Novinky
Arese
1
...jedná se totiž o opravdu povedený a mimořádně praktický rodinný dostavník. Jenom je škoda, že v posledních letech na našem trhu tak brutálně zdražil, byly doby, kdy se dala nová verze 1.4 TSI s velmi slušnou výbavou sehnat tuším za cca 680 000 Kč... ;-\
praptak
1
Aktuálně zůstává s 1.4 TSI už jen Sharan. :-\
Prodejní statistiky hovoří jasně. Alhambra je jediné auto segmentu MPV, které si dlouhodobě drží stabilní prodeje. Ano, cca 20 tisíc kusů ročně není moc, ale jde o auto s milionovou cenovkou, v podstatě vlajková loď Seatu. Navíc trh nedávno opustil Zafira, zakladatel třídy Espace jen paběrkuje. Takže dvojčata Sharan a Alhambra by si stále mohla udržet prodeje kolem 50 tisíc Kč ročně. Přitom koncern VW běžně udržuje při životě auta s mnohem menšími prodeji. Jde evidentně o čistě o "politické rozhodnutí" koncernu.
Taky si myslím, stačí si jen přečíst ty jejich stupidní "zelené" kecy o důvodech ukončení výroby... 😒 :no: :no: :no:
vlajkova lod seatu je dnes uz tarraco ...
espace tiez skonci.. dam krk... vidim ho tak dvakrat do roka .. u nas absolutne nepredajny kusok.... to castejsie stretnem aj luxusny rr wraith alebo nejake placate audi R8
espace tiez skonci.. dam krk... vidim ho tak dvakrat do roka .. u nas absolutne nepredajny kusok.... to castejsie stretnem aj luxusny rr wraith alebo nejake placate audi R8
Mám tu nejaké čísla a info. Minulý rok sa na Slovensku predalo 111 ks Alhambry a 89 Sharanov. Slovenský import Seatu mal tak, ako aj v iných krajinách na výber, či bude Alhambru ďalej ponúkať. U nás v ponuke ostáva, ale všeobecne končí s naftovým motorom.
A inak sa tiež minulý rok predalo na Slovensku 66 S-Maxov, 50 Galaxy. A môj obľúbený Espace? Tých sa predalo 15.
O to viac ma prekvapuje, že bude u nás pokračovať, hoci už len s výbavou Initiale Paris a najsilnejším benzínovým alebo naftovým motrom za takmer 46-tis. eur.
A inak sa tiež minulý rok predalo na Slovensku 66 S-Maxov, 50 Galaxy. A môj obľúbený Espace? Tých sa predalo 15.
O to viac ma prekvapuje, že bude u nás pokračovať, hoci už len s výbavou Initiale Paris a najsilnejším benzínovým alebo naftovým motrom za takmer 46-tis. eur.
Espace je drahy, ale mne napriklad nedava zmysel ina vybava ako initiale paris. Cenovy rozdiel nie je velky a rozdiel znacny. Na strane druhej slusne vybavena alhambra si sharan sa vie cenovo dotiahnut tiez. Ked som si konfiguroval alhambru, tak len pri poziadavke benzin + automat zacinala cena cez 30k€ v uplnom holobyte. Takze dovybavenie skoncilo daleko vyssie.