Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Neuvěřitelné příběhy motorsportu: Smrt na Dakaru nebo exces Schumiho

Nedávno jsme otevřeli čtrnáct příběhů z historie automobilových a motocyklových závodů. Z bohatých dějin přinášíme ještě několik dalších.
Zpět na článek
2. 5. 2020 14:56
2. 5. 2020 19:52
2. 5. 2020 20:57
2. 5. 2020 22:38
2. 5. 2020 14:56
Ten konec 2008
byl totálně šílenej. Nikdo nevěděl nic, lilo jako z konve. A asi nebudu za blba, když (jak se píše ve článku) se z titulu rdoval pár desítek sekund někdo jiný. Byl to totální masakr.
Ham si spravil chuť po podobně šíleném závěru sezóny 2007 kdy zahrabal titul v čínském kačírku. Tím hůř, že v boxové uličce.
Dva závody před koncem byla jediná šance Raikonnena na titul...myslím vyhrát oba závody a Hamilton by nesměl udělat 4 body - jedno šestý místo nebo tak? (Jestli je to trošinku jinak, nějakej googler mě opraví.) Ale důležité je, že Iceman ten titul pro Ferrari vyhrál. :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
2. 5. 2020 19:52
Schumi
Z jedné strany je shumi velkej sympaťák, z druhé strany ve své bývalé práci fakt hnusnej křivák.
Sport už dlouho není, co býval. :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2020 20:57
Re: Schumi
profesionalny sport je dnes uz cisty biznis... tu uz nikomu nejde o nejake zazitky a dobry pocit..... v dnesnej F1 ti este aj nalinajkuju co mas hovorit a ako sa mas tvarit ... zlata era je prec ... a nielen formuly... ani futbal uz nema to caro ako kedysi pred 20 rokmi ked som sa este s radostou kukal na hru zidana ... del piera ... ci beckhama... dnes je to uz vsetko cista saskaren
2. 5. 2020 22:06
Skupina B
Nejšílenější je že,Bettega i Toivonen zemřeli za volantem Lancie na Corsice 2.5, vezli na svém autě číslo 4,Bettega navíc zahynul na RZ4 a Sergio Cresto,spolujezdec Henriho Toivonena navigoval dřív i Attilia Bettegu....
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2020 23:32
Re: Skupina B
Hustý je hlavně že to číslo 4 hraje obrovskou roli, protože Sergio Cresto absolvoval z Bettegou 4 starty..... Bettega navíc těžce havaroval na Corsice už v roce 1982 a za volant 037 po roční rekonvalescenci sedl jak jinak než opět na Corsice a dojel tenkrát na 4.místě.....