Novinky
Isuzu D-Max dorazí v létě v nové generaci. Kontroverzní styl doplní upravená jedna devítka
9 komentářů
S ohledem na možnost tahat přívěs 3.5 tuny, kdy celková hmotnost soupravy bude okolo 6 tun, je ta 1.9-ka asi opravdu málo. Nejde ani tak o maximální výkon, ale spíše o chování při rozjezdu se zátěží třeba do kopce, v terénu apod.
Toyota má objem 2.4 a Mitsubishi 2.3, to mně přijde vhodnější.
Toyota má objem 2.4 a Mitsubishi 2.3, to mně přijde vhodnější.
Kto chce benzinovu V8 kupi si ameriku...
Nové normy vrací objem motorů zpět k normálnějším hodnotám. Na německém trhu je základní motorizací Golfu 2.0 TDI, kdo by to před pár lety řekl?
Odhaduju, že ten třílitr ISUZU už bude hodně starý a zřejmě nejde na Euro 6d upravit...