Elektromobily
Arese
6
...pokud by to auto mělo pod kapotou moderní spalovací motor, tak při takřka zenedbatelných emisích by se mohlo po výměně řidičů po těch 644 km okamžitě obrátit na zpáteční cestu a při ujetých cca 800 km během 5 minut natankovat a ihned vyrazit zpět do startu té cesty. A asi by bylo podstatně levnější a lehčí, protože by s sebou nevezlo metráky baterek plných jedovatých kovů a při případné havárii a požáru by hasiči neměli problém ho uhasit. A jako ojetina by si udrželo slušnou zbytkovou cenu a prodejnost. 😄
Přejít do diskuze
Definuj zanedbateľné emisie a zdroj, podľa ktorého je možné ich takto definovať. A porovaj ich s emisiami tohto EV, nech to nie sú len žvásty ako vždy, ale konečne nejaké relevantné informácie.
Nikoliv, to jsou právě ty normy, které už auto musí splňovat i při složitých a rozsáhlých testech v běžném provozu! 😉
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Hele, hlavní nezpochybnitelný fakt je ten, že cca 95 % evropských zákazníků EV nechce, protože jsou šíleně drahé, těžké a mají velmi omezenou užitnou hodnotu (dojezd, užitečné zatížení, nemožnost táhnout vlek atd, atd.). Coby alternativa pro nadšence O.K., ale rozhodně nepředstavují plnohodnotnou, a tedy obecně akceptovatelnou náhradu normálních aut se spalovacím motorem!
Mas velmi cudnu predstavu o zanedbatelnosti emisii 😃 aj zle informacie o zostatkovej hodnote auta. Model S ma 2x nizsi pokles hodnoty ako ICE konkurencia a Model 3 ma najnizsi pokles hodnoty zo vsetkych aut 🙂 Dostudovat, nech si tu nerobis hanbu.
Jo, to jsou ty normy, které fungují za definovaných podmínek v laborce... no jo, ty mají velký význam.
Ty mas teda riadny cirkus v pojmoch 😁 Pises "nezpochybnitelný fakt" a pritom myslis "absolutne vymysleny nezmysel ktory nesedi s jasnymi jednoduchymi faktami". Ked je nieco v top 3ke preajov, len hlupak moze povedat ze to ludia nechcu 😁 Takze chod si nastudovat fakty ktore su pre tvoje vymysly velmi neprijemne aby si nemusel pisat slovicka ktore su uplnym nezmyslom 😁 ty elektrohujer. Ak je nieco beznadejne vypredane, tak jedine co urcuje predaje je vyroba, na rozdiel od ICE ktore sa kopia na skladoch a zatvaraju sa fabriky kde sa vyrabali.
EURO 6c je čisto laboratórne meranie. Na ceste sa merá až EURO 6d-Temp. Nevieš si overiť ani základné fakty, to dokazuje akú informačnú hodnotu majú tvoje príspevky.
Těch 95 % byl samozřejmě jen střízlivý odhad, klidně se za to dosaď výraz "naprostá většina". Je opravdu směšné, jak se elektrohujeři zoufale snaží chytat každého slovíčka, když jim někdo sděluje nepříjemná fakta... 😒] 😒] 😒]
Starost mam lebo tu svoju nevedomost tu ukazujes stale dookola a len slubujes ze si dostudujes fakty.
Chces hodnotit zbytokovu hodnotu ojetiny ktora sa este nepredava? 😁 Na Tesle, ktorej priamim konkurentom ma byt Lucid Air ak si si nevsimol mozes presne vidiet ze ICE auta nemaju najmensiu sancu konkurovat zostatkovou hodnotou EV a to chcel basnik povedat ak ti to nedoslo, takze tu nebluzi no dalsom nezaujimavom ICE aute ktorych su na skladoch statisice, ktore splnaju smiesne Euro normy, ktore absolutne nezaratavaju emisie pri studenom motore a taktiez emisie pri vypalovani DPF filtra, ktore prave tvoria tie realne a poriadne vysoke emisie oproti EV napajanom z tej najspinavsej elektriny aku v CR zozenies.
Chces hodnotit zbytokovu hodnotu ojetiny ktora sa este nepredava? 😁 Na Tesle, ktorej priamim konkurentom ma byt Lucid Air ak si si nevsimol mozes presne vidiet ze ICE auta nemaju najmensiu sancu konkurovat zostatkovou hodnotou EV a to chcel basnik povedat ak ti to nedoslo, takze tu nebluzi no dalsom nezaujimavom ICE aute ktorych su na skladoch statisice, ktore splnaju smiesne Euro normy, ktore absolutne nezaratavaju emisie pri studenom motore a taktiez emisie pri vypalovani DPF filtra, ktore prave tvoria tie realne a poriadne vysoke emisie oproti EV napajanom z tej najspinavsej elektriny aku v CR zozenies.
Zacina to byt zajimavejsi a zajimavejsi 😊 A 60.000 uz je hladina, ktera bude zajimava pro relativne hodne lidi... 😊
Které že evropské vozy se spalovacími motory "se kupí ve skladech"? 😁
P.S. Já nerozporuju, že systém elektrického pohonu Tesly je mezi současnými elektrovehykly nejlepší, ale za to kvalita zpracování Muskových přibližovadel je otřesná a hlavně jejich výroba je těžce ztrátová. Nebýt miliardových dotací od různých donátorů, už dávno by Tesla zkrachovala! 😉
P.S. Já nerozporuju, že systém elektrického pohonu Tesly je mezi současnými elektrovehykly nejlepší, ale za to kvalita zpracování Muskových přibližovadel je otřesná a hlavně jejich výroba je těžce ztrátová. Nebýt miliardových dotací od různých donátorů, už dávno by Tesla zkrachovala! 😉
Ano, uznávám, spletl jsem se. Ale o to označení přece v podstatě ani tak nejde. Důležité je to, že dnes už žádná automobilka nemůže praktikovat emisní podvody, protože měření už neprobíhá jen na válcové zkušebně, ale i na silnici. A takové zkoušky už žádný podvodný softwair nezvládne. 😄