Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai Veloster N přijíždí s novým automatem. Láká na funkce z videoher
37 komentářů
Anonym
nápad - arošářská varianta Velosteru. HB z jedný strany kupátkovej. 😊
Bohužel u nás neprodejný - což ví i parta v zastoupení - tudíž neprodávaný. A myslím že snad v celé EU. ˇ%Cili samozřejmě článek mimo mísu. Teda mimo kontinent.
JInak lákat kupce auta na funkce z videoher...to je zlo. Kdo je cílová skupina - 11ti letej smrkáč? :-!
Bohužel u nás neprodejný - což ví i parta v zastoupení - tudíž neprodávaný. A myslím že snad v celé EU. ˇ%Cili samozřejmě článek mimo mísu. Teda mimo kontinent.
JInak lákat kupce auta na funkce z videoher...to je zlo. Kdo je cílová skupina - 11ti letej smrkáč? :-!
Tým článkom chcú len naznačiť akú techniku dostane faceliftovaná i30N 😉
To asi dostane, to máš pravdu.
Ale ne všechno zre světa se dá kvůli emisím teď v EU prodávat.
Uvidíme.
Ale ne všechno zre světa se dá kvůli emisím teď v EU prodávat.
Uvidíme.
DCT8 je u faceliftu i30N už dávno ohlasovaná vec. A som si na 99,9% istý, že s ňou bude mať aj nižšiu normovanú spotrebu, takže zaplesá aj srdce emisného euroúradníka. Takže určo ju dostane. :-!
kari.laz
je jak si koupit řízek s knedlíkem....prostě to k sobě nejde.
Hele, je to na polemiku. Já zastávám podobnej názor jako ty.
Jenomže...
Zktrátka si myslím, že by měla být možnost si vybrat.
A to už u většiny není.
Je fakt, že čím silnější auto, tím automat víc ulehčuje jízdu. A pokud se nejmenuješ třeba Schumacher. je automat dneska v reálným světě už i rychlejší.... Ale stejně 😄
Jenomže...
Zktrátka si myslím, že by měla být možnost si vybrat.
A to už u většiny není.
Je fakt, že čím silnější auto, tím automat víc ulehčuje jízdu. A pokud se nejmenuješ třeba Schumacher. je automat dneska v reálným světě už i rychlejší.... Ale stejně 😄
U HH to ale není žádný supersposrt a zábava by mela být u něj dostupná v míře větší než malé a kam jinam pasuje manuál víc, než právě do HH.
I řízek s knedlíkem si lidé dají, takže i HH s automatem si koupí.
I řízek s knedlíkem si lidé dají, takže i HH s automatem si koupí.
To si "trochu" zaspal dobu, klasický HH má být především univerzál, což s manuálem dnes opravdu nejde příliš dohromady, to není auto typu Cayman GTS 4.0, ani ToyoBaru.
Ideálem je samozřejmě možnost si vybrat, viz i fostek, ale tvé přirovnání ke knedlíku s řízkem je prostě mimo mísu.
P. S. Dodnes si velmi dobře pamatuji, když v dobách G5 GTI, dělala redakce Autocaru pomyslný dokonalý hh, namixovaný z těch nejlepších ingrediencí všech hh, tak z G5 GTI vzala dvojspojku a 18" kola Detroit.
Ideálem je samozřejmě možnost si vybrat, viz i fostek, ale tvé přirovnání ke knedlíku s řízkem je prostě mimo mísu.
P. S. Dodnes si velmi dobře pamatuji, když v dobách G5 GTI, dělala redakce Autocaru pomyslný dokonalý hh, namixovaný z těch nejlepších ingrediencí všech hh, tak z G5 GTI vzala dvojspojku a 18" kola Detroit.
Ale s tou dostupnou zábavou má pravdu. Zober si príklad Pola GTI, s manuálom bol hlboko pod 20t eur, s povinným DSG tú hranicu prekročil. No a nejakých 2500 eur za automat je v kategórii dostupných HH dosť peňazí.
Ale on nepíše nic o ceně, o dostupné zábavě píše v e smyslu, že hh s manuálem je (podle něj) zábavnější, viz i jeho dnešní reakce z 8:48.
Že je hh (tím spíš malý) s manuálem cenově dostupnější, je pravda, proto jsem taky psal, že ideální je možnost volby. Na druhou stranu, kdo má na nový hh, má i na dvojspojku, pokud o ni stojí. A zřejmě je otázkou času, kdy se bude doplácet spíš naopak za manuál.
Že je hh (tím spíš malý) s manuálem cenově dostupnější, je pravda, proto jsem taky psal, že ideální je možnost volby. Na druhou stranu, kdo má na nový hh, má i na dvojspojku, pokud o ni stojí. A zřejmě je otázkou času, kdy se bude doplácet spíš naopak za manuál.
Samozřejmě, u HH vůbec nejde o to jak jezdí, že si s tím člověk užije i nějakou zábavu, tam jde vyloženě o to, jezdit s kompaktním autem předurčeným k užití si zábavy, ale fugungujících víceméně jako běžná auta a tím pádem tak mohou být i používána, jako důchodce s platem vajíček za oknem. Ano HH je univerzální auto, aby umělo poskytnout to, co běžné verze daného modelu ale s tím, že si s nimi člověk užije i zábavu a to jak na okresce, tak klidně na okruhu. Nebo si lidi kupují HH aby jezdili na spotřebu? Tak kde jinde by si užili manuál, když u HH je i výkon v mezích, kde většina lidí je schopná ten manuál zvládnout?
Poslední dobou mám pocit, že auta jsou úplně stranou i na tomto webu a všichni řeší jen, jak pohodlně se jim do auta nasedá, jak plynule to SAMO řadí, co všechno to umí samo hlídat. Přijdu si jak na foru o pračkách "Ale tohle nemusím dělat sám, tam to to prádlo usuší samo a bez práce a nebo stačí mačkat pár čudlíků a udělá to sedmdesát sedm věcí"
Přijde mi, že tady už nikoho vyloženě zábava v autě nezajímá.
Poslední dobou mám pocit, že auta jsou úplně stranou i na tomto webu a všichni řeší jen, jak pohodlně se jim do auta nasedá, jak plynule to SAMO řadí, co všechno to umí samo hlídat. Přijdu si jak na foru o pračkách "Ale tohle nemusím dělat sám, tam to to prádlo usuší samo a bez práce a nebo stačí mačkat pár čudlíků a udělá to sedmdesát sedm věcí"
Přijde mi, že tady už nikoho vyloženě zábava v autě nezajímá.
Takže podle tebe HH s dvojspojkou nemůže být zábavný? To je diskusní mýtus jaksviňa...
Když s ní (podle tebe) nemůže být zábavný hh, jak s ní může být zábavné jakékoli jiné auto, včetně ryze sportovních aut a supersportů?
P.S. A že se do třídv. hb/hh lépe nastupuje dopředu je jen jedna z jeho výhod. Tou neméně podstatnou je jeho sportovní "šmrnc", je to takové "skorokupé". HH je vlastně lidové sportovní auto, a se třemi dveřmi vypadá více jako sportovní auto, s pěti naopak více jako auto rodinné.
Když s ní (podle tebe) nemůže být zábavný hh, jak s ní může být zábavné jakékoli jiné auto, včetně ryze sportovních aut a supersportů?
P.S. A že se do třídv. hb/hh lépe nastupuje dopředu je jen jedna z jeho výhod. Tou neméně podstatnou je jeho sportovní "šmrnc", je to takové "skorokupé". HH je vlastně lidové sportovní auto, a se třemi dveřmi vypadá více jako sportovní auto, s pěti naopak více jako auto rodinné.
Arese
který vypadá z každé strany jinak pro mě byl vždy designově zcela nestravitelný, nemmluvě o naprosto nemožných jízdních vlastnostech. Však tomu také evropské prodeje této korejské kreatury odpovídaly...
"Modernizace" spočivající v zavedení dvouspojkové převodovky a jízdních programů známých z videoher, to snad ani nepotřebuje komentář... Z tohto auta se mi prostě chce zvracet... :no:
"Modernizace" spočivající v zavedení dvouspojkové převodovky a jízdních programů známých z videoher, to snad ani nepotřebuje komentář... Z tohto auta se mi prostě chce zvracet... :no:
Preto je toto riešenie Velosteru geniálne (žiada sa napísať simply clever), vodičovi dáva veľké dvere s pohodlným nástupom ako trojdverák a na druhej strane ponúka zadné dvere pre pohodlné nastupovanie dozadu. Len by to mohlo byť aplikované na niečom krajšom ako je Veloster.
Inak tie novinky nevyzerajú zle, overboost poteší, mokrá 8° dvojspojka môže byť fajn a aj tie športové sedadlá vyzerajú parádne. Len neviem, kde v Európe sa to auto predáva (a či vôbec).
Napsals: "vodičovi dáva veľké dvere s pohodlným nástupom ako trojdverák"
Měls někdy třídveřový auto? Bez emocí - měl?
Jestli jo - parkoval jsi s ním někdy na normovaným parkovacím místě u supermarketu nebo v podzemní garáži a pak jsi z něj vystupoval? Z těch polootevřených dlouhých dveří směrem šiko dozadu? A potom jsi se vrátil a sahal sis dozadu na sloupek pro pás? (pokud jsi neměl starý Probe nebo starej MB coupé napž)
Právě dlouhé dveře jsou moc hezké, ale překvapivě v dnešním světě dost diskomfortní. Proto mě napadlo - ješte neý jsem čettl Tvůj koment, že bych to možná dal obráceně - jedny dveře ke spolujezdci. Hodně lidí jezdí samo. Ale to byla jen taková myšlenka...ani bychto nepsal, nebýt tebe.
Za mě je velká škoda, že třídvéřáky mizí, zrovna z obyčejné Astry (J kterou jsem měl, ale i předchozí) dělalo třídvéřové GTC úplně jiné auto. Podobně Megane a když jsme u korejců, ProCeed taky pozitivní rozdíl. Veloster je pro mě obluda, která nemá eleganci třídvéřáku a vlastně ani toho pětidvéřáku 😁
Ja som prve roky na vysokej skole jazdil na Oltcite, tak celkom dobre viem, ako sa zije s trojdverovym autom. A to sme chodili v nom piati, alebo aj siesti, cela skupina 😄
Zásadně neparkuji napříč tam, kde není dost místa, protože nechci mít obouchané auto, takže problém s místem pro delší dveře prakticky neřeším. Častěji sice hledám déle parkovací místo, nebo se projdu víc, než ten, komu je to jedno, ale nevadí mi to.
Jinak krátké přední dveře jsou lepší pro prcky, delší naopak pro dlouhány, ti pak nemají problém ani s dosahem na pás. ani se zavřením doširoka otevřených dveří, které se mimochodem dají zavřít i uchopením za část vpředu, blíže k volantu, nebo se dají trochu přivřít už při nastupování.
Naopak (pokud se jezdí vpravo), jak píšeš, to nedává žádný smysl, protože nastupování dozadu je z pravé strany podstatně bezpečnější, než z levé strany.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Naši předci jezdili štreky s rodinami v malých autech (bez klimy) a na nic si nestěžovali, hlavně, že vůbec měli nějaké auto. 😄
Jak jsem psal, zásadně se vyhýbám parkování na blízko (bez ohledu na počet dveří), takže tvé problémy s vystupováním neznám, naopak znám dobře výhody (nejen ty optické) delších dveří.
Když jsem přesedl z 3dv. Golfu do 5dv., tak jsem měl pocit, že sedím v o číslo menším autě. I když pominu rozdíl v komfortu nastupování, tak i když už sedím uvnitř , mám v oblasti levého ramene zřetelně méně místa, nehledě na to, že mi B sloupek vadí i při pohledu doleva. Kdo je menší, nebo má šířku ramen jak ženská, tak ten to nepochopí, podobně jako když třeba letím letadlem a mám otlačená kolena od sedačky přede mnou. 😉
Za sebe bych to uzavrel asi tak, ze tridverak HB ja povazuju za geneticky vadnej material. Coz pro me neznamena ze na nej hned pudu s flintou (tady mas ten respekt 😉 ), ale taky se nebudu divit kdyz proste jako vse geneticky vadne nebo evoluci prekonane vymre. Nikomu to kupovat nezakazuju, jen svymi penezi budu hlasovat jinak. 😄
PS: Jinak je usmevne jak se zivot toci v kruzich, tuhle debatu spolu vedeme uz minimalne potreti. Vzdy stejny prubeh i vysledek. 😄 😄
Ono těch lidí s výškou přes 190 cm sice stále přibývá, ale pořád to není tak dominantní skupina, aby se na ni bral patřičný zřetel. Stačí se podívat na víc jak 90% opěrek hlavy na předních sedadlech v současných autech, kdy jsou na takovou výšku nenastavitelné, mnohé až vyloženě nebezpečné, o lidech s výškou 2m a víc raději nemluvě.
Tady se vše točí v kruzích, články i diskuse. 😉
Přitom výrobně by to neměl být až takový problém, myslím v době, kdy se ještě dělalo i třídvířko. Prostě bys měl levou stranu ze třídvířka a druhou stranu z pětidvířka. A byl bych spokojený jak já, tak i žena s dcerou. A fotil bych ho vždycky z té hezčí/levé strany. Ideální stav. :yes: 😉
A trvat obecně (v každém případě) na symetrii, ještě nemusí být (samo o sobě) známkou tzv. dobrého vkusu.