Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový VW Golf dostal kompletní ceník, odhaluje základ i vrchol nabídky

43 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
je vidět, že se v koncernu šetřilo, aby byly prachy na dotace I.D. Koncern se dal na dráhu vyhovím podvodnému zákonu CO2gate a bude to větší rána než dieselgate.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Oni si zjevně myslí že si mohou dovolit všechno.
A těch politiků, kteří řvou že se musí pokračovat v "zeleném údělu" ačkoli ještě nevyplatili podporu krachujícím firmám, zaměstnancům a živnostníkům.

No Hitlerova cesta k moci a k úpadku a prohrané válce taky trvala něco přes 10 let.
A stejně ho neodstranili sami Němci, jeho "hnědý úděl" drtili až do posledního momentu, kdy to ještě šlo.
Takže očekávejme stejný přístup, Němci se nemění, i když Angela dělá maximum proto aby se z Němců stali "noví Evropané" (něco jako Brazilci - samba,, karneval, šílená zločinnost, totálně zkorumpovaná politika)… a budou to drtit, drti, drtit a prohlašovat "my to zvládneme", my to zvládneme, my to zvládneme.
KIaudius
A druhý pacient... Chlapci, fakt si o sebe myslíte, že ste zdraví? Keby tu bola debata o holiacich strojčekoch, aj tak to prekrútiš naopak a budeš bláboliť o ekofašistoch a podobne... Nebolí ťa z toho ešte hlava? Ty si býval diskutér na úrovni, ale toto čo trepeš sa vymyká zdravému rozumu.
Avatar - iudex
iudex
Presne, keď niekto v debate o autách začne vyťahovať Hitlera, tak končí diskusia. :no:
KIaudius
Kokos ty si už celkom mimo. Tú jedovatú slinu na elektrinu si proste neodpustíš, ak sa o tom zrovna nepíše, tak si promptne zámienku vymyslíš. Daj si na čelo mokrý uterák a bež k lekárovi. Najlepšie so zbaleným báglom, určite si ťa tam nechajú. Toto už nie je bežná porucha, toto je fóbia.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Takže ty považuješ za správné, že se elektrickým autům počítají emise 2x za nulu. Ve skutečnosti to dělá 1x 125 g CO2 na km, ale pro tebe je to asi ekologie a pro mě podvod ze zákona.
KIaudius
Považujem za choré, že to bez rozmyslu a slepo vyťahuješ pri každej príležitosti. Pod článkom o cenách nového Golfa je to absolútne bezpredmetné.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a ty to vidíš jak? je správné počítat 2x nulu, když tomu tak není?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Pod článkem o cenách Golfu je to naopak docela předmětné, protože si koncern naplánoval zdražování za účelem dotování EV a vyhnutí se pokutám.
webpaja
Zkus si něco o EV přečíst třeba od Mazdy, když představila model MX-30. 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Navrhuji mít vše na světě na elektriku, pak budeme mít papírové emise CO2 nula. Hotovo, zachráněný svět.
Xylo
Nebo obráceně - vše poháněné spalovacím motorem. Mobil na spalovák, laptop na spalovák, žehlička, pračka .....
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
A teď nemyslím sportovní varianty, ale jen ty běžné.
I Focus, byť jen s tříválcem, nabídne přes 130 kW v zážehové motorizaci.
Korejci taktéž - 118 kW z 1.5TGDi, nebo Proceed 1.6TGDi 150 kW...
Avatar - iudex
iudex
Presne, výkonovo je to (mimo GTI a R) slabota, ale tak tomu bolo aj doteraz. Problém je, že tých 150 koní je samo osebe slušný výkon a v kompakte to bolo dakedy super, ale ten emisne prispatý 1,5TSI (a nielen on, platí to všeobecne) robia aj z toho nominálne silného motora len taký dostačujúci pohon.
maca02
Já to říkám dlouhodobě: VW u Golfa chybí taková nějaká střední třída. Máme tu 110 kW 1.5 TSI a pak až GTI, který má 180 kW. Chybí tu nějakých 130 kW nebo tak něco. Nebo co těch 140 kW 2.0 TSI co jsou v ostatních autech značky?
Avatar - iudex
iudex
Neviem z akého dôvodu, ale VW pre Golf dlhodobo nedáva takúto výkonovú kategóriu. V minulosti končil na 1.4TSI 110 kW, hoci v tej dobe koncern používal 1,8TSI 132 kW v Octavii aj Leone. A teraz rovnako, majú 2,0TSI 140 kW, ktorý je/bude v novom Leone aj Octavii, ale v Golfe nie. Mnohí vrátane mňa by pritom prijali také trošku výkonnejšie rodinné kombi, tam je to ale buď priemerný 1,5TSI, alebo až rovno Golf R s dvojnásobným výkonom a cenou.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Popravdě po včerejším přečtení cen nové i30, která začíná na 320000 s 1,5 atmo 81KW. A za 440000 už je v třetí výbavě s motorem 1,5 TGDI a 118KW a v nejvyšší výbavě, která jde právě jen k tomuto motoru za 520000 mi ceny Golfu moc dobré nepřijdou, hlavně ne ty základní. Ano výbava bude u Golfu rozsáhlejší viz například full LED od základu, ale na druhou stranu, pokud by někdo chtěl opravdu základ s tím, že by očekával nižší cenu, tak moc na výběr nemá.
Nikdy jsem nebyl na straně korejců, spise naopak jsem byl vůči nim vždy kritický, ale v tomto ohledu mi aktuálně i30 s takto nastaveným ceníkem dává větší smysl. Nehledě na to, že i 1,5 TGDI může být ve všech výbavách s manuální převodovkou a to je hodně velké lákadlo. Konečně někdo udělal silnější motor, v tomto případě dokonce nejsilnější motor pro dané auto (nepočítali N verzi) , kde je možnost si vybrat převodovku.
Nemám obavy, ze se bude Golf dobře prodávat, hlavně globálně a že si vyberu i náročnější zákazníci, ale u nás bych typ, že to nebude mít s agresivní cenovou politikou Hyundai tak jednoduché.
King of rain
Byl bych zcela v klidu, ceny půjdou brutálně dolů.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
České ceny u i30 jsou krásné. Ale když se podíváš třeba na německé, už to taková hitparáda není. Aktuální i30 za osmnáct a golf za dvacet tisíc euro, s rozdílem ve výbavě, který posouvá Hyundai někam do sfér absolutního nezájmu. Trochu konkurenceschopná výbava je ve skutečnosti dražší než základní Golf, a to jsme se stále nedostali třeba k LED světlům. Pak je cena výrazně vyšší.
Možná, že v ČR prodají pár set kusů navíc, ale v zemích, kde se dělají skutečné objemy, fakt nemají šanci.
Avatar - kari.laz
kari.laz
vždyť také píšu o našem trhu
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Píšeš obecně o cenách a zmínka "u nás" je tam na konci. Takže má připomínka je velmi relevantní.
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Ale je rozdíl, zda z ceníkové ceny dostanu slevu 5% (VW group),
nebo 10 a více %... (ostatní)
Hodně jsem to zjednodušil, ale více méně to tak je. Třeba mistr slev - Opel...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
VW na nově představené modely slevy obvykle dává 0% :-!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Co jsem slyšel, na G8 hezkou slevu dostaneš.
King of rain
A ty víš, na jaké slevy se tam lze dostat ? Ceník nic neřekne, jen napoví....a holt v DE chtějí větší zisk a dle toho prodávají.
Avatar - Anonym
Anonym
Otázkou je, zda si Hyundai a VW vůbec konkurují. VW má až na pár vyjímek dlouhodobě o dost vyšší cenovou hladinu než Hyundai.
Avatar - iudex
iudex
Prečo by si nekonkurovali? i30 nie je Dacia a Golf nie je Mercedes. Obe mainstreamové autá veľmi podobného charakteru, ja som napr. zvažoval obe. A aktuálne mi príde napr. i30 s novou 1,5TGDi ako veľmi zaujímavé auto, technicky i dizajnom.
Avatar - Anonym
Anonym
Těžko říct, ale třeba pro mě už je Golf hodně drahý.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Zimní paket s vyhřívanými sedadly, volanty a tryskami ostřikovačů.

Opravdu s tryskami a ostřikovači? První zprávy byly že ostřikovače už v G8 nejsou...

EDIT. jo oni myslí ostřikovače čelního skla... 😒] no tak to je fakt výbava co stojí za zmínku!!!
Avatar - Anonym
Anonym
Proč ne? Je to funkční výbava. Já v autě vyhřívané trysky ostřikovačů nemám a uvítal bych je.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
8 barev ambientního osvětlení, ale plasty v zadních dveřích tvrdé, roletka držáků nápojů nelze...

Ne, tento trend je opravdu úděsný.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Hlavně klimatizovaná schránka spolujezdce... ve skoro 20letém francouzském šrotu jsem to používal, F1 i F2 to měla, Rapid to má...Úlet.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jsem docela zvědavý, kolik z těch úletů napraví při FL.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
G8 na 16p kolech vypadá otřesně. Cena těžce mimo.

Rovnice je jednoduchá - buď půjdou dolů prodeje, nebo cena :-!


Mégane má v základu skvělý 4-válcový!!! 1,33 TCe a přijde na 370 tis. ... Golf má v základu automatickou klimu... Ok, i když zohledním předraženost, tak základ vidím reálně někde na 420 tis. Kč max. :-! (a i v téhle ceně nevidím jediný důvod, proč nedát přednost Méganu).
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No, jestli ti stačí jen motor, pak je Mégane skvělou volbou. Ale k tomu, abys dostal nějakou výbavu, se i u Méganu dopracuješ až k cenám dost přes čtyřista tisíc, navíc teď zrušili bonus za výkup auta. Ta výhoda zase taková není. Pořád je to volba "chudých".
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Slušně vybavený Limited Plus je za 420 s 1,33 TCe... Takže znovu - Golf v základu s mrzákem 1,0 TSI reálně 420 :-! :-!

Za současný ceníkový základ Golfu můžu mít rovnou nejvyšší GT-line se skvělým TCe 140 GPF. Ano, Golf je novinka, ale reálně přináší opravdu hodně šetření a ústupků, takže pokrok napáchal spíše více škody než užitku.
ericn
Tak tady asi není co řešit. Golf je cenově dost mimo mísu, idkyž je to novinka. A spíš než k Renaultu zamíří český zákazník k Hyundai pro i30 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, můžeš mít GT Line, a ještě bys musel doplatit za spoustu věcí, které má Golf v základu. Je smutné, když vrcholná verze Méganu se nevyrovná ani základu u konkurence. A to říkám jako velký fanoušek francouzských aut.
tesnav
Tak možná se dívám blbě, ale Limited Plus je za 447, a k tomu jde o cenu z jiz akčního ceníku. Takže srovnávat to s výchozím cenikem Golfu je trochu mimo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
115 k je za 422.
Avatar - Anonym
Anonym
Základní Golf má 15" kola 😄 16" kola jsou až ve střední výbavě Life.
Jinak souhlas, že cena je dost vysoko.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ano, jenže fakt hrozně vypadá i na 16p kolech. O těch 15p které dávají beztak jen na východ se ani bavit nelze. To musí vypadat fakt úděsně.
PowerHouse
Podle rozhovoru manželky se sousedkou, jedině Golf, možná tak Oktávka. Dle nich je to Němec, záruka kvality. Takže soused i já jsme koupili Golfa a jedině tomuto ceníku věnujeme pozornost.