Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVolkswagen Touareg V8 TDI zvládl přísné měření emisí hluboko pod limitem
75 komentářů
ProchyTom
Ja jen jestli to neni nejak cinknutý zas, aby v televizi zas nebylo vzruso jak se stado ojebalo. Ja totiz radsi mega film v patek na hovně.
Arese
...se elektrohujerům a deiselhaterům nebude líbit! :-!
https😐/www.czechcrunch.cz/…asi-pokles-emisi
... co se stalo? přestaly jezdit smradlavé diesely, ať už na moři, nebo na cestách😊
To, k čemu došlo v Číně, nyní potvrzuje i Itálie. Koronavirus se skutečně pozitivním způsobem podepisuje na kvalitě ovzduší oblastí, které jsou virem COVID-19 postiženy nejsilněji. Dokládá to postupně slábnoucí koncentrace oxidu dusičitého v severních regionech Itálie.
Jinak samozřejmě bravo. Benzínový motor /a elektro taky/ tyhle nesmysly nadále řešit nemusí...
... co se stalo? přestaly jezdit smradlavé diesely, ať už na moři, nebo na cestách😊
To, k čemu došlo v Číně, nyní potvrzuje i Itálie. Koronavirus se skutečně pozitivním způsobem podepisuje na kvalitě ovzduší oblastí, které jsou virem COVID-19 postiženy nejsilněji. Dokládá to postupně slábnoucí koncentrace oxidu dusičitého v severních regionech Itálie.
Jinak samozřejmě bravo. Benzínový motor /a elektro taky/ tyhle nesmysly nadále řešit nemusí...
Do severní Itálie tu zkuurrvveennou chorobu zavlekli Číňané, kterých tam údajně cca 300k pracuje v Číňany vlastněných fabrikách. O tom je málo slyšet......... http😐/www.novinky.cz/…delniku-40317736
To jsou bláboly dědo 😄
https😐/www.novinky.cz/…l-chaos-40314723
Ti Cinani tam pracuji měsíce v kuse, nebo myslis, ze lítají na víkendy domu? Fotbalistou to začalo, časová posloupnost je naprosto jednoznačná ...
https😐/www.novinky.cz/…l-chaos-40314723
Ti Cinani tam pracuji měsíce v kuse, nebo myslis, ze lítají na víkendy domu? Fotbalistou to začalo, časová posloupnost je naprosto jednoznačná ...
Kdyby sis ten článek sám přečetl, zjistil bys, že se utlumila nejen doprava, ale i průmyslová výroba.
Co to furt máš s těmi benzíny, co nevypouští NOX? A proč tedy musely dostat filtry?!
https😐/autobible.euro.cz/…bat-se-nemusite/
Co to furt máš s těmi benzíny, co nevypouští NOX? A proč tedy musely dostat filtry?!
https😐/autobible.euro.cz/…bat-se-nemusite/
Karle, filtry u benzinu - GPF (gasoline particulate filter) jsou samozrejme na saze, na na NOx..
Rozdil mezi benzinem a dieselem (krome nizsiho limitu NOx 0,06 vs 0,08g/km) je ten, ze benziny bez problemu plni. I v realu.
Diesel v realu (RDE2) neplni snad zadny. 😲
Treba bude tenhle VW prvni.
Nicmene tahle cela saskarna, tohle PR ma za ucel jedine.
Ospravedlnit V8 TDI :no: :no: :no:
Naprosto nesmyslny zravy zbytecny slozity motor.
Utapeni nakladu na vyvoj, misto investice do obnovitelne mobility.
A potom budou zadat automobilky o pomoc.
Priznam se, ze jestli jsem na neco alergicky, tak je to V10 a V8 v dieselu.
Tesle a Modelu X zdar
PS Jake ze ma Tesla emise NOx? :yes: Nizsi nez tenhle zazrak?
A zrychleni? A spotrebu?
Rozdil mezi benzinem a dieselem (krome nizsiho limitu NOx 0,06 vs 0,08g/km) je ten, ze benziny bez problemu plni. I v realu.
Diesel v realu (RDE2) neplni snad zadny. 😲
Treba bude tenhle VW prvni.
Nicmene tahle cela saskarna, tohle PR ma za ucel jedine.
Ospravedlnit V8 TDI :no: :no: :no:
Naprosto nesmyslny zravy zbytecny slozity motor.
Utapeni nakladu na vyvoj, misto investice do obnovitelne mobility.
A potom budou zadat automobilky o pomoc.
Priznam se, ze jestli jsem na neco alergicky, tak je to V10 a V8 v dieselu.
Tesle a Modelu X zdar
PS Jake ze ma Tesla emise NOx? :yes: Nizsi nez tenhle zazrak?
A zrychleni? A spotrebu?
Tesla nebo jakékoliv EV má v ČR NOx jako hrom, protože v ČR se provozují uhelné elektrárny s padesáti výjimkami na limity emisí včetně NOx, které jsou jedny z těch, které se neplní a i kdyby se plnily, tak jejich úroveň je i tak velká.
https😐/www.greenpeace.org/…ch-oxidu-dusiku/
https😐/frankbold.org/…elnou-elektrarnu
https😐/www.greenpeace.org/…ch-oxidu-dusiku/
https😐/frankbold.org/…elnou-elektrarnu
No tyhle elektrarny predstavuji asi takovy problem, jako stare diesely!
Naprosty souhlas.
Majitel Tesly muze jezdit na elektrinu z obnovitelnych zdroju.
A nepodporovat takoveto svinstvo.
Doufam,ze se tyhle zdroje brzy zavrou.
Diky za odkazy greenpeace :yes😒br /> Nastesti i diky boji EU kvuli zmene klimatu snad tyhle pujdou jako prvni.
Nehlede na to, ze ty elektrarny tam budou s elektromobily i bez nich...
Neboli, ze je to off-topic.
U Touarega taky neresim tezbu ropy a vyrobu nafty. Nebo jo?
Vzdyt je uz tak bezvadne cistej 😲
Naprosty souhlas.
Majitel Tesly muze jezdit na elektrinu z obnovitelnych zdroju.
A nepodporovat takoveto svinstvo.
Doufam,ze se tyhle zdroje brzy zavrou.
Diky za odkazy greenpeace :yes😒br /> Nastesti i diky boji EU kvuli zmene klimatu snad tyhle pujdou jako prvni.
Nehlede na to, ze ty elektrarny tam budou s elektromobily i bez nich...
Neboli, ze je to off-topic.
U Touarega taky neresim tezbu ropy a vyrobu nafty. Nebo jo?
Vzdyt je uz tak bezvadne cistej 😲
Tyhle elektrárny představují problém daleko větší, protože jsou jednak daleko větším znečišťovatelem a druhak je nikdo nepostaví mimo zákon jako ty diesely, protože stát sám sobě (ČEZu, což je státem vlastněná firma) vždy dá výjimku a pojede se vesele dál. A třeba Polsko si vymohlo, že jejich elektrárny v ještě daleko horším stavu, jsou z regulace EU zcela vyjmuté. A i kdyby se všechny vypnuly, tak Evropa je závislá na výrobě z fosilu tak jako tak, tedy uhlí, plyn, ropa a spalováním všech těchto komodit vznikají NOxy i když nejsou v tak dezolátním stavu jako ty české nebo polské. A bez fosilu nikdo neudrží energetickou soustavu ve stabilním chodu, jádro je ještě větší svinstvo a nic jiného jako základní zdroj Evropa nemá. Elektrárny tam budou i bez EV, ale s EV bude stoupat jejich využití a tedy i emise nehledě na to, že je to stejný argument jako když řeknu, že likvidací dieselu v osobních autech tady bude pořád nákladní doprava závislá na dieselu s daleko větší produkcí CO2, NOxů a dalších zplodin a když tady nebude ani nákladní doprava na diesel, tak tady bude pořád letecká doprava závislá na spalování ropy s daleko větší produkcí CO2, NOxů a dalších zplodin, a když tady nebude ani letecká doprava závislá na ropě, tak zde budou raketové nosiče používané v kosmonautice se zcela příšernou produkcí CO2, NOxů a dalších zplodin. U Touaregu neřešíme těžbu ropy, tak jako neřešíme těžbu ropy/plynu/uhlí pro tepelné elektrárny nebo těžbu a obohacování uranu pro jaderné elektrárny.
https😐/ec.europa.eu/energy/topics/oil-gas-and-coal/EU-coal-regions/coal-regions-transition_en
Ja se s tebou nebudu hadat co je horsi.
Mne se nelibi ani diesely ani tyhle elektrarny. :no:
Kazdopadne pro me z lokalniho hlediska jsou lepsi EV, jelikoz necoudi u me ve meste mym detem pod nos.
A doufam v co nejrychlejsi ukonceni provozu techto starych dieselu i uhelnych elektraren.
Ja se s tebou nebudu hadat co je horsi.
Mne se nelibi ani diesely ani tyhle elektrarny. :no:
Kazdopadne pro me z lokalniho hlediska jsou lepsi EV, jelikoz necoudi u me ve meste mym detem pod nos.
A doufam v co nejrychlejsi ukonceni provozu techto starych dieselu i uhelnych elektraren.
Tie elektrárne dávajú prácu hodne pracujúcim + dalšie externé firmy čo tam pracujú.Ťažba a úprava uhlia to isté.
Mám pocit že poniektrorým tá zelená zatemnila mysleľ ešte viac ako v minulosti červená.
Mám pocit že poniektrorým tá zelená zatemnila mysleľ ešte viac ako v minulosti červená.
My bychom se meli soustredit na obnovitelne zdroje a smart grid.
A tam hledat pracovni uplatneni.
Ne v uhelnych elektrarnach.
To, ze lidi prijdou o praci je samozrejme neprijemne.
To mas stejny jako se zmenou na elektromobilitu.
Ty min flexibilni automobilky bohuzel zkrachujou.
Ale takto to bylo vzdy v historii. Jen ted je to z pochopitelnych duvodu urychlovano.
Nevim presne komu zelena zatemnila mozek.
Ja se shoduji s mainstreamem vedcu.
A pisu o mainstreamu EU (utlum tepelnych elektraren).
Mozna je neco spatne s mysli zdejsich diskuteru. 😄
Svet nejsou jen auta a acz..
A tam hledat pracovni uplatneni.
Ne v uhelnych elektrarnach.
To, ze lidi prijdou o praci je samozrejme neprijemne.
To mas stejny jako se zmenou na elektromobilitu.
Ty min flexibilni automobilky bohuzel zkrachujou.
Ale takto to bylo vzdy v historii. Jen ted je to z pochopitelnych duvodu urychlovano.
Nevim presne komu zelena zatemnila mozek.
Ja se shoduji s mainstreamem vedcu.
A pisu o mainstreamu EU (utlum tepelnych elektraren).
Mozna je neco spatne s mysli zdejsich diskuteru. 😄
Svet nejsou jen auta a acz..
Nemalo by sa to presadzovať ale nasilu ako sa to koná momentálne.
No ale jinak nez nasilim to v kapitalizmu prosadit nejde.
Kapitalizmus je orientovany na zisk.
A jakekakoli regulace (treba emisi) znamena omezeni zisku...
Taky je treba myslet na to, proc.
Delame to, abychom predesli mnohem drastictejsim opatrenim/dusledkum v budoucnu.
PS Co kdyz je to, co vedci na 95% tvrdi skutecne tak? Pak hrozi lidstvu vyhynuti. Myslim, ze to je dostatecny duvod, prosazovat neco "nasilim". I kdyz mne to v tomhle kontextu prilis nasilne neprijde...
Kapitalizmus je orientovany na zisk.
A jakekakoli regulace (treba emisi) znamena omezeni zisku...
Taky je treba myslet na to, proc.
Delame to, abychom predesli mnohem drastictejsim opatrenim/dusledkum v budoucnu.
PS Co kdyz je to, co vedci na 95% tvrdi skutecne tak? Pak hrozi lidstvu vyhynuti. Myslim, ze to je dostatecny duvod, prosazovat neco "nasilim". I kdyz mne to v tomhle kontextu prilis nasilne neprijde...
Tvorstvo na zemi už asi pár krát vyhynulo a kolobeh sa začal znova. Zem a príroda si aj tak spraví po svojom.
To je prave ten omyl. Zeme ted 'nesparavi po svojom'. Zeme je ted pod vlivem cloveka.
To je zaklad, tohle pochopit.
A pak uz je jasny, ze s tim lze neco delat. A sice omezit produkci sklenikovych plynu. Idealne tak, aby bilance co2 byla max. nulova.
To je zaklad, tohle pochopit.
A pak uz je jasny, ze s tim lze neco delat. A sice omezit produkci sklenikovych plynu. Idealne tak, aby bilance co2 byla max. nulova.
Karle, něco si o tom přečti, močovina, NOX, filtry pevných částic, saze. Trochu v tom tápeš.
Ok, beru zpět NOX, hloupá chyba. Na podstatě mé reakce to nic nemění: https😐/www.idnes.cz/…736_automoto_fdv
Ano, proto mají nové benziny filtry pevných částic.
Stejně jako je mají nové nafťáky. Nějak mi z toho tak jako tobě neplyne, že benzín lalá a nafta fuj.
To snad vyplyva uz z normy ne?
Kdyz mas limity NOx o 33% volnejsi a ke vsemu je muzes pri RDE prekracovat.
A to nemluvim o vypalovani filtru - ten se nepocita.
A studenem motoru - ten se nepocita.
A ochrane komponent - to je povolene (defeat device, cisteni emisi deaktivovano).
Vetsina z tohoto je u benzinu mnohem lepsi.
Nemecke dieselove propagande (viz tento clanek) navzdory.
PS Ted jsem to nenasel, ale klidne si zjisti vysledky real drive testu diesel vs gasoline. Ja jsem to cetl. Vetsina benzinu bez problemu splnuje EU6, vetsina dieselu nesplnuje EU6 (limit 0,08g/km) v RDE. Bohuzel norma toto umoznuje.
Kdyz mas limity NOx o 33% volnejsi a ke vsemu je muzes pri RDE prekracovat.
A to nemluvim o vypalovani filtru - ten se nepocita.
A studenem motoru - ten se nepocita.
A ochrane komponent - to je povolene (defeat device, cisteni emisi deaktivovano).
Vetsina z tohoto je u benzinu mnohem lepsi.
Nemecke dieselove propagande (viz tento clanek) navzdory.
PS Ted jsem to nenasel, ale klidne si zjisti vysledky real drive testu diesel vs gasoline. Ja jsem to cetl. Vetsina benzinu bez problemu splnuje EU6, vetsina dieselu nesplnuje EU6 (limit 0,08g/km) v RDE. Bohuzel norma toto umoznuje.
Mig_35
dokážeme dát do pořádku to, co jsme nadrobili...
https😐/zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/
https😐/zpravy.aktualne.cz/…408ac1f6b220ee8/
Fakt bych nevěřil, že někdo ve tvém věku může být tak naivní.
Jo ty neveris ani na ozonovou vrstvu...
Ty se vrať do školy, ty tvoje výběry "odborných" článků, to je jak koláž ekologického kroužku prvního stupně ZŠ.
Aha, ty vzdelance :-!
Jo, promin, kluci v hospode rikali neco jinyho 😄
https😐/climate.nasa.gov/scientific-consensus/
Vazne ti prijde NASA jako eko-krouzek? 😁 😁 😁
Mne stacil posledne ten Pajovo vyber, kdy sem dal odkaz na nejakyho loosera (Vitezslav Kremlik) co popiral oteplovani.
A pak uz se radsi neozval....
https😐/www.auto.cz/diskuse/74230/1#…
PS Citat Isaaca Asimova: „Antiintelektualismus je nepřerušovanou nitkou, která se vine naším politickým a kulturním životem, živena falešnou domněnkou, že demokracie znamená ,moje neznalost je právě tak dobrá jako tvoje znalosti‘.“
Jo, promin, kluci v hospode rikali neco jinyho 😄
https😐/climate.nasa.gov/scientific-consensus/
Vazne ti prijde NASA jako eko-krouzek? 😁 😁 😁
Mne stacil posledne ten Pajovo vyber, kdy sem dal odkaz na nejakyho loosera (Vitezslav Kremlik) co popiral oteplovani.
A pak uz se radsi neozval....
https😐/www.auto.cz/diskuse/74230/1#…
PS Citat Isaaca Asimova: „Antiintelektualismus je nepřerušovanou nitkou, která se vine naším politickým a kulturním životem, živena falešnou domněnkou, že demokracie znamená ,moje neznalost je právě tak dobrá jako tvoje znalosti‘.“
jejda. už jsem se ptal asi stokrát. posuň mi nějaké relevantní info o tom, jak se mýlím.
Relevantni je, ze kdo veri vedcum, nema ani zakladni skolu...
A je fanatik 😲
Zdejsi vzdelanci si vystaci s nazory z reklamy 😄
A od zmineneho profesora Klause 😁
A je fanatik 😲
Zdejsi vzdelanci si vystaci s nazory z reklamy 😄
A od zmineneho profesora Klause 😁
Bla, bla... Mám už nějakých deset let přístup do databáze Web of science, čtu si díky tomu skutečně relevantní informace, nic předžvýkaného ani grétami ani kremlíky.
Bavit se o ekologii s troubou, který má tunelové vidění světa a je schopen brát vážně článek z Guardianu, který klasicky manipuluje a kroutí závěry nějaké reálné vědecké studie, to pro mně nemá žádný smysl.
Bavit se o ekologii s troubou, který má tunelové vidění světa a je schopen brát vážně článek z Guardianu, který klasicky manipuluje a kroutí závěry nějaké reálné vědecké studie, to pro mně nemá žádný smysl.
No vyborne.
Mas moznost poskytnout neco z web of science.
Rad si to prectu. Neco lepsiho nez bla, bla bla.
Tak napis, co ses dozvedel na web of science 😄
Ale prosim te aspon trochu vedecky. Autor, cislo publikace atd.
Rad se dozvim neco noveho.
Mas moznost poskytnout neco z web of science.
Rad si to prectu. Neco lepsiho nez bla, bla bla.
Tak napis, co ses dozvedel na web of science 😄
Ale prosim te aspon trochu vedecky. Autor, cislo publikace atd.
Rad se dozvim neco noveho.
DonVito
Pro zmenu odbornici, co dokazuji, ze diesel cisti vzduch.
Co dokazuji, ze pneumatiky skodi vic, nez vyfukove zplodiny.
Oblibena firma nemeckych automobilek a medii.
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Neverim ani slovo.
Co dokazuji, ze pneumatiky skodi vic, nez vyfukove zplodiny.
Oblibena firma nemeckych automobilek a medii.
:no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
Neverim ani slovo.
No to mě ani nepřekvapuje, že nevěříš informacím, které nepasují do tvé pseudozelené ideologie! 😄
Me neprekvapuje, ze temto hloupostem veris.
Je to sice uplna blbost, ale do tvy ideologie pasuje 😁
To ze dieselovy motor cisti vzduch odporuje zdravemu rozumu...
To s temi pneumatikami take.
Az budeme resit znecisteni z pneumatik, bude vyhrano.
Je to sice uplna blbost, ale do tvy ideologie pasuje 😁
To ze dieselovy motor cisti vzduch odporuje zdravemu rozumu...
To s temi pneumatikami take.
Az budeme resit znecisteni z pneumatik, bude vyhrano.
mrazik
Napadlo nekoho co by se stalo, pokud by automobilky dokazali natolik vycistit emise, ze by to splnili i bez EV modelu ? Ja myslim, ze i tudy je cesta.
Emise co2 asi neodstranis, vid...
Slysel jsi nekdy o sklenikovych plynech?
O globalnim oteplovani?
Byl jsi se projit v lese? Videl jsi to sileny sucho, vsude kurovcovou kalamitu a stromy polamane vetrem? Vis cim je to vse zpusobeno???
Jestli ne, tak jdi do lesa. A otevri oci.
https😐/www.czechsight.cz/…o-ale-i-kurovec/
https😐/www.seznamzpravy.cz/…cho-a-vitr-81723
https😐/cs.wikipedia.org/…%AD_v_%C4%8Cesku
https😐/a2larm.cz/…limaticke-krize/
Slysel jsi nekdy o sklenikovych plynech?
O globalnim oteplovani?
Byl jsi se projit v lese? Videl jsi to sileny sucho, vsude kurovcovou kalamitu a stromy polamane vetrem? Vis cim je to vse zpusobeno???
Jestli ne, tak jdi do lesa. A otevri oci.
https😐/www.czechsight.cz/…o-ale-i-kurovec/
https😐/www.seznamzpravy.cz/…cho-a-vitr-81723
https😐/cs.wikipedia.org/…%AD_v_%C4%8Cesku
https😐/a2larm.cz/…limaticke-krize/
Zase klídek a nešiř paniku... Už to trošku přeháníš.
V cem konkretne prehanim?
Jsme uprostred klimaticke krize (kdy si spousta lidi jeste ani neuvedomuje, ze je v krizi) na prahu klimaticke katastrofy.
Neco se ti na tech odkazech nezda?
Jsme uprostred klimaticke krize (kdy si spousta lidi jeste ani neuvedomuje, ze je v krizi) na prahu klimaticke katastrofy.
Neco se ti na tech odkazech nezda?
Nezdá se mi toho hodně... asi tak všechno. Ale asi proto, že nemám rád šíření nesmyslné paniky.
Lidský příspěvek k oteplování je malý až zanedbatelný, což se ostatně ve vědeckých zprávách objevuje pravidelně. Ale ty se ti nehodí, takže je ignoruješ.
Elektrifikace aut je fajn věc, ale jako prostředek ke zlepšení lokálního prostředí v osídlených oblastech, ne jako řešení údajné globální "katastrofy".
Lidský příspěvek k oteplování je malý až zanedbatelný, což se ostatně ve vědeckých zprávách objevuje pravidelně. Ale ty se ti nehodí, takže je ignoruješ.
Elektrifikace aut je fajn věc, ale jako prostředek ke zlepšení lokálního prostředí v osídlených oblastech, ne jako řešení údajné globální "katastrofy".
Citace😒br />
Lidský příspěvek k oteplování je malý až zanedbatelný, což se ostatně ve vědeckých zprávách objevuje pravidelně.
Konec citace.
Tohle je lez. Vedecky konsenzus zni presne opacne. 😲
Mas pravdu, elektrifikace aut skutecne k prevenci klimaticke katastrofy nestaci.
Nic takoveho taky nikde nepisu, ze elektromobil vyresi veskere problemy...
Co konkretne se ti nezda?
Zde😒br /> https😐/climate.nasa.gov/causes/
Ano tech 5% ignoruji.
Pro me je dulezitych 95%.
Kdyz se potvrdi, ze ma pravdu tech 5% budu velmi, velmi rad.
Zkus napsat neco k veci a ne reci o fanatizmu a ze se ti nezda ''vsechno'' 😉
Ja tady diskutuju vecne, tak to zkus take.
PS Byla tu i kauza, ze do BBC nepustili popirace globalniho oteplovani.
A zduvodnovali to vtipne, ze je to jako zpochybnovat vysledek fotbaloveho zapasu 😁
Konec citace.
Tohle je lez. Vedecky konsenzus zni presne opacne. 😲
Mas pravdu, elektrifikace aut skutecne k prevenci klimaticke katastrofy nestaci.
Nic takoveho taky nikde nepisu, ze elektromobil vyresi veskere problemy...
Co konkretne se ti nezda?
Zde😒br /> https😐/climate.nasa.gov/causes/
Ano tech 5% ignoruji.
Pro me je dulezitych 95%.
Kdyz se potvrdi, ze ma pravdu tech 5% budu velmi, velmi rad.
Zkus napsat neco k veci a ne reci o fanatizmu a ze se ti nezda ''vsechno'' 😉
Ja tady diskutuju vecne, tak to zkus take.
PS Byla tu i kauza, ze do BBC nepustili popirace globalniho oteplovani.
A zduvodnovali to vtipne, ze je to jako zpochybnovat vysledek fotbaloveho zapasu 😁
Ne, ty nediskutuješ věcně. Ty nepřipouštíš jiný názor a jiný pohled. S tebou se diskutovat nedá.
Vis diskuze pripousti odlisne nazory.
A ja jsem schopny diskutovat temer s kazdym.
Pokud diskutuje slusne.
Ja jiny nazor pripoustim.
Ale nesouhlasim s nim. A to je rozdil.
Ja jsem od tebe necetl jediny argument.
Tak nejaky poskytni.
Potom teprve diskuze zacne.
A ja jsem schopny diskutovat temer s kazdym.
Pokud diskutuje slusne.
Ja jiny nazor pripoustim.
Ale nesouhlasim s nim. A to je rozdil.
Ja jsem od tebe necetl jediny argument.
Tak nejaky poskytni.
Potom teprve diskuze zacne.
Doporucuji zmenu lekare nebo jine prasky.
A ted vazne. Nikdo, opakuji nikdo zatim nedokazal, ze za soucasne klimaticke zmeny muze clovek a pokud ano, do jake miry. Periodicke zmeny klimatu nejsou nic noveho, to uz tu nekoilkrat bylo.
A ted vazne. Nikdo, opakuji nikdo zatim nedokazal, ze za soucasne klimaticke zmeny muze clovek a pokud ano, do jake miry. Periodicke zmeny klimatu nejsou nic noveho, to uz tu nekoilkrat bylo.
No jeste nedavno ani nikdo nedokazal, ze se Zeme vubec otepluje, vid.
Aly nyni se bere oteplovani zpusobene vlivem cloveka za prokazane. Tak se prober.
Myslis, ze 1.300 nezavislych vedeckych e😜ertu z celeho sveta je dostatecne mnozstvi?
Nebo bys chtel 1.400?
Kolik bys jich potreboval abys uveril?
Jaky dukaz by sis predstavoval, aby te to presvedcilo???
Duvod k panice kazdopadne je.
Tohle je horsi nez COVID.
Oteplovani se jen tak nezbavime.
Tak uz se vsichni proberte.
A jak pisu, jdete se aspon podivat do lesa.
Mraziku, mas pravdu. Kdybys trochu rozumel vede, tak pochopis, ze nic takoveho (pri tak slozitem systemu) se dokazat na 100% neda.
My to vime zhruba na 95%.
https😐/climate.nasa.gov/scientific-consensus/ :yes:
Toto je zaver agentury USA! V tom zadne spiknuti byt ani nemuze, protoze kdyby melo byt, tak ma opacny zaver 😄
In its Fifth Assessment Report, the Intergovernmental Panel on Climate Change, a group of 1,300 independent scientific e😜erts from countries all over the world under the auspices of the United Nations, concluded there's a more than 95 percent 😲 probability that human 😲 activities over the past 50 years have warmed our planet. 😲
Sorry, ale troubove se chlacholi temi 5i procenty a modli se. Modli se, ze za to nemuze clovek, ze s tim nic neudela a ze to snad bude dobry, ze co2 nejak zmizi. Sklenikovy efekt zmizi. Ne, nezmizi. Ne, dobry to skutecne nebude. Bude to horsi.
Momentalne je treba sirit paniku, aby si lidi vubec uvedomili, co se deje.
Potom bude potreba napnout VSECHNY sily (nejen snizit porodnost v Barme) abychom to zvladli. A nezbyla tu po nas jen poust.
Doporucuji vice vzdelani, praci s fakty, statistikou a pravdepodobnosti.
A jak jsem psal, rozumnemu cloveku staci jeho zivotni zkusenosti v pripade, ze je starsi dejme tomu 20i let a otevrene oci v prirode.
A jeste to nejdulezitejsi na zaver. Z toho, ze za to vsechno muze clovek take vyplyva, ze clovek je schopen to zmenit a ovlivnit k lepsimu. :yes:
Jeste mame nadeji.
PS Doporucuju si spocitat, kolik CO2 jsi vytvoril jen jizdou autem za svuj zivot. Ja sam, kdybych ujel dejme tomu 300.000km se spotrebou jen 120g/km, tak je to 36t CO2. Jen jizdou autem. A CO2 je prokazatelne sklenikovy plyn. Nevim, co je na tom nepochopitelneho. Kdyz bych tech 36t vynasobil jen 10.000.000 obyvatel,tak je to neskutecne mnozstvi (i kdyz v mem pripade za cca 20 let..).
Aly nyni se bere oteplovani zpusobene vlivem cloveka za prokazane. Tak se prober.
Myslis, ze 1.300 nezavislych vedeckych e😜ertu z celeho sveta je dostatecne mnozstvi?
Nebo bys chtel 1.400?
Kolik bys jich potreboval abys uveril?
Jaky dukaz by sis predstavoval, aby te to presvedcilo???
Duvod k panice kazdopadne je.
Tohle je horsi nez COVID.
Oteplovani se jen tak nezbavime.
Tak uz se vsichni proberte.
A jak pisu, jdete se aspon podivat do lesa.
Mraziku, mas pravdu. Kdybys trochu rozumel vede, tak pochopis, ze nic takoveho (pri tak slozitem systemu) se dokazat na 100% neda.
My to vime zhruba na 95%.
https😐/climate.nasa.gov/scientific-consensus/ :yes:
Toto je zaver agentury USA! V tom zadne spiknuti byt ani nemuze, protoze kdyby melo byt, tak ma opacny zaver 😄
In its Fifth Assessment Report, the Intergovernmental Panel on Climate Change, a group of 1,300 independent scientific e😜erts from countries all over the world under the auspices of the United Nations, concluded there's a more than 95 percent 😲 probability that human 😲 activities over the past 50 years have warmed our planet. 😲
Sorry, ale troubove se chlacholi temi 5i procenty a modli se. Modli se, ze za to nemuze clovek, ze s tim nic neudela a ze to snad bude dobry, ze co2 nejak zmizi. Sklenikovy efekt zmizi. Ne, nezmizi. Ne, dobry to skutecne nebude. Bude to horsi.
Momentalne je treba sirit paniku, aby si lidi vubec uvedomili, co se deje.
Potom bude potreba napnout VSECHNY sily (nejen snizit porodnost v Barme) abychom to zvladli. A nezbyla tu po nas jen poust.
Doporucuji vice vzdelani, praci s fakty, statistikou a pravdepodobnosti.
A jak jsem psal, rozumnemu cloveku staci jeho zivotni zkusenosti v pripade, ze je starsi dejme tomu 20i let a otevrene oci v prirode.
A jeste to nejdulezitejsi na zaver. Z toho, ze za to vsechno muze clovek take vyplyva, ze clovek je schopen to zmenit a ovlivnit k lepsimu. :yes:
Jeste mame nadeji.
PS Doporucuju si spocitat, kolik CO2 jsi vytvoril jen jizdou autem za svuj zivot. Ja sam, kdybych ujel dejme tomu 300.000km se spotrebou jen 120g/km, tak je to 36t CO2. Jen jizdou autem. A CO2 je prokazatelne sklenikovy plyn. Nevim, co je na tom nepochopitelneho. Kdyz bych tech 36t vynasobil jen 10.000.000 obyvatel,tak je to neskutecne mnozstvi (i kdyz v mem pripade za cca 20 let..).
Promiň, ale ty jsi stejně fanatický jako Hamuna se "svatou EU".
Od kdy je sdileni nazoru s 95% vedcu fanatizmus?
nene Václav Klaus to všechno přesvědčivě vyvrátil 😉
Přesně. 😄
Bohužel jeho odkaz si neseme stale sebou...
Pro me je spis fanatizmem slepe verit 5% :no:
A ignorovat to, co je naprosto zrejme.
Bohužel jeho odkaz si neseme stale sebou...
Pro me je spis fanatizmem slepe verit 5% :no:
A ignorovat to, co je naprosto zrejme.
Dokaž těch 95 % vědců. Tak jako existuje skupina podporovatelů, tak existuje stejně velká skupina odpůrců. Akorát ta druhá nedostává prostor.
To samé ostatně bylo i teď s virem.
To samé ostatně bylo i teď s virem.
https😐/climate.nasa.gov/causes/
Ne, ty skupiny skutecne nejsou stejne velke.
To neni o prostoru.
To je o faktech.
https😐/www.ipcc.ch/documentation/
https😐/www.ipcc.ch/site/assets/uploads/2018/02/ipcc_wg3_ar5_summary-for-policymakers.pdf
Trends in stocks and flows of greenhouse ***s
and their drivers
Total anthropogenic GHG emissions have continued to increase over 1970 to 2010 with larger absolute decadal
increases toward the end of this period (high confidence). Despite a growing number of climate change mitigation policies, annual GHG emissions grew on average by 1.0 gigatonne carbon dioxide equivalent (GtCO2eq) (2.2😖 per year from
2000 to 2010 compared to 0.4 GtCO2eq (1.3😖 per year from 1970 to 2000 (Figure SPM.1).6,7
Total anthropogenic GHG
emissions were the highest in human history from 2000 to 2010 and reached 49 (±4.5) GtCO2eq/yr in 2010. The global
economic crisis 2007/2008 only temporarily reduced emissions. [1.3, 5.2, 13.3, 15.2.2, Box TS.5, Figure 15.1]
CO2 emissions from fossil fuel combustion and industrial processes contributed about 78% of the total GHG
emission increase from 1970 to 2010, with a similar percentage contribution for the period 2000–2010
(high confidence). Fossil fuel-related CO2 emissions reached 32 (±2.7) GtCO2/yr, in 2010, and grew further by about
3% between 2010 and 2011 and by about 1–2% between 2011 and 2012. Of the 49 (±4.5) GtCO2eq/yr in total
anthropogenic GHG emissions in 2010, CO2 remains the major anthropogenic GHG accounting for 76% (38±3.8
GtCO2eq/yr) of total anthropogenic GHG emissions in 2010. 16% (7.8±1.6 GtCO2eq/yr) come from methane (CH4), 6.2%
(3.1±1.9 GtCO2eq/yr) from nitrous oxide (N2O), and 2.0% (1.0±0.2 GtCO2eq/yr) from fluorinated ***s (Figure SPM.1).
Annually, since 1970, about 25% of anthropogenic GHG emissions have been in the form of non-CO2 ***s.8
[1.2, 5.2]
Muzes tohle nejak vyvratit?
Prijde ti to jako zanedbatelny lidsky prinos, jak jsi psal jinde??
Ne, ty skupiny skutecne nejsou stejne velke.
To neni o prostoru.
To je o faktech.
https😐/www.ipcc.ch/documentation/
https😐/www.ipcc.ch/site/assets/uploads/2018/02/ipcc_wg3_ar5_summary-for-policymakers.pdf
Trends in stocks and flows of greenhouse ***s
and their drivers
Total anthropogenic GHG emissions have continued to increase over 1970 to 2010 with larger absolute decadal
increases toward the end of this period (high confidence). Despite a growing number of climate change mitigation policies, annual GHG emissions grew on average by 1.0 gigatonne carbon dioxide equivalent (GtCO2eq) (2.2😖 per year from
2000 to 2010 compared to 0.4 GtCO2eq (1.3😖 per year from 1970 to 2000 (Figure SPM.1).6,7
Total anthropogenic GHG
emissions were the highest in human history from 2000 to 2010 and reached 49 (±4.5) GtCO2eq/yr in 2010. The global
economic crisis 2007/2008 only temporarily reduced emissions. [1.3, 5.2, 13.3, 15.2.2, Box TS.5, Figure 15.1]
CO2 emissions from fossil fuel combustion and industrial processes contributed about 78% of the total GHG
emission increase from 1970 to 2010, with a similar percentage contribution for the period 2000–2010
(high confidence). Fossil fuel-related CO2 emissions reached 32 (±2.7) GtCO2/yr, in 2010, and grew further by about
3% between 2010 and 2011 and by about 1–2% between 2011 and 2012. Of the 49 (±4.5) GtCO2eq/yr in total
anthropogenic GHG emissions in 2010, CO2 remains the major anthropogenic GHG accounting for 76% (38±3.8
GtCO2eq/yr) of total anthropogenic GHG emissions in 2010. 16% (7.8±1.6 GtCO2eq/yr) come from methane (CH4), 6.2%
(3.1±1.9 GtCO2eq/yr) from nitrous oxide (N2O), and 2.0% (1.0±0.2 GtCO2eq/yr) from fluorinated ***s (Figure SPM.1).
Annually, since 1970, about 25% of anthropogenic GHG emissions have been in the form of non-CO2 ***s.8
[1.2, 5.2]
Muzes tohle nejak vyvratit?
Prijde ti to jako zanedbatelny lidsky prinos, jak jsi psal jinde??
Blue Sun
za cenu enormní složitosti. Nepovažuju to za vhodnou cestu.
Souhlas. Benzin přestavěný na zemní plyn dokáže splnit daleko snadněji. Klidně bez přímého vstriku.
Je to skrytý zdanění,
Ale fanatismus tam je nepopiratelnej.
Když už se rozjížděla pandemia,Gréta na výjimku camrala vo emisích v europarlamentu.
https😐/youtu.be/ARpxtAKsORw
https😐/www.idnes.cz/…6_zahranicni_pmk
asi se to projevilo se zpožděním :yes:
...a hlavně nechápu, proč se s Dinarem stavíte na zadní, tohle se týká starých smradlavých dieselů bez močoviny...
P.S. Do benátského přístavu nikdy tankery nevplouvaly, není důvod, v Benátkách není žádná rafinerie.
o žádných delfínech jsem nepsal. řeč byla o NOX.
z opačného pohledu, benzínový Touareg má emise CO2 205 g/km a NOX nula...
Takový Ford E😜lorer. Má třílitrovou V6, váží to skoro a 2,5 tuny a papírová spotřeba je 2,9 l/100km.
Kouzlo, jménem hybrid.
Test se udělá z velké části na baterky a že to tabulkově bez elektriky nejde pod 10l/100km a reálně ještě víc, to nikoho nes... .
Takhle to zvýší průměrnou hmotnost, těžším autům se tolerují větší emise a ještě baterky sníží tabulkové emise.
Malé lehké auto, co to reálně zvládne za 5l se nějak nenosí. ;-\