Elektromobilita
Energia ulozena v baterii ma byt vyhradnym vlastnictvom majitela auta. Automobilka ma umoznit V2G a V2H a vsetko ostatne ma byt medzi majitelom auta a jeho dodavatelom el. energie ako dodatok k uz existujucej zmluve o odkupe prebytocnej energie zo solarnych panelov ktora potrebuje obrovsku reformu kedze na SR si dodavatel uctuje 62% ceny za vratenie mojej mnou vyrobenej energie a to je absolutne nepouzitelny model.
VW by sa skor malo snazit predat konecne nejake ID.3 skor ako tu zacne basnit o flotile a terawatoch.. pretoze tieto reci o spoplatneni tychto sluzieb im nijak na popularite nepridaju..
VW by sa skor malo snazit predat konecne nejake ID.3 skor ako tu zacne basnit o flotile a terawatoch.. pretoze tieto reci o spoplatneni tychto sluzieb im nijak na popularite nepridaju..
Tu zminku o desatku tam dodalo acz.
VW nic takoveho nezminuje. Jen mluvi o novem obchodnim modelu.
Kazdopadne to je sprany smer (samozrejme pokud to pro zakaznika bude vyhodne..).
A VELKE prekvapeni pro odpurce EV. Elektromobil misto aby elektrickou sit polozil, tak ji bude stabilizovat :yes😒br />
Budoucnost je ve smart grid a v inovacich!
VW nic takoveho nezminuje. Jen mluvi o novem obchodnim modelu.
Kazdopadne to je sprany smer (samozrejme pokud to pro zakaznika bude vyhodne..).
A VELKE prekvapeni pro odpurce EV. Elektromobil misto aby elektrickou sit polozil, tak ji bude stabilizovat :yes😒br />
Budoucnost je ve smart grid a v inovacich!
A evidentně taky o tom jak ještě víc oškubat koncového zákazníka, krásnou budoucnost si vysnili chlapci z Vlkohraudu. Být tu blijící smajlík, použiju ho.... Nicméně lidi nejsou hloupý a tak lehko se oškubat nenechají 😉
Nicméně VW elektromobil nové řady ID je stále scifi, tak mě to nechává v klidu...
Nicméně VW elektromobil nové řady ID je stále scifi, tak mě to nechává v klidu...
No podle prodeju VW bych o te vete a oskubani silne pochyboval.
Udelaji COOL reklamu na dynamicky vuz s dynamickym ulozistem.
Proste nejvic nejlepsi elektromobil.
A vsichni (Nemci urcite) uz stoji ve fronte. 😄
Co zaplatil VW za vadu TSI?
Jo on na tom jeste vydelal, kdyz lidi kupuji nahradni dily pro jistotu kazdych 40tis km...
A vymenuji rozvody ve znackovych servisech 😲
Udelaji COOL reklamu na dynamicky vuz s dynamickym ulozistem.
Proste nejvic nejlepsi elektromobil.
A vsichni (Nemci urcite) uz stoji ve fronte. 😄
Co zaplatil VW za vadu TSI?
Jo on na tom jeste vydelal, kdyz lidi kupuji nahradni dily pro jistotu kazdych 40tis km...
A vymenuji rozvody ve znackovych servisech 😲
Já tady každej den čtu o VW a jeho plánech s elektromobily (asi jiné automobilky neexistují nebo nevyrábějí, nevím), všude samé ID3, 4, 1, software pro auta na rok 2050, ale nějak postrádám ta skutečná elektrická auta od VW v provozu. No není to hezké??? Kolik že těch elektrických VW jezdí? Tak děkujeme za plány do budoucna, my raději to, co si můžeme užít už dnes.
A redakce by se mohla zamyslet, vylézt z VWanálu (chápu že zadarmo by to nedělala), a začít se věnovat skutečným autům, popř. technice. Děkuji
A redakce by se mohla zamyslet, vylézt z VWanálu (chápu že zadarmo by to nedělala), a začít se věnovat skutečným autům, popř. technice. Děkuji
Myslim, ze k tomu ma redakce svuj duvod 😄
No lepsi nez propagace dieselu.
No lepsi nez propagace dieselu.
No a ona redakce někdy propagovala diesel? Uveď nějaký příklad ty propagátore zeleno-rudého ekofanatického progresivizmu.
Odpust si to nalepkovani, frajere.
https😐/www.auto.cz/…-existuji-129769?…
Citace😒br /> S dvoulitrovým TDI by se zase měli svézt všichni, kdo považují hybridy za dobrý nápad.
Prijde ti tohle jako propagace hybridu?
https😐/www.auto.cz/…-existuji-129769?…
Citace😒br /> S dvoulitrovým TDI by se zase měli svézt všichni, kdo považují hybridy za dobrý nápad.
Prijde ti tohle jako propagace hybridu?
Hele, eko bolševik se cuká že není eko marxista 😄 😄 😄
autoforum.cz, dnes
V prvé chvíli se mohl spoléhat i na úřady, neboť okres Alameda označil výrobu Tesel skutečné jako nezbytnou činnost. To se ale dnes změnilo, a pro továrnu Gigafactory tak platí stejná pravidla jako pro ostatní. Více než 10 tisíc zaměstnanců tedy čeká dovolená, která rozhodně nebude krátká. Momentální odstávka výroby má trvat tři týdny. A pokud se stav ve Státech do té doby nezlepší, budou bezpečnostní opatření ještě prodloužena.
Na toto oznámení dále reagují investoři, kteří cenu akcií poslali až na současných 380 USD (9 600 Kč). E😜erti pak očekávají, že pád bude pokračovat, přičemž je otázkou, kde se křivka nakonec zastaví. To pro Teslu opravdu není dobrá zpráva, neboť investorské peníze bude po ukončení restrikcí potřebovat jako sůl. A jelikož je evidentní, že firma je k výkyvům trhu náchylnější než kdo jiný, není jisté, kam se její hodnota vrátí.
Pozastavení jediné továrny ve Státech je navíc problémem z toho důvodu, že na auta prodaná v Kalifornii jsou navázané tzv. emisní kredity, které jako jediné značku v posledních dvou čtvrtletích dostaly do zisku. Příjmy ale budou v této kategorii značně zredukovány, což firemní účetnictví téměř jistě pošle zpět do hluboké ztráty. Navíc se tak vše děje v době, kdy firma spustila dodávky klíčového Modelu Y, jenž měl registracemi překonat dosavadní portfolio.
Nad Teslou se tedy znovu začínají stahovat mračna a momentálně asi nikdo neví, kdy a zda vůbec budou rozehnána. Je třeba dodat, že oněch 390 USD je stále o 50 procent vyšší hodnota, než jakou měly akcie před rokem. Stejně tak můžeme ovšem namítnout, že před pouhým měsícem na tom byly o 126 procent lépe. Musk si tak užívá nepříjemnou jízdu na horské dráze, díky čemuž se mu nemůžeme divit, že hodlá znovu přespávat v továrně i přes veškeré zákazy.
V prvé chvíli se mohl spoléhat i na úřady, neboť okres Alameda označil výrobu Tesel skutečné jako nezbytnou činnost. To se ale dnes změnilo, a pro továrnu Gigafactory tak platí stejná pravidla jako pro ostatní. Více než 10 tisíc zaměstnanců tedy čeká dovolená, která rozhodně nebude krátká. Momentální odstávka výroby má trvat tři týdny. A pokud se stav ve Státech do té doby nezlepší, budou bezpečnostní opatření ještě prodloužena.
Na toto oznámení dále reagují investoři, kteří cenu akcií poslali až na současných 380 USD (9 600 Kč). E😜erti pak očekávají, že pád bude pokračovat, přičemž je otázkou, kde se křivka nakonec zastaví. To pro Teslu opravdu není dobrá zpráva, neboť investorské peníze bude po ukončení restrikcí potřebovat jako sůl. A jelikož je evidentní, že firma je k výkyvům trhu náchylnější než kdo jiný, není jisté, kam se její hodnota vrátí.
Pozastavení jediné továrny ve Státech je navíc problémem z toho důvodu, že na auta prodaná v Kalifornii jsou navázané tzv. emisní kredity, které jako jediné značku v posledních dvou čtvrtletích dostaly do zisku. Příjmy ale budou v této kategorii značně zredukovány, což firemní účetnictví téměř jistě pošle zpět do hluboké ztráty. Navíc se tak vše děje v době, kdy firma spustila dodávky klíčového Modelu Y, jenž měl registracemi překonat dosavadní portfolio.
Nad Teslou se tedy znovu začínají stahovat mračna a momentálně asi nikdo neví, kdy a zda vůbec budou rozehnána. Je třeba dodat, že oněch 390 USD je stále o 50 procent vyšší hodnota, než jakou měly akcie před rokem. Stejně tak můžeme ovšem namítnout, že před pouhým měsícem na tom byly o 126 procent lépe. Musk si tak užívá nepříjemnou jízdu na horské dráze, díky čemuž se mu nemůžeme divit, že hodlá znovu přespávat v továrně i přes veškeré zákazy.
Dival jsi se na vyvoj akcii ostatnich znacek?????????
Ze jsou akcie VW -40%? O tom na autoforu nepsali, vid...
A vis co z toho vyvodim? Nic, protoze je krize - pandemie. A snad brzy pomine.
Delat z toho nejake zavery je primitivizmus.
Promin.
Dovolim si citovat😒br /> E😜erti pak očekávají, že pád bude pokračovat, přičemž je otázkou, kde se křivka nakonec zastaví. To pro Teslu opravdu není dobrá zpráva, neboť investorské peníze bude po ukončení restrikcí potřebovat jako sůl. A jelikož je evidentní, že firma je k výkyvům trhu náchylnější než kdo jiný, není jisté, kam se její hodnota vrátí.
..
Nad Teslou se tedy znovu začínají stahovat mračna a momentálně asi nikdo neví, kdy a zda vůbec budou rozehnána.
To jsou kecy. Zase uz ti skoro pisou o krachu Tesly, co....
Neni jiste kam se hodnota vrati.. zato u jinych znacek mas jistotu 😄
https😐/www.latimes.com/…onavirus-factory
Ze jsou akcie VW -40%? O tom na autoforu nepsali, vid...
A vis co z toho vyvodim? Nic, protoze je krize - pandemie. A snad brzy pomine.
Delat z toho nejake zavery je primitivizmus.
Promin.
Dovolim si citovat😒br /> E😜erti pak očekávají, že pád bude pokračovat, přičemž je otázkou, kde se křivka nakonec zastaví. To pro Teslu opravdu není dobrá zpráva, neboť investorské peníze bude po ukončení restrikcí potřebovat jako sůl. A jelikož je evidentní, že firma je k výkyvům trhu náchylnější než kdo jiný, není jisté, kam se její hodnota vrátí.
..
Nad Teslou se tedy znovu začínají stahovat mračna a momentálně asi nikdo neví, kdy a zda vůbec budou rozehnána.
To jsou kecy. Zase uz ti skoro pisou o krachu Tesly, co....
Neni jiste kam se hodnota vrati.. zato u jinych znacek mas jistotu 😄
https😐/www.latimes.com/…onavirus-factory
Nepominie. Pri súčasnom spôsobe riešenia tu asi s nami zostane. Aj keď ju leto na severnej pologuli zastaví, tak vyeskaluje na južnej. Vid nárast prípadov po ochladení v Austrálii. A buď svet prestane byť globalizovaný, alebo si to budeme pravidelne prenášať z jedného konca Zeme na druhý.
Než to pomine v USA/CAN/mexiku a jižní amerika + afrika tak je při optimistické variantě tak listopad, při pesimistické tak duben, ale 2021 😄
Ropa WTI 20 USD za barel, má stát do 14 dnů 15. Myslíš že někdo bude kupovat Teslu, krom fanatiků když bude benzín v USA za 6-9 Kč litr ? 😄 😄 😄
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jojo, Musk je borec, tohle si vynechal vid
"Nikoliv jen kvůli možnému návratu nemoci, ale zejména proto, že zavřeny zůstaly fabriky řady dodavatelů. Značce tak hrozilo, že se ocitne bez některých komponentů, což se záhy potvrdilo. Chybějící moderní čipy tak Tesla nahradila starými, jednadvacetkrát pomalejšími."
To je jako kdyby GM dalo do Chevroletu airbagy z roku 1995 😄 😄
"Nikoliv jen kvůli možnému návratu nemoci, ale zejména proto, že zavřeny zůstaly fabriky řady dodavatelů. Značce tak hrozilo, že se ocitne bez některých komponentů, což se záhy potvrdilo. Chybějící moderní čipy tak Tesla nahradila starými, jednadvacetkrát pomalejšími."
To je jako kdyby GM dalo do Chevroletu airbagy z roku 1995 😄 😄
Viz https😐/sonomotors.com/en/sion/