zájem o modely Scala a Kamiq? Pět tisíc kusů Scaly a šest tisíc Kamiqů měsíčně v době, kdy výrazně dražší Octavia dělá přes patnáct tisíc? Hm, tomu zrovna neříkám vysoký zájem.
Peugeot 2008 i přes čekání na novou generaci na dvojnásobku, Captur rovněž. Ke konci loňského roku spíš dokonce na trojnásobku Kamiqu.
Scala je na tom slušně. Po náběhu prodejů (cca. poslední kvartál 2019) dělá lepší čísla, než dělal Rapid. Pro automobilku, která už v kompaktech jeden model má, to není špatný výsledek.
.. to je úsměvné. Scala je od začátku prodejů propadák a Kamig na tom také není nejlépe. Není divu Škoda je značka založená na flítu. Kamiga a Scalu kupují spíše soukromé osoby. Cenová dostupnost však není ideální. No a benzínové motory rovněž. Tříválec 1.0 s tvojí kultivovanosti zrovna nenadchne a o problematické 1.5 se toho napsalo již dost. Takže výběr tragický.
scala a kamiq su urcite fajn auta ale je fakt ze za danu cenovku su uz diskutabilne... to si sukromnik uz radsej kupi corollu ako scalu ... a tu vidim problem.... kym kedysi skoda bola hlavne o sukromnikoch tak dnes ( snad ) okrem fabie ide vsetko uz hlavne firmam ;-\
dat 17 tisic eur za kusok lepsiu scalu s litrom pod kapotou ( to chce uz fakt mat gule aj naklonnost k danej znacke ... pritom tiez som bol dlhorocny skodovak ale odtial potial .. "vsechno ma sve meze" .. ved skoda je dnes uz neraz drahsia aj ako sestersky vw ci seat ... to mozem potvrdit z vlastnej skusneosti v salone pri vybere auta ) .... tak to sa ani necudujem ze je to u nas u sukromnikov uz vsade sama toyota alebo suzuki .. marne uz clovek pred barakmi dnes hlada octavky... tie uz davno nie su ( aspon u nas ) rodinny sen ako este za ery O1 a O2 ... casy sa citelne zmenili
pamatam si este na cenovky predosleho rapidu ... kde uz golfik bol len par stovak drahsi a pritom bol uz o dva levely vo vsetkom dalej ... kdeze su casy este rozumne nacenenych skodoviek ... uz davno fuc
Octavia I začínala na 350t... s 14" plechama a tak. A průměrná mzda byla 10.800, loni 34.125. Tak jaký to byl tehdy rodinný sen? Věřím, že ledaskde je ta Octavia I rodinný sen dneska ;-)
Tak to je opravdová krize. AZNP je stále v zisku za 1Q. Uvidíme za 2Q, ale tam to pracující, toužící po novém voze, doženou. K machaci s novou plechovkou.