym
Anonym
Smart už nemám, už byl vyměněn.
lefild
U mne by vyhrálo CityGo a to kvůli ceně. Zoe je o polovinu dražší a zase o tolik větší není. Čili použitelnost je stále jen "ježdění kolem komína", Na to jsou obě auta dostatečné, ba dokonce skvělé. Zkrátka druhé nebo třetí auto do rodiny pro specifickou klientelu. Já třeba o CityGo uvažuji. Bydlíme kus za Prahou, většina jízd je tedy krátkých a na dlouhé mám nafťáka. Mám garáž s třífázovou zásuvkou, takže nabíjení není problém. Parkování v Praze, silniční daň, poplatky za dálnice zdarma, servis za pakatel. Oproti stejně vybavenému CityGo s benzínem je to cca + 100tis. Kč. To už v horizontu třeba 8-10 let dává i ekonomický smysl. U Zoe tahle úvaha už ale nevychází. Jenže dodací lhůta u CityGo se už protáhla na 1 rok.
Avatar - Anonym
Anonym
KIaudius
Ďalších 50 liniek z rovnakého webu? Ty si iný kovboj...