Novinky
Dixik2
2
má končit v červnu 2020.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
že keď začnú orezávať ponuku motorov tak začnú u R3 motorov. 😒]
Jasné, nakoniec zostanú len samé Mkové modely. 😁
Tož já měl svého času půjčený 218i AT tříhrnek na víkend a na normální ježdění byl docela fajn... :-! A že to říkám zrovna já...... 😉
Aj toto sa vyrábalo ako BMW, a že Isetta značke značne v krízových rokoch pomohla. Možno by tu bez Isetty dnes BMW nebolo... https😐/i.ytimg.com/…axresdefault.jpg
který zaplní čínské auta na baterky :no:
Jsem docela rád že jsem si stihl letos nakoupit a mám to ještě bez některých povinných asistentů. Uvidíme jak s tím vším zamíchá koronavirus, možná budeme všichni mít jiné starosti než "zezelenat".
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
To je neco jako sledovat stareho znameho, jak ho pomalu szira a zabiji rakovina...
RIP 😢
RIP 😢
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zodpovědnost za pomalou likvidaci evropského průmyslu přitom plně padá na hlavu zeleným pomatencům z vedení EU! 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
https😐/auto.pravda.sk/…urdnych-dovodov/?…
Toto ale nikomu nevadí?
Toto ale nikomu nevadí?
Vraj si to uz uradnik vsimol a tieto pravidla sa nemusia aktualne nemusia dodrziavat.
co sa dalo cakat uz davnejsie .... a asi neostane len pri motoroch.... casom zrejme zmizne aj par nezmyselnych modelov.... medved to iste... 😒] 8-s
Tak snížení složitosti aktuálních aut mi přijde jako super nápad. Auta dnes umí skoro všechno, vymýšlí se složité vifikundace, abych jako řidič nemusel pohnout malíčkem o 2cm, za cenu 4 řídících jednotek, dvou obrazovek a pěti elektromotorů. Kéž by to byl obecný trend.
Stejně tak by mě netrápilo, kdyby se místo neustálého chrlení nových generací a nových modelů raději vychytaly chyby a cizelovaly se ty stávající klidně o pár let déle.
Pokud skončí extrémy jako 550D, tak se asi nikdo neoběsí, ale bylo by chybou, kdyby se BMW vzdalo svého "rodinného stříbra" - šesti a osmiválců.
Stejně tak by mě netrápilo, kdyby se místo neustálého chrlení nových generací a nových modelů raději vychytaly chyby a cizelovaly se ty stávající klidně o pár let déle.
Pokud skončí extrémy jako 550D, tak se asi nikdo neoběsí, ale bylo by chybou, kdyby se BMW vzdalo svého "rodinného stříbra" - šesti a osmiválců.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.