Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Hyundai Kona Electric Eco Future vs. JAC iEV7S – Korea vs. Čína

Píše se rok 2020 a my si musíme zvykat na nové trendy. Třeba na to, že ve srovnávacím testu Světa motorů se setkává ryze čínský elektromobil JAC iEV7S s korejským Hyundaiem Kona, jehož výroba se nově rozběhla i v českých Nošovicích.
Zpět na článek
17. 4. 2020 08:54
17. 4. 2020 08:57
17. 4. 2020 09:06
17. 4. 2020 09:58
17. 4. 2020 10:57
17. 4. 2020 12:10
18. 4. 2020 08:48
17. 4. 2020 09:01
17. 4. 2020 10:35
17. 4. 2020 11:12
17. 4. 2020 11:39
17. 4. 2020 20:30
17. 4. 2020 11:28
17. 4. 2020 20:50
17. 4. 2020 21:50
18. 4. 2020 13:57
18. 4. 2020 14:38
17. 4. 2020 20:52
17. 4. 2020 11:15
17. 4. 2020 12:52
17. 4. 2020 13:07
17. 4. 2020 13:14
17. 4. 2020 13:24
17. 4. 2020 14:08
17. 4. 2020 13:51
17. 4. 2020 13:50
17. 4. 2020 13:50
Avatar - lamal
17. 4. 2020 08:54
ešte chýba
crash test ...akoze verim, ze automobilka co vyraba tolko aut ma dobre technologie, ale pri rozdiele 90tis by som isto siel do Kony resp Hyundaia... bezpecnost, antikor, dovera.

Cenovy rozdiel je moc maly, ked bude JACko o 250-300tis lacnejsi od Kony, ma zmysel to risknut.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CICERO
17. 4. 2020 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 4. 2020 10:12
Re: ešte chýba
Pokud bych si měl vybrat mezi těmito, tak ano.
Jinak mi Kona EV Eco nedává smysl. Až Power verze. Horší jsou jízdní vlastnosti, tam kde IONIQ se chová standartně, Koně EV (Jel jsem jen power verzi), tu váhu, rozvor a výšku nikdo fyziku neokecá. Prostě se v ní necítím tak dobře, jako v IONIQ.
17. 4. 2020 22:11
Re: ešte chýba
Nešibe ti? Ak budeš mŕtvy po búračke, po ktorej by si v inom aute prežil, aký zmysel má risk za cenu peňazí?
17. 4. 2020 08:57
Tak u tohoto testu...
...si pouze prolétnu finální hodnocení. Protože výběr testovaných vozů je pro mě naprosto nezajímavý, navíc je pro mě něco takového naprosto nekoupitelné. ;-)
Rozbalit vlákno
4
17. 4. 2020 09:17
Re: Tak u tohoto testu...
Mam to podobne, malokedy docitam, dopozeram test elektroauta, narychlo prebehnem alebo uplne ignorujem. Aj u beznych testov sa coraz vatsi doraz dava na infotaiment, rozlisenie cuvacej kamery, ako funguju asistenti, na zaver nejaka vseobecna veta o jazdnych vlastnostiach a koniec.
Avatar - wakantanka
17. 4. 2020 10:55
Re: Tak u tohoto testu...
Tak ono v zásade čo riešiť u mestského poskakovadla? Dojaz, polomer otáčania a tlmenie nerovností. Nič viac dôležité ma u takého auta nenapadá.
17. 4. 2020 22:14
Re: Tak u tohoto testu...
Výhľad z auta, výška nakladacej hrany kufra, rozmery, nastupovanie, komfort ovládania, reakcie na pohyb volantu...ani do mesta by som nechcel jazdiť s nejakým šrotom. Ty áno?
Avatar - wakantanka
20. 4. 2020 08:38
Re: Tak u tohoto testu...
Každý máme iné nároky a každý im pripisujeme inú váhu. Veci ktoré si uviedol sú ale často veľmi individuálne podľa toho akú má kto postavu, takže v zásade ak máš o daný voz vážny záujem, musíš si ho ísť vyskúšať či to bude sedieť konkrétne tebe či tvojej partnerke. Navyše u Kony sú tieto veci viacmenej známe, tam sa karoséria v podstate nezmenila.
17. 4. 2020 08:57
ceny
Panečku to jsou krásný cenovky to se bude prodávat jak housky na krámě. To je jasná budoucnost. Smradlavý benzíňáky za poloviční cenu už nikdo chtít nebude. :D :D
Rozbalit vlákno
5
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2020 09:06
Re: ceny
A to ještě musí EV prodávat s plnou polní, jinak by to byl úplný nesmysl. U spalováku se dělá výbavou zisk. poměr hodnota x cena je i 1:10.
17. 4. 2020 09:58
Re: ceny
Při stále rostoucí poptávce :-O po vozidlech s nulovými emisemi společnost Hyundai Motor ztrojnásobí dostupnost svého vozu Kona Electric pro zákazníky v Evropě.

https://fdrive.cz/…na-electric-4901
17. 4. 2020 10:57
Re: ceny
Když jiná možnost není, tak se prodává i EV. To je asi i tvůj sen.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 12:10
Re: ceny
Jojo, stále rostoucí poptávka, to psali jinde taky. že proptávka stále roste a místo 1328 ks prodali 1467 :-)
Problém byl, že konkurence prodávala 350 000 i když poptávka klesala. S těmi elektrombily to bude nějak podobně, že jo.
A bez dotací a zákazů by se toho prodalo 40%, z nich by 35% koupili elektrofanatici :-) :-) :-)
18. 4. 2020 08:48
Re: ceny
Muze nabidnout kapacitu az 80000 aut rocne. Minuly rok prodal Hyundai po svete neco pres 40000 EV Kona. Takze jestli jich 2020 prodaji jednou tolik no jsem zvedav.

Pekny je vyraz - rostouci poptavka. Ono z nuly se dobre roste. ;-) Porad jsou to ale zanedbatelny cisla v ramci objemu spalovacich aut co se prodaji.
17. 4. 2020 08:59
Elektřina vs klasika
Ještě byste mohli udělat srovnání se spalovací variantou, aby ta absurdita EV ještě více vynikla ;-)
Rozbalit vlákno
0
17. 4. 2020 09:01
RZka
Někdo na té Koně dal obráceně RZ. Ta s vyznačenou platností TK patří přeci dozadu. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2020 09:01
Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
Je to levnější a dnešní mládež už vidí auto úplně jinak než my, je to pro ně jen přemisťovadlo. Silně pochybuju nad ekologií výroby v Číně a na druhou stranu v Evropě klademe výrobě takové překážky, že nebudeme schopni konkurovat a Čína si nás koupí komplet. Ale vlastně dobře nám tak, dospěli jsme do doby, že dle zpráv nebudeme mít zeleninu, protože ji nebude mít kdo sbírat.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - lamal
17. 4. 2020 09:29
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
Čína sa snad svojim ekonomickym prosperovanim tiez posuva... aj v ekologii. U nas by som oznacil za najproblematickejsie EU emisne normy, tie nezmyselne a zbytocne likviduju auto priemysel na ukor inych odvetvi pripadne aj ineho typu doprav ako osobna.
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2020 11:08
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
Bohužel i polovina lidí si myslí, že ten nesmysl je dobrá věc
Avatar - lamal
17. 4. 2020 12:10
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
Proti hybridom nic nemam a aktualne normy povazujem za max co je potrebne. Uz aj EU5-6 pre benziny povazujem za dostatocnu, pre diesle 6d temp. Dalej by sa zislo sustredit na ine veci.

Nechcel som s tym povedat, ze by to malo postat niekde na EU3, ale 5ka + hybridizacia by aj mestam uplne stacila, staci keby na tom bezalo vsetko a zlikvidovali sa vsetky DPF cut vozidla a podobne ´´vytunene´´ popelnice.
Avatar - WinDiesel
17. 4. 2020 13:28
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
To bys musel zlikvidovat i všechny benzíny s přímovstřikem, ty ani BPF nikdy neměli a všem to bylo jedno.
Teď …. Překvapení !!!!!!!! …. jsou najednou BPF povinné ale všechny benzíny s přímým vstřikem MY 2019 a níž chrlí částice a nikdo to neřeší.
Avatar - lamal
17. 4. 2020 15:31
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
U GDI je produkcia castic zvysena, s tym suhlasim aby tam bol. Keby to postalo na EU5 tak tie motory tu normu splnia aj bez priameho vstreku ako napr t-jet.

So sprisnujucimi sa normami sa zvysuje tlak vstrekovania a aj kompresia pomaly ide hore, to znaci ze pevne castice su mensie (nebezpecnejsie) a tvori s a ich viac.
Tj priamo to znaci, ze GDi dajme tomu pre EU4 nemalo tolko vela a tak nebezpecnych castic ako pre 6d temp. Zvysovanie tej ucinnosti ma pri pouziti GDI ma priamy vplyv na tvorbu castic. Napr toyota u noveho 2.0 hybridu ktory ma GDI nepouziva DPF myslim, tj nesla do tak vysokych tlakov vstrekovania, pretoze ucinnost vylepsuje bateria.
17. 4. 2020 19:20
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
Kdyz EU6, tak zadny temp.

EU6 bez ulev pro diesely.

I bez tech ulev je tam tech klicek pro diesel az, az. Ochrana komponent, vypalovani filtru atd.

Za me nevidim duvod, proc by mely mit diesely mirnejsi normy nez benziny.
Avatar - lamal
19. 4. 2020 22:45
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
S tym suhlasim, dieslom nic nezlahcovat, som zabudol ze uz plati 6d vlastne.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2020 12:08
Re: Smutná premiéra čínského auta v porovnávacím testu
je to tak :yes:
17. 4. 2020 10:09
JAC příjemně překvapí
Měl jsem elektromobil JAC možnost vyzkoušet a skutečně mu nelze nic zásadního vytknout. Velmi pečlivě jsem měřil i spotřebu a při úsporné jízdě jsem dosahl při teplotě 18 stupňů dojezdu ccca 35 km na 10% baterie. (350km dojezd) Což je opravdu na špičce vozidla této velikosti a tvaru karoserie. I na dalnici pri rychlosti 120kmh to dojezd 200km bylo mozne bez potíží dosahnout. Kona na to bude zřejmě podobně. Auto ma mouchy v relativně nepřesném ukazovateli dojezdu, který ukazuje spíše méně nez je pak realita. Vyhodou je i to, ze auto může mit tazne zařízení. KONA také urcite neni horší, ale nizsi cena JACu a vzdusnejsi interier mne říká , ze nahradim svuj letity Peugeot IOn timto modelem.. Znacka vyrabi i drazsi modely.Naprikrad velky elektricky Pickup...to je věc kterou jsem jinde nevidel. Skoda ze v Evropě nabizi jen jeden model.
Rozbalit vlákno
4
17. 4. 2020 13:53
Re: JAC příjemně překvapí
Gratuluji k výběru, ať už jsi jen dovozce nebo reálný uživatel. :-!
Avatar - pradeda777
17. 4. 2020 15:18
Re: JAC příjemně překvapí
Myslím, že je to někdo placený Číňany....ale chová se nešikovně....... ;-)
Avatar - lamal
17. 4. 2020 15:34
Re: JAC příjemně překvapí
Pri tvojej poucke by muselo platit, ze kapacita, ktoru si pouzil do vypoctu bola max 80% z celkovej kapacity akumulatora. Ziaden pohon kvoli zivotnosti baterie a rychlosti nabijania nevyuziva 100% kapacity akumulatora.
20. 4. 2020 17:46
Re: JAC příjemně překvapí
To ovšem jen za předpokladu, že kapacita baterie klesá lineárně v celém rozmezí 100-0% ;-) Což samozřejmě není..
17. 4. 2020 10:35
Neskoro
Je to zvláštne, že vždy sa objavujú komentáre, ako nás v automotive prevalcuje Čína, ale máme rok 2020, už sme na prahu ďalšej krízy a stále sa im to nepodarilo. Nechápte ma zle, že by som sa im nejak vysmieval, chodím po autosalónoch a vždy sa so záujmom pristavím aj pri čínskych autách.

Nech však robia čo robia, tak jediná cesta ako sa v Európe presadiť, je zo zákulisia, že kúpia podiel alebo celú tunajšiu automobilku.

Celkom ma tie pokusy fascinujú, lebo stále mám pocit, že posledná príležitosť preraziť s novou značkou v Európe, bola začiatkom 90. rokov a to tiež viac menej len v kontexte krajín bývalého východného bloku. Hyundai a Kia túto príležitosť využili, využilo ju aj Daewoo, ktoré malo dobre našliapnuté, len sa potom samo pochovalo.

Prísť dnes s takýmto čínskym elektromobilom je opäť len zmeškaný vlak. Pomaly zanedbateľný cenový rozdiel, tuctový dizajn, žiadne meno, otázna servisná sieť. Z môjho pohľadu zbytočná snaha.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - KANKUNEN
17. 4. 2020 11:12
Re: Neskoro
Čína kopíruje vzestup Korei se zpožděním 20 let, takže zhruba za 20 let, takže ještě 20 let a ne jen elektronika, ale i auta budou čínské, budeš rád, že na nich bude aspoň německý znak. Vůbec z toho nemám radost.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2020 11:39
Re: Neskoro
napriklad toto sa mi aj paci od nich akurat uz to nie je elektro https://www.topspeed.sk/…psej-fabie/16742 ... len skoda ze uz ta 1,5tka 110kw nema 4kolku ale ma ju az dvojliter... ale inak docela nasup... aj co sa testov tyka na nete vcelku zaujimavy kusok ... sranda ze znacku haval uz maju aj v australii .... casom sa teda urcite nejake tie cinske kusky presadia aj mimo cinu .... len to nemusia uz byt zrovna vsetko len elektromobily... a ja tiez verim ze spalovaky este zdaleka nekoncia ... lebo elektro za melon skutocne nemoze byt masovou nahradou za spalovak.. takto to nebude fungovat ( nastastie ) :yes:
17. 4. 2020 20:30
Re: Neskoro
Tak ono sa to v podstate už deje, ale skôr opäť tou nepriamou cestou, že napríklad Daimler sa konečne viac-menej zbavil Smartu a vyrábať ho bude v Číne získa Geely. V zásade im to nezazlievam, ale teda v príspevku vyššie som skôr narážal na skutočnosť, že nová značka áut má v Európe už dosť malé šance preraziť, hlavne ak je z Číny. Ak sa raz nejakej ázijskej značke podarí to, čo Tesle, tak klobúk dole. Ale to už myslím nehrozí, lebo opäť sa vrátim na začiatok - už je na to neskoro.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2020 11:28
Re: Neskoro
suhlas.... ten cenovy rozdiel je skutocne maly pritom nikto z nas nepochybuje o tom kto je tu citelne vyspelejsi z tejto dvojice ..... ale ta cena JAC-u len potvrdzuje fakt ze vyrobit dnes lacne a cenovo dostupne a aj pre uzivatela realne vyhodne pouzitelne elektroauto je nadalej mission impossible ... a vzhladom na coraz vyssie ceny vzacnych kovov ani do buducna necakam ze elektroauto padne na uroven spalovaku aj ked sa to niektori odbornici snazia uz teraz ludom natarat ......

este nieco k baterkam https://podkapotou.zoznam.sk/…po-2-az-3-rokoch

PS: je fajn v takomto clanku citat ze spalovaky tu budu este aj dalsie desatrocia ;-) :yes:
17. 4. 2020 20:50
Re: Neskoro
Tú cenu elektromobilov sa podľa mňa ešte podarí stlačiť. To čo sa dialo teraz, bola taká prvá vlna elektrifikácie, ktorá priniesla situácie, že na elektrickú Konu sa niekde čakalo rok alebo že elektrické Citigo vypredalo kvóty na rok dopredu.

Môj názor je, že v tomto novom desaťročí výrazne klesne záujem o autá ako také, teda ak sa bavíme o vyspelej časti sveta. A keďže kríza ďalej spomalí budovanie infraštruktúry pre elektromobily a štáty budú mať iné starosti ako dotovať elektromobily, tak jednoducho ten záujem čoskoro dosiahne nejakú stabilnú úroveň a nebude sa to umelo nafukovať dotáciami.

Pre mňa sú elektromobily atraktívne, dojazd mi už pri bývaní v meste vyhovuje, ale okrem stále vysokej ceny by som to pri bývaní v byte nemal kde nabíjať. Riešením je pre mňa malý hybrid, napríkad nový Yaris.

Ale teda naspäť k tej cene, uvidíme, či budúci rok spraví Dacia revolúciu s lacným elektromobilom. Pokiaľ to bude riešené tak, ako pri Zoe, že kúpiš si len auto a batériu si prenajímaš, viem si napríklad predstaviť aj takú haluz, že ti ponúknu novú elektrickú Daciu, ale s použitou batériou z ojazdeného Zoe, ktorá ešte v pohode poslúži nejakých 5 rokov. :)
Avatar - xxc
17. 4. 2020 21:50
Re: Neskoro
Nemate nabijacku v dosahu? Ja som tiez myslel, ze to nebude kde nabijat, ale zatial som doma ani nenabijal :-) Aj ked je pravda, ze v pandemii je casu viac.
18. 4. 2020 13:57
Re: Neskoro
Najbližšiu mám 700 metrov od bytu a je zadarmo, iba stĺpik bez káblov. Nedávno som mal na dva týždne plug-in hybrid, tak som ju používal prakticky každý druhý deň. Čiže prísť domov, vyložiť veci, vrátiť sa na nabíjačku, nechať tam auto, pešo domov a po pár hodinách pešo po auto nech neblokujem a zaparkovať u seba na ulici. Za predpokladu, že nabíjací stĺpik nebol obsadený, čo našťastie často nebol, keďže viacerí asi nevozia v aute kábel Mennkes Typ2 na oboch koncovkách.

Ako úprimne som sa tešil, že ma to auto prinútilo sa viac hýbať, ale dlhodobo si to neviem predstaviť. Na zastávku MHD to mám 200 m a potom do práce 100 m. Parkovací box v práci mám, ale správca budovy neuvažuje nad wallboxmi, takže tak.
Avatar - xxc
18. 4. 2020 14:38
Re: Neskoro
Ja mam najblizsiu 1,6 km a teraz v pandemii sa niekedy prejdem peso, niekedy kolobezkou. A ked ma to prestane bavit, alebo bude zle pocasie, nabijem doma.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 12:13
Re: Neskoro
žádná servisní sít elektrofanatikům neva, dyt se na tom nic neopravuje, jejich komentář. Tesla tu roky taky žádnou ofiko servisní sít něměla.
17. 4. 2020 20:52
Re: Neskoro
Áno, ale v tom prípade musí mať značka perfektný imidž. Uvidíme čo taký Lynk&Co, ale nejaký JAC môže ísť do kelu.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2020 10:47
neskutocne hebeda
kona 1610kg.... panecku... skoro a 500kg tazsie ako nejaka vitara .... k tomu kufor na urovni fabie ... a cena skoro melon.... a cele to zaklincovala maximalka na urovni 30 rocneho favoritu ... s dojazdom babety ...a energiu ziskavanou nadalej z neekologickeho zdroja .... kto je vlastne cielovka takehoto niecoho? nejaky "papierovy" radoby-ekolog?... ako nic proti ekologii... ved sam som environmentalistiku studoval dost podrobne svojho casu .... a viem o com toci... ale toto mi nejako nevychadza ako pokrok a buducnost osobnej prepravy v ziadnom smere ( a uz ako masove premiestnovadlo vobec ) .... divna doba... zvlast ked uz clovek sa radsej riadi papierom ako realitou... tak ozaj nieco nie je ok....

inak zaujimave ze realna spotreba aut v amerike z roka na rok klesa a to aj napriek tomu ze predaje "pazraveho" modelu F series tam stale rastu ... kym u nas v europe spotreba aut nadalej stupa aj napriek coraz vacsiemu ekosialenstvu ake tu uz vladne ... ale mozno je to tym ze v amerike riesia realnu prax kym mi sa nadalej len hrame s cislami na papieri ...

z tejto testovanej dvojice mi nedava v denno dennej praxi zmysel ani jedno auto ... kolko vydrzia tie baterky v oboch kuskoch? 5 rokov? 10 rokov? vie niekto? ... ani ako jazdenka to nebude zaujimave .. pretoze asi si nikto uz nekupi casom 8 rocny elektormobil s "polomrtvou baterkou" ... ´

https://autobild.pluska.sk/…a-par-kilometrov
Rozbalit vlákno
13
17. 4. 2020 12:49
Re: neskutocne hebeda
Zato taký moderný turbomotor a kopou emisných a elektronických serepetičiek je ako 8 ročná jazdenka vstupenka do raja motoristického že :-[] :-[] :-[] :-[] .
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 13:00
Re: neskutocne hebeda
A von tě někdo nutí si kupovat turbomotor? Na trhu je dostupných několik desítek atmosfér :-) Stačí si jen vybrat :-)
Pokud u 8 letýho auta nefugnují serepetičky, je to dost smutný. Asi kvalitní výroba, Made in Germany nejspíše, takovej Bosch a Behr Hella, to jsou na eletriku a elektroniku machři :-)
17. 4. 2020 13:48
Re: neskutocne hebeda
Tak jaká dejme tomu příměstská auta podobných rozměrů za 500-600k mají ty atmosféry s automatem?
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 15:28
Re: neskutocne hebeda
Z nových třeba Toyota Yaris, 1,5 atmosféra, kdo chce něco většího Lada Vesta atd atd.

Najdi si to, venku je hezky nemam čas ty tu vypisovat všechno.

BTW definuj pojem příměstský vůz.

Na to se dá používat leccos, já na příměstkou dopravu cca 15 km středočeský silničky a zbytek Praha používám ten Charger v plynu a jezdím za 1,50 až 1,70 Kč/Km.
Když sem jedzil 3 tejdny dvoulitrovým Caliberem, tam mě to stálo 1,05 Kč.

Takže naco budu jezdit Smartem nebo Yarisem, Karoqem atd, když mě stojí trasa s V8 nákladově méně, jak ty když si půjčíš BMW 5xx v sazometu, natankuješ za 28 u Shellu a stojí tě kilometr 2,50 vid. Abysme srovnali třídy vid.
2,50 R6 samozet vs 1,70 V8 LPG. Sranda.
Na co bude po 8 letech levnější servis, jestli na 2012 BMW s commonrailovým sazometem, nebo na V8 v plynu, na to asi debatu vést nemusíme že.


V kontextu nákladů může být příměstký vozítko klidně i ta RAMka, pokud s ní máš kde parkovat, což já mam a spousta dalších lidí taky. A ještě nemusíš mít to turbo vid a teoreticky ani ty serepetičky, když si to koupíš v sociálu pro autopůjčovny, v případě RAMky pro monpartu co na tom vozí bednu s nářadí a kabely - nic krom klimy, el. zrcátek atd tam není.

A pro koho je to moc velký, tak ta Dachna nebo Lada v plynu jedou za 0,80 Kč na kiláček :-)
Avatar - Blue Sun
17. 4. 2020 19:39
Re: neskutocne hebeda
Tyhle tvé sockařské přepočty, to je vždycky zábava... Strašný frajer s velkým autem, ale nemá na to, aby to provozoval... :-D
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 22:27
Re: neskutocne hebeda
mam na to, dneska sem jel Camarem, to na LPG není, bo je to přímovstřik a ten si dá na LPG jen magor.

Ale nevím proč bych měl plnit kašu Babišovi, když můžu jezdit za třetinu :-)

Ty sockařské výpočty sou pro to, aby tu zas někdo nebřečel že to jezdí za 16-18. Jezdí, ale když je plyn za třetinu co benál nebo nafta, tak to může být každýmu šumák.A jezdí to vlastně za méně jak evivalent v naftě, sranda. Protože elita typu paja, dinar, label a ostatní uberwagenisti k ONO a spol nejezdí, nebo u nich ve Lhotě ani žádný není, takže furt tankují naftičku za 27-29.

Blbý časy tedka hejtit ameriky za spotřebu, já vím no. Musíte si najít něco jinýho :)

Bejt Váma, zkusím že to nezatáčí - na videích z nurburingu je jasně vidět že to neztáčí vůbec,https://www.youtube.com/watch?… dokonce ani ta samozmetová RAMka s kerou tam někdo z čr jel a nejsou na to díly. https://www.youtube.com/watch?… https://www.youtube.com/watch?… je taky pravda, jenom v čr je dovozců dílů na ameriky asi 45 a nějaká ebay, rockauto a nákupy z USA, Polska, Pro zoufalce. Slabota.

Jo měkčený plasty ještě, v pondělí otvírá Auto Outlet a Tucar, zkus tam zaskočit, jestli smůžeš rybičkou rozkuchat tu kůží vobšitou palubku a podívat se jestli sou pod ní měkčený plasty. Myslím, že poté, co údivem spolknou hořící Camelku ti rozhodně vyhoví. https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?…
Grétě a baterkám zmar, eeeh, překlep zdar :-)
Avatar - Blue Sun
18. 4. 2020 17:59
Re: neskutocne hebeda
No, líp jsi to už potvrdit nemohl... :-D :-D
Avatar - Barrichello
19. 4. 2020 00:33
Re: neskutocne hebeda
určitě :-)

Místo Camara a Chargeru sem si mohl koupit fungl novej Superb v plný palbě, akorát nevím proč bych to dělal.... https://www.sauto.cz/…/superb/18633792?…
11. 5. 2020 15:28
Re: neskutocne hebeda
Ty cenu plynu za třetinu máš kde? Srovnáváš to s nejdražší pumpou na dálnici?
Obvyklá cena plynu je 12,5, to jest 2Kč/km. Jak jsi došel k 0,8?
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 13:10
Re: neskutocne hebeda
U 8 let starých ojetin s atmosférou můžeš Začít Loganem a Sanderem https://www.sauto.cz/…sandero/18682883?…

a skončit u Rollsu nebo Bentley atd. nebo co pěněženka dotyčného dovolí.

A mezi těmahle dvě protipoly jsou stovky dalších aut s atmoséfrou popř. kompresorem. Pro ty co nechtěj turbo.
17. 4. 2020 13:49
Re: neskutocne hebeda
Drž aspoň úroveň výbavy a třídu ;-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 15:19
Re: neskutocne hebeda
Nemůžu, pán nám neprozradil, jaké ty 8 leté turbomotory má na mysli.

Takže mů můžu doporučit atmosféry od Loganu po Ferrari. :-)
Avatar - xxc
17. 4. 2020 21:57
Re: neskutocne hebeda
To je dost mylny nazor, len si staci vyskusat hocijaky elektromobil. Pokial clovek nerobi dlhe rychle trasy, tak spalovaci motor nema velmi vyznam.
17. 4. 2020 11:15
Číňan
Je auto pre socky. Rozdiel ceny 3000€ je už na prvý pohľad nízky.

Nízka maximalka, kvalita spracovania, infotaiment a hlavne obrovská strata hodnoty hovorí, že tento pokus sa cinanom znovu nepodarí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 12:52
900 tisíc
za tu cenu se dá koupit skladovka Dodge Charger, nejeté auto vyšší střední s 3,6 V6 o výkonu 300 Hp
https://www.sauto.cz/…charger/17668891?…

nebo zánovní hybridní MPV Pacifica s 14 tis KM https://www.sauto.cz/…acifica/18637142?…

Pro milovníky sazí předváděčka Jaguar XF s 2500 km https://www.sauto.cz/…guar/xf/18348508?…

zánovní Mustang s V8 https://www.sauto.cz/…mustang/18546041?…

a další stovky mnohem zajímavějších aut :-)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 13:11
Re: 900 tisíc
I ty dávaj možná větší smysl jak ty elektromobily :-)
Avatar - _Karel_
17. 4. 2020 13:14
Re: 900 tisíc
Hlavně jsou pro potencionálního kupce Kony podobně relevantní, jako Dodge Charger.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 13:20
Re: 900 tisíc
Určitě, von ten Charger stojí na servisu méně jak ta Kona a na LPG to jezdí za náklady 1,14 Kč na 1 km :-)
Avatar - _Karel_
17. 4. 2020 13:24
Re: 900 tisíc
Úplně nerozumím tomu úpornému boji proti tomu, že si někdo MŮŽE koupit drahej elektromobil. Tvoje peníze to nejsou. Dokud si je nemusíme kupovat povinně, nijak mě jejich existence netrápí.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 13:30
Re: 900 tisíc
Mě baví ukazovat tu absurditu co dostanu na jedné straně za 900 a co na druhé.

Asi jako kdyby ti Restaurant Franta Vomáčka nabídl za 500 rizoto a cibulačku a Restaurant Pepa Novák 4 chodový menu. :-)

Novodobí neomarxisti půjdou samo na cibulačku a rizoto, aby nezatížili planetu a nevyčerpali zdroje pro budoucí generace, vo tom žádná. :-)
Avatar - WinDiesel
17. 4. 2020 13:33
Re: 900 tisíc
Nemáš pravdu Karle, pokud jsou EV bohatě dotované státem z našich daní, má v každém jednom "prodaném" EV Barik nějakou tu korunu a ty taky.
Ale jestli Ti jako ovci vyhovuje přispívat na každé EV tak nic proti tomu.
A kdybys jako tvrdil že v ČR se nedotují, tak se dotují automobilkám z úrovně EU.
Dotace z mnoha zdrojů, rekordmanem je Tesla.
Avatar - _Karel_
17. 4. 2020 14:08
Re: 900 tisíc
Evropské EV určitě nedotujeme, co se týče dotací víc dostaneme než dáme. A co se týče těch českých - dotuji lidi, co jsou co týden u doktora, dotuji milionové léčby lidí s rakovinou, dotuji studium vysokoškoláků, dotuji ze svých daní milion užitečných i zbytečných věcí, které nevyužívám. Těch pár kousků EV co se u nás prodají mě tíží asi jako ta krabička sirek.
Avatar - rohYpnol
21. 4. 2020 20:17
Re: 900 tisíc
Ne. To je naprosto omezené vidění a chápání.

Kolik do EU "vložíme" a kolik z ní "vybereme" je jedna věc a jedna otázka.

Ale EU hospodaří s vybranými penězi NÁS VŠECH a všichni bychom proto měli mít zájem, aby je EU neprodrbávala v černých dírách. Resp. v zelených dírách.
17. 4. 2020 13:51
Re: 900 tisíc
Aha, o co je Charger s LPG na servis levnější než elektrická Kona? Zkus prosím modelově po 10/30/50tkm a po letech ;-)
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 15:16
Re: 900 tisíc
Cikni si někam do servisu a optej se kolik stojí hodinová sazba. A kolik stojí ND.

Popř se podívaj kolik to stojí v USA :-)

Pak si povíme, na co je dražší servis. Nehledě že na ten Charger je samozřejmě taky záruka jako na tu Konu.
11. 5. 2020 15:38
Re: 900 tisíc
Mám si koupit americký auto protože v USA je levný servis?
11. 5. 2020 15:39
Re: 900 tisíc
Hodinová sazba mě moc netrápí pokud do toho servisu vůbec nemusím.
Avatar - 3_diamanty
17. 4. 2020 18:11
Re: 900 tisíc
to bolo mocne :yes:
Avatar - Blue Sun
17. 4. 2020 19:32
Re: 900 tisíc
Spíš nemocné. Stejně jako pisatel. Stejně jako ty.
17. 4. 2020 13:50
Re: 900 tisíc
:-[] :-[] :-[] :yes:
17. 4. 2020 13:50
Re: 900 tisíc
JJ, to jsou ta příměstská auta, se kterými budou ženy rády po městě jezdit :-[]
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 15:17
Re: 900 tisíc
Já znam paní co jezdí Fordem Ranger a tahá za tím přívěs koněm, druhou co má Mustanga a třetí co jezdí maželovým Chevy Suburbanem.

Nějak nám stárneš Pájo.

Zase paušalizuješ. :-)
Avatar - speedfred
17. 4. 2020 18:57
Re: 900 tisíc
To si dal pár príkladov kroré sa ale vymykajú priemeru či všeobecným autám ktoré sa kupujú na jazdenie v meste.Proti amerikám nič nemám ale navrhnúť kupcovi Kony Mustanga no neviem, neviem ako by sa na teba pozeral.
Avatar - Barrichello
17. 4. 2020 22:21
Re: 900 tisíc
Dneska u Lidla sem potkal slečnu v MB Viano, řídila to sama. Taky další vyjimka. Kamionačku Amazonku znáš vid, jestli ne, zadej si na youtube, Dadu Petrlikovou aka Dada Dolly co testuje auta ..... a těch vyjimek ti tu můžu vypsat, že tu zavařím klávesnici.....
11. 5. 2020 15:41
Re: 900 tisíc
A já znám paní co jezdí autobusem. A po městě. No a co?
Avatar - pradeda777
17. 4. 2020 20:10
Elektroauto z Číny....?
....to je houno....zato ten coronavirus co nám sem letos poslali to je jiný vzrůšo...... :-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - karoque
18. 4. 2020 02:16
lůza nět charašo
Vyházet všechnu tu lůzu :-[] Počkám si na normální elektrický Kamiq a bude :-! :-! :-!
Rozbalit vlákno
2
18. 4. 2020 10:23
Re: lůza nět charašo
Aby ten Kamiq nebyl skoro tak čínskej jako JAC.
20. 4. 2020 17:50
Re: lůza nět charašo
pokud zůstaneme u Škodawagen, tak za cenu elektrického kamiqa určitě dvoulitr superba :-)