Spíše žádné el.pomocnici a zastaralý infoteiment. V technice jako takové problém nebyl a není. Motory dodnes super i když už žádné v nabídce nezůstaly. A podvozek dodnes super. Hliníkové tehlice,viceprvek vzadu. Tady problém není. Giulietta dodnes nabídne perfektní jízdní vlastnosti i když třeba takový focus už u toho nabídne i super komfort . Tam je julinka slabší.
Je jí škoda. Nechápu proč nemodifikuji stávající základ ktery je dodnes super. A postaví Tonale na platformě B-WIDE kterou používá 500x renegade a compass
Super i když nezůstaly? Myslím, že jde právě o ty motory. 1,75TBi už asi skončil definitvně, pokud mám správné informace tak i 4C skončila s tím, že motor neplní nové normy. Alfa má 2.0 z Giulie, ale nevím, jestli by se dal zastavět napříč do kompaktu.
tak tentokrat by to uz mohlo vyjst.... nakolko SUVecka v tejto velkosti proste "funguju" bez ohladu na logo na maske.... jedine zeby tonale bolo nejak cenou prestrelene ale inak neverim ... tentokrat to uz proste musi byt trhak ... koncu giulietty chapem.. ale inak podla mna alfa takyto hatch v nizsej strednej aj kvoli sportovemu imidzu a historii nadalej potrebuje .... takze urcite jej bude chybat a obzvlast prave na europskom ( z globalneho pohladu pre alfu da sa povedat domacom ) trhu .. pretoze auta triedy golfa skutocne v europe predavaju aj nadalej krasne cisla bez ohladu na narast predaja SUVecok ci crossoverov... ale ok... nikde nie je povedane ze casom sa nemoze nejaky ten hatch od alfy naspat vratit... len momentalne to chce nieco co bue "slapat" a potom snad pride rad aj na "ine kusky" ... na tonale som fakt zvedavy lebo uprimne oproti stelviu to bude zrejme podstatne dostupnejsi a taziskovejsi model ... a´ved prave tu sa robia najvacsie cisla aj u SUVecok v triede tigiho ci sportagu... takze tonale skratka uz nemoze neuspiet... drzim palce :yes:
uvidime... akurat dalsi problem je ten ze aj keby to tonale uspech malo... tak len jedno uspesne auto dnes na uspech celej znacky proste nestaci ... chce to viac uspesnych aut... takze chce to zvysit aj predaje giulie ( dat jej povedzme kombik ) .. a popradve aj stelvio ma rezervy.... cakalo sa asi viac ... ale je fakt ze v cenovke stelvia sa uz nerobia statisicove predaje ... no ale asi najviac by alfe podla mna pomohol nejaky sikovny mensi a dostupny hatch ( povedzme kludne aj nieco mensie velkosti clia ci corsy co by nahrada este za MiTo ) ktory by predaval aspon 60 tisic aut v europe rocne .... lebo len jeden uspesny model fakt nemoze stacit.. ved ani skoda by nebola uspesna znacka kedy jej slapala len octavka a zbytok predaval velky trt.... takze chce to casom dalsie modely a kusok to vyvazit aby sa znacka nemusela fakt spoliehat len na jeden jediny kusok ktory fakt nemoze spasit celu znacku .. to nejde... takto byto nefungovalo nidke dnes uz ani u skody dacie ani u medveda... je potrebne aby alfa mala aspon 2-3 seriozne sa predavajuce modely ( teda aspon okolo 50 tisic kusov rocne v eu na jej pomery ) v eu a az tak sa moze poriadne odlepit od dna ... tonale snad bude uz prvym odlepujucim sa krokom :yes:
Myslím, že ne. Když brali platformu Fiatu a roubovali na to své znaky, nedopadlo to. Ortodoxní fans to nekoupí a ostatní vemou levnějšího Fiata. Viz MiTo.
Byl bachratý design a neexistující marketing. Ruku na srdce komu se líbila přední vykulená část, když i facelift minulého modelu, celkem oblíbené 147 vypadal lépe? Kde byl celá ta léta marketing? Reklamu na Guiliettu vidím až teď ke konci a předtím minimálně 3 roky ne... V nabídce zůstali jen 1.6JTD, 2.0JTD a jediný benzin 1.4T 88kW? Kde je Cuore sportivo? A teď jí má nahradit Crossover? Hmmm... ;-\
Mě se Giuletta líbí. Nelze jsi ji splést, má svůj origináln í design a šarm. Rozhodně nezapadá do šedí nižší střední. Jen měli ceny hodně vysoko a modernizace nikde..
Ano, byla originální a nezaměnitelná. Pro někoho až moc. Potentní benzinové motory zabili emise, jejich marketing naprostý nezájmem o propagaci produktu, zbytek pak cifršpióni vysokou cenou :-(
V preklade si len teraz zopakoval to co napisal Cherokee... a s nim suhlasim, ze vyzerala dobre a do dnes je to sviezi a originalny pohlad. Akurat viac oslovil ženy vo vseobecnosti, tam moc cuore sportivo nepredava, resp nestaci to.
mne sa giulietta aj pacila... tu nevidim az tak problem ... ale to auto uz proste potrebovalo davno nastupcu ... takze sa nemozeme cudovat ( a to aj bez zohladnenia uspechu SUV ) ze v roku 2019 uz gulietta nemala tak slavne predaje ako kedysi v r 2011 ked sa jedna stale o tu istu generaciu navyse bez nejakej vyznamnej zmeny a viditelnych vylepseni.... dajme rovnako naspat do predaja golf 6 a tiez by dnes uz predaval tolko co giuletta .... takze to je tak ... ale snad casom nejaky hatch v C aj B segmente alfa opat ponukne....
inak asi si tu malokto vsimol ze aj ta "nova" giulia je uz skoro 5 rokov na trhu ...tak som zvedavy aj s nou co bude dalej... cas na nastupcu sa uz aj tu blizi.. len zatial opat nikde nic... klasicka alfacka pohodicka.. tak uvidime ... aby nakoniec sportovej hrdej alfe nezosali len dve bachrate SUVecka .. to by bol gol storocia 8-s
Ať si aspoň ušetří ty marketingové kecy o tom, jak bude Tonale plnohodnotný nástupce. Nemají na vývoj a chtějí to zachránit co nejuniverzálnějším možným receptem na úspěch, na kterém s trochou štěstí nebudou mít co zkazit, toť vše.
s trochou nadsazky to plati pre cely koncern... MQB je fakt obohrana pesnicka a to sa nemusime ani bavit o Cupre... co ma ta na viac oproti Alfe na poli platformy ? Ano na rozdiel od Alfy nerobi gruppa take zbytocne chyby a vytazi svoje platformy na maximum... ale real hodnota MQB je taka, ze to je vsetko rovnake.
Investovat nestaci, musis investovat zmysluplne... pokial vsak nie je z coho, tak tazko. Priprava na birokraticku EU si ziadala nezaspat a to Talianom moc nejde...
Škoda.Najväčší problém Alfy je podla mna v cenách.Aj keď má svojský a musím povedať velmi pekný design nemôže pýtať za Alfu tie isté peniaze ako za nemca alebo japonca.Z minulosti sa žiť nedá a pokiaľ Alfa nebude mať v segmente C solídny hatch za slušné peniaze nemá automobilka šancu na prežitie.Nie každý chce crossover alebo SUV.Viď Nissan,Mitsubishi idú v predaji jasne dole. :no:
Nejen to. Jen tak z hecu jsem se šel podívat na konfigurátor Guliety a v nabídce není ani žádný pořádný motor. Navíc i ta 1,75 co tam byla dřív, to nebyl zrovna nějak extra spolehlivý motor a dost to žralo. Tam prostě totálně chybí jakákoliv modernizace. Lepší a úspornější motory, totálně nový propracovaný infotainment a pak taky nějakou normální cenu. Takovej pidihatchback a když jsem tam klikl na první motor, vyskočí na mě cena 750.000 :D no tak to určitě...