Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes chce letos představit až 20 nových plug-in hybridů

Prémiová značka chce nabídnout elektrifikovanou alternativu pro většinu nabízených modelů
Zpět na článek
20. 4. 2020 10:14
Překlad 1. odstavce
Márovština:
"Německá automobilka Mercedes-Benz to myslí s elektrifikací vážně a rozhodně se nebojí velkých cílů. Například pro letošní rok si naplánovala představení až 20 nových plug-in hybridních modelů s označením EQ Power, které dostanou třetí generaci hybridních pohonů."
Normálština:
"Bruselská pomýlená prasata to myslí s elektrifikací za každou cenu vážně a nebojí se velkých zhovadilostí. Například pro tento rok donutila svými regulacemi automobilku Mercedes-Benz k představení 20ti nových nesmyslných plug-in hybridů. Vozidla jsou desítky až stovky kg těžší než normální verze a z logiky věci je potřeba více energie k jejich pohybu. Jsou také dražší a složitější."
Rozbalit vlákno
15
20. 4. 2020 10:43
Re: Překlad 1. odstavce
ty ses typickej ruskej trol, kterej se desi toho, ze az klesne poptavka po rope, tak bude zrat travu.
podobnej kvikot jsme slychavali pred 10 lety, kdy amici zacali tezit plyn a ropu z bridlic, coz znamenalo propad cen ropy z tehdejsich $100-$150 na polovinu, a jestlize rusaci tezi cca 10mil barelu denne a polovinu prodaj, tak to pro ne znamena vypadek cca $100bln za rok (americkejch biliooonuu)
a jestlize dojde k dalsimu dlohodobemu propadu nebo setrvani na stavajici urovni diky hybridum, rusakum a jejich trolum zbyde uz jen ta trava a proto tolik kvikotu
20. 4. 2020 10:55
Re: Překlad 1. odstavce
Klaune, kdybys věděl kolik já spálím fosilních paliv, věděl bys, že jsemm ten poslední, kdo by nechtěl, aby dál zlevňovala.
Slintáš srance...to protože jsi úplně vypatlanej.
:-!
FOSTEK RULEZ!
Avatar - Dinar
20. 4. 2020 12:29
Re: Překlad 1. odstavce
Jenom technická, jak, resp. o kolik klesne poptávka po ropě díky plug-in hybridům v osobní dopravě? Určitě máš data a máš to spočítáno. Sem s tím.

Pro info, ropa k výrobě benzinu a nafty násl. spotřebovaná v osobní dopravě dosahuje asi 10% celkové světové spotřeby ropy. Tedy, jestli se nějak (třeba i výrazně) sníží těch 10%, je to v kontextu celkové spotřeby ropy zanedbatelná záležitost.

O tom, že příchod EV a hybridů nesníží spotřebu ropy si můžeš najít na netu x článků, dnes už i ti el. nejpozitivnější počítají s tím, že ještě v roce 2040 bude 92% automobilů poháněno spalovacími motory.
20. 4. 2020 12:45
Re: Překlad 1. odstavce
Teď mu praskla ta jeho rádobyzelená palice. :yes:
Avatar - WinDiesel
20. 4. 2020 12:50
Re: Překlad 1. odstavce
A to vůbec neřešíme rychlé rozšiřování biopaliv 3. generace …. EV a PHEV jsou nadbytečné.
20. 4. 2020 14:09
Re: Překlad 1. odstavce
samozřejmě že nejsou.... pokud ti teda nevadí že tvoje děcka ráno fetují studené diesely kterýma lidi rozváží děcka po městě.... na to je plug-in ideální - ráno to rozvezeš "čistě" a potom normálně jezdíš na běžné palivo....
20. 4. 2020 14:45
Re: Překlad 1. odstavce
Fagan má dojít do školy po svejch. To je můj názor.
Fetování studenejch dieselů je žvást.
Já fetoval Avie a Tatrovky a jsem zdravej jako řípa.
20. 4. 2020 14:52
Re: Překlad 1. odstavce
Tak to je jednoduchý výpočet. V EU se ročně prodá nějakých 15 milionů nových osobních aut, přitom jich po silnicích jezdí cca 300 milionů. Čili i kdyby se od zítřka prodávaly jen čisté elektromobily ve stejném množství, tak by trvalo 20 let, než by se obměnila všechna auta.
Což je spíš zpráva pro ty, kteří se neustále strachují o elektrickou síť, o to, že nyní v roce 2020 ještě pořád hodně elektřiny v EU vyrábíme z fosilních zdrojů a tak dále. Ten přechod bude probíhat postupně po dobu mnoha desetiletí z toho prostého faktu, že aut jezdí mnohem víc, než kolik se jich ročně prodá.
21. 4. 2020 07:44
Re: Překlad 1. odstavce
10% je blbost.
kdyz vezmes, ze u nas se projede 50mil barelu ropy rocne, z toho polovina v osobni, ze bohata mld lidi na Zapade (kam patrime i my) projede vic nez my, dalsi mld (cast jizni ameriky, rusko, cast ciny a indie) projede o neco min nez my, a zbytek sveta co jezdi projede dohromady to co 1mld lidi na Zapade, tak ses na ekvivalentu 3 mld lidi co projede v prumeru tolik ropy v osobni doprave co my, tedy 3E9/1E7*25E6 = 7.5E9 barelu, pricemz pri denni tezbe 100mil barelu se rocne vytezi 36E9 barelu, tedy v osobni doprave se "projede" cca 20% vytezeny ropy.
pri dlouhodobem poklesu spotreby ropy diky hybridum a elektromobilum na pulku jsi na poklesu 10%.
a co zpusobil konec odberu ropy ze sveta amikama, kteri od arabacu odebirali cca 10% svetove produkce ropy a dnes jsou sobestacni???
no, prece pokles cen ropy z cca $100-$150 na polovinu.
takze tvrdit, ze pokles o 10% se nijak neprojevi, je nesmysl
Avatar - kari.laz
20. 4. 2020 12:04
Re: Překlad 1. odstavce
Pravdu tu chce slyšet čím dál tím méně lidí, což je smutné. Na webu o autech tu jásají nad přeměnou "steaku v sojový hnus" , lepší přirovnání mě nenapadlo.
Avatar - WinDiesel
20. 4. 2020 12:52
Re: Překlad 1. odstavce
To je ale dobré přirovnání, trefné a výstižné.
Standardní párek >>>>>> veganský párek.
Avatar - CICERO
20. 4. 2020 16:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
20. 4. 2020 16:59
Re: Překlad 1. odstavce
Ja radsi vegansky parek :-)
Avatar - KANKUNEN
20. 4. 2020 17:23
Re: Překlad 1. odstavce
Přesně a k tomu ještě stylem, že když mě u jídla nikdo nevidí, tak netloustnu. Dvoutunove auto nabité z hnědého uhlí je strašně eko, ale 208 hdi zničí svět.
25. 4. 2020 14:35
Re: Překlad 1. odstavce
Daimler spise vidi jaky uspech s plug-in hybridy ma celosvetove, ne jen na EU trhu, hlavni konkurent v podobe BMW, tak jako reagovali na model X6, tak ted budou pokouset stesti v teto kategorii ktera ma stale vice zakazniku, velka spousta zakazniku techto 2 znacek ma totiz casto kde nabijet ve vlastnich garazich a je tedy logicke jim takove modely nabizet pokud o ne zakaznici maji zajem ;-)

ja si na 2 mesice vyzkousel BMW X5 xDrive45e a to auto me nadchlo, rozhodne vice nez podobne finacne ohodnocena BMW X5 xDrive40d, sice jsem nejezdil za 2 litry, ale i na delsich cestach nebyl problem se dostat ke 5 litrum a dojezd vpohode 1400km na natankovani a nabiti, pritom nabit baterku doma by vetsinu lidi stalo cca 40-50 korun a pohodlne bez zmeny jizdniho stylu se da na to ujet okolo 70km, po 2 tydnech me ale prislo lepsi nechat jizdni rezim na aute samem, po 2 mesisich a najezdu temer 15 tisic km jsem skoncil s prumernou spotrebou tesne pod 5 litry benzinu + se auto 7x nabijelo v garazi, pro dalkove cestovani idelani auto
Avatar - WinDiesel
20. 4. 2020 12:54
Plus pro Mercedes ...
… že nechá zákazníky vybrat, k dispozici budou většinou jak benzínové PHEV tak dieselové. Za to tleskám. Jiné značky dávají nesmyslné benzínové PHEV a dieselové jsou pouze MHEV.
Rozbalit vlákno
3
20. 4. 2020 13:04
Re: Plus pro Mercedes ...
Přitom jestli něco dává smysl ve větším autě...je to naftovej PHEV. Nemusí koulet studenej motor okolo komína. A na dálku pěkně za pár litrů naftičky. Dotované. Samo.
20. 4. 2020 14:11
Re: Plus pro Mercedes ...
jo, dieselový PHEV se teoreticky jeví jako ideál.... akorát je otázka jak ten motor zvládne opravdu hodně časté vypínání/zapínání.... Superb iV i s vybitou baterkou vypíná benzíňák při každém delším úseku jízdy bez plynu, při každém zastavení atd.....
Avatar - CICERO
20. 4. 2020 16:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.