Novinky
Ota4
0
Si myslím že alfa to má spočítané. Rád bych se mýlil . . .
Supersport z SUV neuděláš. Mají pravdu. Navíc oni potřebují investovat úplně jinde...
Důvodem zcela jistě není, že by v alfě seděli borci, co si říkají, hm, na GTA stelviu bychom se slušně ovatili, ale supersportovní suv? To přece nejde, supersport má být placaté auto se dvěma dveřmi, to ví každý petrolhead. Důvodem je, že by se tím autem neovatili, naopak, byly by to jen vyhozené peníze. Kolik prodají stelvií QV? V tom je pointa, neprodávají ani ty. A v segmentu supernabušených suv jsou jiní hráči, na to aby někomu trh uvěřil supersport z suv to auto potřebuje správnou značku, image alfy na to nestačí, stavět GTA stelvio z ekon. hlediska pro alfu opravdu smysl nemá.
Neviděl bych to tak tragicky, vzít techniku Jeep Grand Cherokee TrackHawk a dát ji na lepší podvozek, udělat auto více aerodynamické, pohrát si s podvozkem
Ale to není žádný supersport, ale mastodont pro USA.
Ano i ne, ale technika je použitelná
titulek článku zní, "Alfa Romeo jde proti trendu. Ostré SUV Stelvio GTA prý postrádá smysl".
Mohl byste, prosím, specifikovat ten trend? Osobně nevím o žádném značce, která by stavěla ze svého střednětřídního SUV nějaké auto ve stylu GTA. Nebo vy znáte nějaké GLC, X3, macan ve stylu supersportu, dvě sedačky, klec, podobně jako giulia GTA? Kde je ten trend?
Mohl byste, prosím, specifikovat ten trend? Osobně nevím o žádném značce, která by stavěla ze svého střednětřídního SUV nějaké auto ve stylu GTA. Nebo vy znáte nějaké GLC, X3, macan ve stylu supersportu, dvě sedačky, klec, podobně jako giulia GTA? Kde je ten trend?
Dobrý den,
jsou tu dvě varianty ostré Giulie, GTA a GTAm, přičemž bez těch sedaček je až verze GTAm. Takže pokud mluvíme o té GTA, konkurence tu svým způsobem je, německé značky nabízejí dva stupně ostrých modelů i v případě SUV, jako BMW X3 M Competition nebo třeba Mercedes-AMG GLC 63 S. Takže v tomhle vidím ten trend 😄
jsou tu dvě varianty ostré Giulie, GTA a GTAm, přičemž bez těch sedaček je až verze GTAm. Takže pokud mluvíme o té GTA, konkurence tu svým způsobem je, německé značky nabízejí dva stupně ostrých modelů i v případě SUV, jako BMW X3 M Competition nebo třeba Mercedes-AMG GLC 63 S. Takže v tomhle vidím ten trend 😄
Ale, no tak, projděte si rozdíly mezi julčou QV a GTA/GTAm, ta auta jsou hrubě předělaná, širší karoserie, půlka karoserie z karbonu, větší rozchod, jiné mechan díly v motoru, hnací hřídel, v případě gtam ještě ty sedačky a klec. To je jasný záměr, udělat z nabušené verze modelu auto čistě na okruh. Což možná dává smysl u giulie, ale u stelvia je to, resp. byla by to hloupost, takové auto by nikdo nekupoval.
A navic, nikdo z konkurence takové auto nedělá, sice se oháníte, např. u bmw, competition verzí, ale to je úplně jiný level, v případě X4 M (konkurent stelvia QV) je tu u X4 M competition jen posílený motor a o palec větší kola, která jde objednat i na obyč. X4 M. A plastové lišty v nárazníků jsou nahrazené lištami z karbonu. S GLC amg S je to stejná story. Jinými slovy, konkurence žádné své střední SUV na závoďák nepřebouchává, není tu žádný takový trend, tudíž Alfa, nemá proti čemu jít. 😉
A navic, nikdo z konkurence takové auto nedělá, sice se oháníte, např. u bmw, competition verzí, ale to je úplně jiný level, v případě X4 M (konkurent stelvia QV) je tu u X4 M competition jen posílený motor a o palec větší kola, která jde objednat i na obyč. X4 M. A plastové lišty v nárazníků jsou nahrazené lištami z karbonu. S GLC amg S je to stejná story. Jinými slovy, konkurence žádné své střední SUV na závoďák nepřebouchává, není tu žádný takový trend, tudíž Alfa, nemá proti čemu jít. 😉
Pane Bureši, je to asi to samé jako kdyby BMW udělalo verzi X3 GTS nebo Mercedes GLC 63 Black Series. Taktéž ji nedělá, protože to nedává smysl. Pokud si myslíte, že nálepky Competition nebo S udělají z "tlouštíka" lepší auto na okruh, tak by jste měl jít dělat asi něco jiného.
Značka GTA u Alfy skutečně něco znamená, narozdíl od marketingového Competition u BMW a S u Mercedesu. To jsou dva rozdílné světy.
Hezký den přeji.
Značka GTA u Alfy skutečně něco znamená, narozdíl od marketingového Competition u BMW a S u Mercedesu. To jsou dva rozdílné světy.
Hezký den přeji.
sa s takymito kuskami neohreju... skor sa divim ze aj ked su uz po krk v bahne ako kornel tak nadalej su zaslepeni casmi na ringu miesto toho aby konecne uz zacali vyrabat nieco co sa bude aj predavat ... akoze s cim chcu prezit nasledujuce dva tri roky alebo teda rovno uz celu tu celu nasledujucu dekadu?