Technika
Nejak nezvykle hodne clanku o Honde. :yes😒br />
Copak se chysta? Prichod Jazzu, nebo Ecka?
K clanku. Posledni veta je trochu mimo.
Idealni je samozrejme kombinace intuitivniho manualniho A hlasoveho ovladani.
Hlasove ovladani se vzdy nehodi: kdyz spolujezdec spi (napr. dite..), kdyz posloucham hudbu atp.
Copak se chysta? Prichod Jazzu, nebo Ecka?
K clanku. Posledni veta je trochu mimo.
Idealni je samozrejme kombinace intuitivniho manualniho A hlasoveho ovladani.
Hlasove ovladani se vzdy nehodi: kdyz spolujezdec spi (napr. dite..), kdyz posloucham hudbu atp.
Honda je hodne pokrokova automobilka. Zatimco ostatni nabizeji nesmyslne nepohodlne zastarale dotykove ovladani tak honda pochopila ze nekde je mechanicke ovladani proste k nezaplaceni. :yes:
mne sa aj samotny novy jazz velmi paci... a aj tento pristup hondy s navratom k tlacidlam chvalim...
aj nove benzinove/hybridne CR-V je famozne... a tiez som vzdy chvalil kusok nenapadne ale za to velmi sikovne prakticke a namakane HR-V-cko ...nepaci sa mi od nich u nas akurat aktualny civic ( vedel som ze za tymi predoslymi UFO-civicmi mi bude este smutno a aj sa to potvrdilo.. navyse ten posledny ufon bol aj v kombiku ) a rovnako nova honda E nie je to co by sa mi v reale pacilo a oslovilo hoc kasnu ma krasnu ale v tomto pripade len krasna kasna nestaci ak koncepcne je celok tam kde ho bohuzial nechcem vidiet ( a pritom to mohol byt trhak s nejakym klasickym motorom ako 1,0 turbo zo cvicu a za polovicnu cenu voci elektrike )
takze kusky ako Jazz ,CR-V alebo HR-V mam fakt rad ( aj ked aj taky accord sa mi paci... ale ten v eu uz dnes honda neponuka ) ...... no ale obzvlast novy Jazz je fakt na zozratie... to je uplna paradicka... moc... moc mu fandim .. krasne a prakticke auto po kazdej stranke :yes:
aj nove benzinove/hybridne CR-V je famozne... a tiez som vzdy chvalil kusok nenapadne ale za to velmi sikovne prakticke a namakane HR-V-cko ...nepaci sa mi od nich u nas akurat aktualny civic ( vedel som ze za tymi predoslymi UFO-civicmi mi bude este smutno a aj sa to potvrdilo.. navyse ten posledny ufon bol aj v kombiku ) a rovnako nova honda E nie je to co by sa mi v reale pacilo a oslovilo hoc kasnu ma krasnu ale v tomto pripade len krasna kasna nestaci ak koncepcne je celok tam kde ho bohuzial nechcem vidiet ( a pritom to mohol byt trhak s nejakym klasickym motorom ako 1,0 turbo zo cvicu a za polovicnu cenu voci elektrike )
takze kusky ako Jazz ,CR-V alebo HR-V mam fakt rad ( aj ked aj taky accord sa mi paci... ale ten v eu uz dnes honda neponuka ) ...... no ale obzvlast novy Jazz je fakt na zozratie... to je uplna paradicka... moc... moc mu fandim .. krasne a prakticke auto po kazdej stranke :yes:
Feedback od zákazníků? Wow, myslel jsem, že dnes vše řídí katovači kostů s designérskými pošuky. Hondě velký palec nahoru, tuším podobná změna proběhla u Civicu MR 2020.
Japonci robia veci s rozumom a ucelne, Honda nie je prva ani posledna japonska automobilka, co takto uvazuje.
Preco je asi tak u Subaru, aby som nechodil daleko, vzdy zdoraznovana ergonomia ovladania a jeho orientacia na vodica.
Preco je asi tak u Subaru, aby som nechodil daleko, vzdy zdoraznovana ergonomia ovladania a jeho orientacia na vodica.
Ano, přesně takový rozumný a cenově dostupný návrat ke kořenům by spousta zákazníků v zemích EU s radostí pořídila! Co nejmíň digitalizace, a co nejvíc snadno ovladatelných mechanických ovládacích prvků - pořádná tlačítka, mechanická převodovka, mechanická P brzda, pořádné budíky se skutečnými ručičkami, spolehlivé atmosférické benzinové čtyřválce MPI, z asistentů jen ABS + ESP apod. O nějaké debílní předražené pojízdné mobilní telefony či tablety, poháněné hybridním tříválcem s automatem a spoustou asistentů, které drže zasahují řidiči do řízení normální uživatelé nestojí!!! :yes: :yes: :yes:
Díky za uznání Hondy.
Pro informaci - novy Jazz je jen v hybridu bez prevodovky s digitalnimi pristroji...
Pro informaci - novy Jazz je jen v hybridu bez prevodovky s digitalnimi pristroji...
:yes: souhlas...
Honda snad nezůstane sama !!
Už i VW se s novým Golfem a Octavií zbláznilo... 😒 :no:
Ty dotyky si můžou strčit do zádele!
Honda snad nezůstane sama !!
Už i VW se s novým Golfem a Octavií zbláznilo... 😒 :no:
Ty dotyky si můžou strčit do zádele!
Obávám se, že spousta zákazníků v zemích EU už Hondě dávno utekla ke konkurenci (vloni pokles o 10%, letošní únor pokles o 30%, mainstreamová automobilka s měsíčními prodeji někde na úrovni Porsche), takže aby si "spousta" zákazníků v zemích EU s radostí pořídila zase Hondu museli by vedle toho, že ve skladu vyhrabali starý ovladač klimatizace, udělat také fůru jiných změn a od základu překopat přístup k evropského trhu, pokud to neudělají tak tohle dobré rozhodnutí vůbec nic nezmění a jejich pád do propasti zapomnění bude vesele pokračovat.
Jo, je to pěkně zvládnuté, podle radostného povyku v diskusi, PR hondy. Něco se jim nepovedlo, a tak šup, prodají návrat zpět jako pokrok. Mmch. jazz je taková fabia od hondy, pokud se nepletu, a když se podívám na ovladače fabie, přijde mi to ještě méně dotykové. Takže v čele pokroku je škodovka? 😁
po skusenosti s honda jazz dynamic (pozrite sekciu moje auto), budem dalsi ktory s vysokou pravdepodobnostou od hondy prejde ku inej znacke
Z praktického hlediska je podle mě lepší vědět kde co zmáčknout, než to hledat někde na obrazovce. Třeba u Fordu Mustang ten displej vypadá šíleně https😐/www.evforum.cz/…ang-mach-e-fotky . Co se týče praktičnosti, tak si myslím, že je to dobré tak na navigaci ale při řízení pro ovládání asi ne.
No ja neviem, asi som uz "stara konzerva", ale pre ovladanie klimatizacie chcem klasicke tlacidla ktore pohodlne nahmatam, a nemusim pritom odvratit zrak z cesty...
Celkovo si myslím, že od nezmyslu "všetko cez displej" postupne upustia všetci.