Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jerry.Gunman
6
Siseró, tvůj písemný projev je skutečně unikátní. Pokud se takhle projevuješ i v reálném světě, návštěvu příslušného odborného lékaře bys neměl odkládat už ani minutu 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
KIaudius
Je to marketingová lož. Nejde o najdlhšie vyrábané úžitkové auto, len o najdlhšie používané meno úžitkového auta.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přesně tak.
Potom je většina takových statistik (podle názvu/jména) k ničemu, nebo to platí jen pro produkty VW?
Presne, tie štatistiky sú na nič. U Transportera je to celkom jednoznačné, ale pri niektorých autách by tú štatistiku ani nemali robiť, pretože je to prakticky nemožné. Corolla mala v niektorých generáciách niekoľko karosárskych variant, ale potom sa to zmenilo na Auris a Corollu, dnes je zase iba Corolla. VW robí hatch ako Golf, v USA tuším Rabbit, a sedany boli Jetta, Vento a Bora....ak som na nič nezabudol. Počítať to ku Golfom alebo nie? A podobne by sa dalo napísať o viacerých. Iný chaos vzniká pri počítaní áut do tried, atď. Škoda robiť nejakú štatistiku, nevyzná sa v tom ani divá sviňa, vždy to z nejakej strany bude zle.
Ano, např. světová čísla VW v nižší střední jsou tím výrazně zkreslena a japanfuns tady pravidelně argumentují relativně nízkými světovými čísly Golfu, logicky bez verze sedan (k vůli odlišnému názvu), která je ve celosvětově oblíbenější, než hb, a např. Golf Variant se pro US trh jmenuje také Jetta (jako sedan), a to i přesto ,že jde o identická auta.
Ať se dělají i statistiky podle jména, ale ať je někteří zdejší ňoumové neberou za bernou minci produkce dané značky v konkrétní třídě.
Ať se dělají i statistiky podle jména, ale ať je někteří zdejší ňoumové neberou za bernou minci produkce dané značky v konkrétní třídě.
Sám přece dobře víš, že je to naprosto běžná praxe, v těchto statistikách prostě primárně rozhoduje název/typ/jméno. "Argumentoval" bys stejně např. u Corolly apod.? 😉
Áno, sú to hlúpe štatistiky, vpodstate k ničomu, máš pravdu. U mnohých je to podobné. Corolla, ktorú si spomenul, Mustang, Corvette, 911, takisto Golf, možno aj Passat, ale jednotlivé generácie týchto modelov mali k sebe bližšie ako zrovna Transporter - u tohto auta sa menilo úplne všetko, vrátane koncepcie. 1950-1989, to boli vozy T1, T2 a T3, teda motor vzadu a pohon zadných kolies. Od roku 1990 má Téčko motor vpredu a primárne pohon predných kolies. Ide o absolútne odlišné autá, ktorých spoločnými znakmi je len výrobca a to, že sú úžitkové. Inak nemajú spoločné ani Ň. Keby aj dnes mal užitkáč od VW pôvodnú koncepciu, dalo by sa tvrdenie v titulku možno uznať. Rovnaké meno neznamená rovnaké auto. Ba dokonca ani podobné.
Tak ona se Corolla v průběhu výroby taky docela měnila... první čtyři (??) generace měly zadní náhon, pak šlo vše na předek, kastle se zvětšovaly a zmenšovaly a měnil se typ... ale je fakt, že oproti Transporteru těch změn bylo přece jenom o dost méně.
No ale tady přece jde o tradici jména, ne o konkrétní technické řešení. Pražský hrad má 11 století dlouhou historii/tradici a je tedy nejdéle používaným českým hradem bez ohledu na to, že to chvíli byla románská kaple na skále a v průběhu století se x-krát zcela zásadně změnil jak z hlediska funkce a technického provedení tak z hlediska vzhledu a vyřádily se na něm všechny soudobé slohy, minimálně tedy gotika. renesance, baroko a v menší míře i řada dalších včetně socialistického realismu a jenom hlupák by kvůli tomu tu tradici zpochybňoval jako marketinkovou nálož.
Miešaš hrušky s jablkami...
Nic nemíchám, dávám příklad aby to kdokoliv pochopil. Ale pokud chceš příklad ze světa aut, tak titulek zdejšího článku je na úplně stejné úrovni a stejně pravdivý jako když by novinář napsal, že „Mercedesy jsou nejdéle vyráběnými osobními auty, letos oslaví 134 let“. A je zcela lhostejné, že Mercedes vyráběl nejrůznější typy aut, s nejrůznějšími pohony, dokonce, že upravoval svou organizaci, měnil logo a prostě udělal za tu dobu tisíce změn. Asi jenom hlupák by se divil, že osobní auto Mercedes v roce 2020 nevypadá (ani po technické, ani po designové stránce) jako v roce 1886. Prostě jde o kontinuitu názvu nikoliv nějakého technického řešení, ta se mění u daného modelu auta třeba i dvakrát do roka a u značky je takových změn za rok desítky.
Hm tak já v tom vidím dost velký rozdíl. Na rozdíl od tvých mercedesů je v aktuálním článku Transporter vydáván za jeden model vyráběný 70 let
"V tomto měsíci však sedmdesát let na trhu slaví i model s označením Transporter"
"V tomto měsíci však sedmdesát let na trhu slaví i model s označením Transporter"
Vždyť to také jeden model vyráběný v 6 generacích je a v článku ty generace máš popsané. 911 je také název modelu a byl jím v roce 1960 stejně jako v roce 2020, to že je to od té doby šestá nebo sedmá generace 911 také nikdo neskrývá a přesto je zde model 911 šedesát let, naopak článek se těm generacím T1-T6 věnuje většinu svého obsahu.
No, ale blbej příklad.
Titulek: Transporter - nejdéle na silnicích... ok. Koncepce nehraje roli.
Ale napsat, že transportér je nejdéle vyráběným vozem... to je už fakt mimo mísu.
A je jedno, u koho. Popravdě jsem ale podobný titulek u Corolly neviděl.
Titulek: Transporter - nejdéle na silnicích... ok. Koncepce nehraje roli.
Ale napsat, že transportér je nejdéle vyráběným vozem... to je už fakt mimo mísu.
A je jedno, u koho. Popravdě jsem ale podobný titulek u Corolly neviděl.
Nejdéle vyráběným vozem by byla úplná blbost, ale oni píší užitkovým vozem, jenže i to je příliš široký pojem, viz já 00:49.
Corolla není tak specifické auto, jako minibus apod., o ní se běžně píše jako o nejprodávanějším autě na světě, což by se taky dalo různě okecávat, jako všechno...
Corolla není tak specifické auto, jako minibus apod., o ní se běžně píše jako o nejprodávanějším autě na světě, což by se taky dalo různě okecávat, jako všechno...
Klaudius: říkat tohle redaktorům je zcela zbytečné. Nepochopí to
Tak hlavně, že to "chápeš" aspoň ty. 😉
Jak je vidět nejsem v tom názoru sám, ale jinak souhlas, mi to problém nedělá
To, že v něčem nejsi sám nic neznamená, když bude 99 lidí ze 100 tvrdit, že je země placatá, na skutečnosti to stejně nic nezmění. 😄
Souhlasím. A platí to i v tomto případě. I kdyby 99 ze sta tvrdilo že se jedná o jeden model, nic to nezmění na faktu že jednotlivé generace jsou naprosto rozdílná auta, jen označená z obchodních důvodů shodným názvem.
Jistě, že to platí i naopak. Nikdo přece netvrdí, že se jedná o technicky identická auta v jednotlivých generacích.
Pokud ano, tak kde konkrétně?
Pokud ano, tak kde konkrétně?
Už jsem to citoval ale klidně zopakuji. Tvrdí to autor článku hned v prvním odstavci
"Automobilka Volkswagen měla na seznamu nejdéle vyráběných modelů donedávna hned dva zástupce. Tím prvním byl ikonický Beetle, který se s námi však v minulém roce po 70 letech rozloučil. V tomto měsíci však sedmdesát let na trhu slaví i model s označením Transporter, který se tak stává nejdéle vyráběným užitkovým vozem na světě.."
Brouka bych jako jeden sedmdesátiletý model ještě zkousnul, ale Transporter určitě ne. Sice je to dále rozvedené na jednotlivé generace, ale pak to popírá úvodní odstavec i samotný titulek článku. Sedmdesát let slaví jen ten název
"Automobilka Volkswagen měla na seznamu nejdéle vyráběných modelů donedávna hned dva zástupce. Tím prvním byl ikonický Beetle, který se s námi však v minulém roce po 70 letech rozloučil. V tomto měsíci však sedmdesát let na trhu slaví i model s označením Transporter, který se tak stává nejdéle vyráběným užitkovým vozem na světě.."
Brouka bych jako jeden sedmdesátiletý model ještě zkousnul, ale Transporter určitě ne. Sice je to dále rozvedené na jednotlivé generace, ale pak to popírá úvodní odstavec i samotný titulek článku. Sedmdesát let slaví jen ten název
Ale nikde tam přece nepíší, že se jedná o model, který se technicky mezigeneračně neměnil/nevyvíjel.
Zajímavé, že Brouka bys ještě skousl, přitom ten taky přešel z koncepce vše vzadu na vše vpředu. Poněkud nekonzistentní, nemyslíš?
Zajímavé, že Brouka bys ještě skousl, přitom ten taky přešel z koncepce vše vzadu na vše vpředu. Poněkud nekonzistentní, nemyslíš?
Tady se nejedná o nějaké mezigenerační změny nebo vývoj. Generace Transporteru jsou naprosto rozdílná auta. Mají zcela jiné karoserie, zcela jiné motory včetně jejich umístění apod, Náhradní díly na jednotlivé generace jsou zcela odlišné. Možná si některé generace jsou blíž /třeba T1/T2, T5/T6 ale tímto končí. Minimálně mezi T1 - 3 - 4 -5 jsou naprosto zásadní rozdíly. Shodný je pouze název
Brouka samozřejmě myslím původního. Jestli do těch sedmdesáti let počítali i New Beetle tak je to stejný fejk jak s tím Transporterem,
Brouka samozřejmě myslím původního. Jestli do těch sedmdesáti let počítali i New Beetle tak je to stejný fejk jak s tím Transporterem,
"Náhradní díly na jednotlivé generace jsou zcela odlišné." 😁
Proboha, tak to je obecně u automobilů opravdu "obrovská anomálie"..., to se mi snad jenom zdá. 😲 😒]
A u toho Brouka jsi tady přece teď sám citoval: "...ikonický Beetle, který se s námi však v minulém roce po 70 letech rozloučil." To sis vážně myslel, že se až do loňského roku vyráběl VW Brouka s původní koncepcí vše vzadu?
Když třeba ta Corolla přešla z rwd na fwd (s napříč uloženým motorem), to už taky potom vlastně nebyla Corolla? Taky na ni totiž pak (mezigeneračně) nepasovaly ND. 😉
Proboha, tak to je obecně u automobilů opravdu "obrovská anomálie"..., to se mi snad jenom zdá. 😲 😒]
A u toho Brouka jsi tady přece teď sám citoval: "...ikonický Beetle, který se s námi však v minulém roce po 70 letech rozloučil." To sis vážně myslel, že se až do loňského roku vyráběl VW Brouka s původní koncepcí vše vzadu?
Když třeba ta Corolla přešla z rwd na fwd (s napříč uloženým motorem), to už taky potom vlastně nebyla Corolla? Taky na ni totiž pak (mezigeneračně) nepasovaly ND. 😉
Nezkoumal jsem´předtím kdy přesně ukončili výrobu Brouka ve světě.
Jo našel jsem teď že Brouka dělali do roku 2003 v Mexiku. Pokud se za začátek výroby počítá rok 1938 bylo by to celkem 65 let, ale jestli ho začali dělat fakt ještě před válkou nebo až po ní se mi hledat nechce. V každém případě z toho vyplývá, že ani tvrzení o sedmdesátileté výrobě brouka v článku není pravdivé
A ano, jestli Corola přešla z z RWD na FWD a navíc se změnilo i uložení motoru, tak to taky už nebyl stejný model. Nový model sice převzal název, ale je to jiné auto
Jo našel jsem teď že Brouka dělali do roku 2003 v Mexiku. Pokud se za začátek výroby počítá rok 1938 bylo by to celkem 65 let, ale jestli ho začali dělat fakt ještě před válkou nebo až po ní se mi hledat nechce. V každém případě z toho vyplývá, že ani tvrzení o sedmdesátileté výrobě brouka v článku není pravdivé
A ano, jestli Corola přešla z z RWD na FWD a navíc se změnilo i uložení motoru, tak to taky už nebyl stejný model. Nový model sice převzal název, ale je to jiné auto
Nemáš pravdu, Corolla se vyrábí 53 let a i když změnila RWD na FWD, měla i AWD, změnila uložení motorů, postupně vystřídala několik typů karoserie (hatch, fastback, sedan), mnohokrát změnila velikost i design, změnila zavěšení, vystřídala desítky motorů i převodovek, tak je to stále Corolla. Každý model je v nové generaci jiné auto. Celý svět to tak chápe.
https😐/en.wikipedia.org/…i/Toyota_Corolla
a automobilka to tak chápe logicky také
https😐/www.caranddriver.com/…t-limited-model/
https😐/en.wikipedia.org/…i/Toyota_Corolla
a automobilka to tak chápe logicky také
https😐/www.caranddriver.com/…t-limited-model/
V prvé řadě je to výsledek obchodní politiky výrobců. Shodným jménem označují většinou modely spadající v jejich výrobním programu do stejné kategorie, a hlavně hrajou na konzervativnost zákazníků. Když je zákazník jednou spokojený s Corollou, tak si příště koupí zase Corollu i když ve skutečnosti dostane úplně jiné auto. Úplně jiné z hlediska provedení a konstrukce jednotlivých komponent, A často úplně jiné i celkovou koncepcí - viz to RWD versus FWD, motor vpředu nebo vzadu apod.
Kromě toho se jim nechce furt vymýšlet a registrovat nové názvy. Takže má tahle politika své pádné racionální důvody, ale určitě se nejedná o stejné modely aut. Jen obchodní názvy
Tak jako u VW generace Golfu, Passatu, Transporteru apod. znamenají pokaždé jiné auto, jiný model, tak stejně je to i u té Corolly a spousty jiných značek.
Kromě toho se jim nechce furt vymýšlet a registrovat nové názvy. Takže má tahle politika své pádné racionální důvody, ale určitě se nejedná o stejné modely aut. Jen obchodní názvy
Tak jako u VW generace Golfu, Passatu, Transporteru apod. znamenají pokaždé jiné auto, jiný model, tak stejně je to i u té Corolly a spousty jiných značek.
Znovu nemáš pravdu, technicky se auta mění, ale zákazník dostane s každou novou generací auto stejné třídy (v případě Corolly třídy compactů), které svými parametry včetně ceny odpovídá konkurenci v dané třídě a v dané době. A protože se konkurence v čase vyvíjí, tak se vyvíjí i Corolla. Že to znamená nové motory, převodovky, uložení etc. je jenom logický důsledek potřeby modernizovat daný model aby zůstal konkurenceschopný. Dtto platí i pro ten Tranďák ve třídě midsized passenger vans. Corvette právě prodělala zásadní změnu z motorů vpředu na motory uprostřed, pokud tato generace bude úspěšná, tak model Corvette bude žít klidně další desítky let a na tuto generaci se sice bude vzpomínat jako na přelomovou, ale Corvetta bude pořád Corvetta tak jako 911 po přechodu ze vzduchu na vodníky je pořád 911 a jako Corolla je pořád Corolla.
Fajn, říkáš že nemám pravdu ale hned napíšeš prakticky to stejné co já. Podle tebe výrobce označuje názvem auta stejné třídy, já psal auta stejné kategorie.
Pokud vidíš rozpor jen v takovém detailu, považuji problém za vyřešený a diskuzi můžeme ukončit
Pokud vidíš rozpor jen v takovém detailu, považuji problém za vyřešený a diskuzi můžeme ukončit
Měl by sis konečně vybrat, o co ti vlastně jde. Na Golfu (na rozdíl od Corolly) se technicky od začátku nic zásadního nezměnilo, stále vše vpředu, motor napříč, hb...
Tak proč i u něj píšeš, že znamená pokaždé jiné aut👋model, stejně jako u Corolly? Rozumíš aspoň sám sobě?
Tak proč i u něj píšeš, že znamená pokaždé jiné aut👋model, stejně jako u Corolly? Rozumíš aspoň sám sobě?
O co mi jde ? Přece i ten Golf má v každé generaci jinou karosérii. Že mají všechny motor vpředu a jsou RWD není rozhodující, to bychom mohli taky argumentovat že ty auta jsou stejné protože mají všechny na bocích dveře, vzadu víko se sklem a v blatnících čtyři kulatá kola.
Prostě i slepý rozpozná významné odlišnosti v tvarech karosérií a pokud se podíváme hlouběji, neshoduje se prakticky žádný díl, nebo možná jen minimum. Motory jiné, převodovky, podvozky brzdy atd. Takže jiná auta, jiné modely prodávané pod stále stejným názvem. Ale už mě to nebaví omílat furt dokola. Končím
Prostě i slepý rozpozná významné odlišnosti v tvarech karosérií a pokud se podíváme hlouběji, neshoduje se prakticky žádný díl, nebo možná jen minimum. Motory jiné, převodovky, podvozky brzdy atd. Takže jiná auta, jiné modely prodávané pod stále stejným názvem. Ale už mě to nebaví omílat furt dokola. Končím
"Významné odlišnosti v tvarech karoserie"? "Motory jiné, převodovky, podvozky brzdy atd."?
A to píšeš zrovna o Golfu? Co potom napíšeš o (mezigeneračních) odlišnostech karoserií konkurentů Golfu?
V tom případě jsi prostě (v tomto ohledu) mimo. Podle toho, cos právě napsal by měly u tebe obecně problém i facelifty, o jiných g. ani nemluvě...
A to píšeš zrovna o Golfu? Co potom napíšeš o (mezigeneračních) odlišnostech karoserií konkurentů Golfu?
V tom případě jsi prostě (v tomto ohledu) mimo. Podle toho, cos právě napsal by měly u tebe obecně problém i facelifty, o jiných g. ani nemluvě...
Dotaz je příliš obecný. Upřesni kterého konkurenta máš na mysli a jaký facelift a odpovím jestli to je stejné nebo jjné auto.
Je doufám jasné že nerozhoduje faceliftová maska chadiče nebo tvarování kapoty. Jde tady o změny podstatných částí, tedy u karosérie v prvé řadě o tvar skeletu.
Co je na tom tak nepochopitelného ?
Je doufám jasné že nerozhoduje faceliftová maska chadiče nebo tvarování kapoty. Jde tady o změny podstatných částí, tedy u karosérie v prvé řadě o tvar skeletu.
Co je na tom tak nepochopitelného ?
Golf je v rámci své třídy synonymem konzervatismu, podobně jako třeba P911 mezi sportovními auty. Pokud trváš na příkladu, tak si srovnej jeho mezigenerační rozdíly, zejména ve tvarech karoserie, třeba s takovým Meganem, kde mezigeneračně naopak obvykle nezůstane "kámen na kameni".
A technika (podvozek, motory převodovky), ta často zůstává u Golfu několik generací v principu prakticky stejná (včetně zákl. koncepce od 1. až do 8. g.), buď úplně, nebo jen s dílčími úpravami odpovídající době (dobové emisní a bezpečnostní předpisy).
Pokud u tebe (v tomto ohledu) neprojde ani Golf, pak nemůže projít nikdo, z jeho konkurence.
A technika (podvozek, motory převodovky), ta často zůstává u Golfu několik generací v principu prakticky stejná (včetně zákl. koncepce od 1. až do 8. g.), buď úplně, nebo jen s dílčími úpravami odpovídající době (dobové emisní a bezpečnostní předpisy).
Pokud u tebe (v tomto ohledu) neprojde ani Golf, pak nemůže projít nikdo, z jeho konkurence.
Neprojde samozřejmě ani Golf. Pokud bys chtěl tvrdit že se napříč generacemi jedná o stále stejné auto tak si srovnej oba koncové body tedy jedničku a osmičku. Jestli myslíš že jednička a osmička jsou opravdu stejná auta, je další diskuze zbytečná
A jestli rozdíl vidíš tak ti snad musí být jasné že v dílčích krocích se ty rozdíly promítají do jednotlivých generací a i takovém příépadě se jedná pokaždé o jiná auta. Můžeme se snad bavit jestli některé generace nemají spíše charakter faceliftu (to myslím obecně, ne pouze pro Golfy) ale většinou s novou generací přichází zcela nové auto.
Pochopitelně i to zcela nové auto může přebírat některé starší komponenty (třeba pohonné agregáty) ale ty se často sdílejí i s jinými modely, jejich obměna nemusí korespondovat s novou generací navíc v rámci jednoho modelu jich je k dispozici několik různých.
Takže bych jako hlavní kritérium nechal spíše ten skelet karosérie
A jestli rozdíl vidíš tak ti snad musí být jasné že v dílčích krocích se ty rozdíly promítají do jednotlivých generací a i takovém příépadě se jedná pokaždé o jiná auta. Můžeme se snad bavit jestli některé generace nemají spíše charakter faceliftu (to myslím obecně, ne pouze pro Golfy) ale většinou s novou generací přichází zcela nové auto.
Pochopitelně i to zcela nové auto může přebírat některé starší komponenty (třeba pohonné agregáty) ale ty se často sdílejí i s jinými modely, jejich obměna nemusí korespondovat s novou generací navíc v rámci jednoho modelu jich je k dispozici několik různých.
Takže bych jako hlavní kritérium nechal spíše ten skelet karosérie
Pokud čekáš, že auta, která od sebe dělí 45! let (v 8 generacích), budou téměř stejná a budou na ně případně pasovat ND apod., pak si prostě "blázen". Logicky jsem měl na mysli přechody mezi jednotlivými generacemi, nikoli rozdíl mezi 1. a 8. generací, což dělá těch 45 let.
Přesto je optická podobnost Golfu i po 45 letech na nesrovnatelně vyšší úrovni, než u konkurence.
Podívej na Corollu, nebo Civic z r. 1974 a srovnej to s jejich dnešní podobou. Proti nim se dnešní Golf nepochybně podobá tomu prvnímu jako vejce vejci (samozřejmě relativně a s patřičnou nadsázkou).
Přesto je optická podobnost Golfu i po 45 letech na nesrovnatelně vyšší úrovni, než u konkurence.
Podívej na Corollu, nebo Civic z r. 1974 a srovnej to s jejich dnešní podobou. Proti nim se dnešní Golf nepochybně podobá tomu prvnímu jako vejce vejci (samozřejmě relativně a s patřičnou nadsázkou).
Ale vždyť to přece píšu, můžeme se v tom nimrat a třeba najdeme modely a generace kde budou rozdíly minimální a označíme je tedy za facelift.
Nic to ale nezmění na faktu že nelze různé generace téhož názvu automaticky považovat za stejný model auta a tvrdit že se vyrábí rekordních x- desítek let. Rekordní je pouze ten název. Tohle je hlavní pointa která v případě Transportéru, o kterém je tohle téma, platí stoprocentně
Nic to ale nezmění na faktu že nelze různé generace téhož názvu automaticky považovat za stejný model auta a tvrdit že se vyrábí rekordních x- desítek let. Rekordní je pouze ten název. Tohle je hlavní pointa která v případě Transportéru, o kterém je tohle téma, platí stoprocentně
Ke srovnání Golfu s Meganem, Corollou, Civicem jsi nenapsal vůbec nic, místo toho jen uhýbáš zpět k Transporteru. Ty nediskutuješ, pouze kličkuješ.
P.S. Jsou to statistiky podle jména/názvu, proto v těch statistikách jde primárně o název, ale to tu píšu od začátku.
P.S. Jsou to statistiky podle jména/názvu, proto v těch statistikách jde primárně o název, ale to tu píšu od začátku.
Nevím co chceš slyšet. Megane první generace je jiné auto než Megane II a to je zas jiné než Megane III a podobně je jiný i Megane IV. A obdobné je to u ostatních značek
A jestli chceš srovnat Golf s Megane tak to jsou taky různá auta. Dokonce se žádné z nich neshoduje ani s Corollou nebo Civicem
Můžeme se bavit jestli považovat za různá auta třeba sedan, kombi nebo HB v rámci jedné generace, ale nakonec to není až tak podstatné. Důležité jsou rozdíly mezi generacemi
Stačí ?
Statistiky ať si každý dělá jak chce, to je mi fuk. A k Transporteru neuhýbám ale vracím se k němu, protože on je tady hlavní téma
A jestli chceš srovnat Golf s Megane tak to jsou taky různá auta. Dokonce se žádné z nich neshoduje ani s Corollou nebo Civicem
Můžeme se bavit jestli považovat za různá auta třeba sedan, kombi nebo HB v rámci jedné generace, ale nakonec to není až tak podstatné. Důležité jsou rozdíly mezi generacemi
Stačí ?
Statistiky ať si každý dělá jak chce, to je mi fuk. A k Transporteru neuhýbám ale vracím se k němu, protože on je tady hlavní téma
"Megane první generace je jiné auto než Megane II"..., na rozdíl právě od Golfu, u kterého každý na první pohled pozná, že jde o stejný model (generační nástupce/předchůdce).
Tohle je jak u blbých. Jasně jsem napsal, cituju "můžeme se v tom nimrat a třeba najdeme modely a generace kde budou rozdíly minimální a označíme je tedy za facelift...."
Jestli fakt nemáš už žádný rozumný argument tak radši nevymýšlej nic. Teď už fakt diskuzi končím, tohle nikam nevede
Jestli fakt nemáš už žádný rozumný argument tak radši nevymýšlej nic. Teď už fakt diskuzi končím, tohle nikam nevede
Jenže přechod z G1 na G2 objektivně rozhodně pouhým faceliftem nebyl a přesto tam platí to, co jsem o něm napsal, což je racionální argument k tomu, co tady omíláš stále dokola.
Na rozdíl od tebe jsem tu uvedl spoustu racionálních argumentů, ale evidentně to není to, na co bys byl schopen slyšet.
Reagovat tě tady nikdo na nic nenutí, ale třeba s těmi nepasujícími ND, to bylo fakt na zlatý ventilek... 😉
Na rozdíl od tebe jsem tu uvedl spoustu racionálních argumentů, ale evidentně to není to, na co bys byl schopen slyšet.
Reagovat tě tady nikdo na nic nenutí, ale třeba s těmi nepasujícími ND, to bylo fakt na zlatý ventilek... 😉
Jerry.Gunman
Pane Máro, nerad bych vám bořil bábovičky, ale jak může být od března 1950 vyráběný VW Transporter (jak sám píšete) "nejdéle vyráběným užitkovým vozem na světě", když Ford F-series byl vyráběn a na trh dodáván již od roku 1948?
Nebo snad rok 1950 byl dříve než rok 1948, Ford F není užitkovým vozem a ve "vašem" světě se neprodával?
Děkuji zdvořile za odpověď
Nebo snad rok 1950 byl dříve než rok 1948, Ford F není užitkovým vozem a ve "vašem" světě se neprodával?
Děkuji zdvořile za odpověď
Možno len zabudol spomenúť, že myslel iba Európu. 😉
Ano, slovo "užitkový" je příliš široký pojem, mělo tam být třeba "svého druhu", nebo "minibus/dodávka".
Jak je obecně známo, Ford F, jako nákladní pick-up, není přímou konkurencí Transporteru, tou je až od r. 1965 Transit.
Myslím, že tohle není z hlavy "pana Máry", viděl bych to spíš na problém překladu.
Jak je obecně známo, Ford F, jako nákladní pick-up, není přímou konkurencí Transporteru, tou je až od r. 1965 Transit.
Myslím, že tohle není z hlavy "pana Máry", viděl bych to spíš na problém překladu.
Hoši já vám nevím... jen někde vidíte ti svastiku, tak už je vám všechno jedno a vždycky je v něčem nej...
Vlastně to asi není ani důležitý. Hlavně, že nekašleme...
Vlastně to asi není ani důležitý. Hlavně, že nekašleme...
Důležité to není určitě, jde pouze o statistiku, kterou podobně využívá každý fungující marketing.
White Labele,
v tom máš dozajista pravdu - a stejnou pravdou dozajista zůstává, že pan redaktor Mára zde stvořil článek o kravině, protože VW Transporter NENÍ nejdéle vyráběným užitkovým vozem na světě
A tím bych to asi uzavřel 😁
v tom máš dozajista pravdu - a stejnou pravdou dozajista zůstává, že pan redaktor Mára zde stvořil článek o kravině, protože VW Transporter NENÍ nejdéle vyráběným užitkovým vozem na světě
A tím bych to asi uzavřel 😁
Blue Sun
bez zajímavosti, že tohle oficiální navázání a propojení generací vzniklo až po mnoha a mnoha letech. Oficiálně se totiž jmenoval VW Typ 2, nikoli VW Transporter. To jméno nosila až T3, ale to jsme na pokraji osmdesátých let a najednou nám ta historie pár desetiletí ztrácí...