Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový VW Golf dostal kompletní ceník, odhaluje základ i vrchol nabídky

Automobilka Volkswagen odhalila kompletní ceník osmé generace Volkswagenu Golf, který přináší základní i vrcholnou výbavu, přidává motorizace a lehce upravuje ceny.
Zpět na článek
16. 4. 2020 09:42
16. 4. 2020 11:06
16. 4. 2020 22:03
17. 4. 2020 09:14
16. 4. 2020 10:07
16. 4. 2020 10:38
16. 4. 2020 10:40
16. 4. 2020 10:50
16. 4. 2020 13:07
16. 4. 2020 10:53
16. 4. 2020 11:38
16. 4. 2020 19:10
16. 4. 2020 11:23
16. 4. 2020 16:41
16. 4. 2020 17:12
16. 4. 2020 18:46
16. 4. 2020 11:39
16. 4. 2020 16:32
16. 4. 2020 11:41
16. 4. 2020 19:34
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2020 08:39
Stejně na mě působí nějak lowcostově,
je vidět, že se v koncernu šetřilo, aby byly prachy na dotace I.D. Koncern se dal na dráhu vyhovím podvodnému zákonu CO2gate a bude to větší rána než dieselgate.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - WinDiesel
16. 4. 2020 08:58
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Oni si zjevně myslí že si mohou dovolit všechno.
A těch politiků, kteří řvou že se musí pokračovat v "zeleném údělu" ačkoli ještě nevyplatili podporu krachujícím firmám, zaměstnancům a živnostníkům.

No Hitlerova cesta k moci a k úpadku a prohrané válce taky trvala něco přes 10 let.
A stejně ho neodstranili sami Němci, jeho "hnědý úděl" drtili až do posledního momentu, kdy to ještě šlo.
Takže očekávejme stejný přístup, Němci se nemění, i když Angela dělá maximum proto aby se z Němců stali "noví Evropané" (něco jako Brazilci - samba,, karneval, šílená zločinnost, totálně zkorumpovaná politika)… a budou to drtit, drti, drtit a prohlašovat "my to zvládneme", my to zvládneme, my to zvládneme.
16. 4. 2020 09:23
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
A druhý pacient... Chlapci, fakt si o sebe myslíte, že ste zdraví? Keby tu bola debata o holiacich strojčekoch, aj tak to prekrútiš naopak a budeš bláboliť o ekofašistoch a podobne... Nebolí ťa z toho ešte hlava? Ty si býval diskutér na úrovni, ale toto čo trepeš sa vymyká zdravému rozumu.
Avatar - iudex
16. 4. 2020 11:07
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Presne, keď niekto v debate o autách začne vyťahovať Hitlera, tak končí diskusia. :no:
16. 4. 2020 09:19
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Kokos ty si už celkom mimo. Tú jedovatú slinu na elektrinu si proste neodpustíš, ak sa o tom zrovna nepíše, tak si promptne zámienku vymyslíš. Daj si na čelo mokrý uterák a bež k lekárovi. Najlepšie so zbaleným báglom, určite si ťa tam nechajú. Toto už nie je bežná porucha, toto je fóbia.
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2020 09:46
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Takže ty považuješ za správné, že se elektrickým autům počítají emise 2x za nulu. Ve skutečnosti to dělá 1x 125 g CO2 na km, ale pro tebe je to asi ekologie a pro mě podvod ze zákona.
16. 4. 2020 10:48
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Považujem za choré, že to bez rozmyslu a slepo vyťahuješ pri každej príležitosti. Pod článkom o cenách nového Golfa je to absolútne bezpredmetné.
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2020 11:06
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
a ty to vidíš jak? je správné počítat 2x nulu, když tomu tak není?
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2020 19:07
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Pod článkem o cenách Golfu je to naopak docela předmětné, protože si koncern naplánoval zdražování za účelem dotování EV a vyhnutí se pokutám.
16. 4. 2020 09:48
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Zkus si něco o EV přečíst třeba od Mazdy, když představila model MX-30. ;-)
Avatar - KANKUNEN
16. 4. 2020 10:00
Re: Stejně na mě působí nějak lowcostově,
Navrhuji mít vše na světě na elektriku, pak budeme mít papírové emise CO2 nula. Hotovo, zachráněný svět.
16. 4. 2020 15:15
Elektrika nebo petrolej
Nebo obráceně - vše poháněné spalovacím motorem. Mobil na spalovák, laptop na spalovák, žehlička, pračka .....
Avatar - Dzakobo
16. 4. 2020 09:42
To je bída
A teď nemyslím sportovní varianty, ale jen ty běžné.
I Focus, byť jen s tříválcem, nabídne přes 130 kW v zážehové motorizaci.
Korejci taktéž - 118 kW z 1.5TGDi, nebo Proceed 1.6TGDi 150 kW...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - iudex
16. 4. 2020 11:06
Re: To je bída
Presne, výkonovo je to (mimo GTI a R) slabota, ale tak tomu bolo aj doteraz. Problém je, že tých 150 koní je samo osebe slušný výkon a v kompakte to bolo dakedy super, ale ten emisne prispatý 1,5TSI (a nielen on, platí to všeobecne) robia aj z toho nominálne silného motora len taký dostačujúci pohon.
16. 4. 2020 22:03
Re: To je bída
Já to říkám dlouhodobě: VW u Golfa chybí taková nějaká střední třída. Máme tu 110 kW 1.5 TSI a pak až GTI, který má 180 kW. Chybí tu nějakých 130 kW nebo tak něco. Nebo co těch 140 kW 2.0 TSI co jsou v ostatních autech značky?
Avatar - iudex
17. 4. 2020 09:14
Re: To je bída
Neviem z akého dôvodu, ale VW pre Golf dlhodobo nedáva takúto výkonovú kategóriu. V minulosti končil na 1.4TSI 110 kW, hoci v tej dobe koncern používal 1,8TSI 132 kW v Octavii aj Leone. A teraz rovnako, majú 2,0TSI 140 kW, ktorý je/bude v novom Leone aj Octavii, ale v Golfe nie. Mnohí vrátane mňa by pritom prijali také trošku výkonnejšie rodinné kombi, tam je to ale buď priemerný 1,5TSI, alebo až rovno Golf R s dvojnásobným výkonom a cenou.
Avatar - kari.laz
16. 4. 2020 10:07
i30
Popravdě po včerejším přečtení cen nové i30, která začíná na 320000 s 1,5 atmo 81KW. A za 440000 už je v třetí výbavě s motorem 1,5 TGDI a 118KW a v nejvyšší výbavě, která jde právě jen k tomuto motoru za 520000 mi ceny Golfu moc dobré nepřijdou, hlavně ne ty základní. Ano výbava bude u Golfu rozsáhlejší viz například full LED od základu, ale na druhou stranu, pokud by někdo chtěl opravdu základ s tím, že by očekával nižší cenu, tak moc na výběr nemá.
Nikdy jsem nebyl na straně korejců, spise naopak jsem byl vůči nim vždy kritický, ale v tomto ohledu mi aktuálně i30 s takto nastaveným ceníkem dává větší smysl. Nehledě na to, že i 1,5 TGDI může být ve všech výbavách s manuální převodovkou a to je hodně velké lákadlo. Konečně někdo udělal silnější motor, v tomto případě dokonce nejsilnější motor pro dané auto (nepočítali N verzi) , kde je možnost si vybrat převodovku.
Nemám obavy, ze se bude Golf dobře prodávat, hlavně globálně a že si vyberu i náročnější zákazníci, ale u nás bych typ, že to nebude mít s agresivní cenovou politikou Hyundai tak jednoduché.
Rozbalit vlákno
11
16. 4. 2020 10:38
Re: i30
Byl bych zcela v klidu, ceny půjdou brutálně dolů.
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2020 10:40
Re: i30
České ceny u i30 jsou krásné. Ale když se podíváš třeba na německé, už to taková hitparáda není. Aktuální i30 za osmnáct a golf za dvacet tisíc euro, s rozdílem ve výbavě, který posouvá Hyundai někam do sfér absolutního nezájmu. Trochu konkurenceschopná výbava je ve skutečnosti dražší než základní Golf, a to jsme se stále nedostali třeba k LED světlům. Pak je cena výrazně vyšší.
Možná, že v ČR prodají pár set kusů navíc, ale v zemích, kde se dělají skutečné objemy, fakt nemají šanci.
Avatar - kari.laz
16. 4. 2020 10:50
Re: i30
vždyť také píšu o našem trhu
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2020 13:07
Re: i30
Píšeš obecně o cenách a zmínka "u nás" je tam na konci. Takže má připomínka je velmi relevantní.
Avatar - Dzakobo
16. 4. 2020 10:53
Re: i30
Ale je rozdíl, zda z ceníkové ceny dostanu slevu 5% (VW group),
nebo 10 a více %... (ostatní)
Hodně jsem to zjednodušil, ale více méně to tak je. Třeba mistr slev - Opel...
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 11:38
Re: i30
VW na nově představené modely slevy obvykle dává 0% :-!
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2020 19:10
Re: i30
Co jsem slyšel, na G8 hezkou slevu dostaneš.
16. 4. 2020 11:23
Re: i30
A ty víš, na jaké slevy se tam lze dostat ? Ceník nic neřekne, jen napoví....a holt v DE chtějí větší zisk a dle toho prodávají.
16. 4. 2020 16:41
Re: i30
Otázkou je, zda si Hyundai a VW vůbec konkurují. VW má až na pár vyjímek dlouhodobě o dost vyšší cenovou hladinu než Hyundai.
Avatar - iudex
16. 4. 2020 17:12
Re: i30
Prečo by si nekonkurovali? i30 nie je Dacia a Golf nie je Mercedes. Obe mainstreamové autá veľmi podobného charakteru, ja som napr. zvažoval obe. A aktuálne mi príde napr. i30 s novou 1,5TGDi ako veľmi zaujímavé auto, technicky i dizajnom.
16. 4. 2020 18:46
Re: i30
Těžko říct, ale třeba pro mě už je Golf hodně drahý.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 11:39
Opravdu?
Zimní paket s vyhřívanými sedadly, volanty a tryskami ostřikovačů.

Opravdu s tryskami a ostřikovači? První zprávy byly že ostřikovače už v G8 nejsou...

EDIT. jo oni myslí ostřikovače čelního skla... :-[] no tak to je fakt výbava co stojí za zmínku!!!
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2020 16:32
Re: Opravdu?
Proč ne? Je to funkční výbava. Já v autě vyhřívané trysky ostřikovačů nemám a uvítal bych je.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 11:41
Priority
8 barev ambientního osvětlení, ale plasty v zadních dveřích tvrdé, roletka držáků nápojů nelze...

Ne, tento trend je opravdu úděsný.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2020 19:15
Re: Priority
Hlavně klimatizovaná schránka spolujezdce... ve skoro 20letém francouzském šrotu jsem to používal, F1 i F2 to měla, Rapid to má...Úlet.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 19:34
Re: Priority
Jsem docela zvědavý, kolik z těch úletů napraví při FL.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 11:48
Základní Golf, základní chyba
G8 na 16p kolech vypadá otřesně. Cena těžce mimo.

Rovnice je jednoduchá - buď půjdou dolů prodeje, nebo cena :-!


Mégane má v základu skvělý 4-válcový!!! 1,33 TCe a přijde na 370 tis. ... Golf má v základu automatickou klimu... Ok, i když zohledním předraženost, tak základ vidím reálně někde na 420 tis. Kč max. :-! (a i v téhle ceně nevidím jediný důvod, proč nedát přednost Méganu).
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2020 13:10
Re: Základní Golf, základní chyba
No, jestli ti stačí jen motor, pak je Mégane skvělou volbou. Ale k tomu, abys dostal nějakou výbavu, se i u Méganu dopracuješ až k cenám dost přes čtyřista tisíc, navíc teď zrušili bonus za výkup auta. Ta výhoda zase taková není. Pořád je to volba "chudých".
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 13:16
Re: Základní Golf, základní chyba
Slušně vybavený Limited Plus je za 420 s 1,33 TCe... Takže znovu - Golf v základu s mrzákem 1,0 TSI reálně 420 :-! :-!

Za současný ceníkový základ Golfu můžu mít rovnou nejvyšší GT-line se skvělým TCe 140 GPF. Ano, Golf je novinka, ale reálně přináší opravdu hodně šetření a ústupků, takže pokrok napáchal spíše více škody než užitku.
16. 4. 2020 13:58
Re: Základní Golf, základní chyba
Tak tady asi není co řešit. Golf je cenově dost mimo mísu, idkyž je to novinka. A spíš než k Renaultu zamíří český zákazník k Hyundai pro i30 ;-)
Avatar - Blue Sun
16. 4. 2020 18:05
Re: Základní Golf, základní chyba
Jo, můžeš mít GT Line, a ještě bys musel doplatit za spoustu věcí, které má Golf v základu. Je smutné, když vrcholná verze Méganu se nevyrovná ani základu u konkurence. A to říkám jako velký fanoušek francouzských aut.
16. 4. 2020 20:48
Re: Základní Golf, základní chyba
Tak možná se dívám blbě, ale Limited Plus je za 447, a k tomu jde o cenu z jiz akčního ceníku. Takže srovnávat to s výchozím cenikem Golfu je trochu mimo.
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2020 22:21
Re: Základní Golf, základní chyba
115 k je za 422.
16. 4. 2020 16:35
Re: Základní Golf, základní chyba
Základní Golf má 15" kola :-) 16" kola jsou až ve střední výbavě Life.
Jinak souhlas, že cena je dost vysoko.
Avatar - rohYpnol
16. 4. 2020 18:05
Re: Základní Golf, základní chyba
Ano, jenže fakt hrozně vypadá i na 16p kolech. O těch 15p které dávají beztak jen na východ se ani bavit nelze. To musí vypadat fakt úděsně.
16. 4. 2020 15:25
Dle znalců, jedině Golf
Podle rozhovoru manželky se sousedkou, jedině Golf, možná tak Oktávka. Dle nich je to Němec, záruka kvality. Takže soused i já jsme koupili Golfa a jedině tomuto ceníku věnujeme pozornost.
Rozbalit vlákno
0