Novinky
nahradit muzeální benzínové motory diesely...
ty máš taky slušně vyhrabáno v palici
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zajimave, ze zmerime-li spotrebu realisticky - tj kolik energie do motoru tece, misto nesmyslneho mereni objemu paliva - tak moderni inkarnace tech "muzealnich motoru" maji velice podobnou spotrebu jako diesely, pricemz dosahuji lepsich emisi, litroveho vykonu i tociveho momentu a kultury chodu a zaroven jsou levnejsi na vyrobu... Proc tedy patri do muzea?
Jenom vymluvy. Pokud uz musi pouzivat zastarale spalovaci motory, at snizi vykon.
Je mi z tebe na blití.
Je vůbec možné, aby byl někdo takový zabedněný hlupák a ekofanatik?!! 😢 Ty bys řval, že chceš omezení normálního života kvůli klimatu i kdyby tady přistáli nepřátelští ufoni, viď? 😁 😁 😁
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
konečně je to napadlo, ozvat se a vykašlat se na ně. Celá EU je teď k smíchu
..se nenavratne blizi. alesponk necemu je ten virus dobry.
No výrobce vysavačů DYSON na nich prodělal miliardy liber :no: , teď vyrábí plicní ventilátory :yes:
Přesně! Smrt ***skému, násilnému elektroterorismu!!! :😉
Ze jsem to predpovidal a nas kandidat ved Hamuna mi opet neveril 😁 Osobne bych ty jejich velkoplany s emisema co2 odsunul tak o 5 let aby se automobilky a staty stihly trochu financne zmatorit. Automotive ted potrebuje produkovat cenove dostupny auta ktery se budou prodavat a automobilky na nich budou realizovat zisk. Auta na baterky za mega to fakt nikdo kupovat nebude ani omylem. Hra na masivni elektromobilitu se odlozi. Nebudou na to prachy.
Bude se muset odložit ne o 5, ale aspoň o 15 let nebo i mnohem víc. Dokud prostě nebudou k dispozici skutečně výkonné, kompaktní, a přitom levné baterie. 😉
.... přecejen letos budem rádi když udržíme ekonomiku, lidi i firmy budou sakra zvažovat, jestli vůbec koupit nové auto.... a když, pak spousta z nich půjde do něčeho levnějšího než si připlácet za různé PHEV a EV.....
.... za této situace bude to plnění limitu mnohem těžší a dát automobilkám další ránu tím, že je pořádně osolím pokutama, prostě teď není dobrý nápad..... Navíc letos i bez EV sakra produkci CO2 omezíme tím, že prostě míň jezdíme....
Ale jinak hoši, do budoucna, zejména ve městech se PHEV a EV určitě dál budou rozšiřovat a je to dobře..... spousta z vás tady možná děti nemá, ale já třeba jo a prostě odmítám, aby moje rodina musela každé ráno inhalovat toxické ***....
.... za této situace bude to plnění limitu mnohem těžší a dát automobilkám další ránu tím, že je pořádně osolím pokutama, prostě teď není dobrý nápad..... Navíc letos i bez EV sakra produkci CO2 omezíme tím, že prostě míň jezdíme....
Ale jinak hoši, do budoucna, zejména ve městech se PHEV a EV určitě dál budou rozšiřovat a je to dobře..... spousta z vás tady možná děti nemá, ale já třeba jo a prostě odmítám, aby moje rodina musela každé ráno inhalovat toxické ***....
Konečně třeba automobilkám došlo, že se budou muset té zelené politice EU bránit a ta se bude muset rozhodnout. Buď bude mít nasrané propuštěné voliče nebo zaměstnané voliče... Emisní limit pro 2020 je technicky utopie 😉
Presne tak. Proste zrusit zpetne tenhle utopisticky nesmyl. Nastavit ho realneji treba na 115g nebo 125g a dalsich par let ho nechat. Ona tyhle nase hry stejne priroda absolutne nepozna.
V USA to už dávno udělali podobně. Jen ty limity mají vyšší.
Tak oni limity nejsou spatny jen musi byt nastaveny tak aby odpovidaly realite a ze v soucasny dobe nelze 95 mg splnit kdyz drtiva vetsina nove prodavanych aut produkuje kolem 120 mg je kazdymu kdo zvlada matematiku ZS jasny.
Do budoucna je ten limit 59g. O ten jde především.
Soudruzi v RVHP chtěli poručit větru dešti, úředníci v EU tuto debilitu povýšili na novou úroveň - chtějí stanovit nové přírodní zákony! 😒]
Co to meleš za hlouposti?
No není tak daleko od reality 😉 Některá nařízení EU mi připomínají ty, co lezli z našich soudruhů z dob minulých...
Nopak, je tak zoufale mimo, jako snad nikdy. Tomu už nejde pomoci, bohužel.
Chápu, že z pohledu rádoby-pravověrného petrolheada jsou současná nařízení a směr vývoje zločinem, ale pořád to není nic nemožného. Prostě se tím jen urychluje vývoj, který by za normální situace moc neprobíhal.
Chápu, že z pohledu rádoby-pravověrného petrolheada jsou současná nařízení a směr vývoje zločinem, ale pořád to není nic nemožného. Prostě se tím jen urychluje vývoj, který by za normální situace moc neprobíhal.
...a zcela nesmyslné flotilové limity CO2 u nových aut ještě absurdnější, než dříve. Bude naprosto nezbytné je co nejdříve výrazně revidovat, na vyšší, reálně a rozumně dosažitelné hodnoty, dejme tomu 130 g/km! 😉
Doufejem, že si EU co nejdříve vezme příklad z USA...https😐/www.autoforum.cz/…ty-spotreby-aut/
Doufejem, že si EU co nejdříve vezme příklad z USA...https😐/www.autoforum.cz/…ty-spotreby-aut/
Za současné situace je akorát vidět, jak důležité lidské zdraví je. 5000 lidí za rok umře v ČR na respirační problémy, ale není to online na ČT24 a auta a průmysl nemají na výfucích a komínech roušky 😄 Připadám si jak ekofanatik byť nejsem - dělám jen rovnováhu těm slepcům tady.
Odkdy CO2 způsobuje lidem "respirační problémy"? Nebo on tady někdo kritizoval extrémně přísné limity na skutečně jedovaté a nebezpečné složky výfukových plynů, které nyní platí?
Tak jasně, o CO2 tu nejde, je to jen dobře měřitelné a nástroj, jak tlačit na spalovací motory obecně. Ale co to má společného se "současnou situací", jak to bylo myšleno?
No ona ta "současná situace" je úplně jiná v USA, jiná ve Švýcarsku a jiná třeba u nás nebo v Rumunsku. Vyspělé země s vysokou životní úrovní prostě mají mnohem modernější vozový park a také lépe fungující technické, resp. emisní kontroly. Pomohlo by jen, pokud by EU např. pro země bývalého východního bloku s nižší kupní silou zadotovala nějakou formu šrotovného pro ty opravdu hodně stará auta, dejme tomu starší 20 let. Ale místo nich by si lidi kupovali normální, běžně dostupná současná auta, plnicí nejpřísnější současné emisní normy, žádné předražené hybridy nebo nedej bože EV!
kdyby EU plosne omezila maximalku na dalnicich pro SUV dejme tomu na 100km/h, cimz by o ne klesl zajem a hned by flotilove emise zamirily dolu.
kazdej full-hybrid v nizsi stredni se az na vyjimky do limitu vejde, plug-in ve vsech kategoriich uplne v pohode, takze technika je. jenze evropske automobilky misto toho, aby se dlouhodobe venovaly aspon castecny elektrifikaci, tak svoje vyvojove kapacity smerovaly hlavne do dyzlu a odstranovani jejich problemu. odlozeni limitu by byla kazdopadne chyba, a automobilkam, resp. nam zakaznikum, nezbyde nic jinyho, nez par desitek tisic priplatit.
jeste pred par lety automobilky tvrdily, ze vyrabet "cisty" dyzl se vyrazne prodrazi, ale pouhy 3 roky po propuknuti dieselgate se prodavaly jen auta s euro 6c, ktery laboratorni limity na NOx plni i v realu.
soucasny narek na limity CO2 jsou z podobnyho soudku
hlavni duvod snizovani limitu CO2 ale neni samotny CO2, ale snizeni zavislosti EU na rope, tedy na diktatorskych rezimech jako jsou arabaci a rusaci...
kazdej full-hybrid v nizsi stredni se az na vyjimky do limitu vejde, plug-in ve vsech kategoriich uplne v pohode, takze technika je. jenze evropske automobilky misto toho, aby se dlouhodobe venovaly aspon castecny elektrifikaci, tak svoje vyvojove kapacity smerovaly hlavne do dyzlu a odstranovani jejich problemu. odlozeni limitu by byla kazdopadne chyba, a automobilkam, resp. nam zakaznikum, nezbyde nic jinyho, nez par desitek tisic priplatit.
jeste pred par lety automobilky tvrdily, ze vyrabet "cisty" dyzl se vyrazne prodrazi, ale pouhy 3 roky po propuknuti dieselgate se prodavaly jen auta s euro 6c, ktery laboratorni limity na NOx plni i v realu.
soucasny narek na limity CO2 jsou z podobnyho soudku
hlavni duvod snizovani limitu CO2 ale neni samotny CO2, ale snizeni zavislosti EU na rope, tedy na diktatorskych rezimech jako jsou arabaci a rusaci...
Hele, ty tvoje levičácké metody deformování trhu směrem k nezájmu o SUV a preferování hybriďáků si nech, nikdo tady na to není zvědavý. Je potřeba vrátit limity CO2 na reálnou, snesitelnou úroveň, to je celé. Ovšem závěr tvého podivného diskusního příspěvku je opravdová "perla": takže je lepší být závislý na odporném komunistickém režimu v Číně skrze baterie, resp. suroviny do nich, dobývané zejména v dolech pod čínskou kontrolou? To si chtěl říct? Tak tomu já říkám z louže pod pořádný okap. Navíc ropu lze v případě potřeby už dovážet taky z USA, jestli sis toho ještě nevšiml.
Ano, ano, hlavně žádný pokrok, žádný posun vpřed... Jen pěkně hnít na místě. No, raději tu EU.
Nicmene realny pohled je takovy ze oboji poskozuje zivotni prostredi trochu jinak ale poskozovani zivotniho prostredi je holt spjaty s civilizaci. Musime se jen snazit o to at ho poskozujeme v ramci moznosti co nejmin. Zakazovat spalovaci auta a protlacovat misto nich EV je nesmysl. To je fakt ktery je potreba si uvedomit.
Za kolik jezdi tve auto? Je to take well-to-wheel hodnota?
Ale zadne neznam.
Znam spoustu slusnych sympatickych vzdelanych lidi, zajímajicich se o budoucnost. 😉
Ja bych byl nerad, aby kvuli limitum automobilky krachovali.
Honda tvrdi, ze zadne pokuty pokuty platit nebude, ze cil splni.
Na druhou stranu jsem slysel o firme, co zada o podporu statu, ale vyplaci dividendy...
Kazdy z nas zo svojho okolia pozna aj fanatickych ultra praviciarov aj ultra laviciarov.
Uz je to len na nas ku ktorej strane viacej ci menej inklinujeme a akou mierou 😉