V tom clanku verim akorat tomu, ze Jost je petrolhead.
A myslim si, ze VW dela (nebo vlastne zatim moc ne.. ) EV alespon castecne proti sve vuli porad.
Ale treba se pletu. Kazdopadne kazdy EV dobry. Tady totiz VW s emisemi uz podvadet nemuze :-)
Takze drzim palce VW, at se ty elektricky motory roztoci :yes:
Proti vůli je nejspíš dělá většina tradičních výrobců. Jsou to firmy, jejich účelem je zisk a jakákoliv podobná regulace jim škodí. Nejraději by dělali auta i bez katalyzátorů bez ohledu na nic, jen aby měli na jednom autě co největší zisk. O nic, co je nutí investovat do vývoje či montování dodatečných komponent, nestojí. Nicméně je zjevné, že to by nebylo udržitelné.
Heršoft, další článek o VW a jeho elektromobilech. To je od redakce masírka. No platí nepřímá úměra: čím méně se VW daří na tomto poli, tím více článků redakce chrlí. Už aby ty ajdýčka jezdily... Pak snad bude klid. Nebo vlastně ne???
...dnes už Volkswagen nestaví elektromobily proti své vůli, ale protože v nich našel smysl...
- bodejť by v nich nenašel smysl - VW se spalovacím motorem dříve bez problémů vydržely 15-20 let (např. Vento) - klidně u více majitelů. To se ale elektromobilů zaručeně týkat nebude, max po 10 letech bude akumulátor na salát a výměna bude za cenu 1/2 nového auta, takže se to nevyplatí. tzn. každý, komu dříve z různých důvodů stačila 10 a více let stará šunka za pár šupů, bude nucen si v blízké budoucnosti koupit auto nové za neuvěřitelný ranec (i když najede jen pár km měsíčně), protože auta starší 10 let budou totálně nepoužitelná a jejich zprovoznění (výměna aku.) se nevyplatí.
Tzn. VW (ani jiná automobilka) na elektromobilech tratit rozhodně nebude, protože defacto umře (bude zlikvidován) trh se staršími ojetinami, které si spousta lidí koupila místo předražených nových aut.
Pokud se nebudou prodávat ojetá auta, tak se nebudou prodávat ani nová. VW to nevymyslel. Jen musí dělat, co po něm chce politik a snažit se to nějak přežít,
Realita dalších měsíců bude taková, že automobilky budou rady, když nastartují prodej klasických aut. To, co se dnes děje ve světě, kdy na konec toho pruseru ještě ani nevidime, mává ekonomikou tak, že lide chudnou denně o biliony dolarů.
A opět, jako po minulé krizi, začnou po nějakou dobu sakra zvažovat, zda nákup auta o rok o dva neodloží a takové výstřelky, koupit si EV, většinu z nich přejde.
Přesně! ;-):yes: Vzhledem k současné situaci s koronovirem je nad slunce jasné, že totálně nesmyslná elektromobilita to má minimálně na několik následujících let v Evropě spočítané! Při vší té hrůze alespoň nějaká pozitivní zpráva! ;-)
...Zajímavým zjištěním byla také teplota vody v místě existence tohoto pozdně křídového živočicha. Ta vědcům vyšla na celých 40 °C v období léta a na víc než 30 °C v období zimy. Oceány tedy byly před 75 miliony let podstatně teplejší než dnes (průměrně 25 až 29°C).[4] To odpovídá celkové globální povrchové teplotě v té době, která byla v průměru asi o 2 až 4 °C vyšší než dnes.[5] ...
Můžeš mě dát zdroj toho že baterie v moderním elektromobilu bude za 10let nepoužitelná? Protože jak oficiální tak neoficiální statistiky říkají něco jiného.