Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
cudzinec11
na SK uz mame cennik nového yarisu😒br />
1,5 benzin 120k! za 14000 EUR - je tam komplet bezpecnostna vybava aj s adapt. tempomatom, ale iba manualna klima, zrychlenie a spotreba este nie su
hybrid 17000 aj s autom. klimou, zrychlenie tusim 10,2
plna vybava hybrid za 19500
Cross s hybridom a 4x4 bude logicky drahsi od yarisu.
Treba vidiet ten cross nazivo osobne, len z fotiek mam z toho zmiesane pocity - dizajn presne na polceste medzi kona a T-cross, interier taky vsedny - nejde mi k drahsiemu autu. Predok nieco medzi ravkou a prius C. Ak to ma tie iste motory ako yaris, tak to pri vyssom a tazsom aute bude akurát pomalsie.
Ja osobne by som si vybral ten yaris nehybrid za 14000... Tak ale treba vidiet nazivo a zajazdit.
hybrid 17000 aj s autom. klimou, zrychlenie tusim 10,2
plna vybava hybrid za 19500
Cross s hybridom a 4x4 bude logicky drahsi od yarisu.
Treba vidiet ten cross nazivo osobne, len z fotiek mam z toho zmiesane pocity - dizajn presne na polceste medzi kona a T-cross, interier taky vsedny - nejde mi k drahsiemu autu. Predok nieco medzi ravkou a prius C. Ak to ma tie iste motory ako yaris, tak to pri vyssom a tazsom aute bude akurát pomalsie.
Ja osobne by som si vybral ten yaris nehybrid za 14000... Tak ale treba vidiet nazivo a zajazdit.
Jj, nehybrid s nadpriemernými 89 kW a primeranou výbavou (aj keď by to chcelo nejaký ten prvok doplatiť) za 14t nie je zlé. A keďže trojvalec v malom autíčku asi bude dosť úsporný sám osebe, tých 3000 ten hybrid vráti asi až po dosť dlhej dobe. Každopádne je to jeden z najdostupnejších hybrido (ak nie najdostupnejší), takže stále OK.
3_diamanty
moc sa mi to paci..... 4kolka .. hybrid.. zvysena svetlost... uplne idealne rozmery do mesta ... este nahodit sikovnu cenu ( co pre toyotu nie je velky problem ) a vidim to na dalsi trhak ako C-HR .. este aj tie hranatejsie blatniky zeriem... krasny face...aj daleko lepsie a SUVeckovejse proporcie auta ako povedzme uz to vaćsie zabacke C-HR-ko .. takze to vidim na dalsi toyotacky megatrhak... akoze toto fakt chcem ...yaris cross nema za mna chybu :yes:
KANKUNEN
Je to do města - ano, je to teda malé - ano, má to ideální pohon do města - ano, když jede na elektriku má to nulové emise - ano (ano, jezdí to na narekuperovanou elektriku, ne na hnědé uhlí jako plugy), cena snesitelmná - ano.
A tá rekuperovaná elektrika je podľa teba odkiaľ, zo vzduchu?
Klaudie, překonal jsi všechny, Zlatý Ventilek je tvůj.
Malá nápoveda: rekuperácia - zachytávanie odpadových látok alebo energie, aby sa dali znovu využiť. 😉
A? Aj tá odpadová energia vyrobená bola, a bola vyrobená pálením benzínu. Rozdiel je iba v tom, že ju kúsok využiješ, to je celé. O niečo zlepšíš emisnú bilanciu auta. Bordel vo vzduchu ostane tak či tak, len o trošku menej. Účinnosť tepelnej elektrárne je cca 40%, to dosahuje auto s takýmto hybridom +/- tiež. Keby sa všetka elektrina vyrobila z uhlia, povedzme, že EV vs. hybrid by na tom boli 1:1. Ale všetka energia z uhlia nie je, takže Kankunenovo jasanie je skrátka z cesty. EV proste je čistejší ako hybrid, aj za nepriaznivého pomeru energie z uhlia a z ekologickejších zdrojov. Aj tá rekuperovaná energia bola vyrobená spaľovaním, rovnako ako tá nenávidená elektrina pre EV.
_Karel_
Za mě paráda, vypadat takhle RAVka, měl bych sakra brouka v hlavě. Yaris je pro mě nejošklivější auto třídy, ale tohle se Toyotě vážně povedlo :yes:
Tt....Ravka jde s designem od 10 k 5, snad i ke 3. První 2 generace byly super. Dokonce byl i 3 dveřák. Gen. 2 byla docela sexy a Gen. 3 někde i s V6 motorem, ale už jen jako 5DR. Gen 4 a 5 se opravdu nepovedly... ;-\
-Tony-
Nic snad není designově odpornějšího, než hranaté blatníky na malém autě. Vypadá to jak Lego hračka ... :no:
megacruiser
která má taky vysoký podvozek a posaz za volantem. K tomu ještě ohromný vnitřní prostor a je jen o 10 cm delší než toto. Zde předek vysoký a rovný, přední sklo nízké a skoro vodorovně. Tyhle auta prostě nechápu, je z nich i špatně vidět - mizerná aktivní bezpečnost. A ten argument že dovnitř vejde horské kolo - to jsem vezl i ve Fiatu Seicento, ani nebylo potřeba demontovat přední kolo - a ten má na délku o metr méně...
Arese
...vzhledově o 100 % lepší, o tom žádná. Tak teď ještě aby nabídli taky normální, slušně výkonnou nehybridní verzi s manuálem! ;-\
Ale inak súhlasím, že do mesta radšej hybrid, kde bude nemalá časť jázd čisto na elektrinu, ako fúkaný priamovstrekový trojvalec, ktorý sa na krátkych jazdách zase_ie karbónom.
P.S. Ani základný Yaris nie je mestským autom, pradeda na tom chodí po D1 z Brna do Prahy. 😁
EDIT: tak klasická 1,5ka VVTi dáva slušných 89 kW, kdežto v hybride má (vďaka Atkinsonovmu cyklu) len podpriemerných 65 kW a spolu s elektro kombinovaných 85 kW.
Každopádne nekritizujem, akceptujem, že 85 kW by malo stačiť. Uvidíme, ako si povedie v porovnaní s 85 kW klasikou od koncernu (1,0TSI), každopádne sa mi Yaris X páči viac, ako koncernové krabičky T-Cross a spol.
Inak chapem, chcelo by to este nejaky pomyselny vrchol a nieco dynamicky presvedcive a suverenne... zatial je to len start v uvedení, mozno sa roznehnuta toyota casom pochlapi.