Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové šrotovné? Automobilky v Německu navrhují státní příspěvěk

25 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Máš úplnou pravdu, jenže voliči slyší na slova: dávky, dotace, podpora a slovo práce je jak jed. Automobilky si nechaly samy vnutit ztrátovou elektrifikaci založenou na pokřiveném zákoně. Jednodušší a levnější auta jsou ve výsledku i reálně ekologičtější.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já bych byl opravdu nerad, kdyby evropská politika dospěla do stádia, kdy budeme ze svých kapes automobilkám financovat nekonkurenceschopný, zregulovaný byznys s produkty, které nikdo nechce.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Státní příspěvek... STÁT ZAPLATÍ...

Stát zaplatí jen zlomek z toho, co vybere, protože zbytek "prožere" svým mizerným hospodařením.

Takže jestli zástupci automobilek navrhují státní příspěvek, tak se obratem hned ptám, KDE AUTOMOBILKY NAVRHUJÍ NA TEN PŘÍSPĚVEK BRÁT PENÍZE??

Jediné co fungoval a funguje - dát lidem práci, za tu zaplatit a nechat lidem peníze!!! Takže ať stát investuje do rozvoje infrastruktury. Ale ne že bude prachy promr*ávat v dotacích :-!
Audi
Fakt ta tak trapi srotovne v Nemecku? :-!
Nemci podporuju celu EU,minaju miliony eur na migrantov a myslis si,ze nemaju nato urobit srotovne a podporit tym svoje automobilky?
Netreba porovnavat Nemecko s Ceskou republikov,alebo Slovenskom. :-!
Arese
...limity na CO2, které násilím tlačí na trh drahé a těžké elektroplečky s mizerným dojezdem a rovněž drahé, zbytečně těžké složité a nudné hybridy. Obojí drtivá většina lidí nechce a chtít nikdy nebude!!! A to ani před kronavirem, natož teď!
Za druhé ať EU zruší další várku vnucované povinné výbavy, která auta nesmyslně zdražuje!
Až je prostě zase možné nabízet běžným lidem normální, relativně levná a technicky relativně jednoduchá auta, která si koupí jako náhradu za své 20 a více let přestrárlé paštiky s vysokými emisemi a mizernou bezpečností. Automobilky to v této mimořádně těžké době výrazně posílí, zásadně se zlepší ovzduší ve městech a klesne počet mrtvých a těžce zraněných. A zákazníci (tj. i voliči) budou také spokojeni. Jak logické a snadno řešitelné, stačí jen dobrá vůle vedení EU!!! 😄
ryccardo
Hosi vy si tady notujete. On by vam to nejvetsi ekonom Hamuna vysvetlil 😁 😁 😁

Vy vubec nedbate zaveru akademii ved. Spalovaky jsou fuj pze produkuji CO2 a kvuli tomu ze jezdime autama tajou ledovce 😁 A pamatujte. Podporovat EV neni dotace a je to spravny. Dotace je o necely 2 koruny nizsi spotrebni dan na naftu nez na benzin. To je treba mit na pameti 😁
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄
Soudruh Don Vito říkal, že CO2 už je neberou, ted prej maj radši Nox.

Pořád čekám kdy soudruzi vyrazí řešit Aralské jezero kvůli kterému tají Himaláje a pořád nic. A tak milí jsou ti pěstitelé bavlny v tom Uzbekistánu 😄 Gretka tam taky ještě nebyla. Takovej krásnej výlet to je 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Na stole jako Babiš. Tomu je tam dává Monika on je tam dává jí ne. A pole taky nejsou třeba, mouka roste v hypermarketu ne.

Moderní ekobolševik v praxi, pardon chtěl sem říct progresivní liberál 😄 😄
Arese
No, ono by úplně stačilo, kdyby automobilky kvůli ekoteroristům (a také svým akcionářům) nemuseli škudlit každé euro na konstrukci a výrobě. Pokud by ta auta byla opravdu kvalitní a technicky jednodušíí (méně poruchové elektroniky), se s dnešní úrovní protikorozní ochrany by opravdu mohla jednomu slušnému uživateli vydržet třeba 20-25 let a až potom být recyklována. A to by životnímu prostředí opravdu velmi prospělo, stejně jako spotřebě surovin. 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No ty jsi ten správný pokrokový unijní politik. A kde se ty peníze asi berou. Ti poradím, seberou je těm co pracují.
Krtek_no1
Nubira mi vydržela 14 let a pak ještě 2 roky jezdila u kolegy. Ale podlehl jsem a pořídil Vitaru. Věřim že ta klidně 15-20 let odjezdí taky. Globálně to chce ale změnit naše konzumní návyky. Klidně bych bral i nějakou celorepasní sadu za cenu 1/4 auta po 10 letech a pak hurá dalších 10-20 let provozu.
Rozhodně se nechci nechat tlačit čimkoliv (pseudovýbavou, emisema, pseudobezpečností) na výměnu auta po míň než 15-20 letech.
Avatar - rosi007
rosi007
Já se obávám, že už tam dospěla. Viz různé zvýhodnění a dotace na elektromobily. Ale nikdy není tak špatně, aby nemohlo být ještě hůř. Fakt se bojím, co ty hlavy pomazané zase vytasí z rukávu aby "zachránili" evropskou ekonomiku, automobilový průmysl a zároveň celou planetu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Byznys s produkty, které 5% myšlenkově vyšinutého obyvatelstva vnutí těm ostatním... Gréta opětovně dokazuje, jak snadné je zneužít demokracii.
Avatar - Anonym
Anonym
Hele a co neutronovka? Jedna na Afriku druhá nad USA, dvě nad Čínu, jedna nad Rusko. Neee, a sníží se CO2, sníží se spotřeba a zbydou zdroje pro další generace, Elektro děda by měl radost.

Půjde to i bez Tesly a regulací, co ty na to 😄 😄
PowerHouse
Infotainment, co vyžadují čtenáři auto.cz, prodražuje auta více než emise.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Při zavedení "prvního" šrotovného se prodávala ta nejlevnější benzínová auta a to masově. S prodejem drahých aut (tehdy to byly diesely) to nic neudělalo a proto jsem ZCELA KLIDNÝ.
Existuje skupina lidí která nedá dopustit na EV, druhá která vzývá HEV a PHEV. Obě tyto skupiny dělají dohromady asi 11% potenciálních zákazníků.
Tato skupina ušetří, ale žádné další zákazníky šrotovné na EV, HEV a PHEV nenaláká.
Euro-Eko-Elektro-fašisté se budou vztekat, ale lidi opět použijí šrotovné (pokud bude) na nákup malých a levných benzínových aut.
Takové pitomé starosti mají pouze Eurobyrokrati progresivističtí liberálně-eko-elektrofašisté. Ostatní lidé řeší jak přežít. Firmy kupující auta do flotil taky řeší jak přežít.
Jen Eurobyrokrati a tzv. vyspělé západní státy řeší tyto eko-elektro-pitomosti, když už nemůžou dovážet statisíce neuprchlíků.
Krtek_no1
Obecně si myslim že dnešní nadvýroba aut je zvrhlost. Jak je poslední dobou vidět, lidi je až zneužívaj. Prostě bych nařídil nějaký kvóty na výrobu. Řekněme 20-50 mega aut ročně celosvětově by mohlo stačit. Nebude tolik aut, lidi budou svoje šetřit a míň jezdit a vliv na ovzduší bude mnohem větší než kdyby se všechny spalováky najednou vyměnily za elektriku.
Dokud se celý lidstvo neuskromní (nebo nezreguluje maximálně na polovinu) tak líp bohužel nebude.
Orm
No a k těm miliardám EUR se dostali transférem od svých dcer v zahraničí a řízením fiskální politiky EU ve svůj prospěch.
cudzinec11
to by normálneho cloveka napadlo ako prve - v USA urobili nieco podobne, ale...
- politici EU nie su normalni...
- VW investoval miliardy do elektroplatformy, nemecke automobilky bud nic nepresadia, alebo presadia dobre len pre seba - dotaciu na vlastne drahe akoze "ekoauta", ci uz elektromobily, alebo pluginy. Samozrejme u nas to nema ziaden vyznam, ziadane su cenovo dostupne auta.
jhamil
To jsou slova plácnuté do větru, co by se někomu líbilo. Pokud jim to schválí, je otázkou v jaké to bude podobě. U nás na to nedojde, netřeba se rozčilovat.
jam2015
Babiš je paródia na kapitalizmus!
jam2015
Babiš je učebnicový príklad, kam sa môže dopracovať bezcharakterný jedinec!
Arese
Tak hlavně buď rád, že jsi stihl ještě koupit bez ***ského rádobyhybridního systému! 😄
jam2015
Nejak tak. Automobiliek je ako žita a keď im nejde karta, tak štát pomáhaj!
To, že pchajú miliardy do výkonných, drahých, exkluzívnych a komplikovaných modelov, tak to ich netrápi?!
jam2015
tak na malé autá s nízkym výkonom.
A ešte štát ušetrí na ,,vývoze" peňazí za drahé a výkonné vozidlá 😄