Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Group zavře všechny své evropské továrny kvůli koronaviru. Až na tři týdny
17 komentářů
Anonym
PSA už všechny továrny zavřelo, ted to půjde v rychleém sledu - BMW, Mecedes, Jaguar/Land Rover, Renault, a za chvíli se začnou zavírat továrny v USA a Kanadě
PowerHouse
Nic se nevyrábí a lidé berou prachy. Co s těma nadbytečnýma prachama? Budou se muset stopit inflací a záporným úrokem u bank.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Nezavru v lete, kedy su dovolenky a bude 😄 V lete byvaju celozavodne dovolenky a ziadna ekonomika sa nezruti.
Ernesto01
Stejné jako v roce 2008.
Všichni si užívají jízdu a někteří si ještě nevšimli, že v nádrži došlo palivo. A den zúčtování přišel. Vážené odbory a dělníci, tohle je konec montoven. Je na čase tento segment trochu upozadit a orientovat se jinam.
Do toho problémy s vývojem - nejen že VAG neumí vyrobit konkurenceschopný elektromobil, oni neumí ani vyrobit moderní auto. Software, software, software. Na tom to stojí a padá. Zrovna mozky tam nezaměstnávají a i kdyby je zaplatili, mezi tu bandu vylízaných ***ů z VW/Škody opravdové kapacity ani nepáchnou.
Viz ten průser s Matrix světly, které brutálně oslňují ostatní. Ani takhle "jednoduchý" software nejsou schopni udělat tak dobře jako ostatní. Ostatní asistenti také roky za konkurencí. Vyvíjet mohou co chtějí, ale ostatní už jsou mnohem dále.
Konec VAG v přímém přenosu a všechno to zabijou manažeři špatně nastavenou firemní kulturou. Základ restrukturalizace je vyházet ten "materiál", co tam máte teď a najmout skutečné profíky. Ti ale již dávno pracují pro konkurenci v zahraničí.
Všichni si užívají jízdu a někteří si ještě nevšimli, že v nádrži došlo palivo. A den zúčtování přišel. Vážené odbory a dělníci, tohle je konec montoven. Je na čase tento segment trochu upozadit a orientovat se jinam.
Do toho problémy s vývojem - nejen že VAG neumí vyrobit konkurenceschopný elektromobil, oni neumí ani vyrobit moderní auto. Software, software, software. Na tom to stojí a padá. Zrovna mozky tam nezaměstnávají a i kdyby je zaplatili, mezi tu bandu vylízaných ***ů z VW/Škody opravdové kapacity ani nepáchnou.
Viz ten průser s Matrix světly, které brutálně oslňují ostatní. Ani takhle "jednoduchý" software nejsou schopni udělat tak dobře jako ostatní. Ostatní asistenti také roky za konkurencí. Vyvíjet mohou co chtějí, ale ostatní už jsou mnohem dále.
Konec VAG v přímém přenosu a všechno to zabijou manažeři špatně nastavenou firemní kulturou. Základ restrukturalizace je vyházet ten "materiál", co tam máte teď a najmout skutečné profíky. Ti ale již dávno pracují pro konkurenci v zahraničí.
okrem vw uz v europe zatvaraju aj dalsi https😐/www.autoviny.sk/…-europske-zavody .... a som zvedavy dokedy to takto bude... lebo podla mna ten virus "neodide" len tak za tyzden ani za dva... 8-s
Pokud ne (což je, obávám se, o dost pravděpodobnější), tak to bude trvat déle. A z následků se budeme shrabávat... tak 2-3 roky