Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Efreeti
Nechapu jak nizsi stredni nemuze byt pro Evropskou mainstreamovou automobilku priorita. Mensi prodeje ma Megane hlavne proto, ze zaostava v mnoha ohledech za konkurenci. Kdyby dostali megane aspon na uroven clia tak uspech urcite prijde. Kdyz vidim novou generaci Golfa a Focuse, tak si rikam, ze Peugeot a Renault nikdy nemeli vetsi šanci než teď. Clio a 208 ukazuji smer...pekne auta zvenku i zevnitr s prijatelnymi motory a vybavou za lepsi penize nez polo a bum prodeje jsou. Elekromobilita zatim jeste porad neni cesta...a soucasne ceny paliv ji davaji poradnou ranu na solar.
Facelift dostal techniku Clia a Capturu😒br />
https😐/www.netcarshow.com/…ult/2020-megane/
https😐/www.netcarshow.com/…ult/2020-megane/
Ten FL s drobnou modernizací ty prodeje nezachrání, chce to novou generaci. Toto je jen údržba na rok či 2.
Nemůžu než souhlasit. Renaultu se mimořádně povedlo nové Clio i Captur. Pokud by ve stejném duchu inovovali Megane tak se musí prosadit. Je ale pravda že u ostatních osobních modelů Renault dost tápe - ukončil výrobu Scénika, Kadjar je spíš podprůměr v rámci třídy, Talisman je krom Francie na chvostu, Koleos taky nic moc. Pokud nebudou inovovat dopadnou jako Fiat s 500 a Pandou. Jestli sází hlavně na elektromobilitu mohou se zlou potázat. Ale pokud na něm ještě nezačali dělat tak už může být opravdu pozdě. Snad je to jen vypuštěný testovací balónek.
Přesně tak, jestli se na C segment vykašlou, dopadnou jak Fiat. Renault má rozhodně na víc.
ten koelos je asi fakt prekliaty ale inak kadjar predava v eu 100 000 aut rocne co je aj v ramci segmentu SUVecok v ktorom operuje uz seriozne a dostojne cislo .. skor vidim problem v autach ako talisman espace.. scenic tiez uz pada a ani sucasne twingo uz nema zdaleka predaje toho prveho legendarneho twinga ...
Celý koncept současného Espacu (který zásadně zhoršil jeho prostornost, je průser, stejně jako Twingo s naprosto chybně zvolenou koncepcí s motorem vzadu... 😒
Presne, Megane síce nie je predajne úplný top ako Golf či Focus, ale pohybuje sa na úrovni stabilných zástupcov triedy ako Astra či Leon a napr. Ceed či i30 v rámci EU s prehľadom prekonáva. Tak fakt nerozumiem, prečo by nejaký ekonóm s fungujúcou kalkulačkou zarezal slušne predávaný model v najpredávanejšej triede.
Třeba proto, aby posílil prodeje momentálně módních SUV?
Delší dobu to bylo tak, že byla silná čtyřka (Golf, Octavia, Focus, Astra)... pak dlouho nic a pak ten Megane a 308 a další.
Astra hodně spadla za poslední dva roky. Ještě 2017 byla přes 200t, loni řádově 150.
Pokud se nepletu, nejprodávanější třída je béčko.
Astra hodně spadla za poslední dva roky. Ještě 2017 byla přes 200t, loni řádově 150.
Pokud se nepletu, nejprodávanější třída je béčko.
Máš pravdu, Béčka tesne vedú pred C segmentom (za minulý rok 2,9 vs. 2,6 milióna, pre porovnanie D segment bol 1M a mini 1,2M).
Je tu ještě jeden aspekt, kromě kvalit auta - různé preference v různých zemích.
My jsme zvyklí na kompakty jako nejprodávanější auta, stejně je to v Německu. Ale ve Francii (a na jihu) ne, tam letí spíš subkompakty a případně malé crossovery.
I proto německé automobilky (spolu se Škodou) dominují kompaktům a naopak Clio, Captur a 2008 jsou tak úspěšné ve svých třídách.
Jasně, i ve Francii se nějaké kompakty prodají, i mimo Francii se prodávají francouzská auta... Megane určitě není auto na odpis...
My jsme zvyklí na kompakty jako nejprodávanější auta, stejně je to v Německu. Ale ve Francii (a na jihu) ne, tam letí spíš subkompakty a případně malé crossovery.
I proto německé automobilky (spolu se Škodou) dominují kompaktům a naopak Clio, Captur a 2008 jsou tak úspěšné ve svých třídách.
Jasně, i ve Francii se nějaké kompakty prodají, i mimo Francii se prodávají francouzská auta... Megane určitě není auto na odpis...
Pokud se zaměří příliš jednostraně, mohou dopadnout jako Fiat. Škoda je v poslední dekádě extrémně uspěšná napříč všemi trhy, protože přichází neustále s novými modely v nových segmentech. Vypadá to spíš že Renaultu chybí vize, potenciál a hlavní slovo mají ekonomové. To nevěští pro něj nic dobrého.
Tohle jsou zatím spekulace... takových tu už bylo - Passat, Fabia kombi, snad i Golf...
Renault má dneska portfolio modelů hrozně široké... od Twinga po Talisman, Scenic a Espace, Twizzy a Zoe, Alpina, Kadjar a Koleos, Alaskan, Kangoo Traffic Master...
Škoda je úspěšná v Evropě a v Číně... s tím, že její evropské úspěchy stojí na německém prostoru + střední a východní Evropa. A i díky tomu je vidět, jak Octavia je hvězda stabilně v top 10 (loni dle focus2move dokonce #5), zatímco Fabia se nikdy neodlepila od konce druhé desítky.
Renault má dneska portfolio modelů hrozně široké... od Twinga po Talisman, Scenic a Espace, Twizzy a Zoe, Alpina, Kadjar a Koleos, Alaskan, Kangoo Traffic Master...
Škoda je úspěšná v Evropě a v Číně... s tím, že její evropské úspěchy stojí na německém prostoru + střední a východní Evropa. A i díky tomu je vidět, jak Octavia je hvězda stabilně v top 10 (loni dle focus2move dokonce #5), zatímco Fabia se nikdy neodlepila od konce druhé desítky.
Budoucnost jsou elektroauta. Tak bylo rozhodnuto a nikdo ještě nic nezměnil.
Až bude evropský autoprůmysl opravdu před krachem, ty propuštění dělníci už to vedení EU vysvětlí! 😒] 😒] 😒]
3_diamanty
svoje stabilne a velmi slusne predaje vzdy ma... nie je to ( svetovy ) megatrhak a la golf ci focus ale napriek tomu nevidim jediny dovod sa ho nejako zbavovat.. ide o uspesne a velmi prakticke auto a ako klasicky zastupca nizsej strednej triedy svoje opodstatnenie ( minimalne v eu ) jednoducho ma ... akoze nemoze byt zase kazde auto SUVecko s baterkou za 40 tisic eur... tadial proste nejde cesta ( ani z hladiska ekologie ani z hladiska ekonomickeho ani z hladiska praktickeho .. z nijakeho ) ... akoze nieco je s automobilizmom uz fakt spatne ked auto ako megane sa musi obavat o buducnost... 😐
Mégane je auto pro EU a Renault musí reagovat na aktuální situaci.
tie SUVecka a crossy vsetkych fakt pozeru ( to vravim uz davno ) ... a vsadim sa ze pride doba ked aj golfik uz v eu nebude kralovat.. otazka uz len je .. kedy to nastane ... lebo ze sa to stane tusime vsetci.. uz ide len o to ci to bude o 3 roky o 10 rokov alebo o 15 rokov 8-s
Blue Sun
Renault si nemůže dovolit udělat drobný facelift a vydávat to za novou generaci. To u pissálků neprojde. U VW bez problémů, ale u Renaultu ne. I Clio, které se v nové generaci výrazně měnilo, podezírali Renault jen z většího faceliftu, zato u VW schroupli návnadu raz dva.
lukas13
Tak ceníky se od 04/2020 změnily vyloženě k horšímu. A není to první zdražování. Osobní jednání nevím, nějaké slušná sleva určitě bude, ale v ČR Megane cca od roku 2012, kdy byla první generace za velice slušnou cenu a ceníky byly férově nastaveny, permanentně v prodejích ztrácí. Verze GT už taky není.
1,2 TCe pověst také zrovna nevylepšil, 1,33 už je v pohodě, ale ... s 1,2 TCe žiji pět let a prostě se mi to nelíbí. Neustále to žere olej, jedna záruční oprava, ale v Renautu jsou v poho... Já už méně. (BTW - hranice, kdy je konzumace oleje již "v nepořádku" je, pokud si dobře vzpomínám, cca 1800km/l. Dobrý vtip.)
Čili - přichází doba výměny vozu, a já jako první nepůjdu projet Megane, ač před cca 2-3mi lety by mě nic jiného nenapadlo, první bude asi Corolla.
1,2 TCe pověst také zrovna nevylepšil, 1,33 už je v pohodě, ale ... s 1,2 TCe žiji pět let a prostě se mi to nelíbí. Neustále to žere olej, jedna záruční oprava, ale v Renautu jsou v poho... Já už méně. (BTW - hranice, kdy je konzumace oleje již "v nepořádku" je, pokud si dobře vzpomínám, cca 1800km/l. Dobrý vtip.)
Čili - přichází doba výměny vozu, a já jako první nepůjdu projet Megane, ač před cca 2-3mi lety by mě nic jiného nenapadlo, první bude asi Corolla.
Corolla bohužel nemá motor. 2.0 Hybrid je pro mě moc drahý. To ostatní nejede.
Vlastně souhlas...
Je fakt, že najedeme 60% město, 40 dálnice, zbatek je zanedbatelný... 1,8 hybrid nejede, ale nežere. 😉
A 1,6 atmo jede vcelku ... hezky a ten motor bude věčný...
Ps. nedávno jsem na youtube viděl nějaký test Corolly 1.8 hybrid vs nová Mazda 3 s 2,0 120Hp. A (pro mě překvapivě), ta Corolla dynamicky moc nezaostávala, spotřebu na dálnici měla identickou - lehce pod 7 l/100 a ve městěv samozřejmě excelovala.
Je fakt, že najedeme 60% město, 40 dálnice, zbatek je zanedbatelný... 1,8 hybrid nejede, ale nežere. 😉
A 1,6 atmo jede vcelku ... hezky a ten motor bude věčný...
Ps. nedávno jsem na youtube viděl nějaký test Corolly 1.8 hybrid vs nová Mazda 3 s 2,0 120Hp. A (pro mě překvapivě), ta Corolla dynamicky moc nezaostávala, spotřebu na dálnici měla identickou - lehce pod 7 l/100 a ve městěv samozřejmě excelovala.
Ceníky se bohužel mění k horšímu všude. Ještě jakž takž teď vypadá ta i30... nebo vzít výprodejovýho Leona. Ani ta Corolla není nic levnýho... ale jinak se mi taky líbí. Tož hodně štěstí s výběrem.
Mě se (hodně překvapivě) líbí sedan, kombi se mi moc nelíbí. A sedan v akci za cenníkových 400 a kousek s velmi dobrou výbavou, nebo hybrid za cca 520... Za me dost dobrý.
Cenníkové ceny nic moc, ale u Toyoty se prý dá smlouvat....
Ps.: Díky
Cenníkové ceny nic moc, ale u Toyoty se prý dá smlouvat....
Ps.: Díky
Sedan... no, vyrábí se v Turecku, HB a kombi v Anglii... a zachytil jsem nějaké náznaky, že je to trošku ošizená varianta (něco ve stylu Fluence vs. Megane). Ale víc jsem to nezkoumal.
Zjišťoval jsem, BTW mám několik kamarádů ze studií co roky dělají v automotive... - ano, v Turecku se dělá. Technicky ani jinak "šizený" není. Kvalitativní požadanky jsou v obou továrnách identické. Více problémů je prý uhlídat Brity...
Je jinak naladěný, více do komfortu, dle mnohý je to naladění lepší. Já jsem fakt o sedanu nikdy neuvažoval, dokud jsem to neviděl naživo - to auto je krásný. Znáš to, láska na první pohled, to se mi naposled stalo v případě manželky 😉
Je jinak naladěný, více do komfortu, dle mnohý je to naladění lepší. Já jsem fakt o sedanu nikdy neuvažoval, dokud jsem to neviděl naživo - to auto je krásný. Znáš to, láska na první pohled, to se mi naposled stalo v případě manželky 😉
"V tomto ohledu pak musíme zmínit, že interiér sedanu působí o chlup laciněji než v kombíku a hatchbacku, stejně jako třeba ještě plechovější zvuk při zavření dveří (hlavně víka kufru). Spíše než jiné odlišné místo výroby (sedan se vyrábí v Turecku, hatch a kombi ve Velké Británii), za to však podle nás můžou odlišné primární cílové destinace a s tím související méně nároční klienti".
https😐/www.auto.cz/…k-se-lisi-127915
No nevím, jsou to jen nějaké první dojmy... podle cen to taky nevypadá, že by sedan měl být nějaký lowcost.
https😐/www.auto.cz/…k-se-lisi-127915
No nevím, jsou to jen nějaké první dojmy... podle cen to taky nevypadá, že by sedan měl být nějaký lowcost.
Že jsou použity jiné materiály, např. v interiéru neznamená, že kvalitativní požadavky jsou jiné - jak jsem naznačoval v příspěvku výše, s jední insiderem jsem to probíral před nějakou dobou na pivku...
BTW - pokud vím, interiér je, dle výbavy, materiálově odlišný (aneb nižší výbava, více tvrdých plastů...), platí pro všechny karosářské varianty...
Tzn. poté, kolik jsem se zde na ACZ dozvěděl "novinek" ohledně mého Meganu (např. že nejde v ovládání klimatizace sjednotit teplotu v obou zónách, což je vyloženě lež), raději budu věřit tomu spolužákovi 😉
BTW - pokud vím, interiér je, dle výbavy, materiálově odlišný (aneb nižší výbava, více tvrdých plastů...), platí pro všechny karosářské varianty...
Tzn. poté, kolik jsem se zde na ACZ dozvěděl "novinek" ohledně mého Meganu (např. že nejde v ovládání klimatizace sjednotit teplotu v obou zónách, což je vyloženě lež), raději budu věřit tomu spolužákovi 😉
Však jo, já tě nezkouším přesvědčit... jen jsem citoval, z čeho pramení mé informace. Corollu jsem pořádně prolézal jen v kombíku 2.0, ale kdybych to chtěl koupit, tak bych se na to asi ještě trošku zaměřil osobně - jak vypadá která výbava v které variantě, jak třeba vypadají těsnění ve dveřích a tak. Pokud máš kvalitní insider info, tak asi není co řešit.
Jo, jo, jasně.
Zaměřím a prolezu. 😉
Zaměřím a prolezu. 😉
Ještě jednou good luck, s Corollou asi chybu neuděláš. Mně je z JPN bližší Civic, za 450t 1.0VTEC Comfort... ale je to věc priorit. Civic beru jako řidičtější auto, Corolla se mi víc líbí a pokud hodně řešíš dlouhodobou spolehlivost...
Souhlas, Civic je za ty peníze a nově s full LED v základu dobrý kauf. Jen se přenést přes všechny ty (ne)nasávací (ne)otvory. Za zvážení stojí i Ceed 1.4 T-GDi, jen s výbavou je to horší a brzy bude 1.5.
Manželce se Corolla hodně líbila a Leon je dle ní něco jako Rapid. Bohužel.
Tak jí vysvětli, že obdoba Rapidu má u Seatu jméno Toledo. 😄
Jí je to jedno. Leon kvůli tomu nechtěla. Já zase kvůli odhlučnění a asi i motoru.
Tak... skladovky Leonu začínají pod 300. Jasně, s tříválcem... ale slušným, s šestikvaltem. Za 380 je tam třeba hezké kombi v Xcellence s 1.5TSI, na 17"... což je objektivně hodně slušná nabídka.
https😐/skladovevozy.seat.cz/…-2019-0985531-CZ
https😐/skladovevozy.seat.cz/…-2019-0985531-CZ
Kolem 400 000,- tam už dlouho jsou zajímavé nabídky. Jen ten motor 1.5 TSI vzbuzuje trochu pochybnosti. Odhlučnění taky nic moc a celkově je to dle manželky jako Rapid.
Mhm... mně se teda vevnitř líbí i ten Rapid, takže to pro mě asi není až takový odsudek 😄 . Leon vypadá bídně v základu, ale s tím FR bych žádný problém neměl... naopak, v dnešní době dotykových interiérů je pro mě tohle balzám na duši https😐/nw.auto-partner.net/data/cz/nwtbild/autos/lfzw_S20190985531_obyS3rTmVJSgLR7K.jpg
Jiná věc je... "Cena platí při financování od SEAT Financial Services (úvěr SEAT PLUS - bonus 50 000 Kč), s výkupem vozu na protiúčet do 15 let stáří (při splnění podmínek SEAT FS - bonus 20 000 Kč) a při odběru vozu na IČO/věrný zákazník koncernu VW".
Jiná věc je... "Cena platí při financování od SEAT Financial Services (úvěr SEAT PLUS - bonus 50 000 Kč), s výkupem vozu na protiúčet do 15 let stáří (při splnění podmínek SEAT FS - bonus 20 000 Kč) a při odběru vozu na IČO/věrný zákazník koncernu VW".
J, to je u těch skladovek se zázračnými cenami vždy dobré si přečíst. 😁 Ale i za 450 by to šlo.
No, asi bych manželce jemně vysvětlil, že se v autech moc neorientuje... 😉
Třeba má svéprávnou manželku, která si vybírá auto tak, aby se jí i líbilo. Pak není co vysvětlovat, snad jedině popřípadě vymluvit hezké ale mizerné auto. Tvrdit jí, že se nevyzná v autech, když se necítí dobře v interiéru, mi přijde mimo mísu.
Už mně není 15, abych chtěl ženský něco vysvětlovat. Ty rozdíly v rámci třídy nejsou zase tak velké, aby nějaké auto bylo mizerné a jiné dobré. Já jsem řešil jen, aby tam byl dostatečně silný motor. _Opravdu bych později nerad řešil, že to nejede.
Meky
Európska komisia je nevolených organ.
Ľudia čiastočne volia europarlament, ten nemá žiadnu zákonodárnu!!
Európske zákony prijíma nikým nevolena!!!! Európska komisia!!!!
Ľudia čiastočne volia europarlament, ten nemá žiadnu zákonodárnu!!
Európske zákony prijíma nikým nevolena!!!! Európska komisia!!!!
Povedať, že EK je nevolený orgán je povedať, že vláda je nevolený orgán. Alebo Ty si si volil priamo členov Matovičovho kabinetu? A napriek tomu tie návrhy zákonov v drvivej väčšine idú od vlády. A nikto tu (s ôsmimi výkričníkmi v jednej vete) neplače, že zákony prijíma nikým nevolená vláda.
P.S. Nauč sa používať tlačidlo "reagovať", dosť to pomôže zistiť, na koho vlastne reaguješ. 😉
P.S. Nauč sa používať tlačidlo "reagovať", dosť to pomôže zistiť, na koho vlastne reaguješ. 😉
Na komoru :yes:
Řekl bych, že mezi kvalitou příspěvků a počtem vykřičníků platí nepřímá úměra.
Řekl bych, že mezi kvalitou příspěvků a počtem vykřičníků platí nepřímá úměra.
Je fakt, že ten koncept komise s jedním komisařem za zemi není úplně v souladu se zastupitelskou demokracií (de facto tam není poměrné zastoupení voličů) a demokratický deficit EK se hodně diskutuje i na půdě EU.
Dokud byla EU hospodářským svazkem spolupracujících zemí, tak to celkem nevadilo. Ale prohlubující se integrace vede k otázkám, jestli je uspořádání orgánu EU v pořádku.
Dokud byla EU hospodářským svazkem spolupracujících zemí, tak to celkem nevadilo. Ale prohlubující se integrace vede k otázkám, jestli je uspořádání orgánu EU v pořádku.
No vidíš, já vidím jako hlavní problém prohlubující se integrace to že je moc pomalá protože kapři (politici národní úrovně) si nechtějí vypustit rybník (přijít o moc).
Nechápu názory, že je nutné moc přenést na kapry unijní, nakažené socialismem, přebujelou byrokracií a celkově nefunkční formou uspořádání, ale ok.
Je to těžký.
Já to nejvíc vnímám z pohledu firmy, která chce prostě podnikat v Evropě... ale musí se registrovat v každý zemi k DPH, musí v každý zemi řešit nějaký pitomý EET, musí řešit kurzový rozdíly pro různý měny atd.
Takže v teoretický rovině s tebou souhlasím - je potřeba dál integrovat a harmonizovat, aby za pár (desítek) let mohlo podnikání fungovat bez bariér napříč Evropou. Jen by bylo potřeba, aby unie měla mnohem větší pravomoci a tvořila legislativu jasnou a jednoduchou, a ne plnou výjimek, které si tam prolobuje každý významnější sedlák z členské země 😄 . Což je bohužel utopie, Euro stojí na falešných základech... a tak bych byl fakt na rozpacích, jestli Euro přijmout nebo ne.
Já to nejvíc vnímám z pohledu firmy, která chce prostě podnikat v Evropě... ale musí se registrovat v každý zemi k DPH, musí v každý zemi řešit nějaký pitomý EET, musí řešit kurzový rozdíly pro různý měny atd.
Takže v teoretický rovině s tebou souhlasím - je potřeba dál integrovat a harmonizovat, aby za pár (desítek) let mohlo podnikání fungovat bez bariér napříč Evropou. Jen by bylo potřeba, aby unie měla mnohem větší pravomoci a tvořila legislativu jasnou a jednoduchou, a ne plnou výjimek, které si tam prolobuje každý významnější sedlák z členské země 😄 . Což je bohužel utopie, Euro stojí na falešných základech... a tak bych byl fakt na rozpacích, jestli Euro přijmout nebo ne.
Arese
...1) V prvních letech výroby velmi problematický motor 1.2 TCE
2) Neuspokojivá přístupnost kabiny - auto je extrémně nízké, což vadí hlavně u rodinného kombíku. A prostor na zadních sedadlech hatchbacku je dost zoufalý...
Jinak po designové stránce je to nadprůměr, a kvalita interiéru je v C segmentu téměř špičková, stejně jako nový motor 1,33 TCe.
Opravdu si vůbec nedovedu představit, že by automobilka jako Renault vypustila ze svého portfolia modelovou řadu C segmentu s klasickou nabídkou karoserií (hatch, kombi, sedan)!
2) Neuspokojivá přístupnost kabiny - auto je extrémně nízké, což vadí hlavně u rodinného kombíku. A prostor na zadních sedadlech hatchbacku je dost zoufalý...
Jinak po designové stránce je to nadprůměr, a kvalita interiéru je v C segmentu téměř špičková, stejně jako nový motor 1,33 TCe.
Opravdu si vůbec nedovedu představit, že by automobilka jako Renault vypustila ze svého portfolia modelovou řadu C segmentu s klasickou nabídkou karoserií (hatch, kombi, sedan)!
Ono to mozno bude aj tym, ze megane nicim extra nevynikne... dizajn je osobity a vyrazny, ale nie kazdemu sa paci, interier je dost kritizovany za spracovanie a materialy, neviem ci sa to zmenilo pre megane v style noveho clia a capturu. Okrem toho nejazdi nijak zajimavo (tupe riadenie, nervozny zadok) a ani nie je nijak vyznamne priestorny, v priemere.
Pokial renault spolieha len na to, ze megyho uzivi len dizajn a priemerny vykon vo vsetkom (mozna aj podpriemer, kedze Korea za tie ceny je velmi schopna) tak sa nedivim. Okrem toho dacia zaraba dost vela... naco je pak megy.
Pokial renault spolieha len na to, ze megyho uzivi len dizajn a priemerny vykon vo vsetkom (mozna aj podpriemer, kedze Korea za tie ceny je velmi schopna) tak sa nedivim. Okrem toho dacia zaraba dost vela... naco je pak megy.
Myslím, že Mégane má třeba dobrý motor, sedačky, světla, asistenty. Leon, korea nebo Astra jsou na tom hůř.
Sedačky by som bral ako jedine co by niekoho presvedcilo, ked vse ostatne je priemer... svetla aj asistenty su fajn, ale ako rozhodujuci faktor nie, pre bezneho spotrebitela, kt. je u megana cielovka svieti dobre kazdy xenon/ledka az na chabe vynimky. Asistenti je nutne zlo, na kt. si asi kazdy zvykne a realne si niekto kto pozera po megane nema sancu obehat 6 konkurencnych modelov a s kazdym sa hrat s nastavenim a jazdit aby zistil aka je funkcia a ergonomia ovladania asistentov...
Ja osobne si myslim, ze megane nema co ponuknut, je to taky navovnany slizky priemer... sedacky a 1.33 su fajn, staci to ? Pozri aky dobry je Ceed a 1.4TGDI je vydareny.
Ja osobne si myslim, ze megane nema co ponuknut, je to taky navovnany slizky priemer... sedacky a 1.33 su fajn, staci to ? Pozri aky dobry je Ceed a 1.4TGDI je vydareny.
Astra má určitě lepší sedačky (AGR) i světla (Matrix) než Megane...
Za mě je největší argument motor a value for money.
Líbilo se mi to GT (kombíkové), to bylo celkem auto dle mého gusta... za relativně málo peněz... líbil se mi interiér, mělo to nějakou jiskru navíc oproti běžné konfekci... ve finále bych mu asi dal přednost před Civicem, který byl sice řidičsky o něco lepší, ale ta jiskra tam nebyla (třeba v interiéru).
Za mě je největší argument motor a value for money.
Líbilo se mi to GT (kombíkové), to bylo celkem auto dle mého gusta... za relativně málo peněz... líbil se mi interiér, mělo to nějakou jiskru navíc oproti běžné konfekci... ve finále bych mu asi dal přednost před Civicem, který byl sice řidičsky o něco lepší, ale ta jiskra tam nebyla (třeba v interiéru).
Ten GT bol v pohode, bolo tam nieco na viac pre kupu.
Neprisiel ti interier lacny ? Myslim aj v zadu a celkovo, vyplne dveri atd.
Zrovnavas Megane GT VS Civic 1.5turbo ?
Neprisiel ti interier lacny ? Myslim aj v zadu a celkovo, vyplne dveri atd.
Zrovnavas Megane GT VS Civic 1.5turbo ?
Jj, Civic 1.5... byla to taková alternativní varianta, vzít něco trošku levnějšího, nakonec jsem nevybral ani jedno. Právě ten Civic je vevnitř hodně obyčejnej... a vzadu strašlivě šedošedivej a říkal jsem si, že by mi to asi vadilo.
Megane mi lacinej nepřišel... je to taková ta hot architektura... dekory, barvičky, kontrastní stehy... velké bočnice sedaček... možná je to trošku pozlátko, ale mně se to líbilo.
Megane mi lacinej nepřišel... je to taková ta hot architektura... dekory, barvičky, kontrastní stehy... velké bočnice sedaček... možná je to trošku pozlátko, ale mně se to líbilo.
V ceně kolem 400 000,- tam Matrix není a AGR jen pro řidiče.
Tak i pro řidiče dobrý... a příplatek za AGR pro oba je asi 15t, případně 20t v alcantaře... pokud si na to člověk potrpí, tak to beru jako solidní cenu (zdravíme Octavii).
Matrix jsou za 35, to je asi tak normální cena... u Megana jsou Pure vision za 20t, pro GT Line a Intens... srovnání základních světel Megane vs. Astra netuším.
Matrix jsou za 35, to je asi tak normální cena... u Megana jsou Pure vision za 20t, pro GT Line a Intens... srovnání základních světel Megane vs. Astra netuším.
Mégane má základ, pak LED a jako třetí Pure LED. A za normální ledky nic neplatíš.
No a Astra má základ (halogen + denní LED), pak LED Eco za 6000 (nebo v sérii pro druhou výbavu) a pak Matrix. Ta druhá výbava je stejně asi must-have...
Ale takhle, já tu nechci úplně propagovat Astru... nabídka 1.4 pouze s CVT je pro mě no-go... musel bych zkusit tu 1.2, ta teoreticky vypadá jako důstojný soupeř pro 1.3TCe... jen říkám, že zrovna světla a sedačky bych jí nevyčítal, to jsou naopak spíš její silné stránky.
Ale takhle, já tu nechci úplně propagovat Astru... nabídka 1.4 pouze s CVT je pro mě no-go... musel bych zkusit tu 1.2, ta teoreticky vypadá jako důstojný soupeř pro 1.3TCe... jen říkám, že zrovna světla a sedačky bych jí nevyčítal, to jsou naopak spíš její silné stránky.
Astra měla mraky skladovek. Bohužel vše mez matrixu a jen s jednou sedačkou. Nevím jestli to takhle chce prodejce nebo zákazník. Slabší 1.4 T je s manuálem.
Rozdíl v přepínání světel a parkování poznáš docela rychle. Odhlučnění taky. Korejci jsou odhlučnění mizerně.
To asi ano, myslis teda ze su to tie dovody pre kupu a tej hodnoty navyse ? Mne pride, ze vsetky tieto veci su +- vsade rovnake, niekedy samotny hluk sposobia viac pouzite pneu.
Resp co podla teba skodi meganu ?
Resp co podla teba skodi meganu ?
Máš pravdu, že vše je i jinde skoro stejné. Pokud však jde o priority, tak nikdo si horší dobrovolně nekoupí. Mégane by mohl mít lepší řizení, podvozek, spojku. Pro normální jízdu je to OK.
Tych aut na bezne jazdenie je asi moc vela... + Crossovery...
Ked aj patram po tom GT co boli ako pisal EMEL zaujimavejsie verzie, tak dnes ich uz asi nekupis aspon v CZ som nevidel cennik.
tu ho moc nepochvalil...
https😐/www.autoweb.cz/…ce-205-edc-2016/
Ked aj patram po tom GT co boli ako pisal EMEL zaujimavejsie verzie, tak dnes ich uz asi nekupis aspon v CZ som nevidel cennik.
tu ho moc nepochvalil...
https😐/www.autoweb.cz/…ce-205-edc-2016/
Smutné čtení, přitom stačilo zůstat u osvědčeného receptu.
Tiez si to myslim,.. 4controll je len taka marketingova naplast, lepsiu pracu by spravil multilink alebo aspon poriadne tlmice a precizny setup chassis, lenze s tym by sa marketing nemohol ohanat... aj tak mu to ocividne v predajoch nepomohlo a talismanu detto... holt zakaznici na to prisli
pogo26 musis uznat, ze blba prevodovka co EDC vo vacsine pripadov je az na posledne odladenie v najnovsich modeloch celkom vyznamna kritika nie len jedneho redaktora a 4controll je tiez veelmi kontroverzny... je to skor wow effect ako precizna a dobre odladena technika
pogo26 musis uznat, ze blba prevodovka co EDC vo vacsine pripadov je az na posledne odladenie v najnovsich modeloch celkom vyznamna kritika nie len jedneho redaktora a 4controll je tiez veelmi kontroverzny... je to skor wow effect ako precizna a dobre odladena technika
EDC je prostě dvouspojka. U každého motoru je to trochu jinak. Něco jako DSG. Je to třeba vyzkoušet. I u starého Scénica byly třeba 3 druhy manuálního 6-ti kvaltu. A rozdíly tam taky byly.
v pohode s tym by sa dalo suhlasit, ale EDC uz skazila vela dobreho v renaultoch... ano clio RS, to sa jej tazko odpusta
ten 4controll je tiez zbytocnost, hlavne ked podvozok tlčie a uskakuje
ten 4controll je tiez zbytocnost, hlavne ked podvozok tlčie a uskakuje
Mégane TCE 140 ..... a tady na stejném webu zase jo
https😐/www.autoweb.cz/…mfort-predevsim/
https😐/www.autoweb.cz/…mfort-predevsim/
ako si pisal vyssie, tento redaktor je velmi 4controll a renault possitive... z jeho testu si sa vobec nedozvedel ako ten biely megane jazdi, iba to, ze je blby automat a dobry motor a nejake blaboly... asi najhorsi redaktor na rozdiel od Huga co testoval GT
(je to taky Bureš na Autowebe)
(je to taky Bureš na Autowebe)
Ale co když není budoucnost taková jako si soudruh Francouz vyvěštil?
Proběhlo nějaké referendum? Nebo snad myslíš, že když jednotlivé země poslali svůj politický odpad do Unie, aby jim našli trafiku a ti tam teď páchají jedno zvěrstvo za druhým, že mluvíš za nás všechny? Unie se třese v základech. V Itálii celkem slušně stoupá protiunijní nálada a takových států je víc. Takže ať se Unie věnuje tomu, aby jako celek fungovala a nehraje si na spásu světa.
O každé věci rozhodně nemusí proběhnout referendum, to by měl vědět každý dospělý, svépravný člověk. S některými rozhodnutími EU nemusím souhlasit, ale zpochybňovat její demokratické základy je ... hloupé (a to se vyjadřuji velmi mírně).
V rámci toho, jak fungují nedemokratická státní zřízení, doporučuji exkurzi do Číny (byl jsem před dvěma lety), či do Ruska (byl jsem před 4 mi lety). Neznám nikoho, opravdu nikoho, kdo v těchto zemích byl a následně by konstatoval že je tam lépe, či že by tam chtěl žít raději než v EU.
Ps.: Itálie má co říkat - to, co je tam nyní si zavinili převážně sami svým přístupem na začátku (a vůbec, ale vůbec jim to nepřeji, ani si neříkám "dobře vám tak", naopak) a nebýt Eurozóny, již jim hrozí krach, podobně jako Řecku. Přijde mi vtipné, že nejvíce kníkají ti, jimž EU pomáhá a tahá je z jejich vlastních prů...švihů.
Jen jednu, samozřejmě - USA. Něco je tam lepší, něco horší.
V mém okolí je mnoho lidí, kteří hodně cestovali (cestují) a znají velký kus světa. Včetně mě tedy. A obecně jsem vypozoroval, že čím větší kus světa člověk zná (nnemyslím jen v rámci dovolených, ale třeba i v rámci práce či studia), tím méně na EU "nadává".
EU v její podobě rozhodně nevybudovali mladí. Něco je dobré, něco je špatné ale to dobré vybudovaly generace předcházející současné generaci.
Od Maastrichtu a Lisabonu jde všechno rychle z kopce.
Jen bohužel věc, která ovlivní nesčetně lidí, ať už uživatelů, tak i zaměstnanců a dá se říct, že částečně bude měnit i život je předhozená bez jiné možnosti.
Navíc se jedná o něco, co absolutně neovlivní pozitivně věc, kterou tím ovlivnit chtějí. Pokud by se zaměřili na "rozumné" limity a dále se věnovali tomu, co je opravdu potřeba řešit. Jako například rozšířit působění přírody, donutit Asii a Afriku k alespoň nějaké ekologické odpovědnosti, řešit kácení deštného pralesa.... Z globálního hlediska jsou Xnásobně horší věci, které by se měli vyřešit a do kterých stojí za to investovat. A rozhodně to není diktát elektromobility.
P.S. mě elektroauta taky nevadí, ale nekoupím.
Zober si Zoe, je to o triedu menšie auto ako Megane, ale stojí od 32t eur, teda viac než dvojnásobne drahšie ako o triedu väčší Megane. To proste nie je a nebude alternatíva.
Takže Mégane prostě nebude mít další budoucnost, už proto, že platformu vlastně s ničím jiným moc nesdílí. Nissan nemá nic, Mitsubishi nemá nic, platforma pro SUV je trochu jiná a pro malé Clio a Captur zase jiná. A pokud segment SUV/cross roste, zatímco nižší střední se propadá, prostě něco obětují. Před dvaceti lety obětovaly automobilky vyšší střední třídu a dnes nám už nechybí.
Mainstreamová vyšší střední skončila cca. před 10 lety (Signum, Vel Satis, 607, C6). Ano, dnes nám nechybí... hlavně ze dvou důvodů:
1) auta jsou dostupnější a prodává se mnohem víc prémiovek
2) rozměrově i technikou to dnes pokrývá střední třída
Tím pádem nemusíme stejně brečet nad Méganem, když jej rozměrově a dostupností pokryjí jiné modely, ne? Proč tedy u Méganu to vadí a u vyšší střední ne?
Jaké auto ti "rozměrově a dostupností" pokryje Megane kombi v roli rodinného auta, vybavené za půl mega? Žádné. Safrane je dneska bez problémů nahrazený Talismanem (Vel Satis berme jako krok stranou).
Nebo čekáš, že s novou generací bude Mégane pořád stát jen kolem tříset tisíc?
Megane nestojí kolem 300, základ je 410, akčních 372. Kadjar je 545, v akci 455 - se silnějším motorem. Pokud by Megane skončil, nahradí ho povětšinou 308, Scala, Ceed apod.
Btw. zdieľanie platformy je nevyhnutná podmienka existencie? Teda ak Megane s nikým "nešéruje", tak nemá ekonomicky zmysel?
Ja tvrdím, že kompakty budú stále jedny z najžiadanejších áut, pretože ponúkajú asi najlepší pomer ceny a veľkosti/praktickosti, už vyhovejú aj rodinným požiadavkám, ale sú stále dostupné pre veľkú väčšinu.
A príklad s vyššou strednou je úplne zlý, ako ti už písal Emel, vyššia stredná naďalej existuje, v rámci prémie, ktorú si dnes dovolí podstatne väčšie množstvo ľudí ako v minulosti a hlavne mainstreamová vyššia stredná skončila, pretože veľkostne stratila opodstatnenie, veľkostne/priestorovo ju dobehla a plnohodnotne nahradila stredná trieda, ktorá dnes ponúka viac, ako vyššia stredná dakedy. Taký Peugeot 605 z 90tych rokov so svojou dĺžkou 4,72m by dnes patril medzi tie menšie autá strednej triedy.