Displeje co z výroby stojej 500 korun mají zakrejt bakelit.
Já jsem tady často různýmipůlmozky obviňován z uctívýání koncernu.
Ale ne, uctívač nejsem.
Jenom jsem si donedávna myslel (vlastně věděl), že VW dělá lepší auta než zbytek mainstremau.
VW ale dělá všechno pro to, abych si to myslet přestal.
Skoda, ze treti a ctvrta veta si drobet protireci :-)
EV fandim (klidne od VW..), ale Nivus se mi prilis nezamlouva ani jmenem ani vizazi. Osobne by mne min vadil interier, nez exterier. Z koncernovych EV se mi libi Enyaq. Skoda, ze u nej prijdou nejprve s klasickou SUV karoserii a az pak s tou splyvavou (nemam rad pojem "coupe" u takoveho auta..).
Začínam mít pocit, že už je tady přesSÚVéčkováno. Pamatuji na módu MPV, všichni to museli mít, teď se toho nemůžou zbavit a na silnici o to nezavadíš. Krabice na převážení "vzduchu" ;-\
Je v tom dosť podstatný rozdiel. Zatiaľ čo MPV je pre rodinu plne využiteľné (áno, aj s tým tvojím "vzduchom naviac), tak SUV v drvivej väčšine prípadov jazdí výhradne po asfalte a to, čo má voči klasickým autám naviac, nikdy nevyužije.
Pokud by jsi byl schopen se trochu zamyslet, tak by ti došlo, že myslím výšku. Nastupování atd. A určitě můj příspěvek netrumfne tvé blekotání, že SUV nemá smysl jako rodinné auto.
Měl jsem už cca 30 aut, a lepší rodinné než nynější SUV nebylo žádné.Netuším, proč by vedle MPV nemělo mít smysl. Že vás to pořád baví, řešit nesmrtelnost brouka.