Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Corvette má zajímavý otáčkoměr. Po ujetí prvních 500 mil automaticky posune omezovač

Automobilka Chevrolet majitelům osmé generace sporťáku Corvette doporučuje, aby nové auto důkladně "zajeli". A pomáhá jim v tom jedním docela chytrým nápadem.
Zpět na článek
16. 3. 2020 08:24
16. 3. 2020 08:36
16. 3. 2020 09:26
16. 3. 2020 13:27
17. 3. 2020 09:21
Avatar - Zetti
15. 3. 2020 18:13
Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
Drzel jsem pokyn vyrobce 3000 otacek do 4000 km a na DE dalnici jsem vypadal jako cvok. S evem 110 km .....
Rozbalit vlákno
6
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2020 20:42
Re: Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
ale tak skoro kazdy kto mal oci si musel vsimnut ( alebo sa dovtipit ) ze mas nove auto... ;-) ... a zase aspon si jazdil aj relativne usporne ;-)

mitsu :yes:
Avatar - palix
15. 3. 2020 21:45
Re: Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
Ono zas EVO nepozná 90% bežných ľudí. Pre nich je to úplne obyčajné auto s maximálne nejakým tuningom. Nato aby človek EVO rozpoznal ho musí poznať ;). Ferrari si všimne každý... EVO, Impreza STI a podobné autá sú dostatočne nenápadné.
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2020 22:08
Re: Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
nove auto hlavne poznas aj podla docasnych prenosnych znaciek ktore potom musis predajcovi vratit ....takze tu ani nemusis byt autofanda a poznat ten ktory model ..... na toto som skor narazal.. lebo je mi jasne ze inak tazko len tak pohladom na auto zbezne spoznas ze dane auto je uplne nove alebo ci ma mesiac alebo polroka ( logicky ze ) hlavne ked dany model sa uz nejaky ten piatok vyraba .... ale chapem co si chcel povedat :yes:

PS: ked uz evo alebo impreza sti su nenapadne tak potom fakt neviem... ale ok.. vedla ferrari ci lamba je aj panda v 4kolke nenapadna to je fakt.. touto optikou to sedi :yes:
16. 3. 2020 03:01
Re: Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
Když to tvrdíš, tak tím spíš může jet po dálnici 90kph a nikdo se nad tím nepozastaví.
16. 3. 2020 05:05
Re: Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
S kompresorovým V6 Jag jsem zajížděl prvních 4500km taky a speciálně prvních 1500km točit jen do 3kRPM byly hrozný.
16. 3. 2020 08:02
Re: Vzpominka jak jsem vezl nove evo X (2012) z nemecka.
Podle mého si toho absolutně nikdo nevšimnul. Kór v Německu, kde takových aut jezdí jak mraky. I kdyby tam jelo v pravém pruhu Ferrari 110, každému by to bylo fuk.
Michelinský kuchař si taky někdy ráno namaže chleba s máslem...
16. 3. 2020 08:24
Sranda
Tady aspoň výrobce o své nové auto dbá. Když jsem se ptal u koncernového prodejce, jak se k novému autu chovat, říkal, že je to jedno, žádné zajíždění, žádná brzká výměna prvního oleje, že jsem o třicet let pozadu :-!
Rozbalit vlákno
4
16. 3. 2020 08:36
Re: Sranda
U běžných aut s žádné zajíždění nedělá... tohle je sportovní model.
16. 3. 2020 09:26
Re: Sranda
A ta hranice je, prosím, kde? 300 koní z dvoulitru je ještě běžný model, nebo už by se mělo trošku dbát? A sportovní model...6500 točí všechny benzíny, ten průběh zajíždění bych čekal podobný. Kdyby to mělo točit 9000, tak je to jiná...
Avatar - xxc
16. 3. 2020 13:27
Re: Sranda
Vždy je v návode, ako zabiehať auto. Ja tiež dávam pozor prvé km. Potom prídu ľudia, ktorí veria, že po zábehu klesne spotreba. Neklesne, buď zle zabiehajú, alebo jazdia neskôr ako v zábehu :-)
17. 3. 2020 09:21
Re: Sranda
Ja som sice dostal radu, nech zatial auto setrim podla moznosti, ale ze nemam jazdit na dochodcu. Naviac mimo oficialny kanal som sa dozvedel, ze mnohe automobilky davaju zabehovy olej, ktory ma ine zlozenie ako ten, co sa tam ma liat v predpisanych intervaloch. Takze vymenit ho prilis skoro je skor na skodu.