Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Isuzu D-Max dorazí v létě v nové generaci. Kontroverzní styl doplní upravená jedna devítka

David Bureš David Bureš 23. 3. 2020 • 17:26
35
9
Zobrazit náhledy (35)
Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max Isuzu D-Max

Nová generace Isuzu D-Max se v Evropě nadále spolehne na turbodiesel o objemu 1,9 litru. Bude ale slabší než dosavadní provedení.

Isuzu D-Max je poctivý pracovní pick-up, který se nadále prodává i na evropských trzích. Současná druhá generace se vyrábí od roku 2011, a tak je už nejvyšší čas na nástupce. Ten se už od loňska montuje v Thajsku, přičemž letos se třetí generace Isuzu D-Max chystá i do Evropy. Dočkat se jí máme v létě.

Automobil přijede s vcelku kontroverzním designem. Příď dostala hodně výraznou masku chladiče s nápadným nápisem Isuzu, která jasně dává najevo svůj asijský původ. Stejně jako u nynější generace jsou pak k dispozici tři karosářské varianty – dvoudveřové provedení Single Cab doplňuje prodloužená verze Space Cab a plnohodnotná čtyřdveřová varianta Double Cab.

V závislosti na počtu dveří se délka vozidla pohybuje od 5.230 mm do 5.285 mm. Rozvor ve všech případech činí 3.125 mm.

Přestože je pak D-Max prezentován primárně jako schopný pracant, bude myslet i na dnešní dobu žádající i od pick-upu nějaký ten luxus. Uvnitř se tak má objevit až devítipalcová dotyková obrazovka multimediálního systému, včetně funkcí Android Auto a Apple CarPlay. Výbava bude dále čítat třeba bezklíčový vstup, dvouzónovou automatickou klimatizaci nebo parkovací čidla.

Na mimoevropských trzích je vůz dostupný i se vznětovým třílitrem o výkonu 140 kW a točivém momentu 450 N.m, pro Evropu se však počítá výhradně s naftovou jedna devítkou. Půjdou o vylepšenou variantu dnešního motoru, avšak se sníženým výkonem, zřejmě z důvodu přizpůsobení se emisním normám. Nabídne 150 koní (110 kW) a 350 N.m, což je o 10 kW a 10 N.m méně než dnes.

Zapracovalo se však na schopnostech. Díky vyššímu podílu vysokopevnostní oceli je karoserie tužší než u dosavadní druhé generace. Elektromagnetický zadní diferenciál zase pomůže průchodnosti v terénu. Isuzu pak zdůrazňuje i lepší stabilitu a ovladatelnost díky přepracovaným nápravám a lehčímu řízení, stejně jako účinnější brzdy díky větším brzdovým kotoučům. Brodivost činí nově 800 mm.  

Techniku Isuzu D-Max třetí generace automobilka opět využije také pro odvozené SUV MU-X, které však v evropské nabídce nenajdeme. Základy od Isuzu pak použije i nástupce pick-upu Mazda BT-50.

Související články

Témata
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2020 18:08
Re: Objem motoru
konkurencne hilux aj L200 maju aj vdaka vacsiemu objemu aj vacsi krotuak... obe zhodne po 400Nm.. kdezto tu je uz "len" 350Nm ... ale v praxi je to aj tak pecka... to musi bohate stacit :yes:
Avatar - lamal
24. 3. 2020 16:31
Re: 1,9
celoplosne sa to neda tvrdit, fordovske bi-turbo 2.0 ma lepsiu dynamiku, spotrebu aj emisie ako R5 3,2 ... VW ma nove EVO 2.0TDI to je mysliim pripravene lepsie, ja by som bol len rad keby zostala V6 samozrejme... bohuzial realita tomu upsizingu moc nepraje a uz vobec nie navysovanie poctu valcov, skor bola len nahoda, ze Bi-TDi vo VW malo v tom case realne horsie emisie ako V6 tdi, ale pravidlo to nebude v pripade noveho 2.0tdi EVo
24. 3. 2020 15:02
Re: 1,9
No v Amaroku byl v roce 2016 nahrazen 2.0 TDI i 2.0 Bi-TDI tím V6 3.0 TDI právě kvůli emisním normám.
Nové normy vrací objem motorů zpět k normálnějším hodnotám. Na německém trhu je základní motorizací Golfu 2.0 TDI, kdo by to před pár lety řekl?
Odhaduju, že ten třílitr ISUZU už bude hodně starý a zřejmě nejde na Euro 6d upravit...
Avatar - lamal
24. 3. 2020 13:41
Re: 1,9
Ele ved ide o EU emisie, tu nejde o zdravy rozum... Isuzu ma mimo EU 3.0 objem, to je to o com pises.... to znaci v preklade, ze VW rozum-nerozum pojde tam 2.0 BiTDi lebo emisie... Keby to bolo len o tom co vyrobca povazuje za adekvatne, tak by sa aj v EU predavalo Isuzu s 3.0d a isto aj nejake ine motory maju v USA/JPN/RUS a podobne.
Avatar - kari.laz
24. 3. 2020 13:26
Re: 1,9
To, že trend je na nic víme už delší dobu. Ale právě pro to, že to je pracovní stroj, tak by tomu motor například 2,5 110 KW slušel podstatně lépe. U Amaroka doufám, že zachovají zdravý rozum, protože ten třílitr byl podstatně vhodnější a ve finále i úspornější, než 2.0 co tam byl před ním.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku