Jenom blázen si může koupit předražené čínské Volvo
ale ať to vyrábějí, stejně to nikdo nekoupí, lidi budou mít úplně jiné problémy …
Norové a Švédi nějaké koupí
Paradoxem je že nejvíc elektromobilitu dusí Tesla 😁 :-!
Ale tohle dělá Tesla dobře, zadusit všechny ostatní výrobce, to se vcelku daří, všichni budou prodělávat a Tesla když se jí podaří ostatní dusit začne nakonec vydělávat, pokud ji nezlikviduje koronavirus.
Preco by mali prerabat ostatni? My uz len sa mozeme modlit, nech VW aspon software do leta dokonci, aby nejaka vyroba ostala v Europe. Aj ked Polestar ma vyrabat aj v EU.
On asi nikdo s určitostí není dneska schopen říci, co bude za půl roku, jaké budou zákaznické preference - a hlavně, NA CO budou mít lidi peníze... A soukromě se domnívám, že lidí, kteří si budu chtít a moci koupit tento baterkáč, zase až tak strašlivé zástupy nebudou 😁
VAG bude vymazán Teslou a pokorně se vrátí ke spalovákům (elektrifikovaným). To je to co VAG umí a co Tesla neumí.
VAG hlavně neumí ten SW kde má Tesla 5-letý náskok, a za 1/2 roku to prostě nedoženou.
Auta by určitě jezdila ale oni chtějí nastavit stejný systém (automatických) aktualizací ale VYLÁMALI SI NA TOM ZUBY.
Tesla dusí výrobce klasických aut, kteří se snaží nabízet svá (podivná) elektroauta za nesmyslné ceny. Většina nadšenců přesedá z i3, Leafů a dalších do Tesly 3, což se asi není čemu divit.
ale ať to vyrábějí, stejně to nikdo nekoupí, lidi budou mít úplně jiné problémy …
Norové a Švédi nějaké koupí
Paradoxem je že nejvíc elektromobilitu dusí Tesla 😁 :-!
Ale tohle dělá Tesla dobře, zadusit všechny ostatní výrobce, to se vcelku daří, všichni budou prodělávat a Tesla když se jí podaří ostatní dusit začne nakonec vydělávat, pokud ji nezlikviduje koronavirus.
VAG hlavně neumí ten SW kde má Tesla 5-letý náskok, a za 1/2 roku to prostě nedoženou.
Auta by určitě jezdila ale oni chtějí nastavit stejný systém (automatických) aktualizací ale VYLÁMALI SI NA TOM ZUBY.