Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTatra 613 K: Slavná kopřivnická limuzína vznikla i jako kabrio. Dodnes je raritou
12 komentářů
jaja608
V článku je jedna chybička. Ta plátěná střecha nebyla skládací do prohlubně za zadní sedadla. Žádná prohlubeň tam totiž není 😉 I ta plátěná střecha se musela pomocí nářadí odmontovat a celou jí museli dva lidé odnést. Uživatel si musel vybrat - buď vyrazit na cestu se střechou, nebo bez střechy. Pak ale musel střechu nechat v garáži. 😂
No prostě systém Citroën Pluriel, tedy pokud jsi odstranil i ty boční hliníkové oblouky... :-)
Osobní tatra ztrácela na konkurenci skoro ve všem. Podívej se co se v západním světě tou dobou vyrábělo.
Doba o které mluvíš byla zlá a zničila spoustu lidí a posunula morálku hluboku pod normál. Škoda, že dnes se do toho bahna zase vracíme. Zřejmě za to může krátkost lidské paměti a hloupost.