Novinky
aj jej zakomponovanie je nejake "divne" a stale mi nesedi ... uz ale bocny pohlad na auto je fakt luxusny :yes:
Nemôžem si pomôcť, ale keď vidím fotky hneď ma napadne parafráza jednej stupidnej reklamy: Juuu, je ten Superb nový? Nie vypraný v Perwole na 60. 🙂
podoba so supom je zrejma suhlas ... aj tym okrajom kapoty zasahujucim az na bocnu hranu kasne .... auto to bude opat bestseller o tom bez debat ... a aj mat tie peniaze tak ani nevyuzil by som ju.. to by mi bohate stacila aj scala ktora sa mi nakoniec aj viac paci ... ale inak uspech octavky bude opat brutalny.. a viem si predstavit ze tato octavka uz moze narobit problem aj passatu ci superbu :yes:
Co taky čekat, Škodovka to už dlouho mydlí všechno na jedno brdo. V jednotvárné bezpohlavnosti a sterilitě Octavii trumfnul snad jenom Golf 8, jinak v tom dominuje . A koruna je vždycky záplava chromovaných lišt. To jim snad zůstalo ješt z doby, kdy vyráběly takové skvosty jako Š 120 GLS apod, přitom je to kýčovitý hnus. Navíc liftback od škodovky je něco jako hodně zmršený kombík, monstrózní zavazelník se zkosenou zádí...
Ani zvýšený profil pneumatik nezachrání opět nesmyslně tvrdý podvozek atd. Za mě :no:
Ani zvýšený profil pneumatik nezachrání opět nesmyslně tvrdý podvozek atd. Za mě :no:
paci sa mi kamiq aj scala... tie su celkom zaujimave ... octavku a superb uz vidim viac ako firemne kusky a tomu aj prisposobili svoje DNA ... vidiet dnes octavku s sukromnych rukach je fakt nahoda .. casy O1 a O2 ( ked boli v kazdom rodinnom dvore ) su prec .... takze ten az kravatacky konzervatizmus zrejme vyplyva prave z toho ze aj cielova skupina octavii sa uz od nabehu O3 citelne zmenila ... a mam aj par kolegov ktori dosluzile O2 uz vymenili dnes za ine kusky ( kia, toyota, suzuki len uz nie octavku ) lebo O3 a O4 uz ( aj ) pre nich dnes su kusky mimo misu ... jednak dizajn.. jednak cena.. aj prerastene rozmery .. plne ich chapem lebo vidim to rovnako .... to uz skor nejaky leon corollu alebo SUVecko ako S-cross a pod ... uz to nie su tie stare dobre "vyhodne" octavky ktore cielili este na sukromnikov a nenahanali superba ani firmy ... ved dnes ti na kusok lepsiu octavku uz treba pomaly 20 tisic... to uz mas SUV S-cross v 4kolke ktore navyse v kabine bude mat porovnatelny priestor ... za mna octavka uz prestava byt pre mnohe rodiny jednak cenovo prijatelna a jednak aj vizualne a rozmerovo unosna... uz to fakt nie je ziadny sen ani pre tych ktori este donedavna octavky chvalili...
Ono zarobiť dnes 25 000€ je iné ako v časoch Octavi 1 cca 600 000 SK. Dnes sa na auto robí kratšie. Veľmi veľa Octavii, ktoré jazdia po našich cestách v rukách súkromných osôb sú jazdenky. Naproti tomu napr Kie, Hyundaie a pod boli častejšie kupované ako nové autá.
V tomhle naprosto souhlasím. Naše firemní flotila je postavena na OIII a Superbech + dosluhující Rapid. Auta jezdí spolehlivě a jsou až na drobnosti praktická, tím končí klady. Pak už bych bych měl pouze výhrady a subjektivně vzhledově jsou slušně řečeno neatraktivní a nezajímavá, pohodlí a jízdní vlastnosti průměrné až podprůměrné.
Pro mě byla nejlákavější OII po faceliftu, jezdí nám tu v ulici jeden zánovní kousek v modré metalíze na větších kolech a pokaždé se za ní ohlédnu, to auto mělo svůj osobitý půvab.
Pro mě byla nejlákavější OII po faceliftu, jezdí nám tu v ulici jeden zánovní kousek v modré metalíze na větších kolech a pokaždé se za ní ohlédnu, to auto mělo svůj osobitý půvab.
Nesouhlasím, OIV se mi líbí až na tu masku (jé, šestiúhelník, jak originální). Liftback má Škoda vychytaný jak asi nikdo v mainstreamu.
Mě se naopak chromované decentní lišty na autě líbí, zejména na tmavém laku to vypadá moc hezky. 😄
Za mě je to pěkné auto. Designově jedna z nejpovedenějších škodovek poslední dekády. Chrom je decentní a nevadí. V rozpacích jsem ale ze zatím rozporuplného hodnocení jízdních vlastností a dotykového infotaimentu. Mimochodem kde byl Seat když Škoda dělala 120? Odpovím za tebe - montovna licencovaného fiatu.
No tak já bych si tedy v 80. letech tisíckrát raději koupil třeba Seata Rondu (Ritmo), než Škodu 120! 😁 😁 😁
ona snad Octa byla někdy v základu něco jinýho než liftback ? Aha tak koukam na fotky a další facelift. No konečně že jí zase dali normální světla po tom hnusu co jí minule provedli.
2.0 TDI EVO 147 KW 4x4 7DSG od podzimu 2020
Area View a Trailer Assist bude na přelomu roku 2020 a 2021
Area View a Trailer Assist bude na přelomu roku 2020 a 2021
Je Octavie IV podobná "dunivka" jako byla a je Octavie III s jednoduchou zadní nápravou do výkonu 110 kW včetně? Pokud se Vám bude zadní jednoduchá náprava jevit lepší, můžete prosím uvést co se na zadní nápravě změnilo? U auta za 600 tis a více je to vcelku zásadní věc.
Pokud je mi známo, tak u nové octávky zavedly u lůžek zadní vlečky kapalinové silenbloky (vyvinuté přímo v Česaně oktávce na míru), což by snad mohlo tento problém definitivně vyřešit. 😄 :yes:
Pohled ze predu je vylozene hruza. Ta fotka c.2, to je nova fabie? :no:
Jo, to je smutnej pohled.Ještě by mě zajímalo, jestli je pravý zrcátko zase menší než levý??? Skořepina by měla bejt stejná a naklépět by se mělo jen sklíčko...
VIděl jsem ji naživo, na dálnici v různých barvách za sebou v různých výbavách. Ta modrá nebyla taková hrůza jako na fotkách, ale v nižších výbavách katastrofa.
No a tenhle konkrétní pohled je opravdu smutný.
No a tenhle konkrétní pohled je opravdu smutný.
Nemůžu si pomoct, ale proč je pravý menší než levý? https😐/www.auto.cz/…te-na-nove-fotky?…
https😐/www.auto.cz/…te-na-nove-fotky?…
Jak píšu vejš, skořepina by měla bejt stejná a naklápí se jen odrazový sklo... To mi připomíná šetření u Fabie I. 😄 Jinde jdou udělat stejný. https😐/www.auto.cz/…rne-s-jednim-ale?…
https😐/www.auto.cz/…te-na-nove-fotky?…
Jak píšu vejš, skořepina by měla bejt stejná a naklápí se jen odrazový sklo... To mi připomíná šetření u Fabie I. 😄 Jinde jdou udělat stejný. https😐/www.auto.cz/…rne-s-jednim-ale?…
To není z důvodu šetření😁 A taky se mi to nelíbí když auto má pravé menší.
To šetření byla ironie. 😄 Ale je fakt, že mě to hned trklo do oka...
Měl jsem s tím FI a to zrcátko bylo téměř na okrasu. I když to taky ne, protože to fakt vypadá divně. u Fabiíí to ještě tolik nekřičelo jako u OI, které to dostaly později.
Cela generacia koncernovych produktov to mala, a3, a4, golf 4, passat etc
Ano, bohužel máš pravdu. To byla neuvěřitelná pí...ina, po funkční i designové stránce! 😲 😒 😒 :no: :no: :no:
P.S. Nová Octa má ale plochu obou vnějších zrcátek samozřejmě stejnou, jenom to na straně spolujezdce má trochu jiný úhel vůči podélné ose vozu, tak to ale musí mít každé auto, protože řidič nesedí uprostřed, ale na straně. 😉
P.S. Nová Octa má ale plochu obou vnějších zrcátek samozřejmě stejnou, jenom to na straně spolujezdce má trochu jiný úhel vůči podélné ose vozu, tak to ale musí mít každé auto, protože řidič nesedí uprostřed, ale na straně. 😉
Člověče, nepříjde mi, že je to úhel pohledu, proto jsem dal i fotku zezadu. Tady je to taky vidět: www.skoda-storyboard.com/…s/octavia_051-1/ Jasně, že to není takovej paskvil jako to idefektní zrcátko před 20 lety, ale i tak... Max. bude celá skořepina víc natočená, ale to mi nedává smysl, když se natáčí jen samotný zrcátko. A nejsou to první fotky, u kterých jsem na to koukal. Já snad vezmu metr a pojedu to do škodovky přeměřit. 😁
Rikal jsem si, ze pohled zepredu muze klamat, ze vyboulene zrcatko muze z jineho uhlu vypadat jinak velke. Tak jsem se kouknul na fotku zezadu😒br />https😐/www.auto.cz/…te-na-nove-fotky?…
A vypada to, ze to spolujezdcovo je trochu mene vyklopene. Je jasne, ze spolujezdcovo a ridicovo zrcatko musi odrazet obraz pod uplne jinym uhlem. Ale vyresit to asymetrickym designem exterieru... no nevim, jestli to byla stastna volba. Jeste ,e je tady ten cumak, co odvede pozornost od zrcatek 😁
A vypada to, ze to spolujezdcovo je trochu mene vyklopene. Je jasne, ze spolujezdcovo a ridicovo zrcatko musi odrazet obraz pod uplne jinym uhlem. Ale vyresit to asymetrickym designem exterieru... no nevim, jestli to byla stastna volba. Jeste ,e je tady ten cumak, co odvede pozornost od zrcatek 😁
Rozvíjíš zde zcela nesmyslné teorie.
1. Není menší, pravé zrcátko je na milimetr stejně velké jako levé.
2. Pravé zrcátko má více ke karoserii přikloněnou konstrukci držáku (svírá s podélnou osou ostřejší úhel). Takže z čelního pohledu je pravé zrcátko více přiklopené k podélné ose auta a tudíž je vizuálně menší (pokud je fotka udělaná naživo a poctivě bez renderů, kde nějakého markeťáka může zachvátit myšlenka na symetrii). Nenašel jsem rychle horní fotku O IV, ale je to stejný princip jako třeba zde u BMW X5, pravá strana je stejně velká, ale její držák je víc sklopený (logicky, stejně přiklopené obě strany by byly kdyby řidič seděl uprostřed auta, ale on sedí vlevo, btw. u britských aut je ten efekt přesně opačný, levé se zdá menší než pravé i když jsou stejná, protože je naopak více přiklopen pravý držák).
https😐/file.kelleybluebookimages.com/…_117_640x480.jpg
Nebo zde Toyota Corolla
https😐/file.kelleybluebookimages.com/…_117_640x480.jpg
https😐/file.kelleybluebookimages.com/…_119_640x480.jpg
Nebo Aventador
https😐/s3.amazonaws.com/…6_st1280_117.jpg
A další stovky aut.
Samozřejmě, že by to šlo řešit jiným vyklopením zrcadla v plastové skořepině a nechat úhel ke karoserii stejný, ale pak by správně seřízené pravé zrcátko vypadalo hodně podivně, protože zrcadlo by u pravého okraje bylo na samotné hraně plastu a na levém okraji hluboce zanořené do skořepiny, takže by to vypadalo, že konstruktér je neschopné tele, které si neumí spočítat pár primitivních úhlů.
1. Není menší, pravé zrcátko je na milimetr stejně velké jako levé.
2. Pravé zrcátko má více ke karoserii přikloněnou konstrukci držáku (svírá s podélnou osou ostřejší úhel). Takže z čelního pohledu je pravé zrcátko více přiklopené k podélné ose auta a tudíž je vizuálně menší (pokud je fotka udělaná naživo a poctivě bez renderů, kde nějakého markeťáka může zachvátit myšlenka na symetrii). Nenašel jsem rychle horní fotku O IV, ale je to stejný princip jako třeba zde u BMW X5, pravá strana je stejně velká, ale její držák je víc sklopený (logicky, stejně přiklopené obě strany by byly kdyby řidič seděl uprostřed auta, ale on sedí vlevo, btw. u britských aut je ten efekt přesně opačný, levé se zdá menší než pravé i když jsou stejná, protože je naopak více přiklopen pravý držák).
https😐/file.kelleybluebookimages.com/…_117_640x480.jpg
Nebo zde Toyota Corolla
https😐/file.kelleybluebookimages.com/…_117_640x480.jpg
https😐/file.kelleybluebookimages.com/…_119_640x480.jpg
Nebo Aventador
https😐/s3.amazonaws.com/…6_st1280_117.jpg
A další stovky aut.
Samozřejmě, že by to šlo řešit jiným vyklopením zrcadla v plastové skořepině a nechat úhel ke karoserii stejný, ale pak by správně seřízené pravé zrcátko vypadalo hodně podivně, protože zrcadlo by u pravého okraje bylo na samotné hraně plastu a na levém okraji hluboce zanořené do skořepiny, takže by to vypadalo, že konstruktér je neschopné tele, které si neumí spočítat pár primitivních úhlů.
Urcite je to nejlepsi oktavka, ale uz to neni takovy rozdil jako kdyz prisla jednicka. Sedacky nejsou dost dobre Superb o tridu lepsi. Ale nejvetsi sok je v rizeni! Tady jsem si nevsiml temer zadne zmeny. Po jizde v novem Golfu se obavam, ze nuzky se rozevreli az moc. Golf i oktavka maji uplne stejnou platformu, ale golf je ted neuveritelne blizko Audi TT, mozna je dokonce pro 90% ridicu prijatelnejsi, ale je fantasticky ovladatelny.
Oktavka ma urcite co nabidnout, ale spousta tech co se tesili na jeste lepsi rizeni a sezeni na dlouhych cestach necestach budou zdrceni, za tak drahe auto neumi vic.
Golf ma take jednoznacne nejrychlejsi, nejjemnejsi displeje a vychytavky v ovladani bez tlacitek pomoci dotykove listy cimz snadno prekonava vsechny vw i audi, a TT, ale i napriklad mercedesy.
Je zrejme, ze vw proste v ramci uspor sazi vse na jednu kartu a skodovku podle meho nenecha vyrobit lepsi vuz nez o tridu horsi ve vsem.
Oktavka ma urcite co nabidnout, ale spousta tech co se tesili na jeste lepsi rizeni a sezeni na dlouhych cestach necestach budou zdrceni, za tak drahe auto neumi vic.
Golf ma take jednoznacne nejrychlejsi, nejjemnejsi displeje a vychytavky v ovladani bez tlacitek pomoci dotykove listy cimz snadno prekonava vsechny vw i audi, a TT, ale i napriklad mercedesy.
Je zrejme, ze vw proste v ramci uspor sazi vse na jednu kartu a skodovku podle meho nenecha vyrobit lepsi vuz nez o tridu horsi ve vsem.
Tak ovládání bez tlačítek pomocí dotykového displeje a dotykových plošek je ta největší kravina a hrůza, co u VW mohli u nových modelů udělat! 😒 :no: :no: :no:
S modelom boli určite v nejakej safari... Na predok im sadol slon, z toho je taký pritlačený k zemi. ttps😐/static.markiza.sk/…15714862_jpg.jpg Ešteže je tam tá ŠPZ, inak by sa im mriežka chladiča oprela fakt až o zem... A zadok asi scvakol v papuli nejaký hroch... Zohlo sa im to dovnútra ako keď zmačkneš plechovku... https😐/www.ladice.sk/…64/plechovka.png
novy leon uz by aj v zaklade mohol vyzerat cool.. ak ma aspon 16tky :yes: