Novinky
Ota4
4
To by mě tedy zajímalo v čem je králem. Spolehlivostí zpracováním nebo jízdou to určitě nebude. Možná tak v terénu akorát tam s ním nikdo nejezdí
Přejít do diskuze
Kamosovi asi po 3/4 roku po skončení záruky dala zbohom prevodovka+nejaký núdzový režim a 3t € išlo ta. Vozenie to je ale fakt dobré.
No, tak bude i hybrid, ale čtu o osmiválci, šestiválci, klasika range roveru. Nevidím nic k ironickým úšklebkům a pindání o tříválcích.
Spíš mě zaráží věta o výrazné úspoře hmotnosti. Aktuální RR je hliníkový a oproti předchozí generaci shodil tři nebo čtyři metráky 😉
Hlavně aby zapracovali zde. V rodině máme 4.4 v8 diesel. A je to katastrofa. Výměna turba neustále padání do nouzaku úbytek chladicí kapaliny o vrtochach elektroniky nemluvě. Interier docela už rozvrzany. A to má auto necelých 60tkm. Koupeno nové před cca 3lety.
Jen pro rovnováhu, měl jsem Sporta rv 2015 SDV6, tři roky, celkem 140 tis. než šel, závada jedna, trochu záhadná, klimatizace chladila, když měla topit, chvíli se s tím trápili, ale nakonec odstraněno. Pokud jde o vrzání, nic, srovnám-li to s následovníkem (v naší garáži) toho auta, MB GLE coupe, a to dva stejné kusy po sobě, ty uvnitř vrzaly od novoty oba, jízda po kostkách je taková hodně nemercedesí.
kral ostane kralom aj nadalej... a prave v tomto je range skutocne neskutocny .. a opat to tak bude vsadim sa :yes:
RR je každopádně o image, to auto prostě vypadá nádhherně a impozantně. Do terénu s takhle drahým autem asi jezdí málokdo... 😄