Teda netuším odkud p.Kolman tyhle moudra vytahal, ale takovou zmatlaninu by určitě nestvořil ani on. To musel někde opsat.
Namátkou vyberu:
"Například při jízdě po dálnici začíná proces dobíjení baterie tím, že je do motoru odeslán příkaz, aby dosáhl optimálních otáček."
Motor v Renaultu si může měnit otáčky jak chce ? Předpokládám že se jedná o ustálenou dálniční rychlost, a podle mě takovém případě může otáčky motoru změnit jen převodovka
"V obou případech byla pravidla energetického managementu nastavena tak, aby bylo možno co nejlépe využít spotřebu energie k dobíjení baterie, když množství vytvořené energie převyšuje aktuální spotřebu paliva."
Tady netuším vůbec co chtěl autor říct. A nejspíš to netuší ani on sám
Ty vety jsou formulovane nestastne, ale v principu popisuji normalni fungovani hybridniho auta, kdy vykon spalovaciho motoru nemusi presne odpovidat aktualni rychlosti auta. Pouzite metody jsou u ruznych vyrobcu jine, ale v principu muze jet spalovaci motor na vyssi vykon nez auto aktualne potrebuje a prebytecnou vyrobenu energii dat to baterek.
Treba u te druhe vety melo byt "když množství vytvořené energie převyšuje aktuální spotřebu paliva" -> "když množství vytvořené energie převyšuje aktuální pořebu vozidla"
Věty nejsou formulované nešťastně, ty jsou formulované zcela blbě a fungování hybridu určitě nepopisují. Jestli si někdo plete pojem a průjem tak ať radši kope kanály
Kdo principu hybridu rozumí, ten takový článek nepotřebuje a kdo hybridy nechápe toho článek jen dokonale zmate.