Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen zastavil výrobu až na tři týdny. Odstávku ale patrně prodlouží

Šíření viru se do několika týdnů nezastaví, vysvětluje šéf skupiny VW Group Herbert Diess, proč továrny koncernu budou patrně zavřeny déle než tři týdny.
Zpět na článek
Avatar - Missouri
23. 3. 2020 10:52
"...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Tak starost VW o veřejné zdraví? To je tedy brutálně k smíchu. Kdo ještě neviděl epizodu Hard NOx z dokumentárního seriálu Dirty Money na Netflixu, měl by to dohnat. A pak se znovu pokusit uvěřit koncernovým šéfům, že jim opravdu jde o ochranu veřejného zdraví. Naivkové ať si věří.
http://tv.prehraj.me/cs/player/dirty-money-s1-e01
Rozbalit vlákno
7
23. 3. 2020 12:00
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Nevím jak jinak to nazvat než je prezentováno. Nechat zamořit fabriky a udělat z nich epicentra nákazy se nedá vyslovit jinak. A souhlas s těmito kroky.
Avatar - Missouri
23. 3. 2020 12:44
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Tak za prvé by si tihle lidé vůbec neměli veřejné zdraví brát do úst. A za druhé, nevěřím, že kdyby nemuseli, že by ty montovny zavřeli. Podívej se na ten dokument...

P. S. Ve Škodovce je k tomu museli nutit odboráři...
23. 3. 2020 14:03
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Já s tím rozhodnutím VW taky nesouhlasím, je to jen jakési politické gesto. Mohli raději zabezpečit opatření, která jestli mám správné informace třeba Škodovka podnikala, tzn. ochranné pomůcky, dezinfekce a kontroly, že se to dodržuje. Prostředky k tomu mají. Chtějí zase jít rádoby příkladem jak jsou vlastně vzorem pro všechny...a radši u toho položí ekonomiku. Až jim dojdou prostředky, zcela jistě se obrátí na vládu, jestli se tak už nestalo...

Nám na nevýrobních projektech (IT) to zastavilo ze dne na den práce, ačkoliv vůbec nemuselo. Byli jsme na všem domluveni remote, nemuseli jsme se ani vidět. Ale VW nakázal, tak nazdar. Tahle politická nařízení omezila nesmyslně věci, způsobila zmatek a škody obřích rozměrů, sami jejich manažeři byli z těch příkazů, které dostávali překvapení.

A odbory z mého pohledu jsou taky šílenci, pořád stávkují za lepší podmínky, v ČR se žádný dělník nemá tak dobře jako v ŠA, teď chtějí ať se vše zavře ale výhody zůstanou. Kdo to asi zaplatí?
23. 3. 2020 14:31
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Ale to nařízení bylo stejně nevyhnutelné. Není poptávka. A ta by nebyla i bez koronaviru. Poděkuj šíleným politikům a lidem, kteří věřili, že se jich likvidace automotive nedotkne..
23. 3. 2020 16:52
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Kdyby to nezavřeli tento týden, tak by to zavřeli o týden později, nemají díly z celé Evropy i ze světa navíc jak píše pogo26 nemají ani odbyt, tak co by si s tím týdnem navíc asi tak pomohli? Navíc škody daleko větších rozměrů bude sčítat Itálie, Španělsko a asi i Německo a UK, které na to hodili bobek a teď nestíhají uklízet mrtvé.
23. 3. 2020 17:52
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Jo netýká se to jen VW. Ten problém vidím jako hlubší. Vrací se jako bumerang určitá ignorance trendů a zpátečnické fungování (hlavně velkých) firem, resp. jejich vedení. A projevuje se v tomto krizovém řízení. Část lidí, která si z toho teď dělá prázdniny tomu rozhodně nepřispívá. Pak se to samozřejmě sype celé, to je to co mě štve.

Reagoval jsem i na to, že v rámci těchto opatření VW politicky zastavil projekty, které zrovna mohou v současné situaci pomoct. Místo aby to udělali koordinovaně, tak udělají tiskovku a všechno od stolu položí.

Zrovna v automotive dělám i s klienty (velkými), kteří dělají kroky aby aspoň něco fungovalo, namísto automatického zastavení všeho. A proto vidím, že to jde.
23. 3. 2020 18:33
Re: "...což zdůvodnil snahou chránit veřejné zdraví..."
Pokud jsme chtěli krizi a zničit automotive, tak se teď nemůžeme divit, že to přišlo. ACEA nám už dávno říkala, co nastane.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku