Německé automobilové skupině Volkswagen v prvním čtvrtletí klesl provozní zisk bez zahrnutí mimořádných položek o 81,4 procenta na 900 milionů eur (24,5 miliardy Kč).
Hey cicero - ty mas ve spouste veci zajimave nazory, forma prezentace je ale bes. Meles pate pres ne desate, ale dvacate, 123 temat v jednom prispevku, nenavazujicich na sebe. Chtelo by to soustredit se na jedno dve temata a vysvetlit / dodat info, tohle je fakt des a snizuje to kvalitu tvych kontroverznich, i kdyz nekdy zajimavych vstupu.
Filozofie (aka Cicero) je o rozebirani temat a ruznych nahledech, ne o tom, ze tomu lidi nemaji rozumet :-!
Není to coronavirem, je to elektrickým dobrodružstvím ...
Marně to svádějí na koronavirus.
Vždyť přece prodeje EV stoupají ne?
Pokud jsou ale při všech dotacích EV nevýdělečná, tak tedy v krizi moc nepomohou.
Ale klidně to svádějte na COVID dál, než si budete muset přiznat hořkou pravdu - bylo to VELKÉ RIZIKO a NEVYŠLO. Kdyby nepřišel virus, přišlo by něco jiného.
Ale drťte klidně EV dál. To bude krásnej zmatek až to budou chtít všichni najednou nabít, plus PHEV. :-O
Re: Není to coronavirem, je to elektrickým dobrodružstvím ..
Blbost. Diesel je budoucnost, protože má větší energetickou účinnost, než tragicky zastaralý zážehový motor. Palivo za 20 let je druhou věcí - podle mne zvítězí metan.
BTW: v UK je nafta dražší, než benzín už celá 2 desetiletí - a diesely se tam prodávají pořád!
Re: Není to coronavirem, je to elektrickým dobrodružstvím ..
Aktuální účinnost benzín elektrických Toyot a Lexusů je 41% = jaká je tvýho dieslu který když mu nedotuješ palivo nedává v osobním autě ekonomicky smysl? Který momentem ukončení dotací v osobnich autech tim okamžikem končí?
Re: Není to coronavirem, je to elektrickým dobrodružstvím ..
Když se nedotuje = je bez diskuze horšejší :-!
Sem ex(spolu)majitel 2 dieslů = s oběma docela spokojenost = a nejen kvůli sponzorovanýmu palivu
Teď 2 hybridy = spokojenost i přes tržní náklady :yes:
S tim lepsejsi diesel ti fakt nevím nevím
a) když vezmeš vrchol a modlu naftomilů V8TDI tak netřeba 770 koní Shelbyho V8 ale stačí vlastni stáj a V8 4.0 benzín = a nafta si neškrtne
b) stejná situace V10 TDI vs jen vlastni stáj netřeba vytahovat V10 Lexusu
c) dtto V12TDI stačí dokonce 2x VR6 W12 netřeba V12 benzín
A to diesel musí mít dotované palivo = bez něj je úplně v háji. Když příští měsíc přestane dotace nafty = Evropu zavalí miliony neprodrodatelných dieslů = bez TRVALÉ dotace nepoužitelných aut
Tolik let mam obrovsky zisk. Dokonce takovy zisk, ze nejaka pokuta za dieselgate se na tom sotva projevi.
Ale prisel koronac a beee beee mami ja jsem vydelal misto kazde 1 miliardy jen 200 milionu. Predstav si to!
Dobre nejsem ve ztrate, ale takhle to proste nejde. Proste mami mami potrebuju srotovnyyyy nebo necooo. Nebo odpustit daneeeee taky. Jinak ja nevim jak s timhle ziskem vyziju, ja chci zase ten vetsi zisk. Maminkooooooo.
A CHCI TO HNED!
PS: dik ze za ty zamestnance ted platis ty maminko, to jsi hodna, protoze jinak kde uz bychom byli, to uz bychom nemeli snad vubec zadny zisk ... ale chci vic!
PPS: Golfy a oktafky uz jsou napaleny a zlevnovat nic nebudu. Ne a ne a ne.
PPPS: Jesteze ten koronac prisel. Protoze ja mam linku na ty IDcka a ony nefungujou a stoji na parkovistich a me uz dochazi ty parkoviste. Takhle se to aspon na chvili zbrzdilo. Uz jsme si i rikali, ze my je snad budeme muset orpavit a prodavat nebo co. Ale mozna jeste rok pockame, protoze jsou rozbity.