Tak snížení složitosti aktuálních aut mi přijde jako super nápad. Auta dnes umí skoro všechno, vymýšlí se složité vifikundace, abych jako řidič nemusel pohnout malíčkem o 2cm, za cenu 4 řídících jednotek, dvou obrazovek a pěti elektromotorů. Kéž by to byl obecný trend.
Stejně tak by mě netrápilo, kdyby se místo neustálého chrlení nových generací a nových modelů raději vychytaly chyby a cizelovaly se ty stávající klidně o pár let déle.
Pokud skončí extrémy jako 550D, tak se asi nikdo neoběsí, ale bylo by chybou, kdyby se BMW vzdalo svého "rodinného stříbra" - šesti a osmiválců.
Jsem docela rád že jsem si stihl letos nakoupit a mám to ještě bez některých povinných asistentů. Uvidíme jak s tím vším zamíchá koronavirus, možná budeme všichni mít jiné starosti než "zezelenat".
Aj toto sa vyrábalo ako BMW, a že Isetta značke značne v krízových rokoch pomohla. Možno by tu bez Isetty dnes BMW nebolo... https://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
Bublina im hodne pomohla, ale teraz je BMW snáď už inej situácii ako to bolo v 60-tých rokoch.
To už by som radšej bral EV ako R3 motory aj keď niektoré sú možno aj podarené.