Jako že chceme vydělat 2x? Jednou, když ti to auto prodáme a podruhé mi za desátek umožní MOJE auto používat jako uložiště pro energetiku? A smlouvy budou postaveny tak, že při celodenním stání na nabíječce budu mít MOŽNÁ večer nabito víc než ráno... A některé ráno někdy ani nevyjedu, protože v noci nefouklo do větrníku, jak bylo přírodě naplánováno. A baterie bude nabíjecími cykly věhoněná aniž by něco papírově najela. Aby to nějak dávalo smysl, tak budu muset stát na nabíječce 15-20h denně? VW má pocit, že prodává auta stádu tupců?
Energii z auta to nevycucá, ráno bude nabito, ale ten desátek je fakt prasárna. Doufám že jenom marketér nevěděl o čem plácá a nebo to jen blbě redaktor opsal. Je taky docela jasné, že není důvod tu energii posílat do sítě. Stačí ji dávat na chod vlastního baráku. Sono motors do toho jdou už od začátku a nevymýšlejí si za pochodu. To jako VW na V2G přišel až dnes po obědě?
Flotilu baterii? To ma Tesla.. VW ma akurat plno reci..
Energia ulozena v baterii ma byt vyhradnym vlastnictvom majitela auta. Automobilka ma umoznit V2G a V2H a vsetko ostatne ma byt medzi majitelom auta a jeho dodavatelom el. energie ako dodatok k uz existujucej zmluve o odkupe prebytocnej energie zo solarnych panelov ktora potrebuje obrovsku reformu kedze na SR si dodavatel uctuje 62% ceny za vratenie mojej mnou vyrobenej energie a to je absolutne nepouzitelny model.
VW by sa skor malo snazit predat konecne nejake ID.3 skor ako tu zacne basnit o flotile a terawatoch.. pretoze tieto reci o spoplatneni tychto sluzieb im nijak na popularite nepridaju..
Re: Flotilu baterii? To ma Tesla.. VW ma akurat plno reci..
Tu zminku o desatku tam dodalo acz.
VW nic takoveho nezminuje. Jen mluvi o novem obchodnim modelu.
Kazdopadne to je sprany smer (samozrejme pokud to pro zakaznika bude vyhodne..).
A VELKE prekvapeni pro odpurce EV. Elektromobil misto aby elektrickou sit polozil, tak ji bude stabilizovat :yes:
Re: Flotilu baterii? To ma Tesla.. VW ma akurat plno reci..
A evidentně taky o tom jak ještě víc oškubat koncového zákazníka, krásnou budoucnost si vysnili chlapci z Vlkohraudu. Být tu blijící smajlík, použiju ho.... Nicméně lidi nejsou hloupý a tak lehko se oškubat nenechají ;-)
Nicméně VW elektromobil nové řady ID je stále scifi, tak mě to nechává v klidu...
Re: Flotilu baterii? To ma Tesla.. VW ma akurat plno reci..
No podle prodeju VW bych o te vete a oskubani silne pochyboval.
Udelaji COOL reklamu na dynamicky vuz s dynamickym ulozistem.
Proste nejvic nejlepsi elektromobil.
A vsichni (Nemci urcite) uz stoji ve fronte. :-)
Co zaplatil VW za vadu TSI?
Jo on na tom jeste vydelal, kdyz lidi kupuji nahradni dily pro jistotu kazdych 40tis km...
A vymenuji rozvody ve znackovych servisech :-O
Re: Flotilu baterii? To ma Tesla.. VW ma akurat plno reci..
Tak TSI už dlouho nikdo nevytáhl, to byl problém první generace TSI 2008-2011, další generace byli v pohodě. Mám doma 2 1.4TSI a obě v pohodě, příjemně pružný a úsporný motor aktuálně bez problémů ;-)
Re: Flotilu baterii? To ma Tesla.. VW ma akurat plno reci..
Asi si nechcel reagovat na mna.. ja o desatku nic nepisem. Avasak povazujem tento ich model za vrcholne nezmyselny a zbytocny, teraz ked chcu vobec ako novacik uspiet na trhu masovych EV sa nemozu snazit diktovat trendy.
Já tady každej den čtu o VW a jeho plánech s elektromobily (asi jiné automobilky neexistují nebo nevyrábějí, nevím), všude samé ID3, 4, 1, software pro auta na rok 2050, ale nějak postrádám ta skutečná elektrická auta od VW v provozu. No není to hezké??? Kolik že těch elektrických VW jezdí? Tak děkujeme za plány do budoucna, my raději to, co si můžeme užít už dnes.
A redakce by se mohla zamyslet, vylézt z VWanálu (chápu že zadarmo by to nedělala), a začít se věnovat skutečným autům, popř. technice. Děkuji
V prvé chvíli se mohl spoléhat i na úřady, neboť okres Alameda označil výrobu Tesel skutečné jako nezbytnou činnost. To se ale dnes změnilo, a pro továrnu Gigafactory tak platí stejná pravidla jako pro ostatní. Více než 10 tisíc zaměstnanců tedy čeká dovolená, která rozhodně nebude krátká. Momentální odstávka výroby má trvat tři týdny. A pokud se stav ve Státech do té doby nezlepší, budou bezpečnostní opatření ještě prodloužena.
Na toto oznámení dále reagují investoři, kteří cenu akcií poslali až na současných 380 USD (9 600 Kč). Experti pak očekávají, že pád bude pokračovat, přičemž je otázkou, kde se křivka nakonec zastaví. To pro Teslu opravdu není dobrá zpráva, neboť investorské peníze bude po ukončení restrikcí potřebovat jako sůl. A jelikož je evidentní, že firma je k výkyvům trhu náchylnější než kdo jiný, není jisté, kam se její hodnota vrátí.
Pozastavení jediné továrny ve Státech je navíc problémem z toho důvodu, že na auta prodaná v Kalifornii jsou navázané tzv. emisní kredity, které jako jediné značku v posledních dvou čtvrtletích dostaly do zisku. Příjmy ale budou v této kategorii značně zredukovány, což firemní účetnictví téměř jistě pošle zpět do hluboké ztráty. Navíc se tak vše děje v době, kdy firma spustila dodávky klíčového Modelu Y, jenž měl registracemi překonat dosavadní portfolio.
Nad Teslou se tedy znovu začínají stahovat mračna a momentálně asi nikdo neví, kdy a zda vůbec budou rozehnána. Je třeba dodat, že oněch 390 USD je stále o 50 procent vyšší hodnota, než jakou měly akcie před rokem. Stejně tak můžeme ovšem namítnout, že před pouhým měsícem na tom byly o 126 procent lépe. Musk si tak užívá nepříjemnou jízdu na horské dráze, díky čemuž se mu nemůžeme divit, že hodlá znovu přespávat v továrně i přes veškeré zákazy.
Re: Úřady nařídily zavřít americkou továrnu Tesly, i když to
Dival jsi se na vyvoj akcii ostatnich znacek?????????
Ze jsou akcie VW -40%? O tom na autoforu nepsali, vid...
A vis co z toho vyvodim? Nic, protoze je krize - pandemie. A snad brzy pomine.
Delat z toho nejake zavery je primitivizmus.
Promin.
Dovolim si citovat:
Experti pak očekávají, že pád bude pokračovat, přičemž je otázkou, kde se křivka nakonec zastaví. To pro Teslu opravdu není dobrá zpráva, neboť investorské peníze bude po ukončení restrikcí potřebovat jako sůl. A jelikož je evidentní, že firma je k výkyvům trhu náchylnější než kdo jiný, není jisté, kam se její hodnota vrátí.
..
Nad Teslou se tedy znovu začínají stahovat mračna a momentálně asi nikdo neví, kdy a zda vůbec budou rozehnána.
To jsou kecy. Zase uz ti skoro pisou o krachu Tesly, co....
Neni jiste kam se hodnota vrati.. zato u jinych znacek mas jistotu :-)
Re: Úřady nařídily zavřít americkou továrnu Tesly, i když to
Nepominie. Pri súčasnom spôsobe riešenia tu asi s nami zostane. Aj keď ju leto na severnej pologuli zastaví, tak vyeskaluje na južnej. Vid nárast prípadov po ochladení v Austrálii. A buď svet prestane byť globalizovaný, alebo si to budeme pravidelne prenášať z jedného konca Zeme na druhý.
Re: Úřady nařídily zavřít americkou továrnu Tesly, i když to
A kam sa to pominie? Môžeš svet strčiť na roky do karantény, alebo si tým musí prejsť veľká časť populácie inak sa to bude vždy v určitých cykloch opakovať.
Re: Úřady nařídily zavřít americkou továrnu Tesly, i když to
Jojo, Musk je borec, tohle si vynechal vid
"Nikoliv jen kvůli možnému návratu nemoci, ale zejména proto, že zavřeny zůstaly fabriky řady dodavatelů. Značce tak hrozilo, že se ocitne bez některých komponentů, což se záhy potvrdilo. Chybějící moderní čipy tak Tesla nahradila starými, jednadvacetkrát pomalejšími."
To je jako kdyby GM dalo do Chevroletu airbagy z roku 1995 :-):-)