Jeden z nejpovedenějších LCI vůbec. Auto nepotřebovalo v zásadě moc, ale tohle ho posunulo o úroveň výš. Zmizela nevýraznost přední i zadní části.
Je to ostřejší a přitom pohlednější.
Mne sa tie otvory k 5ke nehodia, mozno pri m5 davaju zmysel a ta chromova hokejka na 7me uz vobec nie. Myslim, ze by to vyzeralo ovela lepsie bez. A klasicke okruhle koncovky ala nova trojka napr s dvojlitrom mne pridu ovela priprodzenejsie. Rozsirit paletu farieb a mozno by som aj vstal z postele a kupil jedno kombi povedzme v cervenej od mazdy.
S barvami souhlas, uvidíme, jestli fl přinese nějaké nové, barevnější, i když tomu moc nevěřím.
Klasické kulaté koncovky 5er má a mít určitě bude i dál, na fotkách je m-paket, ten je měl a má hranaté, podle mně vypadají velmi dobře. Hokejka na 7er se mi taky nelíbí, ale ta krytka výdechů na pětce je ok, ono i relat. obyč. verze 5er mají slušný výkon a velké brzdy, funkční odvětrání nikdy neškodí.
Funkcnost nezpochybnujem, ja som ale skor fanda banglovej e60, kde aj dnes ocenim cistotu a jednoduchost liniek. Kazdopadne sa fl podaril, aj mpaket vyzera lepsie
Tak ja som asi v menšine, ale u mňa Banglov dizajn nie je OK ani po rokoch, žiadnu čistotu či jednoduchosť na E60ke, najmä na tých kórejských svetlách nevidím, to je podľa mňa nadčasovejší jeho predchodca E39, tomu hovorím elegantný nadčasový dizajn: https://upload.wikimedia.org/…9_%28Blue%29.jpg
Každopádne táto novinka je za mňa najkrajší 5er ever. A asi aj najkrajší aktuálny bavorák.
Pro mě je Bangleova sedmička E60 (zejména před faceliftem) nejodpornější sedan BMW všech dob. :-(:no: Šok to byl o to větší, že přišla naopak po nejhezčí sedmičce všech dob E38... ;-\
iudex 10:25
S E60 vs E39 to vidím úplně stejně jako ty. Spousta lidí říká, že se jim E60 začala líbit až později, ale mně nikdy, od začátku až dodnes stejně NE. A když vidím fotky všech g. 5er vedle sebe, tak jediná E60 opticky nezapadá do řady, a to hlavně díky těm asijským světlům. A interiér katastrofa (zejména před face), dodnes si pamatuji, když jsem v ní poprvé seděl (na představení, tehdy nové, E60 ve vítkovickém areálu), myslel jsem si, že si ze mě někdo dělá pr.del... :no:
Pridávam sa, jeden z najvydarenejších LCI, najmä prepracovaný predok s novými svetlami vyzerá ostrejšie a modernejšie, ale pri zachovaní decentnosti a bez vulgárnych obličiek. Prekvapivé, ako výrazne sa inak nie výraznými zásahmi zmenil výzor predku.
Ešte by to chcelo v interiéri zmeniť grafiku prístrojovky, jednak dať normálny otáčkomer (zľava doprava) a možnosti voľby grafiky prístrojov, proste naplno využiť potenciál digi prístrojovky.
Btw. včera písali na bimmerpost, že nová 4er dostane motor 40i ako mild hybrid, rovnaký výkonové parametre, ale trocha vyhladené krivky a samozrejme nižšia spotreba. Tak tipujem, že aj z 540i spravia mildhybrid.
Mělo by to tak být, postupně všechny motorizace na 48V, otázka jestli u 5er fl bude tím pádem k dispozici hned celá paleta motorizací.
Hlavně, ať už ji ofiko předvedou a dají termín, kdy bude k objednání. :-)
Na vnitřek jsem taky zvědav, palubka se asi moc nezmění, spíš jen středový tunel dostane aktuální verzi voliče AT a ovladače idrive. Snad nesáhnou na panel klimy a rádia.
Pokud jde o tu full digi přístrojovku, moc nevěřím, že se něco změní, podle obrázků prototypu 4er (což je akt. vývojově poslední model bmw) to vypadá pořád stejně, stejně na pytel. Ale musím říct, že jak mi na těch "budíkách" vadí x věcí, ten obrácený chod otáčkoměru mě zas tolik neprudil, docela rychle jsem si na to zvykl.
novy dizajn interieru v BMW je/bol za mna aktualna topka. ked ale teraz na striedacku jazdim v aute s novym dizajnom interieru s tym prechadzajucim / ale tiez novym / tak vlastne ani neviem, ktory sa mi paci viac ... hmm
Tak obrátený chod otáčkomeru je len jedna z vecí, tiež mi vadí ten asymetrický lomený tvar a celkovo stvárnenie, akoby ten otáčkomer bol len olemovaním tej digiprístrojovky: https://img2.auto.cz/…ull/6130220_.jpg To platí aj pre rýchlomer. Ako nech kľudne nechajú tento dizajn ako jeden z viacerých, ale nech pridajú aj klasické kruhové budíky s rovnakým smerom otáčania a prehľadným číslovaním a grafikou. Štandardná prístrojovka je o toľko prehľadnejšia a čitateľnejšia: https://i.pinimg.com/…f7f88d5eb245.jpg Aj na našom prírastku oceňujem veľké, dizajnovo čisté a hlavne čitateľné budíky, proste načo vymýšľať koleso. Je pravda, že rýchlosť vidím na HUD, ale proste ak ho nemáš, klasický kruh so symetrickým číslovaním Ti poskytne informáciu aj pri letmom, periférnom pohľade.
Souhlas, je to celé o ničem, hlavní údaje rozstrkané po okrajích, uprostřed displeje nic, nebo čára silnice se šipkou. Já jen, že jsem si myslel, jak mi bude obrácený chod ručičky otáčkoměru vadit, kupodivu ani ne.
Ty světla tomu strašně pomohly, to auto vypadá najednou hrozně fresh, u předfaceliftu jsem měl problém s určitou “nabubřelostí” předku díky těm lampám, tohle je teď o dost lepší i vzadu, jo tohle se BMW povedlo, ale jestli nepřijdou konečně s tím budíkem tak by tam někdo, kdo za to odpovídá zasloužil lepáka na držtičku.. :D Protože proč k*vit povedenej facelift takovou banalitou.
Tak za toto mohu BMW konečně po dlouhé době jednoznačně pochválit! :-):yes::yes::yes: Ovšem ani původní verze vůbec nevypadá špatně! ;-)
P.S. Doufám, že na digitálním přístrojovém štítu už půjde zvolit tradiční, kulatý rychloměr a otáčkoměr!!!
Nemci ho uz testovali Autogefuhl , tento rok pojde do predaja. Moj stary E 350 je uz splateny tak vaham za co im to vymenim . Pred mesiacom som bol v MB budu mat pekne zlavy na pred FL modely zobral som manzelke novy C 200 ale svoj som im este nenechal uvidim ci tento FL bude hoden dukatov. Dizel uz nechcem. 6 valec benzin. Neviem urcite ostanem pri E nesklamal ma , OK raz som musel menit tu malu dodatkovu baterku co krmi par blbosti som nevedel ze to ma 2 baterky inak vsetko slape ako Tag Heuer...
Na com teraz jazdis mas 5er alebo E ? Po FL ma E uplne nove motory in line 6 V aj 4 valec uplne novy nej 280 koni z benzinoveho stvorhrnka . Neviem uvidim zatial mam OK auto skusal som ten C 200 ma celkom pekny tah aj zvuk na to ze to je len 2L benzin. Mam z toho chaos nie som auto profik len viem ze dizlak uz nechcem pri mojom najazde to bola blbost kupit.... co uz stalo sa :-(