Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Isuzu D-Max dorazí v létě v nové generaci. Kontroverzní styl doplní upravená jedna devítka

Nová generace Isuzu D-Max se v Evropě nadále spolehne na turbodiesel o objemu 1,9 litru. Bude ale slabší než dosavadní provedení.
Zpět na článek
23. 3. 2020 17:21
24. 3. 2020 11:36
24. 3. 2020 13:26
24. 3. 2020 13:41
24. 3. 2020 15:02
24. 3. 2020 16:31
24. 3. 2020 12:44
Avatar - kari.laz
23. 3. 2020 17:21
1,9
Pick up s motorem vhodným tak do Golfa.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - lamal
24. 3. 2020 11:36
Re: 1,9
Isuzu bolo vzdy pracovne auto, tj. nie pickup pre pozérov. Mimochodom motor z Mondea dostal aj Ranger, 5valcova 3.2 TDCi je vymenena za 2.0TDCi avsak aspon bi-turbo - Amarok dopadne rovnako. Mimochodom ked si dobre cital, mimo EU je s 3.0.... taky objem v sucasnych golfoch nemas ani mimo EU :D

Kto chce benzinovu V8 kupi si ameriku...
Avatar - kari.laz
24. 3. 2020 13:26
Re: 1,9
To, že trend je na nic víme už delší dobu. Ale právě pro to, že to je pracovní stroj, tak by tomu motor například 2,5 110 KW slušel podstatně lépe. U Amaroka doufám, že zachovají zdravý rozum, protože ten třílitr byl podstatně vhodnější a ve finále i úspornější, než 2.0 co tam byl před ním.
Avatar - lamal
24. 3. 2020 13:41
Re: 1,9
Ele ved ide o EU emisie, tu nejde o zdravy rozum... Isuzu ma mimo EU 3.0 objem, to je to o com pises.... to znaci v preklade, ze VW rozum-nerozum pojde tam 2.0 BiTDi lebo emisie... Keby to bolo len o tom co vyrobca povazuje za adekvatne, tak by sa aj v EU predavalo Isuzu s 3.0d a isto aj nejake ine motory maju v USA/JPN/RUS a podobne.
24. 3. 2020 15:02
Re: 1,9
No v Amaroku byl v roce 2016 nahrazen 2.0 TDI i 2.0 Bi-TDI tím V6 3.0 TDI právě kvůli emisním normám.
Nové normy vrací objem motorů zpět k normálnějším hodnotám. Na německém trhu je základní motorizací Golfu 2.0 TDI, kdo by to před pár lety řekl?
Odhaduju, že ten třílitr ISUZU už bude hodně starý a zřejmě nejde na Euro 6d upravit...
Avatar - lamal
24. 3. 2020 16:31
Re: 1,9
celoplosne sa to neda tvrdit, fordovske bi-turbo 2.0 ma lepsiu dynamiku, spotrebu aj emisie ako R5 3,2 ... VW ma nove EVO 2.0TDI to je mysliim pripravene lepsie, ja by som bol len rad keby zostala V6 samozrejme... bohuzial realita tomu upsizingu moc nepraje a uz vobec nie navysovanie poctu valcov, skor bola len nahoda, ze Bi-TDi vo VW malo v tom case realne horsie emisie ako V6 tdi, ale pravidlo to nebude v pripade noveho 2.0tdi EVo
Avatar - lamal
24. 3. 2020 11:38
Kontroverzny je autor článku
a nie dizajn tohto auta... Nazvime ho japonskym, odvaznym a prepracovanym... konečne Isuzu.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2020 12:44
Objem motoru
S ohledem na možnost tahat přívěs 3.5 tuny, kdy celková hmotnost soupravy bude okolo 6 tun, je ta 1.9-ka asi opravdu málo. Nejde ani tak o maximální výkon, ale spíše o chování při rozjezdu se zátěží třeba do kopce, v terénu apod.
Toyota má objem 2.4 a Mitsubishi 2.3, to mně přijde vhodnější.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2020 18:08
Re: Objem motoru
konkurencne hilux aj L200 maju aj vdaka vacsiemu objemu aj vacsi krotuak... obe zhodne po 400Nm.. kdezto tu je uz "len" 350Nm ... ale v praxi je to aj tak pecka... to musi bohate stacit :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku