Poslední osobní tatrovka byla vyrobena před více než 20 lety. A nevypadá to, že by se kopřivnická automobilka k produkci osobních vozů v blízké budoucnosti vrátila.
Takový ohromný krok zpět by Tatra neudělala. Chlazení motoru také není dořešené. Aerodynamika řešená taky není. Efektní dveře otevírající se proti sobě? - a jak by to bylo s pevností, hlavně při bočním nárazu? ................
Zajímavé, ale designe je individuální, mně se to moc nelíbí, a vypadá to divně - moc velké převisy a nebude to nic malého ale obrovské auto s dlouhou kapotou ve předu i vzadu ale moc místa pro posádku tam nebude. dveře my připomínají Rolls Royce. Prostě taková slátanina.
Vypada to uzasne. To je tak neskutecne nadcasovej design ze ziram. Kdyz vezmu soucasny hnusne kulaty tvary vetsiny aut kdy vsechny vypadaji na jedno brdo tak tohle pusobi jako zjeveni. Fakt top design. V tyhle podobe bych to zacal vyrabet a stane se z toho legenda :yes:
Osobní Tarta odkazuje k podstatě - ke schopnosti českého průmyslu vyrábět auta. Za první republiky jich vznikalo pestré seskupení značek se zajímavou, nijak podřadnou konstrukcí. Poválečné konstrukce Tatry navázaly na typickou konstrukci se vzadu uloženým motorem s chlazení vzduchem. Dnes chybí konstrukce, která by nebyla konfekcí současnosti, ale neotřelým stylistickým a perfektně fungujícím vozidlem pro milovníky zajímavých, nikoli tuctových aut. Zkusím něco nakreslit a načrtnout konstrukční řešení. Hezky postaru, s tužkou a papírem.
Bola. Odhadom tak 1%... Osobná Tatra sa nedá nakresliť len tak, šmahom ruky. Bola by to výzva aj pre profesionála, nie pre nejakého čmárala. Grafik je grafik, k dizajnérovi má sakra ďaleko. Inšpiríciu Tatrami 603 a 700 si asi vymyslel autor tohto vraj "článku".
Máš divný vkus kámo. Niečo tak hnusné sa len tak nevidí. Naviac to vyzerá, ako pokus školáka, ktorý vie o Tatre len to, že má motor vzadu. Žiadna iná spojitosť, odkaz, nič. Ako Amerika očami Číňana.