Aj toto sa vyrábalo ako BMW, a že Isetta značke značne v krízových rokoch pomohla. Možno by tu bez Isetty dnes BMW nebolo... https://i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
Bublina im hodne pomohla, ale teraz je BMW snáď už inej situácii ako to bolo v 60-tých rokoch.
To už by som radšej bral EV ako R3 motory aj keď niektoré sú možno aj podarené.
Jsem docela rád že jsem si stihl letos nakoupit a mám to ještě bez některých povinných asistentů. Uvidíme jak s tím vším zamíchá koronavirus, možná budeme všichni mít jiné starosti než "zezelenat".
Tak snížení složitosti aktuálních aut mi přijde jako super nápad. Auta dnes umí skoro všechno, vymýšlí se složité vifikundace, abych jako řidič nemusel pohnout malíčkem o 2cm, za cenu 4 řídících jednotek, dvou obrazovek a pěti elektromotorů. Kéž by to byl obecný trend.
Stejně tak by mě netrápilo, kdyby se místo neustálého chrlení nových generací a nových modelů raději vychytaly chyby a cizelovaly se ty stávající klidně o pár let déle.
Pokud skončí extrémy jako 550D, tak se asi nikdo neoběsí, ale bylo by chybou, kdyby se BMW vzdalo svého "rodinného stříbra" - šesti a osmiválců.