Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Automobilce Škoda ve čtvrtletí klesl provozní zisk o čtvrtinu

ČTK ČTK 2. 5. 2020 • 22:46
80
6
Zobrazit náhledy (80)
Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Škoda Octavia 1.5 TSI 110 kW Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Výroba Škoda Superb iV Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny Škoda Kvasiny

Automobilce Škoda Auto v prvním čtvrtletí klesl provozní zisk o 25,1 procenta na 307 milionů eur (8,3 miliardy Kč).

Příčinou je nižší objem prodeje, vývoj směnných kurzů a také výdaje související s emisemi. V tiskové zprávě o hospodářských výsledcích koncernu to dnes uvedla mateřská společnost Volkswagen.

Tržby se ve čtvrtletí snížily o dvě procenta na 4,8 miliardy eur (130,5 miliardy Kč).

Vysoká poptávka byla po modelech Scala a Kamiq. Mladoboleslavská Škoda prodala od ledna do března 237.000 aut, což je o 13,7 procenta méně než ve stejném období loni.

Automobilka Škoda obnovila v pondělí výrobu ve svých závodech v Mladé Boleslavi, Kvasinách a Vrchlabí. Odstávka kvůli pandemii způsobené koronavirem trvala téměř šest týdnů.

Škoda Auto provozuje v České republice tři výrobní závody, vyrábí ale i v Číně, Rusku, na Slovensku, v Alžírsku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále na Ukrajině a v Kazachstánu ve spolupráci s lokálními partnery. Působí na více než 100 trzích.

Firma loni dodala do celého světa 1,24 milionu aut a má téměř 39.000 zaměstnanců, z toho v Česku téměř 34.000 lidí. Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu, kde se její podíl blíží 40 procentům.

Související články

Témata
Avatar - Emel
4. 5. 2020 10:12
Re: Vysoký
Scala je na tom slušně. Po náběhu prodejů (cca. poslední kvartál 2019) dělá lepší čísla, než dělal Rapid. Pro automobilku, která už v kompaktech jeden model má, to není špatný výsledek.
Avatar - Emel
3. 5. 2020 21:52
Re: Prodejní trhák...
Octavia I začínala na 350t... s 14" plechama a tak. A průměrná mzda byla 10.800, loni 34.125. Tak jaký to byl tehdy rodinný sen? Věřím, že ledaskde je ta Octavia I rodinný sen dneska ;-)
Avatar - Jenik3
3. 5. 2020 08:18
chudáci v zisku
Tak to je opravdová krize. AZNP je stále v zisku za 1Q. Uvidíme za 2Q, ale tam to pracující, toužící po novém voze, doženou. K machaci s novou plechovkou.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2020 20:51
Re: Prodejní trhák...
scala a kamiq su urcite fajn auta ale je fakt ze za danu cenovku su uz diskutabilne... to si sukromnik uz radsej kupi corollu ako scalu ... a tu vidim problem.... kym kedysi skoda bola hlavne o sukromnikoch tak dnes ( snad ) okrem fabie ide vsetko uz hlavne firmam ;-\

dat 17 tisic eur za kusok lepsiu scalu s litrom pod kapotou ( to chce uz fakt mat gule aj naklonnost k danej znacke ... pritom tiez som bol dlhorocny skodovak ale odtial potial .. "vsechno ma sve meze" .. ved skoda je dnes uz neraz drahsia aj ako sestersky vw ci seat ... to mozem potvrdit z vlastnej skusneosti v salone pri vybere auta ) .... tak to sa ani necudujem ze je to u nas u sukromnikov uz vsade sama toyota alebo suzuki .. marne uz clovek pred barakmi dnes hlada octavky... tie uz davno nie su ( aspon u nas ) rodinny sen ako este za ery O1 a O2 ... casy sa citelne zmenili

pamatam si este na cenovky predosleho rapidu ... kde uz golfik bol len par stovak drahsi a pritom bol uz o dva levely vo vsetkom dalej ... kdeze su casy este rozumne nacenenych skodoviek ... uz davno fuc
Avatar - kaa
2. 5. 2020 16:32
Prodejní trhák...
.. to je úsměvné. Scala je od začátku prodejů propadák a Kamig na tom také není nejlépe. Není divu Škoda je značka založená na flítu. Kamiga a Scalu kupují spíše soukromé osoby. Cenová dostupnost však není ideální. No a benzínové motory rovněž. Tříválec 1.0 s tvojí kultivovanosti zrovna nenadchne a o problematické 1.5 se toho napsalo již dost. Takže výběr tragický.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku